World of Tanks Greece
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

+6
ee3509
cgakis
Arxiereas_
Ghostalker
gregorakis
yanis
10 απαντήσεις

Σελίδα 1 από 3 1, 2, 3  Επόμενο

Πήγαινε κάτω

Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού Empty Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από yanis Παρ Ιουλ 11, 2014 3:37 am

Το γνωστό σε όλους μας RNG. Για όσους δεν το γνωρίζουν οι τιμές των κανονιών όσον αφορά στη διεισδυτικότητα (penetration) και στην ζημιά (damage) είναι ο θεωρητικός μέσος όρος που μπορούμε να κάνουμε. Στην ουσία οι τιμές αυτές έχουν απόκλιση από -25% έως +25%. Εδώ θα πρέπει να προσέξουμε ότι ένα βλήμα που φεύγει με διεισδυτικότητα -25% από το πυροβόλο μας δεν είναι υποχρεωτικό να έχει και -25% στη ζημιά. 

Παράδειγμα, το "χρυσό" βλήμα (APCR) του IS-7 έχει μέση διεισδυτικότητα 303 αλλά ο τύπος του βλήματος αυτού έχει απώλειες στην τιμή αυτή σύμφωνα με την απόσταση που σημαίνει ότι η μέση διεισδυτικότητα μπορεί να κατέβει μέχρι και στην τιμή 263 (-14% περίπου). Τώρα φανταστείτε ότι ρίχνετε μία βολή και το RNG σας δίνει -25% δηλαδή η τιμή της διεισδυτικότητα είναι 228 (!!!!) αν είναι και βολή μεγάλης απόστασης (-14%) η πραγματικής σας διεισδυτικότητα είναι 196 (!!!!!!!). Βέβαια μπορεί να δουλέψει και αντίστροφα δηλαδή +25% οπότε έχουμε διεισδυτικότητα 378 και σε μέγιστη απόσταση -14% και πέφτουμε στα 326.

Εδώ θα πρέπει να προσθέσουμε ότι πολλοί έμπειροι παίκτες έχουν την υπόνοια ότι η WG "πειράζει" το RNG, προς όφελος ή κατά τους, επηρεάζοντας έτσι όχι μόνο τα ατομικά στατιστικά αλλά και την έκβαση της μάχης. Για να μην παρεξηγηθώ όταν λέω έμπειροι παίκτες δεν εννοώ κατ' ανάγκη τους "μωβ", αλλά παίκτες που έχουν πολύ καιρό στο παιχνίδι, με πολλές μάχες και έχουν παρατηρήσει το "φαινόμενο".

yanis

Αριθμός μηνυμάτων : 117

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού Empty Απ: Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από gregorakis Παρ Ιουλ 11, 2014 4:33 am

... στις apcr πρέπει να αναφερθείς και στο "normalization" ...
gregorakis
gregorakis

Αριθμός μηνυμάτων : 841

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού Empty Απ: Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από yanis Παρ Ιουλ 11, 2014 4:42 am

Σε αυτό θα αναφερθώ σε άλλη δημοσίευση (εκτός και αν το κάνει κάποιος άλλος) καθώς αφορά στον μηχανισμό της διεισδυτικότητας ως προς την θωράκιση. Εδώ δεν αναφέρομαι σε αυτό αλλά στο τι συμβαίνει με το βλήμα ΠΡΙΝ φτάσει στο σημείο να διατρήσει μία θωράκιση.

yanis

Αριθμός μηνυμάτων : 117

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού Empty Απ: Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από Ghostalker Παρ Ιουλ 11, 2014 4:54 am

apla kai lakwnika epeidi eine megalo thema.Opoios anakalupsei kai kataferei kai eisagei kapoia stigmh sto mellon formula algorithmwn  RNG se logismiko pc tha parei nobel mathimatikwn kai 1 ek.dolaria.
Ghostalker
Ghostalker

Αριθμός μηνυμάτων : 42

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού Empty Απ: Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από Arxiereas_ Παρ Ιουλ 11, 2014 8:28 am

Έχω κι εγώ την εντύπωση ότι δεν είναι τυχαίο αλλά πειραγμένο (αφού μπορεί να είναι και κερδοφόρο).
Συγκεκριμένα νομίζω ότι γίνεται σε επίπεδο ομάδας μοιρασμένο ανάλογα με τα άρματα και όχι παικτών. Π.χ. ειδικά με arty παρατηρώ συχνά πως όταν το arty κάνει παπάδια οι υπόλοιποι έχουν πολύ χαμηλή ευστοχία ενώ όταν δεν μπορεί να πετύχει ούτε ελέφαντα στο 1m η ομάδα νικάει και με διαφορά.
Χαρακτηριστικά θυμάμαι σε μια μάχη ένα platoon της F15 2 bc και 1 50M, 6-8 pen στις 20-25 βολές και platoon EFE obj.268 & IS7 1/3 pennetration. Εγώ με το 212 κοντά στα 6k dmg. Τι να βγεις να πεις noob team? Αφού έβλεπα ότι βαρούσαν οι άνθρωποι και δεν τρύπαγαν τίποτα. Ήττα απέναντι σε ομάδα μπανανόκηπο.

Επίσης παρατήρησα ότι μπορεί να αλλάζει και κατά τη διάρκεια της μάχης με πιο συνηθισμένο φαινόμενο ένα άρμα να έχει μείνει με λίγη ζωή και αφού του έχεις περάσει όλες τις βολές να μην μπορείς να του περάσεις την τελευταία. Όπως και τα τελευταία εναπομείναντα άρματα να φεύγουν με φωτιά ή ammorack.

Το πιο τραγικό απ' όλα όμως που δεν ξέρω ακόμα αν οφείλεται στο RNG ή το MM, είναι εκείνες οι μέρες (2-3 σερί ανα 2μηνο περίπου)που ό,τι μα ό,τι και να κάνεις δεν κερδίζεις με τίποτα!

Και το πιο γελοίο είναι να μην στερειώνεις νίκη με συγκεκριμένα άρματα, τις "γκαντεμόσαυρες", που για έναν περίεργο λόγο έχουν ανεξήγητα χαμηλό WR.
Arxiereas_
Arxiereas_

Αριθμός μηνυμάτων : 197

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού Empty Απ: Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από yanis Παρ Ιουλ 11, 2014 9:30 am

Εδώ αναλύω τον συγκεκριμένο μηχανισμό του παιχνιδιού και πως "υποτίθεται" ότι δουλεύει με κάποια αντικειμενικότητα.

Αλλά, έχω και εγώ την ίδια εντύπωση Αρχιερέα, χθες σε μία από τις πολλές μάχες που έπαιζα με το STB είχα 1300 ΗΡ βγαίνω να "φάω" ένα Ε-50Μ με 123 ΗΡ και έχασα, πως έγινε αυτό;;; 2 ντινγκ πίσω και πλάι με χρυσή στα 20 μέτρα μετά είχε γυρίσει φάτσα άλλα 2 ντινγκ, για αυτόν ήμουν 3 βολές. Σήμερα ύστερα από 11 μάχες έχω 27% WR ούτε ΒΟΤ δεν πέφτει τόσο κάτω.

yanis

Αριθμός μηνυμάτων : 117

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού Empty Απ: Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από cgakis Παρ Ιουλ 11, 2014 10:25 am

και μετα λες εμενα γκαντεμακι
cgakis
cgakis

Αριθμός μηνυμάτων : 360
Ηλικία : 49

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού Empty Απ: Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από ee3509 Παρ Ιουλ 11, 2014 12:16 pm

Αυτό που μετράει είναι η διασπορά, η οποία δεν γίνεται γνωστή δημόσια. Αυτό πειράζει η WG.

Στο +/- 25% τα ενδεχόμενα δεν είναι ισοπίθανα, αλλά ακολουθούν κανονική κατανομή - το άνοιγμα της καμπάνας όμως δεν είναι γνωστό και αυτό αλλάζει απο κανόνι σε κανόνι.

Τι σημαίνει αυτό στη πράξη :

ένα κανόνι που μπορεί να έχει τυπική απόκλιση 3 μέτρα στο 1 km, μπορεί να ρίξει το 50% απο τις βολές μέσα στο 1 μέτρο απο τον στόχο, το 25% μέσα στα 2 μέτρα και άλλο 25% μέσα στα 3 μέτρα.

ένα άλλο κανόνι πάλι με τυπική απόκλιση 3 μέτρα στο 1km, μπορεί να ρίξει 33% στο 1 μέτρο, 33% στα 2 μέτρα και 33% στα 3 μέτρα.

Για τον παίχτη το πρώτο κανόνι θα φαίνεται πιο εύστοχο γιατι τουλάχιστον οι μισές βολές του πάνε στο 1 μέτρο απο τον στόχο, ενω στο δεύτερο πάει το 33%.
ee3509
ee3509

Αριθμός μηνυμάτων : 253

http://unregulatedwotgr.forumgreek.com/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού Empty Απ: Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από Founder Παρ Ιουλ 11, 2014 12:49 pm

ee3509 έγραψε:Αυτό που μετράει είναι η διασπορά, η οποία δεν γίνεται γνωστή δημόσια. Αυτό πειράζει η WG.

Στο +/- 25% τα ενδεχόμενα δεν είναι ισοπίθανα, αλλά ακολουθούν κανονική κατανομή - το άνοιγμα της καμπάνας όμως δεν είναι γνωστό και αυτό αλλάζει απο κανόνι σε κανόνι.

Τι σημαίνει αυτό στη πράξη :

ένα κανόνι που μπορεί να έχει τυπική απόκλιση 3 μέτρα στο 1 km, μπορεί να ρίξει το 50% απο τις βολές μέσα στο 1 μέτρο απο τον στόχο, το 25% μέσα στα 2 μέτρα και άλλο 25% μέσα στα 3 μέτρα.

ένα άλλο κανόνι πάλι με τυπική απόκλιση 3 μέτρα στο 1km, μπορεί να ρίξει 33% στο 1 μέτρο, 33% στα 2 μέτρα και 33% στα 3 μέτρα.

Για τον παίχτη το πρώτο κανόνι θα φαίνεται πιο εύστοχο γιατι τουλάχιστον οι μισές βολές του πάνε στο 1 μέτρο απο τον στόχο, ενω στο δεύτερο πάει το 33%.

ο κύκλος που μπορεί να φτάσει η βολή δεν είναι αυτό που γράφει η WG ως 0.35 accuracy στα 100m(m)? που σημαίνει ότι η "καμπάνα" φτάνει ως και 0.35m άνοιγμα στα 100m?
Άρα αυτό που πειράζουν είναι τα ποσοστά για να φτάσει στο άκρο η βολή. Δηλαδή ότι από εκεί που έχει 25% πιθανότητα να φτάσει το άνοιγμα(0.35) που λέει πάει στο 50%.
Founder
Founder
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 786
Ηλικία : 78

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού Empty Απ: Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από taramas Παρ Ιουλ 11, 2014 5:32 pm

Founder έγραψε:
ee3509 έγραψε:Αυτό που μετράει είναι η διασπορά, η οποία δεν γίνεται γνωστή δημόσια. Αυτό πειράζει η WG.

Στο +/- 25% τα ενδεχόμενα δεν είναι ισοπίθανα, αλλά ακολουθούν κανονική κατανομή - το άνοιγμα της καμπάνας όμως δεν είναι γνωστό και αυτό αλλάζει απο κανόνι σε κανόνι.

Τι σημαίνει αυτό στη πράξη :

ένα κανόνι που μπορεί να έχει τυπική απόκλιση 3 μέτρα στο 1 km, μπορεί να ρίξει το 50% απο τις βολές μέσα στο 1 μέτρο απο τον στόχο, το 25% μέσα στα 2 μέτρα και άλλο 25% μέσα στα 3 μέτρα.

ένα άλλο κανόνι πάλι με τυπική απόκλιση 3 μέτρα στο 1km, μπορεί να ρίξει 33% στο 1 μέτρο, 33% στα 2 μέτρα και 33% στα 3 μέτρα.

Για τον παίχτη το πρώτο κανόνι θα φαίνεται πιο εύστοχο γιατι τουλάχιστον οι μισές βολές του πάνε στο 1 μέτρο απο τον στόχο, ενω στο δεύτερο πάει το 33%.

ο κύκλος που μπορεί να φτάσει η βολή δεν είναι αυτό που γράφει η WG ως 0.35 accuracy στα 100m(m)? που σημαίνει ότι η "καμπάνα" φτάνει ως και 0.35m άνοιγμα στα 100m?
Άρα αυτό που πειράζουν είναι τα ποσοστά για να φτάσει στο άκρο η βολή. Δηλαδή ότι από εκεί που έχει 25% πιθανότητα να φτάσει το άνοιγμα(0.35) που λέει πάει στο 50%.

Τα βλήματα μικρότερης επιτάχυνσης δίνουν μεγαλύτερο ποσοστό στο εξωτερικό μέρος της "καμπάνας" οταν πρόκειται για βολή μεγάλης απόστασης και αντίστροφα στα βλήματα μεγάλης επιτάχυνσης σε μικρές αποστάσεις, αυτό έχει γίνει για να πλησιάσει η στόχευση και αποτελεσματικότητα τον ρεαλισμό, ερμαφρόδιτος τρόπος για μένα αλλά δεν βλέπω και κάτι άλλο που θα μπορούσε να γίνει, είναι αστείο να το σπρώξουμε παραπάνω και να φτάσουμε στην επιτυχία της βολής ανάλογα με την διαστρέβλωση του πυροσωλήνα, την ταχύτητα και κατεύθυνση του ανέμου, την απόκλιση του σκοπευτικού οργάνου κλπ κλπ, αυτό που θέλω να πώ είναι οτι αν για παράδειγμα παίζω με ενα αρτυ και πρέπει να κάνω ολη την προεργασία που έκανα στις βολές πυροβολικού οταν υπηρετούσα τότε θα ρίχνω μια βολή σε κάθε μάχη, απλά είναι μια λεπτή γραμμή η ισορροπία μεταξύ του ρεαλισμού και του παιχνιδιού, θυμίζει πραγματικότητα αλά δεν είναι.

taramas

Αριθμός μηνυμάτων : 747
Ηλικία : 61

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού Empty Απ: Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από yanis Παρ Ιουλ 11, 2014 9:49 pm

@ee3509
Δεν γνωρίζω αν είχες διαβάσει μία άλλη μου δημοσίευση που αφορούσε στα κρυφά στατιστικά. Εκεί αναφέρω σχετικά με τα πυροβόλα ότι υπάρχει ένα στατιστικό που ονομάζεται "impulse". Η τιμή του impulse είναι σταθερή και διαφορετική για κάθε κανόνι, τι κάνει αυτό;;;; Είναι η τάση του κανονιού να ρίχνει κέντρο ΑΣΧΕΤΩΣ από το πόσο έχει κλείσει ο κύκλος της διασποράς. 

Επίσης, η WG πέρα του στατιστικού της διασποράς έχει ανακοινώσει επίσης ότι υπάρχει η πιθανότητα ένα βλήμα να βγει εκτός του κύκλου σε ποσοστό 4.2%

yanis

Αριθμός μηνυμάτων : 117

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού Empty Απ: Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από gregorakis Σαβ Ιουλ 12, 2014 1:35 am

... υπάρχει στο battle mechanics, η πιθανότητα ένα βλήμα να είναι μέσα στο "κύκλο" είναι 95,45%, άρα 4,55% εκτός κύκλου ... 
... η καμπάνα στην οποία αναφέρεται ο ee3509 είναι η γραφική αναπαράσταση της ευστοχίας ενός κανονιού όπως φαίνεται στο διάγραμμα του wot wiki http://wiki.wargaming.net/en/Battle_Mechanics#Gun_Accuracy
... για να το εξηγήσω όσο πιο απλά μπορώ ... η κανονική γκαουσιανή κατανομή είναι ακριβώς αυτή που φαίνεται στο διάγραμμα και δεν είναι εφεύρεση της WG ... η WG διατείνεται πως το σύστημα σκόπευσης που έχει επιλέξει για το WoT ακολουθεί αυτό το μοντέλο με τον κύκλο σκόπευσης να έχει ακτίνα 2σ (4σ διάμετρο) ... αυτό στην πράξη σημαίνει πως η βολή έχει 68,2% πιθανότητα να έχει απόκλιση μισή ακτίνα από το κέντρο στόχευσης και 27,2% από μισή ακτίνα έως μία ... ό,τι περισσεύει είναι οι βολές που πάνε στα "περιστέρια" ... πιο συγκεκριμένα αν ένα κανόνι έχει ακρίβεια 0,4μ το 68,2% των βολών "πέφτει" μέσα σε κύκλο 0,2μ και το 27,2% των βολών σε κυκλικό δακτύλιο 0,2-0,4μ ... όλο αυτό μεταβάλλεται γραμμικά ως προς την απόσταση, δηλαδή διπλάσια απόσταση διπλάσια και η ακτίνα του κύκλου σκόπευσης κοκ ...

... και έρχεται ο yanis και τα ανατρέπει όλα αυτά καθιστώντας την WG ψεύτρα βάζοντας στις κουβέντες συνωμοσίας την έννοια "impulse" ... 

... και ο taramas θέτει τη δική του θεωρία στο τραπέζι, η οποία προέκυψε μάλλον από προσωπικές παρατηρήσεις, λέγοντας πως τα βλήματα με μικρή ταχύτητα είναι πιο άστοχα σε μακρινές αποστάσεις ενώ αυτά με μεγάλη ταχύτητα πιο άστοχα σε μικρές αποστάσεις (αυτό τουλάχιστο κατάλαβα εγώ) ...

... εγώ δε θα μπω στη συνωμοσιολογία, πειραγμένο ΜΜ και συμπεριφορά αρμάτων από λογαριασμό σε λογαριασμό, αλλά είμαι πεπεισμένος (από τη δική μου εμπειρία και χωρίς στοιχεία) πως οι αριθμοί που ανακοινώνει η WG έχουν "προβληματάκια" ...  
gregorakis
gregorakis

Αριθμός μηνυμάτων : 841

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού Empty Απ: Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από yanis Σαβ Ιουλ 12, 2014 3:04 am



... και έρχεται ο yanis και τα ανατρέπει όλα αυτά καθιστώντας την WG ψεύτρα βάζοντας στις κουβέντες συνωμοσίας την έννοια "impulse" ... 


Νίκο, το impulse δεν αποτελεί θεωρία συνωμοσίας αλλά (δυστυχώς ή ευτυχώς) μία πραγματικότητα. Η ιστοσελίδα που δημοσιεύει τον εν λόγω στατιστικό δυστυχώς δεν είναι ανοικτή στο κοινό εάν δεν πληρωθεί συνδρομή. Τα στοιχεία της τα αντλεί απευθείας από τα αρχεία του παιχνιδιού που βρίσκονται στους φακέλους ...\res\scripts\item_defs\vehicles\"nation" (αν δεν απατώμαι), η ίδια ιστοσελίδα είναι εκείνη από την οποία αντλούν στοιχεία οι περισσότεροι για το 3D Model και το Armor των αρμάτων. Σας παραθέτω μία αντιγραφή των στοιχείων του πυροβόλου του Ε-50Μ
Gun 10,5 cm Kw.K. L/52 Ausf. K


Level10
Caliber105
Ammo capacity48
Reload time9.6
Aim time2.1
Accuracy0.3
Shot dispersion factor
turret rotation0.08
after shot3.0
while gun damaged2.0
Traverse Arc-180..+180
Elevation arc-8..+20
front sector-6..+20 (25°)
rear sector0..+20 (30°)
transition5
gunrotationspeed21.875
Impulse0.38
Health
maximum200
repaired100
Weight3 000
Price225 600

yanis

Αριθμός μηνυμάτων : 117

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού Empty Απ: Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από Arxiereas_ Σαβ Ιουλ 12, 2014 3:30 am

Low Rolls - High Rolls
άλλο ένα στοιχείο ύπαρξης του RNG όπου ορίζεται ως το ελάχιστο dmg /pennetration (LR) ή το μέγιστο (HR).
Κάποτε λέγαμε (πιθανόν αυθαίρετη σκέψη) ότι όσο πιο πολύ τρυπήσει τόσο πιο πολύ damage θα κάνει μέχρι που αρχίσαμε να βλέπουμε κάτι 270 με T62a στο πίσω μέρος διαφόρων αρμάτων, κάτι 350 με Τ34 στα πλάγια των scouts κτλ.
Arxiereas_
Arxiereas_

Αριθμός μηνυμάτων : 197

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού Empty Απ: Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από yanis Σαβ Ιουλ 12, 2014 3:41 am

και για τον λόγο του αληθές ορίστε τα στοιχεία του πυροβόλου όπως αυτά βρίσκονται μέσα στο xml αρχείο του παιχνιδιού 

<_105mm_KwK45_L52_ausf_K>
<userString>#germany_vehicles:_105mm_KwK45_L52_ausf_K</userString>
<shortUserString>#germany_vehicles:_105mm_KwK45_L52_ausf_K_short</shortUserString>
<tags></tags>
<level>10</level>
<price>225600</price>
<notInShop>true</notInShop>
<impulse>0.38</impulse>
<recoil>
<lodDist>MEDIUM</lodDist>
<amplitude>0.65</amplitude>
<backoffTime>0.1</backoffTime>
<returnTime>0.44</returnTime>
</recoil>
<effects>shot_main</effects>
<pitchLimits>-17 8</pitchLimits>
<turretYawLimits>-180 180</turretYawLimits>
<rotationSpeed>21.875</rotationSpeed>
<reloadTime>9.79428571428572</reloadTime>
<maxAmmo>42</maxAmmo>
<aimingTime>2.28571428571429</aimingTime>
<weight>3000</weight>
<maxHealth>200</maxHealth>
<maxRegenHealth>100</maxRegenHealth>
<repairCost>8</repairCost>
<shotDispersionRadius>0.32</shotDispersionRadius>
<shotDispersionFactors>
<turretRotation>0.07</turretRotation>
<afterShot>3.0</afterShot>
<whileGunDamaged>2.0</whileGunDamaged>
</shotDispersionFactors>
<shots>
<_105mm_Pzgr.40K>
<defaultPortion>0.6</defaultPortion>
<speed>1478</speed>
<gravity>9.81</gravity>
<maxDistance>720</maxDistance>
<piercingPower>270 260</piercingPower>
</_105mm_Pzgr.40K>
<_105mmGr_39H1A_K>
<defaultPortion>0.0</defaultPortion>
<speed>1173</speed>
<gravity>9.81</gravity>
<maxDistance>720</maxDistance>
<piercingPower>330 330</piercingPower>
</_105mmGr_39H1A_K>
<_105mm_Sprg.18K>
<defaultPortion>0.4</defaultPortion>
<speed>1173</speed>
<gravity>9.81</gravity>
<maxDistance>720</maxDistance>
<piercingPower>60 60</piercingPower>
</_105mm_Sprg.18K>
</shots>
</_105mm_KwK45_L52_ausf_K>

yanis

Αριθμός μηνυμάτων : 117

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού Empty Απ: Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από taramas Σαβ Ιουλ 12, 2014 3:51 am

Δεν είναι προσωπικές παρατηρήσεις αυτό που είπα, είναι περίπου η απάντηση που πήρα σε ενα ticket που έστειλα οταν παρατήρησα οτι δεν τρυπούσα απο πολύ κοντινή απόσταση σε weak points με βλήματα υψηλής επιτάχυνσης.

Εχω κάνει πολλές συζητήσεις στο παρελθόν με πολλούς πάνω στο ίδιο ερώτημα : η WG είναι πρακτικά δυνατόν να ελέγχει και να καθοδηγεί τα στατιστικά στοιχεία του κάθε παίχτη? για να το πώ απλά μπορεί να επηρεάζει την δική μου ευστοχία και αποτελεσματικότητα στο δικό μου άρμα? 
Το θέμα έφτασε σε μια ομάδα μεταπτυχιακών φοιτητών στο chalmers university of technology στην οποία ομάδα ανήκε ο μεγάλος μου γιος ο οποίος εκεί ηταν στο μεταπτυχιακό στο games design, τα αποτελέσματα εδειξαν οτι δεν υφίσταται έλεγχος στον κάθε παίχτη αλλά υπάρχει έστω και μερικώς έλεγχος στην απόδοση του συγκεκριμένου άρματος, να το πώ απλά δεν ισχύει αυτό που λένε πολλοί οτι η wg παρακολουθεί τον tarama και δεν τον αφήνει να κάνει καλή μάχη επίτηδες ενώ αφήνει τον gregorakis, τέτοιο πράγμα είναι παντελώς άκυρο, μπορεί όμως να παρακολουθεί το άρμα και να του αλλάζει τα στοιχεία επιτυχίας ανάλογα με την πορεία του και την κατάσταση που βρίσκεται σε σχέση με τα υπόλοιπα.

taramas

Αριθμός μηνυμάτων : 747
Ηλικία : 61

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού Empty Απ: Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από gregorakis Σαβ Ιουλ 12, 2014 4:00 am

... το gravity λοιπόν τι είναι  scratch ? ... και ποια η χρήση αυτού του αρχείου στον υπολογιστή μας (client side) ??? αν αλλάξω τα δεδομένα κερδίζω κάτι  Shocked ?
gregorakis
gregorakis

Αριθμός μηνυμάτων : 841

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού Empty Απ: Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από yanis Σαβ Ιουλ 12, 2014 4:04 am

Νίκο δεν το γνωρίζω αυτό και δεν είναι μόνο το gravity αλλά και άλλα πράγματα πχ το τμήμα recoil τι επηρεάζει??? τι να σου πω εγώ δεν τα πειράζω αν το κάνεις εσύ πες και σε εμένα τα αποτελέσματα.

yanis

Αριθμός μηνυμάτων : 117

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού Empty Απ: Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από Arxiereas_ Σαβ Ιουλ 12, 2014 4:09 am

taramas έγραψε:[...] μπορεί όμως να παρακολουθεί το άρμα και να του αλλάζει τα στοιχεία επιτυχίας ανάλογα με την πορεία του και την κατάσταση που βρίσκεται σε σχέση με τα υπόλοιπα.
Περισσότερες λεπτομέρειες επ' αυτού?
Arxiereas_
Arxiereas_

Αριθμός μηνυμάτων : 197

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού Empty Απ: Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από Sanguinius Σαβ Ιουλ 12, 2014 4:14 am

Άρα το impulse μπορεί να εξηγήσει την ευστοχία που έχουν μερικά κανόνια σε αντιδιαστολή με το accuracy που δίνει η WG
Sanguinius
Sanguinius

Αριθμός μηνυμάτων : 968

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού Empty Απ: Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από gregorakis Σαβ Ιουλ 12, 2014 5:04 am

... κοίτα το recoil είναι η ανάκρουση του κανονιού ... άρα μπορώ να σκεφτώ τι περίπου είναι, και δεν έχει μεγάλο αντίκτυπο στο παιχνίδι ... για το gravity όμως (βαρύτητα) πολλά μπορώ να υποθέσω ... πχ αν υπάρχει τέτοια παράμετρος ελέγχεται η "πτώση" που παρατηρείται στην τροχιά κάποιων βλημάτων ...
gregorakis
gregorakis

Αριθμός μηνυμάτων : 841

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού Empty Απ: Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από yanis Σαβ Ιουλ 12, 2014 5:07 am

Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού 800px-Schussverteilungab086

Ορίστε ένας πίνακας από δοκιμές που έγιναν που κατέληξαν 1000 βολές όπως βλέπε στον τίτλο αναφέρεται για την έκδοση 8.6 και αυτό γιατί η φόρμουλα ήταν άλλη πριν και τα αποτελέσματα των δοκιμών είχαν αυτήν την εικόνα
 Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού 800px-Schussverteilungbis085

yanis

Αριθμός μηνυμάτων : 117

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού Empty Απ: Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από taramas Σαβ Ιουλ 12, 2014 6:55 am

Κάποτε το εψαχνα πολύ και έστελνα tickets ζητώντας απαντήσεις απο την wg σε διάφορα θέματα, κάποια στιγμή σταμάτησα να το ψάχνω γιατί ειδα οτι δεν οδηγούσε πουθενά, ακριβώς γιαυτό διαβάζω με προσοχή αυτά που γράφετε εσείς που το ψάχνετε τώρα μήπως βγεί κάποιο συμπέρασμα, εγω αυτό που κατάλαβα απο τις διάφορες απαντήσεις που πήρα είναι οτι κατα καιρούς προσπαθούν να κάνουν ρεαλιστικότερο το παιχνίδι εισάγοντας διάφορες παραμέτρους, άλλοτε με επιτυχία άλλοτε με προβλήματα, το gravity μπορεί να είναι ενα στοιχείο που επηρεάζει την κίνηση του βλήματος και διαμορφώνει την τελική τροχιά του αλλά δεν ξέρω πως μπορεί αυτό να λειτουργήσει μέσα στο παιχνίδι? 

@arxiereas

απο οτι ξέρω στην ερευνα που είχαν κάνει τα παιδιά εισήγαγαν αλγόριθμους ελέγχου του ενος παίχτη και μέτρησαν τον απαιτούμενο χρόνο συλλογής και αποστολής των δεδομένων, μετά το μετέφεραν σε τύπο μέτρησης διαφορετικών αριθμών παιχτών και το αποτέλεσμα ήταν ναι μεν εφικτό θεωρητικά αλλά απαγορευτικό στην πράξη δεδομένου του υπερβολικά μεγάλου χρόνου μετάδοσης και λήψης δεδομένων ακόμη και σε μικρό σχετικά αριθμό παιχτών (περίπου 100 αν θυμάμαι καλά).
Ο έλεγχος της λειτουργίας του άρματος απο την άλλη δεν απαιτεί άμεση μεταφορά δεδομένων που σημαίνει οτι ένα άρμα με πολλές μάχες και υψηλά στατιστικά μπορεί να αλλάξει συμπεριφορά προς τα πάνω ή προς τα κάτω, δεν έχουμε καμιά απόδειξη οτι το κάνει αυτό η wg αλλά είναι δυνατόν και σχετικά εύκολα, εξηγεί και την παρατήρηση που έχουν κάνει πολλοί γιατί παίχτες με πολύ καλά στατιστικά το άρμα τους αποδίδει καλύτερα, εμείς εστιάζουμε στον παίχτη και γκρινιάζουμε οτι πριμοδοτείται ο παίχτης ενώ το πιθανότερο είναι να συμβαίνει αυτό στο άρμα και όχι στον παίχτη.

taramas

Αριθμός μηνυμάτων : 747
Ηλικία : 61

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού Empty Απ: Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από gregorakis Σαβ Ιουλ 12, 2014 7:47 am

taramas έγραψε:... εξηγεί και την παρατήρηση που έχουν κάνει πολλοί γιατί παίχτες με πολύ καλά στατιστικά το άρμα τους αποδίδει καλύτερα ...
... μα αυτό δεν έχει καμία λογική να συμβαίνει (ανεξαρτήτως αν είναι δυνατό, εύκολο ή όχι) ... η λογική λέει πως αν η WG θέλει να πειράξει κάτι στο παιχνίδι, θα κινηθεί στην ακριβώς αντίθετη κατεύθυνση δηλαδή θα "φτιάξει" το άρμα του καλού παίκτη έτσι ώστε να μην είναι εύκολο να νικά ... την εταιρεία δεν την συμφέρει να υπάρχουν ανισότητες μεταξύ των παικτών ...
gregorakis
gregorakis

Αριθμός μηνυμάτων : 841

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού Empty Απ: Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από ee3509 Σαβ Ιουλ 12, 2014 8:35 am

taramas έγραψε:Δεν είναι προσωπικές παρατηρήσεις αυτό που είπα, είναι περίπου η απάντηση που πήρα σε ενα ticket που έστειλα οταν παρατήρησα οτι δεν τρυπούσα απο πολύ κοντινή απόσταση σε weak points με βλήματα υψηλής επιτάχυνσης.

Εχω κάνει πολλές συζητήσεις στο παρελθόν με πολλούς πάνω στο ίδιο ερώτημα : η WG είναι πρακτικά δυνατόν να ελέγχει και να καθοδηγεί τα στατιστικά στοιχεία του κάθε παίχτη? για να το πώ απλά μπορεί να επηρεάζει την δική μου ευστοχία και αποτελεσματικότητα στο δικό μου άρμα? 
Το θέμα έφτασε σε μια ομάδα μεταπτυχιακών φοιτητών στο chalmers university of technology στην οποία ομάδα ανήκε ο μεγάλος μου γιος ο οποίος εκεί ηταν στο μεταπτυχιακό στο games design, τα αποτελέσματα εδειξαν οτι δεν υφίσταται έλεγχος στον κάθε παίχτη αλλά υπάρχει έστω και μερικώς έλεγχος στην απόδοση του συγκεκριμένου άρματος, να το πώ απλά δεν ισχύει αυτό που λένε πολλοί οτι η wg παρακολουθεί τον tarama και δεν τον αφήνει να κάνει καλή μάχη επίτηδες ενώ αφήνει τον gregorakis, τέτοιο πράγμα είναι παντελώς άκυρο, μπορεί όμως να παρακολουθεί το άρμα και να του αλλάζει τα στοιχεία επιτυχίας ανάλογα με την πορεία του και την κατάσταση που βρίσκεται σε σχέση με τα υπόλοιπα.

Σαν soft engineer σου λέω οτι είναι εντελώς απλό να επηρεάσεις το τι συμβαίνει ανά παίκτη - χωρίς να λέω οτι το κάνει η WG (δεν ξέρω αν το κάνει, και δεν μπορώ να το αποδείξω, ούτε μπορώ να αποδείξω οτι δεν το κάνει.)

Για την έρευνα που είπες, υπάρχει σχετική δημοσίευση να διαβάσουμε ?
ee3509
ee3509

Αριθμός μηνυμάτων : 253

http://unregulatedwotgr.forumgreek.com/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 1 από 3 1, 2, 3  Επόμενο

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης