mountain pass

Πήγαινε κάτω

mountain pass

Δημοσίευση από NIAM_NIAM Την / Το Κυρ Μάης 22, 2016 12:29 am

[/url]


Να πώ κι εγώ τον πόνο μου…
Κάποιες σκέψεις για τον χάρτη «Mountain Pass» (πέρασμα βουνού).
Πρώτ’ απ’ όλα σαν παίκτης light tank να πώ ότι δυσκολεύομαι αρκετά σε αυτό τον χάρτη διότι ο σχεδιασμός του είναι εξαιρετικά εχθρικός προς το έργο των ελαφρών αρμάτων.
Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή:
Στο κέντρο του χάρτη δεσπόζει μια πλατιά ρεματιά με υποτυπώδεις έως ανύπαρκτες θέσεις κάλυψης η οποία είναι διαγώνια.
Την  ρεματιά διασταυρώνουν δύο δρόμοι (Δ2-Δ4) ενώ έταιρος άλλος μεταξύ των προηγουμένων την γεφυρώνει (Δ3).
Υπάρχει όμως και ένας άλλος δρόμος (Δ1) νοτιοδυτικά αυτής που την παρακάμπτει.
Επίσης υπάρχουν τέσσερις πλατείες-πλατώματα (Π1-2-3-4) ανοικτοί δηλαδή χώροι οι οποίοι δεν παρέχουν κάποια σίγουρη δυνατότητα κάλυψης ενώ οι Π1 ΚΑΙ Π2 είναι ευάλωτες σε πλαγιοκόπηση.
Στη πλατεία 3 (Π3) τις περισσότερες φορές εκτυλίσσεται η κυρίως αντιπαράθεση, αφού καταλαμβάνοντας τη μπορείς να ελέγξεις το μεγαλύτερο τμήμα της ρεματιάς και να επιβάλεις απαγόρευση κινήσεων σε αυτή στον αντίπαλο.
Οι πλατείες 1 και 2 είναι όπου οδηγούν οι διάδρομοι  1-2-3 είναι λίαν αδύναμες αμυντικές τοποθεσίες σε πλαγιοκόπηση αν πέσει κάποιο μέτωπο (Δ1-Δ2-Δ3).
Η πλατεία 4 είναι στην ουσία ο δρόμος 4 πιο πλατύς δηλ. είναι μια σπατάλη χώρου από τους «επιστήμονες»   της WG γεγονός που συνεχίζεται σε υπέρτερο βαθμό δίπλα όπου «ζωγράφισαν» ένα τεράστιο βουνό που καταλαμβάνει έναν τεράστιο χώρο   δεκατριών τετραγώνων !!! από τα 64 του χάρτη. Ένα βουνό που κανείς δεν μπορεί να ανέβει….(εκτός από λίγους σαλτιμπάγκους) ένας χώρος χαμένος για ντεκόρ, ο οποίος σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα χαμένα τετράγωνα σε βουνά και υγρό στοιχείο καθιστούν το 1/3 του χάρτη εκτός παιχνιδιού για την συντριπτική πλειοψηφία των μαχών.
Πρόκειται για ένα χάρτη καταναγκαστικών διαδρομών, με πολύ σπαταλημένο χώρο σε σκηνικό, όταν θα μπορούσαν όλα αυτά τα βουνά να τοποθετηθούν εκτός πεδίου παιχνιδιού και να μεγαλώσει έτσι ο χώρος δράσης του παιχνιδιού.
ΤΑΚΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ
1.       ΒΑΣΕΙΣ
Δεν διαθέτουν στρατηγικό βάθος, τουτέστιν εάν απειληθούν ή καταληφθούν από τον αντίπαλο δεν υπάρχει ικανός και κατάλληλος χώρος όπισθεν αυτών προς άμυνα, όσοι δε είναι καμπερωμένοι στα σχετικά υψώματα Υ1-Υ2-Υ3 κατά περίπτωση για άμυνα (συνήθως TD), σε περίπτωση κατάληψης της βάσης από ακόμα και μικρό αριθμό αντιπάλων είναι χαμένοι.
2.       ΥΨΩΜΑΤΑ Υ1-Υ2 –TD και λοιποί ενεδρεύοντες
Είναι οι μόνες θέσεις που μπορεί να καμπερωθεί κάποιος (συνήθως TD) με κάποια σχετική ασφάλεια.
Καμπερωμένοι στα σημεία αυτά ελέγχουμε τις πλατείες Π1-Π2 κατά περίπτωση ενώ ο όποιος τομέας από την ρεματιά που μπορεί να ελεγχθεί είναι τραγικά αστείος.
Ευάλωτες θέσεις σε γρήγορο αντίπαλο που θα κινηθεί στους πρόποδες του βουνού σε νεκρές οπτικές γωνίες από το ύψωμα του κάμπερμαν και θα τον αιφνιδιάσει ή θα τον σποτάρει.
Άμυνα βάσης από τα σημεία αυτά σε οργανωμένη κατάληψη της από τον εχθρό συνήθως δεν έχει επιτυχία. 
Καμπέρωμα στο ύψωμα Υ3 ελέγχει την πλατεία 4. Μοναχικό καμπέρωμα  στο σημείο αυτό τις περισσότερες φορές  είναι λανθασμένο, διότι δεν βοηθάει σε τίποτα στην έκβαση της μάχης του διαδρόμου 4. Υπάρχει πλέον τετελεσμένο και αν οι αντίπαλοι που έρχονται έχουν αριθμητικό πλεονέκτημα δεν μπορούν να σταματηθούν χωρίς ικανή βοήθεια.
Να σημειώσω εδώ ότι το Υ1 είναι ευάλωτο σε βολές από την Π2 κάτι που δεν ισχύει για το Υ2 στην αντίθετη περίπτωση, παρά μόνο σε ένα σημείο.
Σε γενικές γραμμές είναι δύσκολος χάρτης και για TD και τα σημεία εκτός από τα προαναφερθέντα υψώματα όπου υπο φυσιολογικές συνθήκες μπορεί ένα TD να κάτσει και να πολεμήσει είναι ελάχιστα (ατραπός).  
 
3.       ΒΑΡΕΑ
Ο χάρτης είναι φτιαγμένος γι αυτά…τέσσερις δρόμοι για να συναντηθούν τα θηρία και να παίξουν ξύλο.
3-1. ΒΑΡΕΑ ΧΕΛΩΝΕΣ-πρόταση
Κατά την γνώμη μου τα αργοπορούντα βαριά άρματα  πρέπει να τοποθετούνται στους διαδρόμους 2 και 3.
Διότι: α. είναι πιο κοντά στην βάση ώστε να γυρίσουν γρήγορα και να την υπερασπιστούν.
β. Ουσιαστικά μπορούν να εμπλακούν στις μάχες και των  δύο διαδρόμων (2-3) ενώ και ο διάδρομος 1 ειδικά για τους νότιους δεν είναι μακρυά ώστε να βοηθήσουν με καμιά βολή.
γ. Συνήθως έχουν αρκετά καλή και δυσκολοκατάβλητη  θωράκιση με αποτέλεσμα ο αντίπαλος να θέλει χρόνο να τα εξουδετερώσει. Αυτός ο χρόνος είναι ο κρίσιμος για όσους κάνουν κάμπινγκ στα υψώματα Υ1 και Υ2 κατά περίπτωση για να κάνουν την δουλειά τους ειδικά αν ο εχθρός έρχεται από τον Δ2.
δ. Αργομαούνες που τραβάνε για τον Δ4 είναι καταστροφικό.
Και αν ακόμα προλάβουν την μάχη του διαδρόμου, σε περίπτωση επιτυχίας βρίσκονται τόσο μακρυά από τα λοιπά θέατρα επιχειρήσεων που η απουσία τους είναι καταλυτική για την συνολική έκβαση της μάχης, ενώ η κίνησή τους προς την αντίπαλη βάση θα διαρκέσει τόσο που είτε η έκβαση θα έχει κριθεί είτε θα τους προλάβουν στον δρόμο.
3-2. ΛΟΙΠΑ ΒΑΡΕΑ
Αυτά συνήθως μοιράζονται στους  διαδρόμους και κονταροχτυπιούνται.
Τις περισσότερες φορές οι δυνατότερες μάχες εκτυλίσονται για τον έλεγχο του Δ1.
Έλεγχος του Δ1 επιφέρει:
α.  έλεγχο του κρισίμου Τ1 που με την σειρά του ελέγχει το μεγαλύτερο τμήμα της ΡΕΜΑΤΙΑΣ.
β. Πλαγιοκόπηση της Π1-Π2 κατά περίπτωση και συνεπώς των δυνάμεων που αμύνονται στους Δ2-Δ3
γ. Εγκλωβισμό των νοτίων που βρίσκονται εντός της ΑΤΡΑΠΟΥ (όταν επιτίθεσαι από βόρεια)
 
-Ενώ έχει και το προτέρημα ότι δεν είναι θεατό το πεδίο αυτό (Π3) από τις θέσεις camping Υ1-Υ2 κατά περίπτωση.
 
 
4.       ΑΤΡΑΠΟΣ ή ΠΑΡΑΚΑΜΨΗ
Επικίνδυνο σημείο άμυνας καθότι εξαρτάται ο μαχητής από τον έλεγχο της πλατείας Π2 και τα εκεί τεκτενόμενα, ως εκ τούτου μπορεί κάλλιστα να εγκλωβιστείς σε αυτό το δρομάκι κυκλωμένος.
Συστήνω την θέση σε ΜΕΣΟ ΑΡΜΑ ή σε ευκίνητο TD με πυργίσκο, που έχουν κάποια ταχύτητα, καθώς η θέση μάχης αυτή παρέχει την καλύτερη προστασία στον αγώνα για τον Δ1, ενώ παρακολουθώντας στο minimap την εξέλιξη στα άλλα δύο γειτονικά μέτωπα (Δ2-Δ3) μπορείς να απαγκιστρωθείς χάρη στην ταχύτητα σου εύκολα.
Στο σημείο αυτό έμπειρος παίκτης με καλό front armor  σε αποστολή αυτοθυσίας μπορεί να απασχολήσει 2 ακόμα και τρία άρματα προτάσσοντας καλή άμυνα και αναγκάζοντας τον εχθρό να σπαταλήσει μια μονάδα που θα επιχειρήσει να τον κυκλώσει από πίσω.
Αυτό θα δημιουργήσει αριθμητικό πλεονέκτημα στους άλλους τομείς αφού 2-3 εχθρικά άρματα θα απασχολούνται με την αντιμετώπιση ενός.
Πιστεύω ότι η τοποθέτηση Βαρέος άρματος εκεί θα ήταν σπατάλη.  
 
5.       ΡΕΜΑΤΙΑ
Κίνηση στην ρεματιά χωρίς έλεγχο  των Δ2-Δ3 διαδρόμων καθώς και του Τ1 είναι καταστροφική ειδικά για αργά άρματα.
 
6.       ΔΙΑΔΡΟΜΟΣ 3 ΓΕΦΥΡΑ-ΔΙΑΔΡΟΜΟΣ 4
Αλληλοεπηρεαζόμενοι διαδρόμοι σε περίπτωση κυριαρχίας σε κάποιον από τους  τομείς αυτούς (ειδικά στον Δ3) είναι προδιαγεγραμμένη  η έκβαση στον άλλο και το ανάποδο από τον Δ4, με την προϋπόθεση ότι η γέφυρα στον Δ3 δεν έχει καταληφθεί ακόμα από κανένα.
 
7.       ΕΛΑΦΡΑ ΑΡΜΑΤΑ
Από τα ανωτέρω θα μπορούσαμε να πούμε ότι ένα ελαφρύ άρμα δεν μπορεί να προφέρει σχεδόν τίποτα σε αυτόν τον αγώνα βαρέων βαρών λόγω χάρτη.΄
Κι όμως….
Στα  random ένας έμπειρος ελαφρύς μόνος ή καλύτερα με το platoon του αφού βεβαιωθεί σε ποιον διάδρομο εκτυλίσσεται η κύρια επιθετική προσπάθεια του εχθρού να προσβάλει τον διάδρομο που φυλάσσεται κατά περίπτωση και κατά συνθήκη από τις πιο αδύναμες δυνάμεις του αντιπάλου.
 Διαρρηγνύοντας την αμυντική τοποθεσία με την  βοήθεια φίλιων πυρών (όσο ακόμα υπάρχουν και πριν απασχοληθούν με την αντιμετώπιση της κύριας εχθρικής ενέργειας).
Γενικά η ψυχολογία και η δράση του ελαφρού άρματος σε τέτοιες μάχες πρέπει να είναι αυτή του καιροσκόπου και του όρνιου…να καθαρίζει δηλ. τον τόπο απ’ τα «ψοφίμια» όποια κι αν είναι αυτά.
Διάρρηξη οποιουδήποτε διαδρόμου από αγέλη ελαφρών ή εκμετάλλευση από αυτά οποιουδήποτε διαδρόμου που άνοιξε ή που δεν φρουρήθηκε ποτέ, ανοίγει τον δρόμο για πλαγιοκόπηση των Π1-Π2-Υ1-Υ2 κατά περίπτωση και εξολόθρευση TD – SPG και όλου του αντίπαλου camping.
Σε μάχες οργανωμένων ομάδων τα ελαφρά ή ευκίνητα και γρήγορα ΜΕΣΑ άρματα μπορούν να ανιχνεύσουν γρήγορα τους διαδρόμους και να κάνουν γνωστό έτσι στην ομάδα τους σε ποιον διάδρομο θα εκτελεστή η κύρια εχθρική επίθεση, αλλά και ποιοι διάδρομοι φυλάσσονται πλημμελώς.
Γνωρίζοντας το σημείο της εχθρικής ενέργειας πριν αυτή ενεργηθεί, η αμυνόμενη ομάδα αποκτά σαφές πλεονέκτημα και πέρα της αμυντικής αναδιάταξης που θα εκτελέσει διενεργεί και την επίθεση που πρέπει στα αδύνατα σημεία του αντιπάλου 
 
8.       ΔΙΑΔΡΟΜΟΙ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΑ
Τέσσερις γραμμές για να δούμε συμπερασματικά τι μας προσφέρει ο έλεγχος
Κάθε διαδρόμου-περάσματος, πέρα από την πλαγιοκόπηση της ανάλογης Πλατείας όπως ισχύει για τους τρείς πρώτους.
Δ1 μέσω Τ1 κτυπάει Δ2 και Δ3
Δ2 κτυπάει Δ3 και Δ4
Δ3 κτυπάει Δ2 και Δ4
Δ4 κτυπάει Δ3
 
Εδώ να τονίσω και κάποιες σημαντικές διαφορές των αμυντικών τοποθεσιών των δύο αντιπάλων (βόρειοι-νότιοι).
Οι αμυνόμενοι βόρειοι στον Δ3 μπορούν να βοηθήσουν και στην άμυνα του Δ2 και Π1 αφού η βόρεια θέση μάχης στο σημείο αυτό έχει οπτική επαφή με όσους επιχειρούν επίθεση στην Π1 μέσω Δ2.
Αυτό το πλεονέκτημα δεν το απολαμβάνουν οι νότιοι, όπου οι αμυνόμενοι στο Δ3 είναι πιο αποκομμένοι. Οι νότιοι αντιθέτως έχουν το πλεονέκτημα οι αμυνόμενοι στον Δ2 να μπορούν να βοηθήσουν στην άμυνα του Δ1. 
 
 
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ-ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
-Χάρτης 4 διαδρόμων.
-Χάρτης που ευνοεί βαρέα άρματα.
-Λιγοστή βλάστηση και πολλά βουνά που κλείνουν τον ορίζοντα, άρα δυσκολία για  TD.
-Άμυνα βάσης με λιγοστές πιθανότητες επιτυχίας.
-Εξαιρετικά πιθανή (σχεδόν σίγουρη) η κατάρρευση άμυνας διαδρόμου και η πλαγιοκόπηση. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να υπάρχουν έτοιμα σενάρια αντίδρασης και αναδιάταξης δυνάμεων ανάλογα του διαδρόμου που θα χαθεί.
-Οι διάδρομοι Δ1-Δ2-Δ3 συνιστούν ουσιαστικά τομείς του ίδιου μετώπου αφού και οι τρείς οδηγούν στις αντίστοιχες πλατείες, ενώ ο Δ4 είναι πιο αποκομμένος και μόνο την έκβαση της μάχης της γέφυρας μπορεί να επηρεάσει.
-Απαραίτητα πρέπει να διαπιστωθεί σε ποιον διάδρομο ο αντίπαλος θα εκδηλώσει την κύρια ενέργεια πριν αυτή εξελιχθεί.
-Η αποσαφήνιση του που ο αντίπαλος εκδηλώνει την ενέργεια καθοδηγεί και τις ενέργειες μας.
-Όταν ένας διάδρομος είναι φορτωμένος τότε κάποιος ή κάποιοι είναι πλημμελώς στελεχωμένοι.
-Ενεργούμε την αντεπίθεση  κατά την διάρκεια της εχθρικής επίθεσης έτσι ώστε η κύρια δύναμη του εχθρού που εκτελεί την επίθεση να έχει ήδη εμπλακεί σε μάχη και να απασχολείται με αυτή.
-Σε κάθε περίπτωση τουλάχιστον πρέπει να έχουμε εξασφαλίσει ισοδύναμο τετελεσμένο ή σε χώρο ή σε άρμα.
-Η αντεπιθετική ενέργεια δέον να εκτελεστεί σε μη γειτονικό διάδρομο από αυτή του εχθρού έτσι ώστε αν οι επιτιθέμενοι εχθροί αντιληφθούν την αντεπίθεση να μην μπορούν να βοηθήσουν.
-Όσο περισσοτέρους διαδρόμους καθαρίζουμε τόσο πιο πολλές δυνάμεις εξοικονομούμε για άμυνα στον τομέα της εχθρικής επίθεσης.
-Απώλεια πλατείας (Π1-Π2 κατά περίπτωση) συνήθως φέρνει την ήττα.
 
 
ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΠΑΙΚΤΩΝ: Ασκήσεις πανικού.
 
Να με συγχωρήσουν οι παίκτες SPG που δεν αναφέρω τίποτα σχετικό, διότι δεν έχω εμπειρία του όπλου.
 
ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ

_________________
avatar
NIAM_NIAM

Αριθμός μηνυμάτων : 13

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: mountain pass

Δημοσίευση από falakros Την / Το Κυρ Μάης 22, 2016 1:19 am

NIAM_NIAM έγραψε:Να πώ κι εγώ τον πόνο μου…
Κάποιες σκέψεις για τον χάρτη «Mountain Pass» (πέρασμα βουνού).
Πρώτ’ απ’ όλα σαν παίκτης light tank να πώ ότι δυσκολεύομαι αρκετά σε αυτό τον χάρτη διότι ο σχεδιασμός του είναι εξαιρετικά εχθρικός προς το έργο των ελαφρών αρμάτων.

Να με συγχωρήσουν οι παίκτες SPG που δεν αναφέρω τίποτα σχετικό, διότι δεν έχω εμπειρία του όπλου.

 
ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ
θα αναφερθω μονο σε αυτο το κοματι σου.........

Καταρχην ειδα τον τιτλο και φοβηθηκα μηπως τον διαγραψουν, ειναι ο αγαπημενος μου χαρτης Cool

λοιπον, μονο σε αυτον τον χαρτη δυσκολευεσε, ή γενικα σαν light??
1)light χωρις εξοπλισμο spotter, αστο εισαι βαρος για την ομαδα.....

2) ο καθε χαρτης εχει της δυσκολιες του, ειτε σ'αρεσει, ειτε οχι, ειτε ειναι δυσκολος, αν δεν τραβαει η ομαδα, και αεροπλανο να εχεις θα σε ριξουν.....

3) αν γενικα γουσταρεις να εισαι light tank παιχτης, να εισαι, αλλα να θυμασε εκτος απο ευελικτος εχεις και την ταχυτητα σου, φυσικα το ξερεις, τι εννοω?? αλλα η ταχυτητα ειναι μεγαλο πλεονεκτημα να πηγαινεις σε μερη με δυσκολα περασματα, και να περνας απο εκει που δεν περναει ενα μεγαλο αρμα......

4) αν κυνηγας αποστολη spot σε αυτον τον χαρτη ενω να εισαι φαντασμα, ξεχασε το, ουτος η αλλος θα εμπλακεις στην μαχη, σαν απλος spot, για λιγο εως και πολυ αναλογα τους αντιπαλους, να κοιταξεις στο youtube για τα μυστικα περασματα στον καθε χαρτη, θα σε βοηθησουν πολυ για ελαφρυ αρμα. αναμεσα στο Π2 και Δ3 εχει ενα περασμα που ανεβενεις στο καστρο, ανεβα εκει με εξοπλισμο και να δεις τι σποτ θα κανεις. Απο την αλλη πλευρα, δεξια πριν την γεφυρα....
δεν τα πολυθυμαμαι καλα, δες στο youtube...............

5) οπως ειπα να τραβαει και η ομαδα.............

6) στον συγκεκριμενο χαρτη μεγαλο πλεονεκτημα εχουν τα GC conqueror με χρυσες, σε ξετρυπαει πισω απο βραχια αν ο αλλος ειναι καλος artyλερας............

αυτα τα λιγα.

_________________
avatar
falakros

Αριθμός μηνυμάτων : 108

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: mountain pass

Δημοσίευση από RNGD Την / Το Κυρ Μάης 22, 2016 1:33 am

Σαν light tank, ξεκινώντας από βόρεια, μπορείς ίσως να αράξεις σε ένα μικρό θάμνο που έχει ακριβώς μπροστά από το βράχο του Π1. Αν ανέβει κάποιος για πολύ επιθετικό spot στη δικιά σας μεριά, κινδυνεύεις να ανάψεις και να φας instakill (passive spot από εκεί μόνο). Αν δεν νοιώθεις καλά με αυτή τη θέση από επάνω, μπορείς να πας γρήγορα στην κλασσική ραμπίτσα ανάμεσα στο Δ1-Π3. Μπορεί και να "κλέψεις" 1 βολή από εκεί, αλλά μην ψάχνεις 2η, το πυροβολικό είναι σταθερά γυρισμένο εκεί...Αν έχεις αρκετή υποστήριξη, μπορείς ίσως να περάσεις δεξιά από το προηγούμενο σημείο στην αρχή του Π3, έχει βράχο, θάμνο και για άρμα με πύργο καλό είναι καλή θέση. Το πρόβλημα είναι ότι άμα η ομάδα χάσει, δεν μπορείς να φύγεις. Από νότια, μπερδεύομαι λίγο, δεν ξέρω να σε πω.
Γενικά σε τέτοιους χάρτες, αν καταφέρεις και έχεις γεμάτη ζωή προς τη μέση της μάχης (σκορ 7-7 ας πούμε), τα αντίπαλα κανόνια είναι πιο απλωμένα και μπορείς να γίνεις damage platform.

RNGD

Αριθμός μηνυμάτων : 392

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: mountain pass

Δημοσίευση από NIAM_NIAM Την / Το Κυρ Μάης 22, 2016 8:14 am

falakre:
 το πρόβλημά στο mountain pass είναι ότι όλοι ξέρουν που θα βρούν τα light. Σε άλλους χάρτες πιο ανοικτούς ένα light μπορεί να είναι οπουδήποτε, στον συγκεκριμμένο ή θα κατέβουν ρεματιά ή θα ανέβουν στα δυό βουναλάκια (τα έχω δει τα video που λες).
Δηλαδή τα light και όποιος θέλει να παίξει τον ανιχνευτή είναι προβλέψιμος.
Σέβομαι ότι αποτελεί έναν από τους αγαπημένους σου χάρτες, όμως θα ήταν πολύ καλό αν επανασχεδιαζόταν ο χάρτης τουλάχιστον όσο αφορά το "κιλιμάντζαρο" πάνω δεξιά και γενικά οι γραμμές 9 και 0 έτσι ώστε να γίνει φιλικότερος ο χάρτης και σε άλλου τύπου άρματα εκτός από τα μεγάλα.

Απο την άλλη το να περιμένεις ν'αδειάσει ο χάρτης για να παίξεις είναι δίκοπο μαχαίρι, γιατί μπορεί να αδειάσει μονομερώς.

_________________
avatar
NIAM_NIAM

Αριθμός μηνυμάτων : 13

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: mountain pass

Δημοσίευση από falakros Την / Το Κυρ Μάης 22, 2016 10:35 am

και εδω ειναι που επανερχομαι.....
...ομαδα...
...εμπλοκη στην μαχη...
ολοι οι χαρτες δεν ειναι φτιαγμενοι για light, οπως και για πυροβολικα κτλ κτλ κτλ.......

τωρα αν παιξεις 10 μαχες, και η 8 ειναι Mountain Pass τοτε τι να σε πω εισαι ατυχος Twisted Evil

_________________
avatar
falakros

Αριθμός μηνυμάτων : 108

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης