Που να σημαδέψω ?
4 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Που να σημαδέψω ?
Δεν είναι λίγες οι φορές που έχουμε μπροστά μας ένα άρμα και ενώ το πετυχαίνουμε δεν το τρυπάμε ή του κάνουμε 0 ζημιά.
Ας δούμε τι μπορούμε να κάνουμε όταν έχουμε ένα άρμα μπροστά μας το οποίο έχει στηθεί με γωνία.
Στο παρακάτω παράδειγμα έχουμε ένα KV-3 (tier 7) το οποίο έχει στηθεί με γωνία και βρίσκεται πίσω από θάμνους, κάτι που κάνει τη σκόπευση πιο δύσκολη.
Περιοχή 1: Είναι ο πύργος και είναι κόκκινος, στο συγκεκριμένο άρμα ο πύργος δεν είναι το καλύτερο σημείο για να σημαδέψουμε.
Περιοχή 2: Είναι πράσινο αλλά δεν είναι το καλύτερο σημείο εαν μπορούμε να σημαδέψουμε και την περιοχή 4
Περιοχή 3: Εδώ γίνεται αυτόματα bounce
Περιοχή 4: Αυτή είναι η καλύτερη περιοχή να σημαδέψουμε μιας και εδώ είναι το εμπρός-κάτω μέρος του θώρακα (LFP) που είναι το πιο ελαφρά θωρακισμένο σημείο στην μπροστινή θωράκιση.
Περιοχή 5: Ερπύστριες. Εδώ ρίχνουμε εάν δε θέλουμε να κάνουμε damage...
Ας δούμε και μερικά αδύναμα σημεία του άρματος που βρίσκεται απέναντι και να επιλέξουμε το πιο κατάλληλο για να σημαδέψουμε.
Κύκλος 1: Cupola. Είναι αρκετά μικρό σημείο και σε αυτή την απόσταση είναι πολύ δύσκολο να το πετύχουμε.
Κύκλος 2: Το σημείο αυτό βρίσκεται στο πάνω εμπρός μέρος της θωράκισης και δεν είναι το ιδανικότερο.
Κύκλος 3: Για τον ίδιο λόγο και αυτό το σημείο δεν το επιλέγουμε.
Κύκλος 4: Πολύ καλό σημείο μιας και βρίσκεται στο κάτω μέρος (κοιλία) του άρματος
Κύκλος 5: Αυτό είναι το ιδανικότερο σημείο να στοχεύσουμε, παρακάτω θα δούμε γιατί επιλέγω αυτό αντί του "κύκλου 4"
Κύκλος 6: Αν ρίξετε εδώ μη διαμαρτύρεστε μετά για μηδέν damage ενώ έχετε τρυπήσει το αντίπαλο...
Καταλήξαμε στο ότι οι κύκλοι 4 και 5 είναι οι καταλληλότεροι να σημαδέψουμε, όμως προτιμάμε τον κύκλο 5... ας δούμε γιατί:
Δείτε το παρακάτω σχήμα:
Λόγω των γωνιών είναι πολύ εύκολο να διακρίνουμε ότι η απόσταση x είναι μεγαλύτερη από την y.
Οι αποστάσεις αυτές είναι το πάχος της θωράκισης που θα πρέπει να διατρήσουμε ανάλογα με τη γωνία.
Φυσικά αν έχετε πυροβόλο με πολύ μεγάλο Penetration μπορείτε να ρίξετε ανάμεσα από αυτά τα σημεία και να σκοτώσετε τον οδηγό, όμως εδώ μιλάμε για οριακές περιπτώσεις όπου το πυροβόλο δεν μπορεί να διατρήσει οποιοδήποτε σημείο του αντίπαλου άρματος.
Ας δούμε τι μπορούμε να κάνουμε όταν έχουμε ένα άρμα μπροστά μας το οποίο έχει στηθεί με γωνία.
Στο παρακάτω παράδειγμα έχουμε ένα KV-3 (tier 7) το οποίο έχει στηθεί με γωνία και βρίσκεται πίσω από θάμνους, κάτι που κάνει τη σκόπευση πιο δύσκολη.
Περιοχή 1: Είναι ο πύργος και είναι κόκκινος, στο συγκεκριμένο άρμα ο πύργος δεν είναι το καλύτερο σημείο για να σημαδέψουμε.
Περιοχή 2: Είναι πράσινο αλλά δεν είναι το καλύτερο σημείο εαν μπορούμε να σημαδέψουμε και την περιοχή 4
Περιοχή 3: Εδώ γίνεται αυτόματα bounce
Περιοχή 4: Αυτή είναι η καλύτερη περιοχή να σημαδέψουμε μιας και εδώ είναι το εμπρός-κάτω μέρος του θώρακα (LFP) που είναι το πιο ελαφρά θωρακισμένο σημείο στην μπροστινή θωράκιση.
Περιοχή 5: Ερπύστριες. Εδώ ρίχνουμε εάν δε θέλουμε να κάνουμε damage...
Ας δούμε και μερικά αδύναμα σημεία του άρματος που βρίσκεται απέναντι και να επιλέξουμε το πιο κατάλληλο για να σημαδέψουμε.
Κύκλος 1: Cupola. Είναι αρκετά μικρό σημείο και σε αυτή την απόσταση είναι πολύ δύσκολο να το πετύχουμε.
Κύκλος 2: Το σημείο αυτό βρίσκεται στο πάνω εμπρός μέρος της θωράκισης και δεν είναι το ιδανικότερο.
Κύκλος 3: Για τον ίδιο λόγο και αυτό το σημείο δεν το επιλέγουμε.
Κύκλος 4: Πολύ καλό σημείο μιας και βρίσκεται στο κάτω μέρος (κοιλία) του άρματος
Κύκλος 5: Αυτό είναι το ιδανικότερο σημείο να στοχεύσουμε, παρακάτω θα δούμε γιατί επιλέγω αυτό αντί του "κύκλου 4"
Κύκλος 6: Αν ρίξετε εδώ μη διαμαρτύρεστε μετά για μηδέν damage ενώ έχετε τρυπήσει το αντίπαλο...
Καταλήξαμε στο ότι οι κύκλοι 4 και 5 είναι οι καταλληλότεροι να σημαδέψουμε, όμως προτιμάμε τον κύκλο 5... ας δούμε γιατί:
Δείτε το παρακάτω σχήμα:
Λόγω των γωνιών είναι πολύ εύκολο να διακρίνουμε ότι η απόσταση x είναι μεγαλύτερη από την y.
Οι αποστάσεις αυτές είναι το πάχος της θωράκισης που θα πρέπει να διατρήσουμε ανάλογα με τη γωνία.
Φυσικά αν έχετε πυροβόλο με πολύ μεγάλο Penetration μπορείτε να ρίξετε ανάμεσα από αυτά τα σημεία και να σκοτώσετε τον οδηγό, όμως εδώ μιλάμε για οριακές περιπτώσεις όπου το πυροβόλο δεν μπορεί να διατρήσει οποιοδήποτε σημείο του αντίπαλου άρματος.
Kostis_Larsson- Αριθμός μηνυμάτων : 651
Ηλικία : 47
Απ: Που να σημαδέψω ?
Για το συγκεκριμένο στόχο και στάση θα σου πώ ότι είπα σε έναν κλανιωτη μου και τα έπαιξε "Μην δείχνεις πότε τα απ'αυτα σε στον αντίπαλο" (γιατί του είναι πολύ εύκολο να στα χτυπήσει ! ) !!!
power4- Αριθμός μηνυμάτων : 505
Απ: Που να σημαδέψω ?
Το drivers hatch ανάμεσα στο 2 και 3 νομίζω έχει το χαμηλότερο armor απο μπροστά, μέχρι 100 - 150 μέτρα με εύστοχο όπλο ( < 0.36 ) θα του έριχνα.
Σε μεγαλύτερες αποστάσεις θα χτύπαγα το 5.
Επίσης μια λεπτομέρεια είναι οτι το effective armor που πρέπει να διατρήσουμε είναι effective armor = nominal armor / cos(angle - normalisation)
To normalization είναι λένε 4-5 μοίρες αλλα είναι κρυφό στατιστικό και ισχύει για penetretating βλήματα - τα HE δεν έχουν Norm. e.g. Για 30 μοίρες max front μετά το normalisation το effective είναι 132mm, και side 156mm.
Για 40 μοίρες (και πάνω) όμως το max front είναι 146mm και το max side 127mm οπότε εκεί πια το drive wheel γίνεται ιδιαίτερα καλός στόχος !
Σε μεγαλύτερες αποστάσεις θα χτύπαγα το 5.
Επίσης μια λεπτομέρεια είναι οτι το effective armor που πρέπει να διατρήσουμε είναι effective armor = nominal armor / cos(angle - normalisation)
To normalization είναι λένε 4-5 μοίρες αλλα είναι κρυφό στατιστικό και ισχύει για penetretating βλήματα - τα HE δεν έχουν Norm. e.g. Για 30 μοίρες max front μετά το normalisation το effective είναι 132mm, και side 156mm.
Για 40 μοίρες (και πάνω) όμως το max front είναι 146mm και το max side 127mm οπότε εκεί πια το drive wheel γίνεται ιδιαίτερα καλός στόχος !
Απ: Που να σημαδέψω ?
.... η "μηχανική" της διάτρησης είναι πάρα πολύ απλή ΑΝ δεν συνυπολογίσουμε τον παράγοντα τύχη (που όπως είναι φυσικό δεν υπολογίζεται) ... όλα τα άρματα έχουν σχεδόν τα ίδια weakspots και επιλέγουμε ή αυτά ή κάθετες επιφάνειες ως προς το κανόνι μας... το λόγο που το κάνουμε αυτό τον αναλύει ο ee3509 ... όλη η ρώσικη σειρά KV έχει weakspot κάτω από τον πύργο και πάνω από το "σώμα" όχι μόνο γιατί είναι το "driver's hatch" αλλά και γιατί είναι το μόνο σημείο χωρίς κλίση, είναι πιο δύσκολο να το πετύχουμε από απόσταση αλλά είναι πολύ πιο εύκολο να τρυπήσουμε τα σημεία 2-3 από τα 4-5 ... τα λεγόμενα "penetration but 0 dmg" είναι τα χτυπήματα που βρίσκουν σε "spaced armor" δηλαδή τρυπάμε μεν την πρώτη θωράκιση αλλά το βλήμα σταματά στη 2η ή την 3η κτλ και δεν περνά μέσα ... "spaced armor" μπορεί να είναι ο,τιδήποτε π.χ. οι ρόδες ενός KV, να χτυπήσουμε το κανόνι ή κάποιο module και φυσικά το "spaced armor" που έχουν κάποια άρματα όπως το super pershing, τα IS κτλ ..
gregorakis- Αριθμός μηνυμάτων : 841
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Σαβ Νοε 03, 2018 2:01 am από WaffenAbteilung
» AΛΛΑΓΉ ΣΤΗ ΓΛΏΣΣΑ ΔΙΑΤΑΓΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
Κυρ Σεπ 23, 2018 3:14 am από WaffenAbteilung
» ΜΑΥΡΗ ΟΘΟΝΗ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Σαβ Σεπ 08, 2018 12:18 pm από KronosT
» ESL Greece WoT
Τετ Απρ 25, 2018 10:41 am από konstantinoslk
» ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ
Σαβ Απρ 07, 2018 12:06 am από KronosT
» ΑΓΟΡΑ ΜΕΣΩ SMS
Σαβ Μαρ 24, 2018 11:59 pm από KronosT
» ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΜΕΛΗ METALCOCKS
Σαβ Μαρ 24, 2018 2:37 am από falakros
» PHOENIX REBEL (PNX-R)
Παρ Μαρ 02, 2018 1:51 pm από blsbill
» Ασχολειστε με το WOT πλεον.
Πεμ Ιαν 18, 2018 10:48 am από falakros