Ευστοχία και Διασπορά
2 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Ευστοχία και Διασπορά
Για κάποιους με τους οποίους το έχω συζητήσει εν τάχει, βρήκα τις παρακάτω πληροφορίες,
Η διασπορά του βλήματος μέσα στον κύκλο που σημαδεύουμε ακολουθεί κανονική (gaussian) κατανομή,
Δηλαδή πρακτικά οι περισσότερες βολές θα βρίσκονται πιο κοντά στο κέντρο παρά πιο μακριά, (δεν είναι ισοπίθανο ενδεχόμενο)
Συγκεκριμένα το 68% περίπου απο τις βολές θα καταλήξει μέσα στο 1/3 της ακτίνας του κύκλου που δείχνει το παιχνίδι
Το 95% θα καταλήξει μέσα στα 2/3 της ακτίνας του κύκλου που δείχνει το παιχνίδι
Μόνο το υπόλοιπο 5% θα καταλήξει πέρα απο τα 2/3 του κύκλου.
Η πηγή και τα στοιχεία είναι εδώ :
http://wiki.worldoftanks.eu/Battle_Mechanics#Accuracy_and_Dispersion
Η διασπορά του βλήματος μέσα στον κύκλο που σημαδεύουμε ακολουθεί κανονική (gaussian) κατανομή,
Δηλαδή πρακτικά οι περισσότερες βολές θα βρίσκονται πιο κοντά στο κέντρο παρά πιο μακριά, (δεν είναι ισοπίθανο ενδεχόμενο)
Συγκεκριμένα το 68% περίπου απο τις βολές θα καταλήξει μέσα στο 1/3 της ακτίνας του κύκλου που δείχνει το παιχνίδι
Το 95% θα καταλήξει μέσα στα 2/3 της ακτίνας του κύκλου που δείχνει το παιχνίδι
Μόνο το υπόλοιπο 5% θα καταλήξει πέρα απο τα 2/3 του κύκλου.
Η πηγή και τα στοιχεία είναι εδώ :
http://wiki.worldoftanks.eu/Battle_Mechanics#Accuracy_and_Dispersion
- Σπόιλερ:
- Accuracy and Dispersion
Standard Deviation Diagram
Every shot you take is dispersed randomly around the center of your aiming reticle, i.e. you will not necessarily hit exactly where you aimed. The actual dispersion amount is based on a Gaussian (normal) distribution curve and depends on your gun and the turret it is mounted to.
Gun Accuracy
The accuracy value for a gun is given in meters at a range of 100m. The value describes 2 standard deviations σ from the center of your aim. In other words, for a gun with 0.32m effective accuracy at 100m, 95.45% of all shots will land within 0.32m of the center of your aim at that distance. Dispersion amount increases linearly with distance, i.e. 0.32m effective accuracy at 100m translates to 0.64m at 200m and 1.28m at 400m
Aiming Circle
The aiming circle is 1.5 times bigger and describes an area of 3 standard deviations σ from the aim point. That means for 0.32m effective accuracy at 100m your aiming circle's outer diameter is 0.96m at 100m, or 3.84m at 400m.
Based on a purely normal distribution that would mean that a very small percentage of your shots would fall outside of the aiming circle. However, in game dispersion is effectively limited to 3 standard deviations, i.e. the size of the aiming circle, and no shots can fall outside of that area.
Client vs Server
When you fire a shot, your shell trajectory is first calculated based on the data the client has. It is later updated with the data confirmed by the server. If the difference was big, then you may see shell tracers leave your barrel at an angle or change flight path mid-trajectory.
It is unclear whether only the aiming point or also the dispersion of the trajectory around this center point is corrected based on server data. At least in v0.7.1, if you watch a replay, you can notice that each time you play it, your trajectory will be slightly different. This indicates that either dispersion is not synchronized between client and server, or that it is during a battle but that data is missing in the replay files. In any case, currently replays cannot be used to find out where your shot went exactly.
Απ: Ευστοχία και Διασπορά
Σε γενικές γραμμές η εμπειρία μου στο game μεχρι τώρα με τα όπλα δείχνει πως τείνουν να ακολουθήσουν την λογική που περιγράφεις παραπάνω. Έχω παρατηρήσει όμως σε δύο διαφορετικά όπλα ίδιας ευστοχίας να μην εμφανίζεται ίδιο ποσοστό διασποράς και το ένα να αστοχεί πολύ περισσότερες φορές ένω το άλλο να ακολουθεί ακριβώς την λογική που περιγράφεις. Αυτό με κάνει να σκέφτομαι μήπως υπάρχει κάποιο κρυφό χαρακτηριστικό στα οπλά το οποίο οριζει τις πιθανότητες διασποράς των βολών του μέσα στον κύκλο ευστοχίας
Founder- Admin
- Αριθμός μηνυμάτων : 786
Ηλικία : 78
Απ: Ευστοχία και Διασπορά
Ενδέχεται, πάντως για να αποκλείσουμε το αυτονόητο, μιλάμε για ίδιο ποσοστό εμπειρίας στο crew ?
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|
Σαβ Νοε 03, 2018 2:01 am από WaffenAbteilung
» AΛΛΑΓΉ ΣΤΗ ΓΛΏΣΣΑ ΔΙΑΤΑΓΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
Κυρ Σεπ 23, 2018 3:14 am από WaffenAbteilung
» ΜΑΥΡΗ ΟΘΟΝΗ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Σαβ Σεπ 08, 2018 12:18 pm από KronosT
» ESL Greece WoT
Τετ Απρ 25, 2018 10:41 am από konstantinoslk
» ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ
Σαβ Απρ 07, 2018 12:06 am από KronosT
» ΑΓΟΡΑ ΜΕΣΩ SMS
Σαβ Μαρ 24, 2018 11:59 pm από KronosT
» ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΜΕΛΗ METALCOCKS
Σαβ Μαρ 24, 2018 2:37 am από falakros
» PHOENIX REBEL (PNX-R)
Παρ Μαρ 02, 2018 1:51 pm από blsbill
» Ασχολειστε με το WOT πλεον.
Πεμ Ιαν 18, 2018 10:48 am από falakros