Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Σελίδα 2 από 3 Επιστροφή  1, 2, 3  Επόμενο

Πήγαινε κάτω

Απ: Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από imperiumgraecum Την / Το Σαβ Ιουλ 12, 2014 11:02 am

Η βαρύτητα επηρεάζει κυρίως τα βλήματα μεγάλου και πολύ μεγάλου διαμετρήματος(120mm+), αλλά ο παράγοντας που ενισχύει ή μειώνει την επίδραση της είναι η ταχύτητα εξόδου(τρανό παράδειγμα το kv2 με το derp)

_________________

avatar
imperiumgraecum

Αριθμός μηνυμάτων : 444

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από taramas Την / Το Σαβ Ιουλ 12, 2014 3:48 pm

ee3509 έγραψε:
taramas έγραψε:Δεν είναι προσωπικές παρατηρήσεις αυτό που είπα, είναι περίπου η απάντηση που πήρα σε ενα ticket που έστειλα οταν παρατήρησα οτι δεν τρυπούσα απο πολύ κοντινή απόσταση σε weak points με βλήματα υψηλής επιτάχυνσης.

Εχω κάνει πολλές συζητήσεις στο παρελθόν με πολλούς πάνω στο ίδιο ερώτημα : η WG είναι πρακτικά δυνατόν να ελέγχει και να καθοδηγεί τα στατιστικά στοιχεία του κάθε παίχτη? για να το πώ απλά μπορεί να επηρεάζει την δική μου ευστοχία και αποτελεσματικότητα στο δικό μου άρμα? 
Το θέμα έφτασε σε μια ομάδα μεταπτυχιακών φοιτητών στο chalmers university of technology στην οποία ομάδα ανήκε ο μεγάλος μου γιος ο οποίος εκεί ηταν στο μεταπτυχιακό στο games design, τα αποτελέσματα εδειξαν οτι δεν υφίσταται έλεγχος στον κάθε παίχτη αλλά υπάρχει έστω και μερικώς έλεγχος στην απόδοση του συγκεκριμένου άρματος, να το πώ απλά δεν ισχύει αυτό που λένε πολλοί οτι η wg παρακολουθεί τον tarama και δεν τον αφήνει να κάνει καλή μάχη επίτηδες ενώ αφήνει τον gregorakis, τέτοιο πράγμα είναι παντελώς άκυρο, μπορεί όμως να παρακολουθεί το άρμα και να του αλλάζει τα στοιχεία επιτυχίας ανάλογα με την πορεία του και την κατάσταση που βρίσκεται σε σχέση με τα υπόλοιπα.

Σαν soft engineer σου λέω οτι είναι εντελώς απλό να επηρεάσεις το τι συμβαίνει ανά παίκτη - χωρίς να λέω οτι το κάνει η WG (δεν ξέρω αν το κάνει, και δεν μπορώ να το αποδείξω, ούτε μπορώ να αποδείξω οτι δεν το κάνει.)

Για την έρευνα που είπες, υπάρχει σχετική δημοσίευση να διαβάσουμε ?

Μάλλον δεν κατάλαβες, ας το διευκρινίσω, ακριβώς αυτό είπα, είναι εφικτό προγραμματιστικά να ελεγχθεί ο κάθε παίχτης και μάλιστα σχετικά εύκολο, αυτό που βγήκε σαν συμπέρασμα είναι οτι δεν είναι πρακτικά εφαρμόσιμο για τον λόγο που εξήγησα.
Δεν είναι καμιά επίσημη έρευνα, εγινε απο μια ομάδα φοιτητών μαζί με τον γιό μου πέρυσι τον Νοέμβριο και έγινε σε επίπεδο παρέας οπότε τι δημοσίευση να υπάρχει, γνωρίζω οτι η ίδια ομάδα είχε κάνει μια παρόμοια έρευνα για το LOL και την είχε δημοσιεύσει θα ρωτήσω τον γιο μου αν την έχει, αν και έχει τελειώσει πια και εχει φύγει απο εκεί, δυστυχώς εγώ είμαι πολύ αρχαίος στον προγραμματισμό (απο την εποχή της BASIC4) οπότε δεν μπορώ να παρακολουθήσω αυτά που κάνουν σήμερα.

_________________

taramas

Αριθμός μηνυμάτων : 747
Ηλικία : 55

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από ee3509 Την / Το Σαβ Ιουλ 12, 2014 4:03 pm

Μάλλον δεν κατάλαβες, ας το διευκρινίσω, ακριβώς αυτό είπα, είναι εφικτό προγραμματιστικά να ελεγχθεί ο κάθε παίχτης και μάλιστα σχετικά εύκολο, αυτό που βγήκε σαν συμπέρασμα είναι οτι δεν είναι πρακτικά εφαρμόσιμο για τον λόγο που εξήγησα.

Αυτό θέλω να καταλάβω ακριβώς, για ποιόν λόγο λες οτι δεν είναι πρακτικά εφαρμόσιμο.

Τι ακριβώς είναι αυτό που το κάνει πρακτικά μη εφαρμόσιμο δηλαδή ?

_________________
Για interneto-έφηβους που δεν τους αρέσει η χούντα...

http://unregulatedwotgr.forumgreek.com/




Γράψτε τους "φασίστες" εκεί που πρέπει...



Founder έγραψε:Και για να τελειώσουμε την συζήτηση: Η ελευθερία λόγου που έχεις στο Forum αυτό είναι ελεημοσύνη μου
avatar
ee3509

Αριθμός μηνυμάτων : 253

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://unregulatedwotgr.forumgreek.com/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από taramas Την / Το Σαβ Ιουλ 12, 2014 4:47 pm

Το εξηγώ παραπάνω στον arxiereas.

_________________

taramas

Αριθμός μηνυμάτων : 747
Ηλικία : 55

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από ee3509 Την / Το Σαβ Ιουλ 12, 2014 6:14 pm

Α οκ μόλις το είδα. Αυτό που περιγράφεις μοιάζει σαν real time manipulation / shot. Και αυτό θα είχε όντως overhead.

Φυσικά μπορούν να κάνουν με απειροελάχιστο overhead - non real time per game manipulation. Ολα τα data υπάρχουν διαθέσιμα στη WG και μπορούν να γίνουν process πριν ξεκινήσει το match. Το αποτέλεσμα μπορεί εύκολα να είναι ένας συντελεστής που θα επηρεάζει όποιο roll γίνεται server side για την παραγωγή ψευδοτυχαίων τιμών / παίχτη.

Αυτό περισσότερο ερμηνεύει την αίσθηση κάποιων παιχτών οτι υπάρχουν match που τους κάθονται τα πάντα, και match που δεν τους κάθεται τίποτα - σαν δηλαδή να αισθάνονται πολύ "τυχεροί" σε κάποια match και πολύ άτυχοι σε άλλα.
avatar
ee3509

Αριθμός μηνυμάτων : 253

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://unregulatedwotgr.forumgreek.com/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από taramas Την / Το Σαβ Ιουλ 12, 2014 6:47 pm

ee3509 έγραψε:Α οκ μόλις το είδα. Αυτό που περιγράφεις μοιάζει σαν real time manipulation / shot. Και αυτό θα είχε όντως overhead.

Φυσικά μπορούν να κάνουν με απειροελάχιστο overhead - non real time per game manipulation. Ολα τα data υπάρχουν διαθέσιμα στη WG και μπορούν να γίνουν process πριν ξεκινήσει το match. Το αποτέλεσμα μπορεί εύκολα να είναι ένας συντελεστής που θα επηρεάζει όποιο roll γίνεται server side για την παραγωγή ψευδοτυχαίων τιμών / παίχτη.

Αυτό περισσότερο ερμηνεύει την αίσθηση κάποιων παιχτών οτι υπάρχουν match που τους κάθονται τα πάντα, και match που δεν τους κάθεται τίποτα - σαν δηλαδή να αισθάνονται πολύ "τυχεροί" σε κάποια match και πολύ άτυχοι σε άλλα.

Συμφωνώ, ομως πρακτικά είναι σαν να λέμε οτι η wg απασχολεί προσωπικό για να επιλέξει ανάμεσα σε εκατοντάδες χιλιάδες παίχτες κάποιους που θα πρέπει να ορίσει non real rtime manipulation έτσι ώστε να ελέγξει την συμπεριφορά τους, είναι λίγο τραβηγμένο αλλά και πάλι δεν βλέπω το συμφέρον πίσω απο αυτό όταν μπορεί κάλλιστα να κατηγοριοποιήσει την συμπεριφορά του άρματος που χειρίζεται ενας παίχτης και να του δώσει το ελαφρύ προβάδισμα έναντι των άλλων αλλά οχι έναντι των υπολοίπων αρμάτων που εχουν τα ίδια στατιστικά, έτσι το πράγμα φεύγει απο το σπρώξιμο του παίχτη και πάει στην επιβράβευση της καλής πορείας του άρματος που κατέχει ο πιθανότατα καλός παίχτης.

_________________

taramas

Αριθμός μηνυμάτων : 747
Ηλικία : 55

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από ee3509 Την / Το Κυρ Ιουλ 13, 2014 4:39 am

Αυτό ήθελα να σου πω, δεν χρειάζεται προσωπικό, είναι δύο γραμμές κώδικα για να κάνεις κάτι τέτοιο προγραμματιστικά.

_________________
Για interneto-έφηβους που δεν τους αρέσει η χούντα...

http://unregulatedwotgr.forumgreek.com/




Γράψτε τους "φασίστες" εκεί που πρέπει...



Founder έγραψε:Και για να τελειώσουμε την συζήτηση: Η ελευθερία λόγου που έχεις στο Forum αυτό είναι ελεημοσύνη μου
avatar
ee3509

Αριθμός μηνυμάτων : 253

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://unregulatedwotgr.forumgreek.com/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από taramas Την / Το Κυρ Ιουλ 13, 2014 6:27 am

Το πρόβλημα δεν είναι αν γίνεται προγραμματιστικά αν και δυο γραμμές κώδικα δεν φτάνουν, σιγουρα δεν έφταναν στις αρχαίες γλώσσες που ξέρω εγώ αλλά υποθέτω οτι για να ελέγξεις 67 τουλάχιστον γνωστές παραμέτρους και κανείς δεν ξέρει πόσες είναι απο πίσω που έχουν να κάνουν με την συμπεριφορά ενός παίχτη στην μάχη, σίγουρα γίνεται προγραμματιστικά, εξήγησα όμως παραπάνω οτι στην πράξη θα είναι έως καταστροφικό για την λειτουργία του παιχνιδιού αν υπολογίσουμε οτι ενα + του wot απο τότε που ξεκίνησε είναι οτι κατάφεραν να σε βάζουν μέσα σε μάχη σε μερικά δευτερόλεπτα αντι της ατέρμονης αναμονής που έχουν άλλα games, δεν νομίζω οτι θα διακινδύνευαν την ταχύτητα και την αξιοπιστία τους προκειμένου να ελέγξουν αν ο taramas θα κερδίσει την μάχη ή όχι.

_________________

taramas

Αριθμός μηνυμάτων : 747
Ηλικία : 55

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από ee3509 Την / Το Κυρ Ιουλ 13, 2014 7:07 am

Το να ελέγξεις 67+ παραμέτρους για 30 παίκτες όσο φορτώνει η μάχη είναι πραγματικά αμελητέο για έναν επεξεργαστή.
Το να κάνεις το ίδιο 100.000 παίκτες μόνο για την στιγμή που φορτώνει η μάχη, είναι επίσης αμελητέο.

Αφού κάνεις τον υπολογισμό του factor, το εισαγάγεις σαν παράμετρο στην συνάρτηση που υπολογίζει το random number και voila, παραμετροποιημένη γεννήτρια τυχαίων αριθμών με βάση τα stats του παίκτη σε πραγματικό χρόνο χωρίς κόστος.

Δεν λέω οτι το κάνουν, απλά είναι εντελώς απλό για να το κάνουν αν θέλουν.

_________________
Για interneto-έφηβους που δεν τους αρέσει η χούντα...

http://unregulatedwotgr.forumgreek.com/




Γράψτε τους "φασίστες" εκεί που πρέπει...



Founder έγραψε:Και για να τελειώσουμε την συζήτηση: Η ελευθερία λόγου που έχεις στο Forum αυτό είναι ελεημοσύνη μου
avatar
ee3509

Αριθμός μηνυμάτων : 253

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://unregulatedwotgr.forumgreek.com/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από Founder Την / Το Κυρ Ιουλ 13, 2014 8:34 am

Καταρχάς το RNG και το MM είναι και τα δυο υπερβολικά περίπλοκα και μέσο αυτών είναι πρακτικά αδύνατο να καταλάβεις αν σπρώχνει κάποιους ι κάτι η WG.

Στους υπολογιστές μας ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ κανένα είδος στατιστικού όσον αφορά το παιχνίδι παρά μόνο γραφικά και physics.
Όλα τα stat για τα πυροβόλα, Armor, τιμές , ταχύτητα, chance για φωτιά είναι στον main server και μόνο. Αυτό σημαίνει ότι πειράζουν οτι stat θέλουν όποτε θέλουν χωρίς patches ή updates. Οπότε δεν ξέρει κανείς πότε αλλάζει και τι.
Το MM από την άλλη υπολογίζει σε κάθε παίκτη το global rating (παλιά ήταν εμφανές τώρα ποια όχι), tier του άρματος, μάχες του άρματος, Βάρος του άρματος (για να δουν τα upgrade), etc. Όταν τα υπολογίσει όλα αυτά βγάζει έναν αριθμό που αυτός είναι που θα σε κατατάξει σε παιχνίδι. Το οποίο προφανώς και πειράζεται πολύ εύκολα. 
Επίσης έχουν δηλώσει ότι κρατάνε stat για τα άρματα και αν κάποιο ξεφύγει σε victory το 50% την επόμενη μέρα το κάνουν silent-nerf. Το οποίο μπορεί να είναι από το να αυξήσουν τους πόντους του στο match-making εώς και να πειράξουν pen και armor.
Υ.Σ
Και μπορείτε να κάνετε και ένα απλό πήραμε πάρτε ένα νέο άρμα και θα δείτε ότι το MM είναι πολύ καλύτερο στην αρχή απ ότι 100 μάχες μετά.
Ένα άλλο πείραμα που είχα κάνει εγώ παλιά ήταν με το PZII το οποίο αν του αφαιρούσες τον ασύρματο σε έβαζε σε κατά πολύ καλύτερο matchmaking σε σχέση με όταν είναι πλήρως upgraded.

_________________
Τελικά με τον τρόπο που στήθηκε η διπλωματία φάνηκε το τι ήθελαν κάποιοι. όχι να κάνουν διπλωματία αλλά να κράζουν δημόσια. Γιατί τώρα που δεν φαίνεται ένα χρόνο όλο σταμάτησαν.  Laughing Laughing Laughing


Η δημοκρατία του αγαπητού σε όλους ee3509.

Υ.Σ: Το αξιαγάπητο αυτό παιδί ο Kostis_Larson και η αναγωγή του.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
avatar
Founder
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 786
Ηλικία : 73

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από cgakis Την / Το Κυρ Ιουλ 13, 2014 10:05 am

παντως για εμενα που δεν ξερω πολλα γραμματα ενα ναυτικο λυκειο εχω τελειωσει μου φανταζουν ολα αυτα πολυ μακρια απο αυτα που ξερω και με προβληματιζουν στο αν θα επρεπε να τα ξερω ή οχι και αν εντελει αξιζαν οι 42κ μαχες που εχω μαθαινοντας οτι ολα ανα πασα στιγμη κατσαβιδιαζονται τοσο απλα οσο ειναι για καποιους απο εσας

_________________
                                      
      
avatar
cgakis

Αριθμός μηνυμάτων : 360
Ηλικία : 43

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από Founder Την / Το Κυρ Ιουλ 13, 2014 10:16 am

Κοίτα άμα ευχαριστήθηκες τις μάχες σου γιατί να μην αξίζουν ?

 Το WOT είναι ένα φοβερό παιχνίδι λόγο του οικονομικού του μοντέλου αλλά και του τρόπου που είναι στημένο. Και όλα τα NEW GEN παιχνίδια έτσι πρόκειται να είναι.
Απλά καλό είναι να μοιραζόμαστε την γνώση ώστε και άτομα που δεν ξέρουν και ενδιαφέρονται να μπορούν να μάθουν τι παίζει και να χρησιμοποιήσουν αυτήν την γνώση όπως θέλουν.

_________________
Τελικά με τον τρόπο που στήθηκε η διπλωματία φάνηκε το τι ήθελαν κάποιοι. όχι να κάνουν διπλωματία αλλά να κράζουν δημόσια. Γιατί τώρα που δεν φαίνεται ένα χρόνο όλο σταμάτησαν.  Laughing Laughing Laughing


Η δημοκρατία του αγαπητού σε όλους ee3509.

Υ.Σ: Το αξιαγάπητο αυτό παιδί ο Kostis_Larson και η αναγωγή του.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
avatar
Founder
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 786
Ηλικία : 73

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από cgakis Την / Το Κυρ Ιουλ 13, 2014 10:27 am

δυσκολο αυτο που λες ολα αυτα τα μαθηματικα εμενα μου φαινονται κινεζικα βεβαια ισως αν σου εδινα να ελινες ενα προβλημα ναυτιλιας που βασιζεται στην σφαιρικη τριγωνομετρια μπορει να μου ελεγες τα ιδια αλλα εμενα αυτα τα πραγματα μου φαινονται κινεζικα

_________________
                                      
      
avatar
cgakis

Αριθμός μηνυμάτων : 360
Ηλικία : 43

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από Founder Την / Το Κυρ Ιουλ 13, 2014 10:47 am

Εξαρτάτε από την ιδιότητα του καθενός. Σκέψου ως εξής. Τα PC μας είναι το καράβι και ο server της WG είναι ο καπετάνιος απλά αντί να είναι μέσα στο καράβι είναι σπίτι του και αλλάζει ρότα από εκεί.
δλδ εμείς εχουμε τα κουφάρια τον αρμάτων και αυτοί το εσωτερικό. Το οποίο για να το αλλάξουν απλά κάνουν 3 click και τέρμα. NO patch - no update.

Το MM έχει ως εξής.
έχεις ένα σκάφος το οποίο παίρνει 50 τόνους φορτίο. οπότε η εταιρία του βάζει ταξίδια με 40 τόνους για ασφάλεια. 
Το σκάφος παίρνει μια "αναβάθμιση" στα αμπάρια του και χωράει 70 τόνους. η εταιρία το βάζει να κάνει ταξίδια με 60 τόνους.
Η εταιρία αποφασίζει ότι το καράβι αντέχει κι άλλο οπότε βάζει 70 τόνους. Αλλα επειδή η εταιρία ειναι κ@θι....ια αποφασίζουν ότι αντέχει 90 τόνους. τους βάζουν και βουλιάζει. Οπότε έχουμε και λέμε ο καπετάνιος γλύτωσε (WG) , οι παίχτες βούλιαξαν μαζί με το καράβι. αυτοί που σώθηκαν πάνε στο επόμενο στο οποίο η εταιρία πάλι βάζει κανονικό βάρος δηλαδή 60 τόνους.


Το RNG σκέψου το σαν φουρτούνα μια φορά θα σε δυσκολέψει μια θα είναι κομπλέ... Είναι random εντελώς. Αυτό που αλλάζει είναι το καράβι.



edited 22:04

_________________
Τελικά με τον τρόπο που στήθηκε η διπλωματία φάνηκε το τι ήθελαν κάποιοι. όχι να κάνουν διπλωματία αλλά να κράζουν δημόσια. Γιατί τώρα που δεν φαίνεται ένα χρόνο όλο σταμάτησαν.  Laughing Laughing Laughing


Η δημοκρατία του αγαπητού σε όλους ee3509.

Υ.Σ: Το αξιαγάπητο αυτό παιδί ο Kostis_Larson και η αναγωγή του.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
avatar
Founder
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 786
Ηλικία : 73

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από taramas Την / Το Κυρ Ιουλ 13, 2014 11:07 am

ee3509 έγραψε:Το να ελέγξεις 67+ παραμέτρους για 30 παίκτες όσο φορτώνει η μάχη είναι πραγματικά αμελητέο για έναν επεξεργαστή.
Το να κάνεις το ίδιο 100.000 παίκτες μόνο για την στιγμή που φορτώνει η μάχη, είναι επίσης αμελητέο.

Αφού κάνεις τον υπολογισμό του factor, το εισαγάγεις σαν παράμετρο στην συνάρτηση που υπολογίζει το random number και voila, παραμετροποιημένη γεννήτρια τυχαίων αριθμών με βάση τα stats του παίκτη σε πραγματικό χρόνο χωρίς κόστος.

Δεν λέω οτι το κάνουν, απλά είναι εντελώς απλό για να το κάνουν αν θέλουν.

Δεν συμφωνώ και ενα πρόχειρο παράδειγμα που μου έρχεται αμέσως στο μυαλό είναι η αλλαγή στο ΜΜ, μία παράμετρος προστέθηκε του <5 αρτυ και δημιουργήθηκε αμέσως χρονοκαθυστέρηση εκνευριστική για πολλούς, και κυρίως δεν στέκει αυτό που λες γιατί το να επιλέξεις εναν συγκεκριμένο παίχτη ανάμεσα σε 100000 και να κάνεις manipulation στον παίχτη πρέπει να τον παρακολουθείς στην μάχη και αυτό δεν είναι αμελητέο, αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να "πειράξεις" την απόδοση του άρματος, αν κατάλαβα καλά εσύ λές οτι επεμβαίνει κάποιος και αλλάζει την γεννήτρια τυχαίων αριθμών για μένα? δηλαδή υπάρχουν τόσες γεννητριες τυχαίων όσοι είναι και οι παίχτες? δεν παίζει αυτό, η συνάρτηση αφορά μια ολόκληρη κατηγορία αρμάτων οχι εναν παίχτη.

_________________

taramas

Αριθμός μηνυμάτων : 747
Ηλικία : 55

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από ee3509 Την / Το Κυρ Ιουλ 13, 2014 11:34 am

Δεν συμφωνώ και ενα πρόχειρο παράδειγμα που μου έρχεται αμέσως στο μυαλό είναι η αλλαγή στο ΜΜ, μία παράμετρος προστέθηκε του <5 αρτυ και δημιουργήθηκε αμέσως χρονοκαθυστέρηση εκνευριστική για πολλούς, και κυρίως δεν στέκει αυτό που λες γιατί το να επιλέξεις εναν συγκεκριμένο παίχτη ανάμεσα σε 100000 και να κάνεις manipulation στον παίχτη πρέπει να τον παρακολουθείς στην μάχη και αυτό δεν είναι αμελητέο, αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να "πειράξεις" την απόδοση του άρματος, αν κατάλαβα καλά εσύ λές οτι επεμβαίνει κάποιος και αλλάζει την γεννήτρια τυχαίων αριθμών για μένα? δηλαδή υπάρχουν τόσες γεννητριες τυχαίων όσοι είναι και οι παίχτες? δεν παίζει αυτό, η συνάρτηση αφορά μια ολόκληρη κατηγορία αρμάτων οχι εναν παίχτη.

A. Το παράδειγμα με τα arti αφορά το mm. Δεν έχει σχέση με αυτό που συζητάμε.

Β. Δεν μιλάμε για επιλογή συγκεκριμένου παίχτη, αλλα για το οτι κάθε random roll του server μπορεί πολύ εύκολα να υπολογιστεί με παράμετρο τον ίδιο τον παίκτη.

Γ. Για να κάνεις manipulation ανα παίκτη ΔΕΝ χρειάζεται να κάνεις κάτι κατα την διάρκεια της μάχης αλλα μόνο πριν την μάχη μια φόρα όσο φορτώνει το παιχνίδι.

Δ. Δεν λέω οτι πειράζει τη γεννήτρια αριθμών για εσένα, λέω οτι η γεννήτρια αριθμών μπορεί πολύ εύκολα να πάρει σαν παράμετρο χαρακτηριστικά παικτών.


Παράδειγμα, η μάχη ξεκινάει και ο server φτιάχνει έναν πίνακα με 30 παίκτες.
Για ευκολία ας υποθέσουμε οτι το game σε βοηθάει εάν έχεις win rate < 50% και σε δυσκολεύει εάν έχεις win rate > 50%

Για κάθε παίκτη αντιστοιχεί μια παράμετρο που είναι η διαφορά του απο το 50% win rate.
π.χ. κάποιος με 55% WR θα έχει παράμετρο 5 και κάποιος με 45% θα έχει -5
Αυτό γίνεται μία φορά στην αρχή της μάχης για κάθε παίκτη και δεν προκαλεί καθυστέρηση.

ο server έχει μια συνάρτηση τύπου int getRNG(double playerWinRate)

int σημαίνει ακέραιος και double ας πούμε οτι σημαίνει πραγματικός.

αυτή η συνάρτηση επιστρέφει έναν ακέραιο(int) απο -25 εώς + 25 όταν το playerWinRate(double) είναι 0.

εάν σε αυτό το νούμερο προσθέσεις το -playerWinRate για τόν παίκτη του 45% WR θα επιστρέφει -20 / +30
ενώ για τον παίκτη του 55% WR θα επιστρέφει -30 / 20, αμέσως αμέσως δηλαδή σπρώχνουμε λίγο τον πιο αδύναμο.

Η όλη αλλαγή είναι μια πρόσθεση μόνο, ενώ η προεργασία γίνεται όσο φορτώνει η μάχη.

_________________
Για interneto-έφηβους που δεν τους αρέσει η χούντα...

http://unregulatedwotgr.forumgreek.com/




Γράψτε τους "φασίστες" εκεί που πρέπει...



Founder έγραψε:Και για να τελειώσουμε την συζήτηση: Η ελευθερία λόγου που έχεις στο Forum αυτό είναι ελεημοσύνη μου
avatar
ee3509

Αριθμός μηνυμάτων : 253

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://unregulatedwotgr.forumgreek.com/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από Founder Την / Το Κυρ Ιουλ 13, 2014 1:08 pm

Παίδες το RNG φορτώνει σε κάθε παίχτη ξεχωριστά. δηλαδή σε κάθε ένα από τους 30 φορτώνει παίρνει αρχικές τιμές από τον server και τρέχει στην κάθε βολή ξεχωριστά.
ένα κομμάτι κώδικα για να βγάζει τυχαίο αριθμό όπως το RNG και να μην φορτώνει το παιχνίδι δηλαδή την ram που θέλει για να λειτουργήσει το ποιο πιθανό είναι να είναι σε function. δηλαδή ενα δευτερεύον πρόγραμμα που τρέχει μόνο όταν το καλείς. οπότε όταν φορτώσει το παιχνίδι παίρνεις κάποιες αρχικές τιμές σαν παίκτης τις οποίες τις μεταφέρεις στο function(RNG) όταν κάνεις την βολή. Μόλις γίνει η βολή το function θα μηδενίζει και θα περιμένει το επόμενο κάλεσμα.

Αυτό που θέλω α πω είναι ότι η WG δεν πειράζει το RNG καθόλου. Αλλά το άρμα. Με το που μπεις στην μάχη το άρμα φορτώνει stats αν η WG σε έχει βάλει στόχο(πράγμα δύσκολο σιγά μην ασχολούνται με τον καθένα ξεχωριστά) εκεί τρως το nerf σου ή εκεί είναι που τρώει το silent nerf το άρμα σου άμα είναι από αυτά που αποφάσισαν ότι είναι πολύ OP για εκείνη την ημέρα/εβδομάδα/μήνα.

_________________
Τελικά με τον τρόπο που στήθηκε η διπλωματία φάνηκε το τι ήθελαν κάποιοι. όχι να κάνουν διπλωματία αλλά να κράζουν δημόσια. Γιατί τώρα που δεν φαίνεται ένα χρόνο όλο σταμάτησαν.  Laughing Laughing Laughing


Η δημοκρατία του αγαπητού σε όλους ee3509.

Υ.Σ: Το αξιαγάπητο αυτό παιδί ο Kostis_Larson και η αναγωγή του.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
avatar
Founder
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 786
Ηλικία : 73

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από taramas Την / Το Κυρ Ιουλ 13, 2014 2:44 pm

Αυτό που περιγράφεις αφορά μια κατηγορία παιχτών και όχι εναν παίχτη συγκεκριμένα, το θέμα μας εδώ είναι αν μανιπιουλάρουν εμένα οχι αν το κάνουν σε μια ολόκληρη κατηγορία παιχτών που ανήκουν σε ενα ποσοστό, ο προβληματισμός που έχουν πολλοί είναι αν χαλάνε ή φτιάχνουν συγκεκριμένους παίχτες, σε αυτό απαντάω εγώ, αυτό που εσύ λές και γίνεται και εχει και όφελος προς την wg προκειμένου να τραβήξει παίχτες, να το πώ απλά οταν κάποιος μου λέει οτι η wg τον εχει βάλει στόχο και δεν τον αφήνει να κερδίσει μάχη δεν το δέχομαι, δεν παίζει απλά.

_________________

taramas

Αριθμός μηνυμάτων : 747
Ηλικία : 55

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από ee3509 Την / Το Κυρ Ιουλ 13, 2014 3:22 pm

taramas έγραψε:Αυτό που περιγράφεις αφορά μια κατηγορία παιχτών και όχι εναν παίχτη συγκεκριμένα, το θέμα μας εδώ είναι αν μανιπιουλάρουν εμένα οχι αν το κάνουν σε μια ολόκληρη κατηγορία παιχτών που ανήκουν σε ενα ποσοστό, ο προβληματισμός που έχουν πολλοί είναι αν χαλάνε ή φτιάχνουν συγκεκριμένους παίχτες, σε αυτό απαντάω εγώ, αυτό που εσύ λές και γίνεται και εχει και όφελος προς την wg προκειμένου να τραβήξει παίχτες, να το πώ απλά οταν κάποιος μου λέει οτι η wg τον εχει βάλει στόχο και δεν τον αφήνει να κερδίσει μάχη δεν το δέχομαι, δεν παίζει απλά.


Αααα τώρα κατάλαβα τι εννοείς. Σε αυτό συμφωνώ, σιγά μην στοχοποιούν συγκεκριμένους παίκτες. Μπορούν πάντως να επηρεάσουν μαζικά παίκτες με βάση κριτήρια.

Αυτό που έχω να πω εγώ είναι οτι υπάρχουν games που δεν μου βγαίνει τίποτα, και games που περνάνε όλες οι βολές (και αυτές που δεν περιμένω)

είτε είναι στα όρια του στατιστικού σφάλματος, είτε είναι εσκεμμένο.
avatar
ee3509

Αριθμός μηνυμάτων : 253

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://unregulatedwotgr.forumgreek.com/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από Arxiereas_ Την / Το Κυρ Ιουλ 13, 2014 4:32 pm

Με τον τρόπο που αναλύει τα πράγματα ο ee3509 εξηγούνται πολλά και λύνεται η απορία μου πώς είναι δυνατόν π.χ. σε ένα 8αρι med να έχω χ stats και 65% wr και σ' ένα άλλο τα ίδια stats και 40% wr. 

Ειδικά σε άρματα που για κάποιο λόγο παίζουν πολύ κάποιο διάστημα (top of the tree ή το δώρο SP) γίνεται της μουρλής. Διαβολική σύμπτωση, έπαιζα το 430II όταν ήταν top of the tree και με πήγαινε αίμα. Παίρνω το SP δώρο το πλακώνω... ΑΙΜΑ. Τώρα παίζω το STA που είναι top of the tree... A I M A. Τα υπόλοιπα άρματα είναι κάποιες φορές που ούτε το διπλό δεν μπορείς να πάρεις αλλά για 1-2 μέρες, όχι συνέχεια.

Επίσης πιστεύω ότι οι τύποι δεν είναι καθόλου τυχαίοι, ότι τίποτα δεν το έχουν αφήσει στην τύχη (RANDOM), ότι είναι πρώην KGBίτες και το παιχνίδι προϊόν στυγνής ρωσσικής προπαγάνδας Razz

(my tin hat pls)

_________________
avatar
Arxiereas_

Αριθμός μηνυμάτων : 197

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από gregorakis Την / Το Κυρ Ιουλ 13, 2014 11:51 pm

... πολύ ωραία όλα αυτά αν κι είμαστε εντελώς offtopic αλλά δεν πειράζει, ίσως έτσι καταλάβει κι ο founder πως γίνονται οι συζητήσεις σε ένα ελεύθερο forum χωρίς να κλειδώνονται threads και χωρίς άσκοπες ποινές ... 

... νομίζω πως σε γενικές γραμμές καταλήγουμε στο συμπέρασμα πως δεν είναι ιδιαιτέρως δύσκολο για την εταιρεία να επέμβει στην "τύχη" του παίκτη ... για να κάνω πιο κατανοητό αυτό που περιγράφει ο ee3509 (να το κατανοήσω κι εγώ) θα πω πως η WG μπορεί να αντιστοιχεί στον παίκτη ένα συντελεστή ανάλογα με το πόσο θέλει να μειώσει ή να αυξήσει την απόδοσή του ... αυτό θα γίνεται πριν ξεκινήσει η μάχη ή ίσως ακόμα καλύτερα όταν κάνει log in στον server ... ο συντελεστής αυτός θα προκύπτει από το "στατιστικό ιστορικό" του παίκτη κάτι που η WG μελετά έτσι κι αλλιώς ... αν λοιπόν θέλει να μειώσει την απόδοσή μου θα μπορεί να μου δώσει ένα συντελεστή 0,9 για παράδειγμα μειώνοντας με αυτό τον τρόπο βασικά χαρακτηριστικά του παιχνιδιού (dmg, acc etc) κατά 10% ... το MM είναι κάτι διαφορετικό αλλά κι αυτό δύναται να "πειραχτεί" με παρόμοιους τρόπους ...

... η σωστή θεωρία συνωμοσίας όμως πρέπει να έχει ένα θεωρητικό υπόβαθρο για να στηριχτεί ... και το θεωρητικό υπόβαθρο στην περίπτωσή μας είναι η απάντηση στο ερώτημα: "γιατί να κάνει κάτι τέτοιο η WG ?" ... η εταιρεία έχει ως στόχο το κέρδος, πως θα την βοηθούσε αυτό στο να αυξήσει την κερδοφορία της?

... η WG δε θέλει άκρα, δε θέλει ούτε imperium ούτε bambiskos (διάλεξα ως παράδειγμα τα δύο άκρα του forum) ... το ιδανικό για την εταιρεία θα ήταν όλοι οι παίκτες να βρίσκονταν από 48%-52% w/r ... μια μαοϊκή κοινωνία δηλαδή όλοι ίδιοι κι ευτυχισμένοι ... έτσι δε θα είχαμε δράματα, οι παίκτες δε θα εγκατέλειπαν το παιχνίδι για να κάνουν καριέρα αλλού και η εταιρεία θα κέρδιζε ... άρα λοιπόν η εταιρεία θα προσπαθήσει να "μειώσει" τον (κάθε) imperium και να αυξήσει τον (κάθε) bambiskos ...

... από την άλλη πλευρά όμως είναι γενικώς αποδεκτό πως οι "κακοί" παίκτες ξοδεύουν περισσότερα χρήματα στο παιχνίδι, καθώς κάνουν περισσότερο convert, retrain κτλ από το μέσο όρο και ο χρυσός που χρησιμοποιούν είναι σχεδόν πάντα "αγορασμένος", δεν προέρχεται δηλαδή από events, CW, esl κτλ ... άρα η WG θέλει να κρατήσει τον bambiskos χαμηλά (μειώνοντας τον) και να "βοηθήσει" τον imperium να μένει ψηλά, δημιουργώντας ανισότητα, οδηγώντας έτσι τον bambiskos να τα "σπρώχνει" στο παιχνίδι προκειμένου να είναι ανταγωνιστικός ...    
  
... αυτά είναι δύο μόνο επιχειρήματα, μπορεί ο καθένας να προσθέσει ίσως κι άλλα ... το μόνο σίγουρο είναι πως όποιος πιστεύει πως ο αχιλλέας μπέος είναι στο payroll της WG, θα επιλέξει το επιχείρημα που του ταιριάζει ... για παράδειγμα ο Arxiereas (που είναι ένας καλός παίκτης που για κάποιους λόγους δυσκολεύεται να νικήσει) θα επιλέξει το πρώτο ή ένα παρόμοιο ενώ ο taramas το δεύτερο ή ένα παρόμοιο ... ανθρώπινο είναι  Twisted Evil ... 

... η γνώμη μου είναι πως πρέπει να αφήσετε τέτοια θέματα στην άκρη και να ευχαριστηθείτε το παιχνίδι (να και κάτι που δεν πίστευα πως θα έγραφα ποτέ  Embarassed ) ... οι θεωρίες συνωμοσίας θα σας χαλάσουν την ευχαρίστηση περισσότερο απ' όσο χαλούν τη δική μου τα στατιστικά ...

_________________
====================================================
                                        http://www.hitbox.tv/Gregorakis
====================================================                                                    #τραβαgetAlife
avatar
gregorakis

Αριθμός μηνυμάτων : 841

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από Founder Την / Το Δευ Ιουλ 14, 2014 1:18 am

gregorakis έγραψε:
... πολύ ωραία όλα αυτά αν κι είμαστε εντελώς offtopic αλλά δεν πειράζει, ίσως έτσι καταλάβει κι ο founder πως γίνονται οι συζητήσεις σε ένα ελεύθερο forum χωρίς να κλειδώνονται threads και χωρίς άσκοπες ποινές ... 

Πότε δεν κλείδωσα topic για τέτοιου είδους offtopic αλλά νομίζω ότι το ξέρεις και εσύ. Όσον αφορά τις ποινές απ' ότι βλέπω δεν ήταν άσκοπες.

_________________
Τελικά με τον τρόπο που στήθηκε η διπλωματία φάνηκε το τι ήθελαν κάποιοι. όχι να κάνουν διπλωματία αλλά να κράζουν δημόσια. Γιατί τώρα που δεν φαίνεται ένα χρόνο όλο σταμάτησαν.  Laughing Laughing Laughing


Η δημοκρατία του αγαπητού σε όλους ee3509.

Υ.Σ: Το αξιαγάπητο αυτό παιδί ο Kostis_Larson και η αναγωγή του.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
avatar
Founder
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 786
Ηλικία : 73

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από Arxiereas_ Την / Το Δευ Ιουλ 14, 2014 3:23 am

gregorakis έγραψε:
... πολύ ωραία όλα αυτά αν κι είμαστε εντελώς offtopic αλλά δεν πειράζει, ίσως έτσι καταλάβει κι ο founder πως γίνονται οι συζητήσεις σε ένα ελεύθερο forum χωρίς να κλειδώνονται threads και χωρίς άσκοπες ποινές ... 

... νομίζω πως σε γενικές γραμμές καταλήγουμε στο συμπέρασμα πως δεν είναι ιδιαιτέρως δύσκολο για την εταιρεία να επέμβει στην "τύχη" του παίκτη ... για να κάνω πιο κατανοητό αυτό που περιγράφει ο ee3509 (να το κατανοήσω κι εγώ) θα πω πως η WG μπορεί να αντιστοιχεί στον παίκτη ένα συντελεστή ανάλογα με το πόσο θέλει να μειώσει ή να αυξήσει την απόδοσή του ... αυτό θα γίνεται πριν ξεκινήσει η μάχη ή ίσως ακόμα καλύτερα όταν κάνει log in στον server ... ο συντελεστής αυτός θα προκύπτει από το "στατιστικό ιστορικό" του παίκτη κάτι που η WG μελετά έτσι κι αλλιώς ... αν λοιπόν θέλει να μειώσει την απόδοσή μου θα μπορεί να μου δώσει ένα συντελεστή 0,9 για παράδειγμα μειώνοντας με αυτό τον τρόπο βασικά χαρακτηριστικά του παιχνιδιού (dmg, acc etc) κατά 10% ... το MM είναι κάτι διαφορετικό αλλά κι αυτό δύναται να "πειραχτεί" με παρόμοιους τρόπους ...

... η σωστή θεωρία συνωμοσίας όμως πρέπει να έχει ένα θεωρητικό υπόβαθρο για να στηριχτεί ... και το θεωρητικό υπόβαθρο στην περίπτωσή μας είναι η απάντηση στο ερώτημα: "γιατί να κάνει κάτι τέτοιο η WG ?" ... η εταιρεία έχει ως στόχο το κέρδος, πως θα την βοηθούσε αυτό στο να αυξήσει την κερδοφορία της?

... η WG δε θέλει άκρα, δε θέλει ούτε imperium ούτε bambiskos (διάλεξα ως παράδειγμα τα δύο άκρα του forum) ... το ιδανικό για την εταιρεία θα ήταν όλοι οι παίκτες να βρίσκονταν από 48%-52% w/r ... μια μαοϊκή κοινωνία δηλαδή όλοι ίδιοι κι ευτυχισμένοι ... έτσι δε θα είχαμε δράματα, οι παίκτες δε θα εγκατέλειπαν το παιχνίδι για να κάνουν καριέρα αλλού και η εταιρεία θα κέρδιζε ... άρα λοιπόν η εταιρεία θα προσπαθήσει να "μειώσει" τον (κάθε) imperium και να αυξήσει τον (κάθε) bambiskos ...

... από την άλλη πλευρά όμως είναι γενικώς αποδεκτό πως οι "κακοί" παίκτες ξοδεύουν περισσότερα χρήματα στο παιχνίδι, καθώς κάνουν περισσότερο convert, retrain κτλ από το μέσο όρο και ο χρυσός που χρησιμοποιούν είναι σχεδόν πάντα "αγορασμένος", δεν προέρχεται δηλαδή από events, CW, esl κτλ ... άρα η WG θέλει να κρατήσει τον bambiskos χαμηλά (μειώνοντας τον) και να "βοηθήσει" τον imperium να μένει ψηλά, δημιουργώντας ανισότητα, οδηγώντας έτσι τον bambiskos να τα "σπρώχνει" στο παιχνίδι προκειμένου να είναι ανταγωνιστικός ...    
  
... αυτά είναι δύο μόνο επιχειρήματα, μπορεί ο καθένας να προσθέσει ίσως κι άλλα ... το μόνο σίγουρο είναι πως όποιος πιστεύει πως ο αχιλλέας μπέος είναι στο payroll της WG, θα επιλέξει το επιχείρημα που του ταιριάζει ... για παράδειγμα ο Arxiereas (που είναι ένας καλός παίκτης που για κάποιους λόγους δυσκολεύεται να νικήσει) θα επιλέξει το πρώτο ή ένα παρόμοιο ενώ ο taramas το δεύτερο ή ένα παρόμοιο ... ανθρώπινο είναι  Twisted Evil ... 

... η γνώμη μου είναι πως πρέπει να αφήσετε τέτοια θέματα στην άκρη και να ευχαριστηθείτε το παιχνίδι (να και κάτι που δεν πίστευα πως θα έγραφα ποτέ  Embarassed ) ... οι θεωρίες συνωμοσίας θα σας χαλάσουν την ευχαρίστηση περισσότερο απ' όσο χαλούν τη δική μου τα στατιστικά ...
Ήθελα να το αναφέρω στην προηγούμενη απάντηση και το παρέλειψα. 
Είναι απόλυτα λογική η εξήγηση που δίνεις για ποιο λόγο μπορεί να γίνεται χειραγώγηση του παιχνιδιού (50% avg σε όλους), και ως ένα σημείο θεμιτό αφού μπορεί να συμβαίνει σε μια gaming season οποιουδήποτε παιχνιδιού (κάνω νίκες κάνω και ήττες). Αδυνατώ όμως να πιστέψω στις "καλές προθέσεις" μιας εταιρίας που νερφάρει συνεχώς 10άρια "κατόπιν αιτήματος των παικτών" απ' ό,τι λέει, ενώ αφήνει απείραχτα KV1S, SU100, ISU152 και οδηγεί σε ακραίες καταστάσεις την εμπειρία στο παιχνίδι με απανωτές ήττες, άσχετα αν παίξεις καλά ή όχι. 

Σε καμία περίπτωση δεν είμαι stats-freak, αν ήμουν δεν θα είχα 10κ+ battles με arty και scouts, ούτε θα χρησιμοποιούσα (πολύ παλιά) 2άρι για moneymaker ούτε θα ξεκινούσα στις 25k+ μάχες τα TD, αλλά να προσπαθείς να ξεκλειδώσεις ένα πυροβόλο ή το επόμενο άρμα, και να θες 25-30 μάχες για να μαζέψεις 10κ XP, ξεπερνάει τις αντοχές του νευρικού μου συστήματος. Έχω πιάσει όμως τον εαυτό μου να κάνει convert κάποιες φορές από εκείνες που "δεν πάει καλά αυτό το άρμα", οπότε... gj WG...

Θεωρώ καλό λοιπόν να μοιραζόμαστε έστω εμπειρικά κάποιες καταστάσεις ώστε να προσδιορίσουμε στο περίπου τουλάχιστον πότε και πώς γίνεται και όσο το δυνατόν να τις αποφεύγουμε προκειμένου να καταλήξουμε Νίκο στο τελευταίο που έγραψες, να ευχαριστηθούμε δηλαδή το παιχνίδι. Τούτο το αναγνωρίζω σε ένα φίλο πολύ καλό παίχτη που με είχε όλο το βράδυ να παίζω με ένα μόνο άρμα σε platoon (και αυτός αντίστοιχα με ένα συγκεκριμένο) με τη δικαιολογία "άρμα που κερδίζει δεν αλλάζει. Αν χάσουμε δοκιμάζουμε άλλα άρματα". Είτε το πιστεύεις είτε όχι, μετά από 7 ήττες με το STA (και την αντίστοιχη ψυχολογία) κάναμε σε 20 παιχνίδια 18 νίκες, 1 ήττα, 1 ισοπαλία... με 10άρια... Οπότε θεωρώ πιο πιθανό αυτό που ανέφεραν τα παιδιά παραπάνω, να γίνεται από μέρα σε μέρα ή από ώρα σε ώρα prefferable matchmaking σε ορισμένα άρματα

Στο επίσημο forum έχει γίνει επίσης η παρατήρηση (και από πολύ καλούς παίκτες) ότι μπαίνουν σε losing streak και losing squads (σερί ηττών και ομάδες που χάνουν) όταν πλησιάζουν το .5 νικών (π.χ. 50%, 50,5% 51% κτλ) αλλά τούτο όπως και ό,τι έγραψα ως εδώ είναι εκτός θέματος RNG το οποίο ποτέ δεν είναι (εμπειρικά πάντα) ο λόγος για σερί ήττες ή νίκες παρά μπορεί μόνο να επηρεάσει την απόδοση και το αποτέλεσμα σε μια δεδομένη μάχη.

Εν κατακλείδι, αν δεν υπήρχαν τα stats και το WR, κανείς δε θα ασχολιόταν με RNG και MM... όπως τον παλιό καλό καιρό που παίζαμε counterstrike...

_________________
avatar
Arxiereas_

Αριθμός μηνυμάτων : 197

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από gregorakis Την / Το Δευ Ιουλ 14, 2014 4:29 am

Arxiereas_ έγραψε:... εν κατακλείδι, αν δεν υπήρχαν τα stats και το WR, κανείς δε θα ασχολιόταν με RNG και MM ...
... ακριβώς, και για για ενδιαφέρεται τόσο η WG για τα stats σημαίνει πως έχει κέδρος από όλο αυτό ... το κέρδος μπορεί να προκύπτει από το ενδιαφέρον που δημιουργεί σε κάποιους παίκτες το να παρακολουθούν την εξέλιξή τους (π.χ. εγώ) ή από τον ανταγωνισμό μεταξύ των παικτών ... μπορεί όμως και με αυτό τον τρόπο να προκαλεί κάποιους παίκτες να διαθέσουν περισσότερα χρήματα για το παιχνίδι, ποιος μπορεί να ξέρει ???

Arxiereas_ έγραψε:... με είχε όλο το βράδυ να παίζω με ένα μόνο άρμα σε platoon ...
... αυτός είναι βασικός κανόνας στα platoons μου (όχι πάντα απαράβατος βέβαια) ... ένα άρμα τη φορά ... θα επιλέξουμε tier και setup, πχ αν κάποιος grindαρει κάποιο άρμα θα τον ακολουθήσω και θα παίξουμε αυτό ... το να αλλάζεις άρματα κάθε φορά μετά από κάθε μάχη, να παίρνεις 2πλα κτλ είναι καταστροφικό για το W/R ...

Founder έγραψε:Πότε δεν κλείδωσα topic για τέτοιου είδους offtopic αλλά νομίζω ότι το ξέρεις και εσύ. Όσον αφορά τις ποινές απ' ότι βλέπω δεν ήταν άσκοπες.
... αυτή είναι η δική σου άποψη ... η δική μου είναι εντελώς αντίθετη ... αλλά ξέρεις ποια είναι η διαφορά μας ??? εσύ έχεις την εξουσία να αποδεικνύεις πως η δική σου άποψη είναι η σωστή, οπότε η δική μου περισσεύει ...

_________________
====================================================
                                        http://www.hitbox.tv/Gregorakis
====================================================                                                    #τραβαgetAlife
avatar
gregorakis

Αριθμός μηνυμάτων : 841

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Γεννήτρια Τυχαίου Αριθμού

Δημοσίευση από Founder Την / Το Δευ Ιουλ 14, 2014 5:19 am

gregorakis έγραψε:... αυτή είναι η δική σου άποψη ... η δική μου είναι εντελώς αντίθετη ... αλλά ξέρεις ποια είναι η διαφορά μας ??? εσύ έχεις την εξουσία να αποδεικνύεις πως η δική σου άποψη είναι η σωστή, οπότε η δική μου περισσεύει ...
Ακριβώς ! ! !

_________________
Τελικά με τον τρόπο που στήθηκε η διπλωματία φάνηκε το τι ήθελαν κάποιοι. όχι να κάνουν διπλωματία αλλά να κράζουν δημόσια. Γιατί τώρα που δεν φαίνεται ένα χρόνο όλο σταμάτησαν.  Laughing Laughing Laughing


Η δημοκρατία του αγαπητού σε όλους ee3509.

Υ.Σ: Το αξιαγάπητο αυτό παιδί ο Kostis_Larson και η αναγωγή του.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
avatar
Founder
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 786
Ηλικία : 73

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 2 από 3 Επιστροφή  1, 2, 3  Επόμενο

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης