World of Tanks Greece
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Nerf for rebalance is right?-part 1

4 απαντήσεις

Πήγαινε κάτω

Nerf for rebalance is right?-part 1 Empty Nerf for rebalance is right?-part 1

Δημοσίευση από hellas_soldier Πεμ Αυγ 15, 2013 3:00 am

Λοιπόν,είμαι ο Τάσος 13 χρονών καί θα σας πω την αποψή μου για τα nerf.

Aς Ξεκινήσουμε με το type 59 στο οποίο έγιναν τα περισσότερα nerf.Στο type 59 είχε γίνει overpowered καί του κατέβασαν το armor,την ταχύτητα κ.λ.π. αλλά έχετε δεί ότι το matchmaking κατέβηκε?

Τι θέλω να πω...οτί κανούν rebalance καί είναι ισάξιο π.χ. nerf-mm όπως στο type 59.

Τώρα θα ήθελα να μιλήσω για τα nerf στα arty και στα άλλα άρματα.

Τα περισσότερα arty ανέβηκαν tier σωστά?Έτσι έπρεπε να γίνει ένα rebalance.Έπρεπε κατά την γνώμη μου να κατεβάσουν το damage που έγινε άλλα οχί τόσο καί ετσί αύξησαν το reload.Όσο για την ευστοχία πάνω κάτω παραμένει ιδία όπως πριν το update 8.8.

*Ξέρετε γιατί το Μ7 priest κατέβηκε tier?Γιατί το Sexton ll καί l είναι 3 tier(Δικιά μου γνώμη.).

Λοιπόν,τα arty νερφαρήστικαν καί ετσί παρέσυραν τα scout.

Τα arty τα έβρισκες παλιότερα από τις 10 μάχες στις 9 καί άν.Τώρα γίνετε το αντίθετο.Αφτό το κάνει πιο ιστορικό γιατί οι περισσότερες μάχες ιστορικά ήταν χωρίς arty!

Αύριο θα σας μιλήσω για τα scout.Παρακαλώ γράψτε την γνώμη σας.

Hellas_soldier-Τάσος


Έχει επεξεργασθεί από τον/την hellas_soldier στις Πεμ Αυγ 15, 2013 3:20 pm, 2 φορές συνολικά

hellas_soldier

Αριθμός μηνυμάτων : 35
Ηλικία : 24

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Nerf for rebalance is right?-part 1 Empty Απ: Nerf for rebalance is right?-part 1

Δημοσίευση από panos13 Πεμ Αυγ 15, 2013 11:44 am

εγω δεν θα αναφερθω στο type 59 (γιατι δεν γνωριζω περι αυτου)ομως θα αναφερθω στα αυτοκινουμενα πυροβολα,κοινως arty.το νερφαρισμα τους,ηταν η λυση στο ''προβλημα'' με το πυροβολικο(πολλη ζημια σε 1 παιχνιδι,camping απο τον φοβο μην τους φανε ειτε με 1shot ειτε εστω ζημια,καθε μαχη ειχε παντα 5 πυροβολικα).η φωνες διαμαρτυριας μεγαλωναν συνεχως.με το 8.6 ολα αλλαξαν.με το ζορι βλεπεις πυροβολικα.εκει που υπηρχαν παντα 5 σε καθε μαχη,τωρα με το ζορι 1.υπερβολικοι χρονοι αναγωμωσης-aiming-αστοχια.(δυσκολας χτυπας.το πολυ 5-6 βολες και δεν ειναι παντα ευστοχες)αυτο που η εταιρια ηθελε-οπως και πολλοι παικτες-εγινε.οχι πυροβολικο.και μετα ερχονται τα αγγλικα πυροβολικα μαζι με 1 premium...κοροιδια κατα την γνωμη μου...


και αφου η εποχη των πυροβολικων εληξε,τωρα ανθιζει η εποχη των καταστροφεων αρματων.κατα την γνωμη μου,θα εξελιχτει σαν τα πυροβολικα.ηδη αυξηθηκε ο αριθμος τους στις μαχες.


ΖΗΤΩ ΤΟ NERF HAMMER.
panos13
panos13

Αριθμός μηνυμάτων : 30

https://www.youtube.com/channel/UCMgBArS-4eo6DOthNHtHf2g

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Nerf for rebalance is right?-part 1 Empty Απ: Nerf for rebalance is right?-part 1

Δημοσίευση από taramas Πεμ Αυγ 15, 2013 7:08 pm

Ούτε εγω θα αναφερθώ στο TYPE59 γιατι δεν το έχω, για το αυτοκινούμενο πυροβολικό ομως θα πώ, ιστορικά δεν είναι ακριβές αυτό που είπες γιατί οτ πυροβολικό ηταν παρόν σε ολες σχεδόν τις μάχες αν τις δείς κυρίως πριν απο την εμπλοκή των αρμάτων και ανοίξεις το πεδίο αρκετά, αν ήθελαν να πλησιάσουν κοντά στον ρόλο του πυροβολικού τότε θα επρεπε να αυξηθεί το damage του πυροβολικού και να γίνουν οι αποστάσεις στους χάρτες μεγαλύτερες, τότε θα άλλαζε και ο τρόπος που χειρίζεται κάποιος το πυροβολικό σε μια μάχη, ο πραγματικός ρόλος του ήταν να "καθαρίζει μια ζώνη και όχι ενα άρμα" πολλές κυρίως πολωνικές clan εχουν αναπτύξει μια άλλη νοοτροπία λειτουργίας του πυροβολικού στο παιχνίδι που πλησιάζει περισσότερο στην πραγματικότητα με μεγάλη επιτυχία.
Παρεπιμπτώντος που βρίσκεσαι ρε Τασούλη? χάθηκες νύχτα που λένε και δεν μας είπες ουτε καληνύχτα, χαχα

taramas

Αριθμός μηνυμάτων : 747
Ηλικία : 61

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Nerf for rebalance is right?-part 1 Empty Απ: Nerf for rebalance is right?-part 1

Δημοσίευση από hellas_soldier Παρ Αυγ 16, 2013 12:13 am

panos13 έγραψε:εγω δεν θα αναφερθω στο type 59 (γιατι δεν γνωριζω περι αυτου)ομως θα αναφερθω στα αυτοκινουμενα πυροβολα,κοινως arty.το νερφαρισμα τους,ηταν η λυση στο ''προβλημα'' με το πυροβολικο(πολλη ζημια σε 1 παιχνιδι,camping απο τον φοβο μην τους φανε ειτε με 1shot ειτε εστω ζημια,καθε μαχη ειχε παντα 5 πυροβολικα).η φωνες διαμαρτυριας μεγαλωναν συνεχως.με το 8.6 ολα αλλαξαν.με το ζορι βλεπεις πυροβολικα.εκει που υπηρχαν παντα 5 σε καθε μαχη,τωρα με το ζορι 1.υπερβολικοι χρονοι αναγωμωσης-aiming-αστοχια.(δυσκολας χτυπας.το πολυ 5-6 βολες και δεν ειναι παντα ευστοχες)αυτο που η εταιρια ηθελε-οπως και πολλοι παικτες-εγινε.οχι πυροβολικο.και μετα ερχονται τα αγγλικα πυροβολικα μαζι με 1 premium...κοροιδια κατα την γνωμη μου...


και αφου η εποχη των πυροβολικων εληξε,τωρα ανθιζει η εποχη των καταστροφεων αρματων.κατα την γνωμη μου,θα εξελιχτει σαν τα πυροβολικα.ηδη αυξηθηκε ο αριθμος τους στις μαχες.


ΖΗΤΩ ΤΟ NERF HAMMER.
Εγώ δεν έχω δει πολλά tank destroyers σε κάποια μάχη.Δεν έχω παρατηρήσει τέτοιο φενόμενο.

hellas_soldier

Αριθμός μηνυμάτων : 35
Ηλικία : 24

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Nerf for rebalance is right?-part 1 Empty Απ: Nerf for rebalance is right?-part 1

Δημοσίευση από gregorakis Παρ Αυγ 16, 2013 12:44 am

... τα arty δε nerfαριστηκαν ... είναι απλά rebalance καθώς ανέβηκαν tier και άλλαξε ο ρόλος και η φιλοσοφία τους μέσα στο παιχνίδι ... όπως δε μπορείς να χαρακτηρίσεις nerfαρισμα τη μείωση της διατρητικότητας και την αλλαγή της συμπεριφοράς των HEAT βλημάτων ... είναι δηλαδή ίδιες αλλαγές για όλα τα άρματα άρα μπορεί να αλλάζει το παιχνίδι αλλά δεν ωφελείται κάποιος έναντι άλλου ...
... τα arty όμως μειώθηκαν πράγματι ... διότι όλοι όσοι έπαιζαν πυροβόλα όχι γιατί τα προτιμούσαν αλλά γιατί ήταν ο μόνος τρόπος να κάνουν dmg σε μια μάχη, τα παράτησαν ... και φυσικά άρχισαν να παίζουν με το "next best thing" για τους απανταχού "παίκτες περιορισμένων δυνατοτήτων": τα TD's ... τα αντιαρματικά είναι πλέον περισσότερα από τα άρματα σε μια μάχη ...
... οι παίκτες που ήταν καλοί με το πυροβολικό εξακολουθούν να είναι και το πυροβολικό είναι το ίδιο αποτελεσματικό αν χρησιμοποιηθεί σωστά ...
gregorakis
gregorakis

Αριθμός μηνυμάτων : 841

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Nerf for rebalance is right?-part 1 Empty Απ: Nerf for rebalance is right?-part 1

Δημοσίευση από hellas_soldier Παρ Αυγ 16, 2013 4:51 am

gregorakis έγραψε:... τα arty δε nerfαριστηκαν ... είναι απλά rebalance καθώς ανέβηκαν tier και άλλαξε ο ρόλος και η φιλοσοφία τους μέσα στο παιχνίδι ... όπως δε μπορείς να χαρακτηρίσεις nerfαρισμα τη μείωση της διατρητικότητας και την αλλαγή της συμπεριφοράς των HEAT βλημάτων ... είναι δηλαδή ίδιες αλλαγές για όλα τα άρματα άρα μπορεί να αλλάζει το παιχνίδι αλλά δεν ωφελείται κάποιος έναντι άλλου ...
... τα arty όμως μειώθηκαν πράγματι ... διότι όλοι όσοι έπαιζαν πυροβόλα όχι γιατί τα προτιμούσαν αλλά γιατί ήταν ο μόνος τρόπος να κάνουν dmg σε μια μάχη, τα παράτησαν ... και φυσικά άρχισαν να παίζουν με το "next best thing" για τους απανταχού "παίκτες περιορισμένων δυνατοτήτων": τα TD's ... τα αντιαρματικά είναι πλέον περισσότερα από τα άρματα σε μια μάχη ...
... οι παίκτες που ήταν καλοί με το πυροβολικό εξακολουθούν να είναι και το πυροβολικό είναι το ίδιο αποτελεσματικό αν χρησιμοποιηθεί σωστά ...
Έχεις δίκιο για τα tank destroyer αλλά τα arty όντως nerfαρίστηκαν.Το gw tiger παλιά έριχνε πάνω από 1000 damage per shot τώρα το πολύ 1000 damage.Όπως είπα πριν για το type 59 π.χ. nerf-mm.Τώρα έγινε nerf-tier.

hellas_soldier

Αριθμός μηνυμάτων : 35
Ηλικία : 24

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Nerf for rebalance is right?-part 1 Empty Απ: Nerf for rebalance is right?-part 1

Δημοσίευση από hellas_soldier Παρ Αυγ 16, 2013 4:59 am

taramas έγραψε:Ούτε εγω θα αναφερθώ στο TYPE59 γιατι δεν το έχω, για το αυτοκινούμενο πυροβολικό ομως θα πώ, ιστορικά δεν είναι ακριβές αυτό που είπες γιατί οτ πυροβολικό ηταν παρόν σε ολες σχεδόν τις μάχες αν τις δείς κυρίως πριν απο την εμπλοκή των αρμάτων και ανοίξεις το πεδίο αρκετά, αν ήθελαν να πλησιάσουν κοντά στον ρόλο του πυροβολικού τότε θα επρεπε να αυξηθεί το damage του πυροβολικού και να γίνουν οι αποστάσεις στους χάρτες μεγαλύτερες, τότε θα άλλαζε και ο τρόπος που χειρίζεται κάποιος το πυροβολικό σε μια μάχη, ο πραγματικός ρόλος του ήταν να "καθαρίζει μια ζώνη και όχι ενα άρμα" πολλές κυρίως πολωνικές clan εχουν αναπτύξει μια άλλη νοοτροπία λειτουργίας του πυροβολικού στο παιχνίδι που πλησιάζει περισσότερο στην πραγματικότητα με μεγάλη επιτυχία.
Παρεπιμπτώντος που βρίσκεσαι ρε Τασούλη? χάθηκες νύχτα που λένε και δεν μας είπες ουτε καληνύχτα, χαχα
Λοιπόν,τότε όπως είπες τα arty ήταν κυρίως για να "καθαρήσουν" μια περιοχή καί οχί τόσο για να καταστρέφουν άρματα άρα το nerf που έκαναν στα arty και που τώρα δεν τα πέζουν πολλοί παίκτες κάνει το παιχνίδι πιο ιστορικό!

hellas_soldier

Αριθμός μηνυμάτων : 35
Ηλικία : 24

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Nerf for rebalance is right?-part 1 Empty Απ: Nerf for rebalance is right?-part 1

Δημοσίευση από panos13 Παρ Αυγ 16, 2013 7:11 am

gregorakis έγραψε:... τα arty δε nerfαριστηκαν ... είναι απλά rebalance καθώς ανέβηκαν tier και άλλαξε ο ρόλος και η φιλοσοφία τους μέσα στο παιχνίδι ... όπως δε μπορείς να χαρακτηρίσεις nerfαρισμα τη μείωση της διατρητικότητας και την αλλαγή της συμπεριφοράς των HEAT βλημάτων ... είναι δηλαδή ίδιες αλλαγές για όλα τα άρματα άρα μπορεί να αλλάζει το παιχνίδι αλλά δεν ωφελείται κάποιος έναντι άλλου ...
... τα arty όμως μειώθηκαν πράγματι ... διότι όλοι όσοι έπαιζαν πυροβόλα όχι γιατί τα προτιμούσαν αλλά γιατί ήταν ο μόνος τρόπος να κάνουν dmg σε μια μάχη, τα παράτησαν ... και φυσικά άρχισαν να παίζουν με το "next best thing" για τους απανταχού "παίκτες περιορισμένων δυνατοτήτων": τα TD's ... τα αντιαρματικά είναι πλέον περισσότερα από τα άρματα σε μια μάχη ...
... οι παίκτες που ήταν καλοί με το πυροβολικό εξακολουθούν να είναι και το πυροβολικό είναι το ίδιο αποτελεσματικό αν χρησιμοποιηθεί σωστά ...
απο την αρχη που ξεκινησα το παιχνιδι παντα ειχα πυροβολικο/καταστροφεα/βαρια.αυτου τους ειδους παντα προτιμουσα.βαρια γιατι ειναι ατρωτα,δεν μ' αρεσει η ταχυτητα,και εχουν πολλους ρολους.καταστροφεις γιατι μ' αρεσει να στηνω παγιδες σε εχθρικα αρματα και να βαραω απο μακρυα δυνατα και ευστοχα αλλα και για μικρες αποστασεις χρησιμοποιωντας την καλη μπροστινη τους θωρακιση.οσο για το πυροβολικο,απο μικρος ημουν παθιασμενος με τα κανονια και τα προτιμουσα.το μονο που διαθετεν παντα ηταν ισχυς.τωρα ναι μεν εχουν ακομα ισχυ,αλλα δεν μπορεις να την αξιοποιησεις αναλογως.εχω ποσες μαχες με πυροβολικα.αναγκστηκα και πουλησα το Μ40.43 που μολις ειχα ξεκλιδωσει γιατι δεν μπορουσα να πετυχω τιποτα.500-800 dmg με 6 βολες.εμπαινα και μεσα.δεν γινεται αυτο το πραγμα...
panos13
panos13

Αριθμός μηνυμάτων : 30

https://www.youtube.com/channel/UCMgBArS-4eo6DOthNHtHf2g

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Nerf for rebalance is right?-part 1 Empty Απ: Nerf for rebalance is right?-part 1

Δημοσίευση από taramas Παρ Αυγ 16, 2013 8:54 pm

gregorakis έγραψε:... τα arty δε nerfαριστηκαν ... είναι απλά rebalance καθώς ανέβηκαν tier και άλλαξε ο ρόλος και η φιλοσοφία τους μέσα στο παιχνίδι ... όπως δε μπορείς να χαρακτηρίσεις nerfαρισμα τη μείωση της διατρητικότητας και την αλλαγή της συμπεριφοράς των HEAT βλημάτων ... είναι δηλαδή ίδιες αλλαγές για όλα τα άρματα άρα μπορεί να αλλάζει το παιχνίδι αλλά δεν ωφελείται κάποιος έναντι άλλου ...
... τα arty όμως μειώθηκαν πράγματι ... διότι όλοι όσοι έπαιζαν πυροβόλα όχι γιατί τα προτιμούσαν αλλά γιατί ήταν ο μόνος τρόπος να κάνουν dmg σε μια μάχη, τα παράτησαν ... και φυσικά άρχισαν να παίζουν με το "next best thing" για τους απανταχού "παίκτες περιορισμένων δυνατοτήτων": τα TD's ... τα αντιαρματικά είναι πλέον περισσότερα από τα άρματα σε μια μάχη ...
... οι παίκτες που ήταν καλοί με το πυροβολικό εξακολουθούν να είναι και το πυροβολικό είναι το ίδιο αποτελεσματικό αν χρησιμοποιηθεί σωστά ...
Πριν απο τις πρόσφατες αλλαγες η πλειοψηφία των παικτών που έπαιζαν πυροβολικό ατοχευαν αρματα και μάλιστα συνηθίζαμε να λέμε κάποιον καλό αρτιλερά οταν εκανε dmg σε κινούμενα άρματα, δεν ειχαν άδικο αφού αυτή ήτανε η φιλοσοφία του παιχνιδιού, ομως απείχε απο τον πραγματικό ρόλο του πυροβολικού, στο πυροβολικό δεν ειναι πρωτεύων μέλημα η ευστοχία αφού οι αποστάσεις είναι μεγάλες και το βλήμα "ταξιδεύει" κάποιο χρόνο, γιαυτό άλλωστε και το πυροβολικό δουλεύει σε συστοιχίες ανα 4-6 πυροβόλα που καλύπτουν μια ζώνη πυρός στην οποία μέσα θα βρεθεί ο στόχος και η ζημιά θα γίνει απο το μεγάλο εκρηκτικό άνοιγμα, δεν εχει νόημα να κυνηγάς με ενα πυροβόλο ενα κινούμενο άρμα που οι πιθανότητες να το πετύχεις είναι μικρές και κάθε χαμένη βολή στοιχίζει και σε χρόνο και σε χρήμα. Το συμπέρασμα είναι οτι το dmg πρέπει να είναι μεγάλο για να πλησιάζει στη πραγματικότητα και το splash επίσης μεγάλο κατα τα λοιπά θα σταματήσει η χρήση ενός πυροβόλου γιατί δεν έχει νόημα και θα πρέπει οι χρήστες να αλλάξουν τρόπο χρήσης, τωρα απαιτείται η τοποθέτηση τουλάχιστον 3 πυροβολων με άψογη συνεργασία μεταξύ τους.

taramas

Αριθμός μηνυμάτων : 747
Ηλικία : 61

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης