World of Tanks Greece
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Αλλαγές με το 8,6 patch !??!

+3
Kostis_Larsson
power4
trexas
7 απαντήσεις

Πήγαινε κάτω

Αλλαγές με το 8,6 patch !??! Empty Αλλαγές με το 8,6 patch !??!

Δημοσίευση από trexas Δευ Μάης 06, 2013 11:43 pm

Παραθέτω ένα link με νέα από το επόμενο patch (8.6) και όχι μόνο,

http://ftr-wot.blogspot.cz/2013/05/086-some-arty-changes.html
http://ftr-wot.blogspot.gr/search?updated-max=2013-05-06T16:23:00%2B02:00&max-results=7

αξίζει να αγοράσουμε τα SPGs που έχουμε ξεκλειδώσει μιας και θα κερδίσουμε credits με την κυκλοφορία του patch, φυσικά πρέπει να περιμένουμε για τα ψώνια μας μέχρι να βγει το TEST SERVER 8,6....
trexas
trexas

Αριθμός μηνυμάτων : 337

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Αλλαγές με το 8,6 patch !??! Empty Απ: Αλλαγές με το 8,6 patch !??!

Δημοσίευση από power4 Τρι Μάης 07, 2013 12:34 am

Και μετά λένε για German bias , γιατί άραγε το gw type e να είναι το μόνο 10άρι που δεν που δεν χρειάστηκε nerf ; μήπως ήταν ήδη nerfαρισμενο ;


Αλλαγές με το 8,6 patch !??! Images-6
power4
power4

Αριθμός μηνυμάτων : 505

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Αλλαγές με το 8,6 patch !??! Empty Απ: Αλλαγές με το 8,6 patch !??!

Δημοσίευση από trexas Δευ Μάης 13, 2013 10:03 pm

Λίγα νέα από το μέτωπο του 8,6

http://ftr-wot.blogspot.gr/2013/05/086-so-fr-us-new-arty-stats.html
http://ftr-wot.blogspot.gr/2013/05/086-new-german-arty-stats.html
http://ftr-wot.blogspot.gr/2013/05/86-and-87-additional-info.html

Το πιο ενδιαφέρον είναι το τρίτο κατά την άποψη μου.
trexas
trexas

Αριθμός μηνυμάτων : 337

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Αλλαγές με το 8,6 patch !??! Empty Απ: Αλλαγές με το 8,6 patch !??!

Δημοσίευση από Kostis_Larsson Τρι Μάης 14, 2013 11:32 am

Από ότι βλέπω τα arty στα μεγάλα Tier θα ρίχνουν ένα βλήμα ανά λεπτό... το πολύ να προλάβουν να κάνουν 3 βολές tongue
Μάλλον μόνο το γαλλικό με το γεμιστήρα να είναι το μόνο χρήσιμο.

Kostis_Larsson

Αριθμός μηνυμάτων : 651
Ηλικία : 47

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Αλλαγές με το 8,6 patch !??! Empty Απ: Αλλαγές με το 8,6 patch !??!

Δημοσίευση από perseas Τρι Μάης 14, 2013 2:48 pm

- reload time increased from 29,7 to 35

29,7sec λέει αλλά με skills πάει 25sec (-4,7sec). Συνεπώς 35-4,7=30,3sec. Good enough.
perseas
perseas

Αριθμός μηνυμάτων : 176

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Αλλαγές με το 8,6 patch !??! Empty Απ: Αλλαγές με το 8,6 patch !??!

Δημοσίευση από dolofonos Τρι Μάης 28, 2013 5:34 am

NEW CONTENT
Changes in SPGs:
- USSR SPG line has been reworked:
New SPGs added: SU-122А (Tier V), SU-14-1 (Tier VII)\
NOW THE TREE WILL LOOK LIKE THIS:

TIER II - SU-18
TIER III - SU-26
TIER IV - SU-5
TIER V - SU-122A (new vehicle)
TIER VI - SU-8 (moved from Tier V)
TIER VII - SU-51 (moved from Tier VI) ====== TIER VII - SU-14-1 (new vehicle)
TIER VIII - SU-14 (moved from Tier VI)
TIER IX - Obj. 212 (moved from Tier VII)
TIER X - Obj. 261 (moved from Tier VIII)

- German SPG line has been reworked:
New SPGs added: G.Pz. Mk. VI (e) (Tier II), Pz.Sfl. IVb (Tier IV), G.W. Tiger (P) (Tier VIII)
NOW THE TREE WILL LOOK LIKE THIS:
TIER II - G.Pz. Mk. VI (e) (new vehicle)
TIER III - Sturmpanzer I Bison (moved from Tier II)
TIER IV - Pz.Sfl. IVb (new vehicle) ====== TIER IV Sturmpanzer II (moved from Tier II)
TIER V - Sturmpanzer 38(t) Grille (moved from Tier IV)
TIER VI - Hummel (moved from Tier V)
TIER VII - Gw Panther (moved from Tier VI)
TIER VIII - G.W. Tiger (P) (new vehicle)
TIER IX - Gw Tiger (moved from Tier VII)
TIER X - Gw E-100 (moved from Tier VIII)

- USA SPG line has been reworked:
Added new SPGs: M44 (Tier VI), M53/M55 (Tier IX).
NOW THE TREE WILL LOOK LIKE THIS:
TIER II - T57
TIER III - M37
TIER IV - M7 Priest
TIER V - M41
TIER VI - M44 (new vehicle)
TIER VII - M12 (moved from Tier VI)
TIER VIII - M40/M43 (moved from Tier VII)
TIER IX - M53/M55 (new vehicle)
TIER X - T92 (moved from Tier VIII)

- French SPG line has been reworked:
Added new SPG: AMX 105 AM mle. 47 (Tier IV), Bat.-Châtillon 155 55 (Tier IX)
NOW THE TREE WILL LOOK LIKE THIS:
TIER II - BS
TIER III - Lorr.39LAM
TIER IV - AMX 105 AM mle. 47 (new vehicle)
TIER V - AMX 105 AM (moved from Tier IV)
TIER VI - AMX-13 F3 AM (moved from Tier V)
TIER VII - Lorraine 155-50 (moved from Tier VI)
TIER VIII - Lorraine 155-151 (moved from Tier VII)
TIER IX - Bat.-Châtillon 155 55 (new vehicle)
TIER X - Bat Chatillon 155 (moved from Tier VIII)

- For testing purposes supertesters will receive the following tanks:
German premium TD E-25 (Tier 7).
Chinese premium heavy tank 112 (Tier Cool.
- Added new camouflage patterns for nations:
USSR: 1 winter and 2 summer.
Germany: 1 desert and 2 summer.
France: 3 summer.
- New map added "Sacred valley" (Korea)
- Encounter battle has been added to the following map: Mines, Lakeville, Redshire.
- News birds have been added to Ruinberg and Lakeville
- Improved after-battle statistics
- Reworked list of WoT achievements on login screen
- Removed following inscriptions: "Popeye", "Mickey Mouse", "Betty Boop". All players with this inscriptions will receive compensation corresponding to the way of purchase (credit or gold) and term remaining (in case of inscriptions purchased for credits)
- Small improvements of special battle's screen (display of nation, type or Tier limitations)
- All new accounts will now receive Tier I tanks with 100% crew

CHANGE IN GAME MECANICS
- Collision model of the following tanks has been improved: SU-8, SU-85B, Cromwell, Comet, Matilda Black Prince, SU-5, SU-76, Т95, Т92, M12, M41, M7 Priest, T57, G.W. E 100, G.W. Tiger, Hummel, Pz.Kpfw. V/IV, ИС-6, Pz.Kpfw. III/IV, Object 268.
- Reworked additional absorbation bonuses for Spall Liner:
Small Spall Liner - 15%.
Medium Spall Liner - 20% (was 15%).
Large Spall Liner - 25% (was 15%).
For heavy tanks more than 80 tons added super-heavy spall liner with additional absorption coefficient 30%.
- New rules of HEAT shells work:
HEAT shells will start to ricochet if the impact angle is greater than 80 degrees. (please note that every shell can have slightly different settings). The armour penetration after ricochet will remain the same.
After penetration, a HEAT shell cannot ricochet inside the tank (as the shell is transformed into a continuous stream.)
After penetration, the HEAT shell will lose 5% of armour penetration force for each 10cm of travelling distance
After penetration, the force with which the HEAT shell continues to travel through the armour will take into account the angle of impact between the armour and penetration spot.
Suspension also counts as spaced armour
- Changed mechanism of camouflage calculation when using camouflage pattern and camouflage net:
From now on, the values for vehicles and camo pattenrs and camo net will be cumulative. This means that now the camouflage net and camouflage pattern will provide fixed bonuses which will only differ based on the class of the vehicle (for example, TD's will receive the highest bonus)
To avoid side-effects with having nearly invisible TD's, it was decided to decrease the overall camouflage bonuses provided by bushes and fallen trees.
- Increased income for high tier tanks (the full list of changes will be available later in a special appendix):
For tier 10 vehicles (except of SPG) income increased in average by 10%.
For tier 9, 8, 7, 6 vehicles (except of SPG) income also increased but not as much as for tier 10 vehicles.
- Tracer has been temporary turned out:
All types of tracer have been temporary turned out for all types of vehicles except of SPGs (visible and invisible).
The area in SPGs aiming mode where tracer of invisible vehicles are being shown has been reduced.
- Changed the mechanism of shot accuracy calculation. Now amount of shells falling on side of the aiming circle will decrease by 20%. Shells will fly more accurately and closer to the aim center
- Changed the mechanism of calculating damage and penetration. The extreme numbers will be seen 5% less, while the average amounts will be seen more often
- Removed decreasing coefficients of XP received from dealing damage on TD an SPG. TD’s will receive 33% XP from damage, while SPG owners will notice 50% boost in the same parameter
- Added ‘assist’ bonus for tracking enemy: if you track enemy and enemies deal damage to it, or even destroy it, you will receive an XP bonus. Mechanism will work similarly to current damage on spotted vehicles mechanics
- Shell normalization of all ACPR and ARCP shells decreased from 5 to 2 degrees
- Mechanism, which allows to determine what bonuses (XP, credits, frags count) who shall receive for damaging or killing tanks using physics (pushing to water or from the cliffs etc.), was added
- Added compensation mode for vehicle moving in Sniper mode (can be enabled in setting by selecting ‘Use dynamic camera’ option)
- Rebalanced Tank Company requirements for different type of tanks. Now all ‘divisions’ will have same requirements for Medium and Heavy tanks, TD’s and SPG’s. Limitations for light tanks will still be in place

REBALANCING
- Inclanation and declination angles of Matilda Black Prince has been increased.
- Balance changes has been made on map Fjords. Also one-storey wooden house can be destroyed.
- Balance changes has been made to the “assault” game mode on Westfield.
- Full rebalance of SPG’s was made (full list will be available closer to the update)
- Overall velocity of SPG’s shells decreased (10-15% for regular guns and 50% for short ‘mortar’ guns)
- Most of SPG’s receive an increase in reloading time by averagely 10-20%
- Rebalancing of premium shells has been performed (the full list of changes will be available later in a special appendix):
Price adjustments have been performed according to the efficiency value, which was calculated for each type of shells taking into account its penetration value and damage.
The price for some APCR/ACRP shells has been increased and for some of them reduced.
The price for almost all HEAT shells has been increased because they turned to be cheaper despite the same efficiency as for APCR/ACRP shells.
Almost all premium HE shells remain without any changes except of some HE shell types.
VISUALS
- VK 16.02 Leopard tank model has been significantly improved.
- Visual models of the following tanks have been improved: Matilda Black Prince, SU-85B, SU-14, SuperPershing, G.W. Panther, SU-26, Hummel, Е-100 (turret has been shifted a bit), SU-18, Object 212, Т-54, BТ-2, АТ2, Pz.Kpfw. II Ausf. G, Pz.Kpfw. I Ausf. C.
- Graphics has been improved on the following maps : Murovanka, Widepark , Airfield.
- Visual changes has been made on Ruinberg.
- Reworked animation on base flag

SOUND IMPROVEMENTS
- Sound processing module has been reworked. Now its possible to play more sounds without sound distortions and taking less system resources.
- Changed mechanics of ambient sounds placement on the map. Removed ‘dead zones’, increased volume of wind in SPG-mode of view, created new events for water, industrial objects and fire
- Decreased amount of sounds of tank ground hits, while driving though curvy area
- Increased distance of fire sound, changed dependence of sounds from camera position, added physical model of hearing sounds from distance
- Increased distance of other tank sounds to added ‘Doppler effect’ to increase reality of two vehicles moving side-by-side
- Increased variety of tank hit sounds
- Changed sound of tank destruction
- Added 3D parameter. All players, who have 5.1 multimedia system, realism of the game will increase greatly.

TECHNICAL IMPROVEMENTS
- Reworked mechanism of informing about memory lack
- Added an automatic quality regulation system of tuning special effect depending on resources usage and system performance, which will reduce quality of effects (explosions, smokes and fire) automatically, if fps drop is detected

FIXES
- Corrections has been made in names of french tanks and their modules.
- Fixed the low turning speed of some vehicles on bridges
- Added small corrections to battle and video tutorials
- Fixed collision models of small objects
- Fixed errors and improved display of dynamic shades



Additional Information (May 24, 2013)

As promised, Michael (Storm) has sent some clarifications regarding the information we have published recently:

DISABLED TRACERS

Tracers will be disabled for all vehicles, except for SPGs. This means that tracers from SPGs will still be visible for everyone, just as it currently is in the game. However, when in strategic aiming mode (using the map), we’ve limited the area where tracers from invisible vehicles is shown. To see them, you must be close to the point where they originate from.

As part of this process, we have also removed the tracers from your own shots. Don’t worry too much about this, since we’ll probably bring it back with the 0.8.6 release, maybe even along with the tracers of your allies’ shots.

NERFING HEAT SHELLS

As announced previously, this is still planned. A detailed list of the changes will be shared closer to the release date.

100% TRAINED CREW FOR NEW ACCOUNTS

These will be available only for the Tier 1 tanks that come with account creation. This feature will not be applied to any newly purchased Tier 1 vehicles.

CHANGES IN GAME ECONOMY

The income of all vehicles from Tier V to the Tier X, except SPGs, will be increased. The changes will also be applied to Premium vehicles.
Premium tanks up to Tier VIII will be equivalent to the most profitable Tier VIII vehicles. The income of less profitable vehicles will be increased.
The income of other Tier VIII vehicles will remain unchanged
OPTIMIZATION OF SNIPER MODE VIEW

This is just a mechanism for reticle stabilization in sniper mode. It helps a lot during aiming on railroads, crushed fences, and other rough terrain. You can fire faster, since you won’t have to wait until the tank stabilizes itself on this difficult terrain. It’s really useful and after internal tests we decided to implement it.

NEW PREMIUM TANKS

In 8.6 we will add the long expected Tier V Heavy A33 Excelsior tank. But we won’t add the Sexton, because there will be too many changes for SPGs in the next update and we want to analyze their performance first.

USING IN-GAME PHYSICS

“A mechanism was added, which allows determining what bonuses (XP, credits, frag count) will be granted for damaging or killing tanks using physics (pushing into water or from cliffs etc.) and who should receive them.”

This sentence means that there is not only a mechanism, but that this actually works. We will provide you with more details in further patch notes.

SUPER-HEAVY SPALL LINER
USSR: KV-4, KV-5
Germany: GW typ E, Jagdtiger8,8 , Jagdtiger, JagdPz E-100, VK4502 B, Maus, Lowe, E-75, E-100, VK7201
USA: T95, Т110Е3
Britain: Tortoise, FV215b, TOG II*
If any of these tanks has a spall liner installed, it will be automatically changed to the new super-heavy version, which will be moved to your depot. We’ll move it there first, since the new spall liner weighs 1.5 times more, and may not be compatible with your current vehicle set-up.

NEW CAMOUFLAGE MECHANICS

Prior to the update we will release a separate document about these new mechanics. Stay tuned.

TURRET SHIFT FOR E-100

The turret on the E-100 will be shifted forward by about 30 cm (scaled).
dolofonos
dolofonos

Αριθμός μηνυμάτων : 428
Ηλικία : 44

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Αλλαγές με το 8,6 patch !??! Empty Απ: Αλλαγές με το 8,6 patch !??!

Δημοσίευση από Kostis_Larsson Τρι Μάης 28, 2013 6:20 am

dolofonos έγραψε:NEW CONTENT
- News birds have been added to Ruinberg and Lakeville
Ναι, κάτι που περιμέναμε με ανυπομονησία.

Kostis_Larsson

Αριθμός μηνυμάτων : 651
Ηλικία : 47

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Αλλαγές με το 8,6 patch !??! Empty Απ: Αλλαγές με το 8,6 patch !??!

Δημοσίευση από Sanguinius Τρι Μάης 28, 2013 8:10 am

Το μόνο που με χαλάει σε αυτό το πατς είναι του καμουφλαζ των θάμνων και δέντρων δεν μπορώ να καταλάβω την λογική πίσω από αυτό
Sanguinius
Sanguinius

Αριθμός μηνυμάτων : 968

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Αλλαγές με το 8,6 patch !??! Empty Απ: Αλλαγές με το 8,6 patch !??!

Δημοσίευση από power4 Τρι Μάης 28, 2013 9:40 am

Γενικά (εκτως των arty) θα είναι πολύ καλό αλλά το θέμα είναι ότι τα κάνουν όλα αυτα λόγο του war thunder που θα βγάλει άρματα σε λίγο καιρό και απλά η gaijin θα δείξει πόσο άχρηστος είναι ο SerB και η ομάδα του (όλως τυχαίος το +10% tier x profit ήταν δίκη του ίδια που την σκέφτηκε λίγες μέρες αφού δοκίμασε το war thunder) !
power4
power4

Αριθμός μηνυμάτων : 505

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Αλλαγές με το 8,6 patch !??! Empty Απ: Αλλαγές με το 8,6 patch !??!

Δημοσίευση από Sanguinius Τρι Μάης 28, 2013 10:12 am

το αεροπορικό κομμάτι του θαντερ είναι εντελώς μαλακία και αντιγραφεί του γιουροφάιτερ παίχνιδι που είχε κυκλοφορήσει πριν από 7-8 χρόνια,είναι πολύ παιδικό και λογικά το ίδιο θα είναι και τα τανκς και τα πλοία
Sanguinius
Sanguinius

Αριθμός μηνυμάτων : 968

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Αλλαγές με το 8,6 patch !??! Empty Απ: Αλλαγές με το 8,6 patch !??!

Δημοσίευση από ???????? Τρι Μάης 28, 2013 10:46 am

Sanguinius έγραψε:το αεροπορικό κομμάτι του θαντερ είναι εντελώς μαλακία και αντιγραφεί του γιουροφάιτερ παίχνιδι που είχε κυκλοφορήσει πριν από 7-8 χρόνια,είναι πολύ παιδικό και λογικά το ίδιο θα είναι και τα τανκς και τα πλοία

ΑΒΑΝΤΑΔΟΡΕ ΤΙΣ WARGAMING xa xa xa xa bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce

????????
Επισκέπτης


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Αλλαγές με το 8,6 patch !??! Empty Απ: Αλλαγές με το 8,6 patch !??!

Δημοσίευση από power4 Τρι Μάης 28, 2013 11:59 am

Προφανώς δεν έπαιξε πότε il2 sturmovic ή είναι εθισμενος στο arcade mode αλλά τέλος πάντων τα νούμερα θα μιλήσουν μόνα τους και θα είναι αμείλικτα !
power4
power4

Αριθμός μηνυμάτων : 505

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Αλλαγές με το 8,6 patch !??! Empty Απ: Αλλαγές με το 8,6 patch !??!

Δημοσίευση από Sanguinius Τρι Μάης 28, 2013 12:50 pm

Το arcade στο wr είναι για γέλια το historical battles κάπως παλεύεται αλλά όπως είπα είναι αντιγραφή του γιουροφάιτερ και είναι βαρετά μονότονο οι ίδιες χάρτες οι ίδιες κινήσεις και όπως βλέπω την εξέλιξη με πυροβολικό πυραυλικά συστήματα και άλλα τέτοια φουλ για bf3
Sanguinius
Sanguinius

Αριθμός μηνυμάτων : 968

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Αλλαγές με το 8,6 patch !??! Empty Απ: Αλλαγές με το 8,6 patch !??!

Δημοσίευση από power4 Τρι Μάης 28, 2013 8:19 pm

Η gaijin ξεκίνησε και αυτή πριν πολλά χρόνια με το il2 sturmovic που είπα πριν και βασικα ήταν και ακόμα είναι η καλύτερη εταιρία flight simulation με αερομαχίες ,το τι καλύτερο έχει το WOWP; (αν σκεφτείς ότι το αεροπλάνο φενεται ακίνητο και δεν μπορεί να εκτελέσει απλές μανούβρες ,είναι όλα prototypes,δεν υπάρχει cockpit view ,δεν υπάρχουν objectives,δεν υπάρχουν βομβαρδιστικά και τα μικρα αεροπλάνα σε high tier match είναι καταδικασμένα σε θάνατο)
δεν ξέρω ,πάντως θα πρέπει να ξαναδοκιμασεις το wt και σου υπενθυμίζω ότι το WOWP βασίζεται στο wot !
power4
power4

Αριθμός μηνυμάτων : 505

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Αλλαγές με το 8,6 patch !??! Empty Απ: Αλλαγές με το 8,6 patch !??!

Δημοσίευση από gregorakis Τρι Μάης 28, 2013 11:01 pm

power4 έγραψε:... αλλά τέλος πάντων τα νούμερα θα μιλήσουν μόνα τους και θα είναι αμείλικτα !

... 4 servers παγκοσμίως ... σε καθημερινή βάση σχεδόν 1 εκατομμύριο χρήστες ταυτόχρονα συνδεδεμένοι, φανταστείτε πόσα εκατομμύρια συνδέονται καθημερινά για 1 ώρα και πάνω (δε μπορώ να το υπολογίσω αλλά θα είναι δεκάδες εκατομμύρια χρήστες) ... όταν το War Thunder πλησιάσει το 10%-20% αυτών των αριθμών το ξανασυζητάμε ... ως τότε όσοι θέλουν μπορούν να παίζουν το ωραίο arcade WT και να κάνουν pew pew σε κάτι στόχους που είναι σε μέγεθος μύγας, να βομβαρδίζουν πλοία με carpet bombers (ω τί ρεαλισμός θεέ μου) και να κάνουν PvE για να μαζεύουν το xp που χρειάζονται ... γενικά ένα game noob friendly ... φυσικά ο καθένας παίζει αυτό που τον ευχαριστεί περισσότερο αλλά όλο αυτό το θέμα στο φόρουμ με το War Thunder και την κακιά WG έχει παρατραβήξει ...
... ααα και το WoWP δεν έχει τίποτα καλύτερο από το War Thunder, αυτός είναι και ο λόγος που δεν έχει "βγει" ακόμα ... η WG το θεωρεί αποτυχία ...
gregorakis
gregorakis

Αριθμός μηνυμάτων : 841

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Αλλαγές με το 8,6 patch !??! Empty Απ: Αλλαγές με το 8,6 patch !??!

Δημοσίευση από Sanguinius Τετ Μάης 29, 2013 3:32 am

gregorakis έγραψε:
power4 έγραψε:... αλλά τέλος πάντων τα νούμερα θα μιλήσουν μόνα τους και θα είναι αμείλικτα !

... 4 servers παγκοσμίως ... σε καθημερινή βάση σχεδόν 1 εκατομμύριο χρήστες ταυτόχρονα συνδεδεμένοι, φανταστείτε πόσα εκατομμύρια συνδέονται καθημερινά για 1 ώρα και πάνω (δε μπορώ να το υπολογίσω αλλά θα είναι δεκάδες εκατομμύρια χρήστες) ... όταν το War Thunder πλησιάσει το 10%-20% αυτών των αριθμών το ξανασυζητάμε ... ως τότε όσοι θέλουν μπορούν να παίζουν το ωραίο arcade WT και να κάνουν pew pew σε κάτι στόχους που είναι σε μέγεθος μύγας, να βομβαρδίζουν πλοία με carpet bombers (ω τί ρεαλισμός θεέ μου) και να κάνουν PvE για να μαζεύουν το xp που χρειάζονται ... γενικά ένα game noob friendly ... φυσικά ο καθένας παίζει αυτό που τον ευχαριστεί περισσότερο αλλά όλο αυτό το θέμα στο φόρουμ με το War Thunder και την κακιά WG έχει παρατραβήξει ...
... ααα και το WoWP δεν έχει τίποτα καλύτερο από το War Thunder, αυτός είναι και ο λόγος που δεν έχει "βγει" ακόμα ... η WG το θεωρεί αποτυχία ...
well said
Sanguinius
Sanguinius

Αριθμός μηνυμάτων : 968

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Αλλαγές με το 8,6 patch !??! Empty Απ: Αλλαγές με το 8,6 patch !??!

Δημοσίευση από Sanguinius Τετ Μάης 29, 2013 3:38 am

power4 έγραψε:Η gaijin ξεκίνησε και αυτή πριν πολλά χρόνια με το il2 sturmovic που είπα πριν και βασικα ήταν και ακόμα είναι η καλύτερη εταιρία flight simulation με αερομαχίες ,το τι καλύτερο έχει το WOWP; (αν σκεφτείς ότι το αεροπλάνο φενεται ακίνητο και δεν μπορεί να εκτελέσει απλές μανούβρες ,είναι όλα prototypes,δεν υπάρχει cockpit view ,δεν υπάρχουν objectives,δεν υπάρχουν βομβαρδιστικά και τα μικρα αεροπλάνα σε high tier match είναι καταδικασμένα σε θάνατο)
δεν ξέρω ,πάντως θα πρέπει να ξαναδοκιμασεις το wt και σου υπενθυμίζω ότι το WOWP βασίζεται στο wot !
Δεν συγκρίνω το wt με το wowp.Δεύτερον το wot θέλει μυαλό θέλει τακτική στο wt αντίθετα το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να μειώνεις την ροπή στα dogfights και ναι μανούβρες δεν μπορείς να κάνεις ούτε στο historical ούτε ίμελμαν ούτε σπλιτ ες ούτε τίποτα ούτε με joystick γίνεται τι επιτυχημένο flight simulation είναι τότε;
Sanguinius
Sanguinius

Αριθμός μηνυμάτων : 968

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Αλλαγές με το 8,6 patch !??! Empty Απ: Αλλαγές με το 8,6 patch !??!

Δημοσίευση από Sanguinius Παρ Μάης 31, 2013 2:03 am

Changed the mechanism of shot accuracy calculation. Now amount of shells falling on side of the aiming circle will decrease by 20%. Shells will fly more accurately and closer to the aim center η εκδίκηση των γαλλικών με αυτόματη αναγόμωση και με αυτό εδώ θα ρίξουμε πολύ γέλιο Suspension now also counts as spaced armor προβλέπω μεγάλες ταραχές στο φόρουμ
Sanguinius
Sanguinius

Αριθμός μηνυμάτων : 968

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης