Πότε κερδίζουμε XP και Credits

Πήγαινε κάτω

Πότε κερδίζουμε XP και Credits

Δημοσίευση από yanis Την / Το Τρι Ιουλ 08, 2014 9:51 am

XP
Είσοδος σε ΜάχηΚαμία αμοιβή
Εντοπισμός Εχθρού για 1η φοράσυγκεκριμένη αμοιβή  για άρματα και Χ2 για Πυροβολικό
Ζημιά σε εχθρό που έχει εντοπιστεί από εσέναΓια κάθε πόντο ζημιάς επηρεαζόμενο απο συντελεστή ανά τύπο και επίπεδο σε συγκρηση με το δικό σας επίπεδο
Ζημιά σε εχθρό που δεν είναι "αναμένος"Όπως από πάνω
Ζημιά σε εχθρό που έχει "ανάψει" από άλλοντο 50% των από πάνω
Ζημιά σε εχθρό που εσύ ανάβειςτο 50% (αν και κάποιος άλλος τον "ανάβει" μαζί σου τοτέ το 50% διαιρείτε δια του 2 και πάει λέγοντας)
Κρίσιμη ΖημιάΣυγκεκριμένη μικρή αμοιβή για καταστροφή τμήματος ή πληρώματος
Τα ελαφρά παίρνουν (επιπλέον;;Wink μπόνους για κρίσιμη ζημιά σε βαριά
Κρίσιμη ζημιά σε τμήματα/πληρώματα που έχουν ήδη ζημιά δεν δίνει ξανά μπόνους
Σκοτώνοντας το όλο το πλήρωμαΑμοιβή σαν του κάνατε ζημιά για όση ζωή είχε
Καταστροφή εχθρούΜικρή αμοιβή επηρεαζόμενη από συντελεστη ανά τύπο και επίπεδο σε συγκριση με το δικό σας επίπεδο
Κοντινές μάχεςΠολύ μικρή αμοιβή για ζημια σε εχθρό κάτω των 200 μ  επηρεαζόμενη από συντελεστη ανά τύπο και επίπεδο σε συγκριση με το δικό σας επίπεδο
Πόντοι κατάληψης εχθρικής βάσης αμοιβή ανά πόντο μέχρι το 100 με την προυπόθεση ότι η κατάληψη ήταν επιτιχής (νίκη)
Πόντοι άμυνας φίλιας βάσηςαμοιβή ανά πόντο μπορεί να περάσει τους 100
Ολοκλήρωση κατάληψης εχθρικής βάσηςσυγκεκριμένη αμοιβή
ΕπιβίωσηΣυγκεκριμένη μικρή αμοιβή
Συντελεστής επίδοσηςΒασιζόμενος στη συνολική ζημιά που έκανε η ομάδα σου
ΉτταΚαμία αμοιβή
ΙσοπαλίαΚαμία αμοιβή
ΝίκηΣυντελεστής 1.5
Γενναία Αντισταση (;;;WinkΣτην περίπτωση ήττας αν βραβευτήτε με Battle, Epic ή Platoon μετάλλιο με συντελεστή 1.5
Νίκη σε TC ή CWΕπιπλεόν το 50% του ΧΡ των αντιπάλων
Premium ΛογαριασμόςΕπιπλεόν με συντελεστή  1.5
Πρώτη μάχη ημέραςΕπιπλεόν με συντελεστή  2
Εξόδος κατα την διαρκεια του φορτώματοςΧωρίς αμοιβή "είσοδος σε μάχη". Το άρμα παραμένει εντός και κερδίζει παθιτικά ότι "κάνει" μέχρι να καταστραφεί
Έξοδος αφού ξεκινήσει η μάχηΠοινή σε ότι έχετε κάνει μέχρι εκείνη την στιγμη. Το άρμα παραμένει εντός και κερδίζει παθιτικά ότι "κάνει" μέχρι να καταστραφεί
Credits
Είσοδος σε ΜάχηΣυγκεκριμένη αμοιβή αναλόγα με το Επίπεδο του Άρματος
Εντοπισμός Εχθρού για 1η φοράσυγκεκριμένο μπόνους για άρματα και Χ2 για Πυροβολικό
Ζημιά σε εχθρό που έχει εντοπιστεί από εσέναΓια κάθε πόντο ζημιάς
Ζημιά σε εχθρό που δεν είναι "αναμένος"Όπως από πάνω
Ζημιά σε εχθρό που έχει "ανάψει" από άλλοντο 50% των από πάνω
Ζημιά σε εχθρό που εσύ ανάβειςτο 50% (αν και κάποιος άλλος τον "ανάβει" μαζί σου τοτέ το 50% διαιρείτε δια του 2 και πάει λέγοντας)
Κρίσιμη ΖημιάΚαμία αμοιβή
Καμία αμοιβή
Καμία αμοιβή
Σκοτώνοντας το όλο το πλήρωμαΑμοιβή σαν του κάνατε ζημιά για όση ζωή είχε
Καταστροφή εχθρούΚαμία αμοιβή
Κοντινές μάχεςΚαμία αμοιβή
Πόντοι κατάληψης εχθρικής βάσης Καμία αμοιβή
Πόντοι άμυνας φίλιας βάσηςΚαμία αμοιβή
Ολοκλήρωση κατάληψης εχθρικής βάσηςσυγκεκριμένη αμοιβή σε όσους βρίσκονταν εντός του κυκλου με την λήξη της μάχης ασχέτως της συνεισφοράς του σε πόντους
ΕπιβίωσηΚαμία αμοιβή
Συντελεστής επίδοσηςΚαμία αμοιβή
ΉτταΚαμία αμοιβή
ΙσοπαλίαΚαμία αμοιβή
ΝίκηΚαμία αμοιβή
Γενναία Αντισταση (;;;WinkΤην αμοιβή για "Είσοδο σε μάχη" με συντελεστή 1.85
Νίκη σε TC ή CWΕπιπλεόν το 50% των Credits των αντιπάλων
Premium ΛογαριασμόςΕπιπλεόν με συντελεστή  1.5
Πρώτη μάχη ημέραςΚαμία αμοιβή
Εξόδος κατα την διαρκεια του φορτώματοςΧωρίς αμοιβή "είσοδος σε μάχη". Το άρμα παραμένει εντός και κερδίζει παθιτικά ότι "κάνει" μέχρι να καταστραφεί
Έξοδος αφού ξεκινήσει η μάχηΧωρίς ποινή σε ότι έχετε κάνει μέχρι εκείνη την στιγμη. Το άρμα παραμένει εντός και κερδίζει παθιτικά ότι "κάνει" μέχρι να καταστραφεί
Πηγή: http://wiki.wargaming.net/en/Battle_Mechanics

yanis

Αριθμός μηνυμάτων : 117

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης