Λίγα λόγια για τα πυροβόλα
+2
Founder
Kostis_Larsson
6 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 2
Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
Λίγα λόγια για τα πυροβόλα
Το πυροβόλο είναι το κύριο όπλο ενός άρματος και τα άρματα είναι σχεδιασμένα με βάση το πυροβόλο που φέρουν. Τα πυροβόλα διακρίνονται από το διαμέτρημά τους, δηλαδή την διάμετρο της κάνης η οποία μετριέται σε χιλιοστά (mm) ή σε εκατοστά (cm) από τους Γερμανούς. Όσο μεγαλύτερο το διαμέτρημα τόσο μεγαλύτερο είναι και το πυροβόλο, όμως το διαμέτρημα δεν είναι ο μόνος ούτε ο πιο σημαντικός παράγοντας για να επιλέξουμε το πυροβόλο που ταιριάζει στο άρμα και στο στυλ παιχνιδιού μας.
Για να δούμε τι είναι κάθε ένα από αυτά τα χαρακτηριστικά:
Τις τιμές για διάτρηση και ζημιά θα τις κοιτάτε σε ζευγάρια, μιας και αντιστοιχούν σε διαφορετικούς τύπους βλημάτων. Στο πρώτο πυροβόλο για παράδειγμα:
201/320 είναι οι τιμές για το κανονικό βλήμα
350/320 οι τιμές για χρυσό (HEAT) βλήμα.
50/420 οι τιμές για HE (εκρηκτικό) βλήμα.
Οι τιμές αυτές αντιστοιχούν στη μέση τιμή, οπότε μπορεί να μην τρυπήσετε ένα θώρακα με μικρότερη τιμή από τη διάτρηση του πυροβόλου σας ή και το αντίθετο να τρυπήσετε έναν με μεγαλύτερη τιμή από τη διάτρηση του όπλου σας. Για να δείτε το εύρος μέσα στο οποίο κινούνται οι τιμές μπορείτε να αφήσετε το βελάκι (χεράκι) πάνω στην εικόνα του κάθε βλήματος:
Και να δείτε αναλυτικά τα χαρακτηριστικά του βλήματος.
- Rate of Fire, είναι ο ρυθμός βολής και μετριέται σε βολές ανά λεπτό, αν κάνουμε τη διαίρεση 60 διά του RoF θα βρούμε πόσο χρόνο χρειάζεται το πυροβόλο για να ξαναρίξει. Όσο πιο μεγάλο είναι το νούμερο τόσο πιο γρήγορα πυροβολεί το κανόνι. Σε κάποια πυροβόλο (όπως στο 2ο) δεν είναι σταθερός αλλά διαφέρει από άρμα σε άρμα ή ακόμη και σε διαφορετικό πύργο. Η τιμή αυτή ισχύει όταν ο Loader είναι 100%, είναι μικρότερη όταν έχει χαμηλότερη τιμή ενώ μπορεί να αυξηθεί με τα κατάλληλα equipments (rammer, ventilation).
- Average Penetration, είναι η μέση διάτρηση που μπορεί να επιτύχει το βλήμα του πυροβόλου. Αν η τιμή αυτή είναι μεγαλύτερη από τη θωράκιση του αντίπαλου άρματος τότε το βλήμα θα διατρήσει και θα κάνει ζημιά.
- Average Damage, είναι η μέση ζημιά που κάνει το βλήμα και μετριέται σε πόντους ζωής HP.
- Accuracy at 100m, είναι η ακρίβεια του πυροβόλου στα 100m, όσο πιο μικρή είναι αυτή η τιμή τόσο μεγαλύτερη ακρίβεια έχει το πυροβόλο. Στο παράδειγμα της φωτογραφίας το 3ο πυροβόλο των 152mm είναι το πιο άστοχο και το 2ο το πιο ακριβές. Όσο μεγαλύτερη είναι η τιμή τόσο μεγαλύτερος θα είναι και ο κύκλος του στόχου.
- Aiming Time, είναι ο χρόνος που χρειάζεται για να κλείσει ο κύκλος όταν σημαδεύουμε. Η τιμή ισχύει όταν ο gunner είναι 100% και μπορεί να μειωθεί με τα κατάλληλα equipments (ventilation, GLD)
Τις τιμές για διάτρηση και ζημιά θα τις κοιτάτε σε ζευγάρια, μιας και αντιστοιχούν σε διαφορετικούς τύπους βλημάτων. Στο πρώτο πυροβόλο για παράδειγμα:
201/320 είναι οι τιμές για το κανονικό βλήμα
350/320 οι τιμές για χρυσό (HEAT) βλήμα.
50/420 οι τιμές για HE (εκρηκτικό) βλήμα.
Οι τιμές αυτές αντιστοιχούν στη μέση τιμή, οπότε μπορεί να μην τρυπήσετε ένα θώρακα με μικρότερη τιμή από τη διάτρηση του πυροβόλου σας ή και το αντίθετο να τρυπήσετε έναν με μεγαλύτερη τιμή από τη διάτρηση του όπλου σας. Για να δείτε το εύρος μέσα στο οποίο κινούνται οι τιμές μπορείτε να αφήσετε το βελάκι (χεράκι) πάνω στην εικόνα του κάθε βλήματος:
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Kostis_Larsson στις Τρι Φεβ 26, 2013 4:28 am, 1 φορά
Kostis_Larsson- Αριθμός μηνυμάτων : 651
Ηλικία : 47
Απ: Λίγα λόγια για τα πυροβόλα
Thanks Κωστή. Πολύ αναλυτικό και χρήσιμο!
Να συμπληρώσω μόνο κάτι στο παρακάτω:
Επίσης το χρόνο στόχευσης επηρεάζει σημαντικά το equipment Verical Stabilizer. Αυτό που κάνει είναι να κρατάει κατά 20% πιο κλειστό τον κύκλο όταν κινείται το άρμα μας ή ο πύργος μας. Οπότε όπως είναι λογικό όταν στοχεύουμε θα έχουμε και πιο μειωμένο χρόνο στόχευσης αφού ο κύκλος δεν θα ανοίγει τέρμα ποτέ.
Να συμπληρώσω μόνο κάτι στο παρακάτω:
Kostis_Larsson έγραψε:
Aiming Time,[/i] είναι ο χρόνος που χρειάζεται για να κλείσει ο κύκλος όταν σημαδεύουμε. Η τιμή ισχύει όταν ο gunner είναι 100% και μπορεί να μειωθεί με τα κατάλληλα equipments (ventilation, GLD)
Επίσης το χρόνο στόχευσης επηρεάζει σημαντικά το equipment Verical Stabilizer. Αυτό που κάνει είναι να κρατάει κατά 20% πιο κλειστό τον κύκλο όταν κινείται το άρμα μας ή ο πύργος μας. Οπότε όπως είναι λογικό όταν στοχεύουμε θα έχουμε και πιο μειωμένο χρόνο στόχευσης αφού ο κύκλος δεν θα ανοίγει τέρμα ποτέ.
Founder- Admin
- Αριθμός μηνυμάτων : 786
Ηλικία : 79
Απ: Λίγα λόγια για τα πυροβόλα
Ευκαιρία να λύσουμε μία παρεξήγηση σχετικά το χρόνο στόχευσης.
Το GLD μειώνει το χρόνο στόχευσης μόνο όταν μπαίνουμε σε sniping mode, δηλαδή όταν έχουμε zoomαρει και έχουμε "μπει" μέσα στο κανόνι. Για την ακρίβεια ο κύκλος πριν αρχίσει να μικραίνει είναι 10% μικρότερος σε σχέση με τον κύκλο χωρίς GLD (Gun Laying Drive).
Το V.Stab κάνει τον κύκλο στόχευσης πιο μικρό όταν είμαστε σε κίνηση ή περιστρέφουμε τον πύργο ή και τα δύο. Όμως δεν επηρεάζει καθόλου το χρόνο στόχευσης όταν μπούμε σε sniping mode.
Το ίδιο με το V.Stab ισχύει και με τα skills πληρώματος smooth ride και snap shot.
Το GLD μειώνει το χρόνο στόχευσης μόνο όταν μπαίνουμε σε sniping mode, δηλαδή όταν έχουμε zoomαρει και έχουμε "μπει" μέσα στο κανόνι. Για την ακρίβεια ο κύκλος πριν αρχίσει να μικραίνει είναι 10% μικρότερος σε σχέση με τον κύκλο χωρίς GLD (Gun Laying Drive).
Το V.Stab κάνει τον κύκλο στόχευσης πιο μικρό όταν είμαστε σε κίνηση ή περιστρέφουμε τον πύργο ή και τα δύο. Όμως δεν επηρεάζει καθόλου το χρόνο στόχευσης όταν μπούμε σε sniping mode.
Το ίδιο με το V.Stab ισχύει και με τα skills πληρώματος smooth ride και snap shot.
Kostis_Larsson- Αριθμός μηνυμάτων : 651
Ηλικία : 47
Απ: Λίγα λόγια για τα πυροβόλα
Πολύ σημαντικά όλα αυτά σχετικά με τα κανόνια.
+1 και το θέμα γίνεται sticky φυσικά για να το βρίσκουμε πιο έυκολα.
+1 και το θέμα γίνεται sticky φυσικά για να το βρίσκουμε πιο έυκολα.
Astronautis- Αριθμός μηνυμάτων : 433
Απ: Λίγα λόγια για τα πυροβόλα
Kostis_Larsson έγραψε:Ευκαιρία να λύσουμε μία παρεξήγηση σχετικά το χρόνο στόχευσης.
Το GLD μειώνει το χρόνο στόχευσης μόνο όταν μπαίνουμε σε sniping mode, δηλαδή όταν έχουμε zoomαρει και έχουμε "μπει" μέσα στο κανόνι. Για την ακρίβεια ο κύκλος πριν αρχίσει να μικραίνει είναι 10% μικρότερος σε σχέση με τον κύκλο χωρίς GLD (Gun Laying Drive).
Το V.Stab κάνει τον κύκλο στόχευσης πιο μικρό όταν είμαστε σε κίνηση ή περιστρέφουμε τον πύργο ή και τα δύο. Όμως δεν επηρεάζει καθόλου το χρόνο στόχευσης όταν μπούμε σε sniping mode.
Το ίδιο με το V.Stab ισχύει και με τα skills πληρώματος smooth ride και snap shot.
... δεν κατάλαβα τίποτα ... είναι πιο μικρός ο "κύκλος" σε σνάιπιν μόουντ ? από πού προκύπτει αυτό? τί διαφορά έχει η σκόπευση σε ζουμ ιν ? ή δεν κατάλαβα τι γράφεις ή είναι ανακριβές ... ααα και τί γίνεται αν είμαστε σε κίνηση με φουλ ζουμ ιν?
gregorakis- Αριθμός μηνυμάτων : 841
Απ: Λίγα λόγια για τα πυροβόλα
Αν μια εικόνα αντιστοιχεί σε 1000 λέξεις τότε το video...
Kostis_Larsson- Αριθμός μηνυμάτων : 651
Ηλικία : 47
Απ: Λίγα λόγια για τα πυροβόλα
... λοιπόν γράφεις
τα υπογραμμισμένα τμήματα δεν προκύπτουν από πουθενά ..... απο το wiki : Enhanced Gun Laying Drive = -9% Aiming Time at all times .... Vertical Stabilizer = 20% reduction of the Accuracy Penalties. The actual accuracy rating of the gun does not change. In other words, the aiming circle starts out 20% smaller .... http://wiki.worldoftanks.com/Equipment ..... ΔΕΝ υπάρχει ουσιαστικά snipin mode παρά μόνο zoom in, η "μηχανική" της σκόπευσης είναι ίδια τόσο σε zoom in όσο και σε zoom out, η διαφορά είναι πως εσύ στην πρώτη περίπτωση βλέπεις που σκοπεύεις .....
Kostis_Larsson έγραψε: Το GLD μειώνει το χρόνο στόχευσης μόνο όταν μπαίνουμε σε sniping mode, δηλαδή όταν έχουμε zoomαρει και έχουμε "μπει" μέσα στο κανόνι. Για την ακρίβεια ο κύκλος πριν αρχίσει να μικραίνει είναι 10% μικρότερος σε σχέση με τον κύκλο χωρίς GLD (Gun Laying Drive).
Το V.Stab κάνει τον κύκλο στόχευσης πιο μικρό όταν είμαστε σε κίνηση ή περιστρέφουμε τον πύργο ή και τα δύο. Όμως δεν επηρεάζει καθόλου το χρόνο στόχευσης όταν μπούμε σε sniping mode.
Το ίδιο με το V.Stab ισχύει και με τα skills πληρώματος smooth ride και snap shot.
τα υπογραμμισμένα τμήματα δεν προκύπτουν από πουθενά ..... απο το wiki : Enhanced Gun Laying Drive = -9% Aiming Time at all times .... Vertical Stabilizer = 20% reduction of the Accuracy Penalties. The actual accuracy rating of the gun does not change. In other words, the aiming circle starts out 20% smaller .... http://wiki.worldoftanks.com/Equipment ..... ΔΕΝ υπάρχει ουσιαστικά snipin mode παρά μόνο zoom in, η "μηχανική" της σκόπευσης είναι ίδια τόσο σε zoom in όσο και σε zoom out, η διαφορά είναι πως εσύ στην πρώτη περίπτωση βλέπεις που σκοπεύεις .....
gregorakis- Αριθμός μηνυμάτων : 841
Απ: Λίγα λόγια για τα πυροβόλα
Συμφωνώ με τον gregoraki στο θέμα του sniping mode. Δε νομίζω πως παίζει ρόλο σε τι mode βρισκόμαστε. Απλά όταν είμαστε σε snipe μπορούμε να το παρατηρήσουμε καλύτερα γιατί το στόχαστρο είναι μεγαλύτερο.
Τώρα το GLD ρίχνει το χρόνο στόχευσης γενικά. Με λίγα λόγια βελτιώνει το χαρακτηριστικό "Αiming Time" του όπλου μας. Αν το όπλο μας πριν βάλουμε το GLD ήθελε 3sec για να κλείσει τελείως ο κύκλος, με το GLD θα βελτιωθεί σε:
3- (3x10%)=2.7sec
To Vertical Stabilizer επίσης επιμένω πως βοηθάει έμμεσα βέβαια αλλά σημαντικά στον χρόνο στόχευσης καθώς κρατά τον κύκλο πάντα μικρότερο κατά 20%. Δεν τον αφήνει δλδ ποτέ να ανοίξει τέρμα. Οπότε όπως είναι επόμενο χρειάζεται και λιγότερο χρόνο για να κλείσει τελείως από ότι αν δεν το φοράγαμε.
Τώρα το GLD ρίχνει το χρόνο στόχευσης γενικά. Με λίγα λόγια βελτιώνει το χαρακτηριστικό "Αiming Time" του όπλου μας. Αν το όπλο μας πριν βάλουμε το GLD ήθελε 3sec για να κλείσει τελείως ο κύκλος, με το GLD θα βελτιωθεί σε:
3- (3x10%)=2.7sec
To Vertical Stabilizer επίσης επιμένω πως βοηθάει έμμεσα βέβαια αλλά σημαντικά στον χρόνο στόχευσης καθώς κρατά τον κύκλο πάντα μικρότερο κατά 20%. Δεν τον αφήνει δλδ ποτέ να ανοίξει τέρμα. Οπότε όπως είναι επόμενο χρειάζεται και λιγότερο χρόνο για να κλείσει τελείως από ότι αν δεν το φοράγαμε.
Founder- Admin
- Αριθμός μηνυμάτων : 786
Ηλικία : 79
Απ: Λίγα λόγια για τα πυροβόλα
Δεν αποκλείεται να κάνω λάθος, ακόμη ψάχνω που τα είχα διαβάσει επειδή δεν έχω κρατήσει bookmark
Το κακό είναι ότι το wiki του παιχνιδιού γράφει μισά πράγματα, πολλά τα μαθαίνουμε αργότερα από blogs των developers ή από διάφορες απαντήσεις που δίνουν στα forum.
Το κακό είναι ότι το wiki του παιχνιδιού γράφει μισά πράγματα, πολλά τα μαθαίνουμε αργότερα από blogs των developers ή από διάφορες απαντήσεις που δίνουν στα forum.
Kostis_Larsson- Αριθμός μηνυμάτων : 651
Ηλικία : 47
Απ: Λίγα λόγια για τα πυροβόλα
εγω άλλο καταλαβαίνω για το vert stab απο το wiki
20% reduction of the Accuracy Penalties. The actual accuracy rating of the gun does not change. In other words, the aiming circle starts out 20% smaller, but the size when fully aimed remains unaffected.
Τα accuracy penalty μειώνει, άσχετα αν είσαι σε sniper ή όχι, εάν κουνήσεις turret, κάνεις rotate ή είσαι σε κίνηση ο ο κύκλος σου ανοίγει περισσότερο απο το κανονικό (γι' αυτό είναι penalty) Το very stab αυτό το penalty μειώνει,
π.χ. εάν κάνει rotate το άρμα, ο κύκλος σου θα ανοίξει λιγότερο απ ότι θα άνοιγε χωρίς το stab
εάν στρίψεις τον πύργο πάλι ο κύκλος θα ανοίξει λιγότερο,
βασίκα δηλαδή στις περισσότερες των περιπτώσεων σε ωφελεί, εκτός του να είσαι ακίνητος και να μήν κουνάς καθόλου πύργο (αν και δεν ξέρω αν μειώνει το penalty απο όταν πυροβολεί το κανόνι)
20% reduction of the Accuracy Penalties. The actual accuracy rating of the gun does not change. In other words, the aiming circle starts out 20% smaller, but the size when fully aimed remains unaffected.
Τα accuracy penalty μειώνει, άσχετα αν είσαι σε sniper ή όχι, εάν κουνήσεις turret, κάνεις rotate ή είσαι σε κίνηση ο ο κύκλος σου ανοίγει περισσότερο απο το κανονικό (γι' αυτό είναι penalty) Το very stab αυτό το penalty μειώνει,
π.χ. εάν κάνει rotate το άρμα, ο κύκλος σου θα ανοίξει λιγότερο απ ότι θα άνοιγε χωρίς το stab
εάν στρίψεις τον πύργο πάλι ο κύκλος θα ανοίξει λιγότερο,
βασίκα δηλαδή στις περισσότερες των περιπτώσεων σε ωφελεί, εκτός του να είσαι ακίνητος και να μήν κουνάς καθόλου πύργο (αν και δεν ξέρω αν μειώνει το penalty απο όταν πυροβολεί το κανόνι)
Απ: Λίγα λόγια για τα πυροβόλα
..... μα αυτό ακριβώς δεν έγραψε ο sisifos πιο πάνω ?...
gregorakis- Αριθμός μηνυμάτων : 841
Απ: Λίγα λόγια για τα πυροβόλα
gregorakis έγραψε:..... μα αυτό ακριβώς δεν έγραψε ο sisifos πιο πάνω ?...
όχι γιατί έγραψε οτι πάντα κάνει το στόχο 20% μικρότερο, ενω στην περιγραφή λέει οτι κάνει 20% λιγότερο απο το penalties, δηλαδή αν δεν υπάρχει κανένα penalty δεν σου μειώνει κάτι.
Απ: Λίγα λόγια για τα πυροβόλα
lol .... αν δεν υπάρχει πέναλτυ ο στόχος είναι κλειστός, τί να σου μειώσει? δεν κάνει το κανόνι πιο εύστοχο ... anyway μην παίζουμε με τις λέξεις νομίζω πως το θέμα εξαντλήθηκε, το wiki είναι σαφές εκτός κι αν γράφει ανακρίβειες όπως πιθανολογεί ο Kostis_Larsson, πράγμα που δεν ξέρω ....
gregorakis- Αριθμός μηνυμάτων : 841
Απ: Λίγα λόγια για τα πυροβόλα
gregorakis έγραψε:lol .... αν δεν υπάρχει πέναλτυ ο στόχος είναι κλειστός, τί να σου μειώσει? δεν κάνει το κανόνι πιο εύστοχο ... anyway μην παίζουμε με τις λέξεις νομίζω πως το θέμα εξαντλήθηκε, το wiki είναι σαφές εκτός κι αν γράφει ανακρίβειες όπως πιθανολογεί ο Kostis_Larsson, πράγμα που δεν ξέρω ....
κοίτα χωρίς penalty στην αρχή του aim μπορεί να έχει διάμετρο 3χ, ενώ σε full aim διάμετρο χ,
ε με penalty αυτό πάει 5χ. με vert stab θα πάει όμως 5χ - 0.2*5χ = 4χ αυτό προσπαθώ να πω
Απ: Λίγα λόγια για τα πυροβόλα
Ευτυχώς που το έθεσες τόσο απλά ώστε να το καταλάβουμε και εμείς που δε κατέχουμε τις μαθηματικές ικανότητες!ee3509 έγραψε:gregorakis έγραψε:lol .... αν δεν υπάρχει πέναλτυ ο στόχος είναι κλειστός, τί να σου μειώσει? δεν κάνει το κανόνι πιο εύστοχο ... anyway μην παίζουμε με τις λέξεις νομίζω πως το θέμα εξαντλήθηκε, το wiki είναι σαφές εκτός κι αν γράφει ανακρίβειες όπως πιθανολογεί ο Kostis_Larsson, πράγμα που δεν ξέρω ....
κοίτα χωρίς penalty στην αρχή του aim μπορεί να έχει διάμετρο 3χ, ενώ σε full aim διάμετρο χ,
ε με penalty αυτό πάει 5χ. με vert stab θα πάει όμως 5χ - 0.2*5χ = 4χ αυτό προσπαθώ να πω
Χαχαχαχα!
Astronautis- Αριθμός μηνυμάτων : 433
Απ: Λίγα λόγια για τα πυροβόλα
Αν θυμάμαι καλά ισχύουν:ee3509 έγραψε:
κοίτα χωρίς penalty στην αρχή του aim μπορεί να έχει διάμετρο 3χ, ενώ σε full aim διάμετρο χ,
ε με penalty αυτό πάει 5χ. με vert stab θα πάει όμως 5χ - 0.2*5χ = 4χ αυτό προσπαθώ να πω
y = διασπορά (dispersion)
x = αρχική διασπορά
t = χρόνος από την τελευταία διασπορά
a = χρόνος στόχευσης
Χωρίς equipments:
y = x*(1/3)^(t / a)
Με VStab:
y = 0.8x*(1/3)^(t / a)
Με GLD:
y = x*(1/3)^[(1/0.91)(t / a)]
Και στις 3 περιπτώσεις το y έχει όριο την ελάχιστη διασπορά.
Kostis_Larsson- Αριθμός μηνυμάτων : 651
Ηλικία : 47
Απ: Λίγα λόγια για τα πυροβόλα
μμμ σε αυτές της συναρτήσεις δεν βλέπω το penalty απο body movement, rotation και turret movement
ποια είναι η πηγή ?
ποια είναι η πηγή ?
Απ: Λίγα λόγια για τα πυροβόλα
Είναι οι γενικές σχέσεις χωρίς penalties, μόνος μου μετέτρεψα αυτά που λέει το wiki σε συναρτήσεις.
Kostis_Larsson- Αριθμός μηνυμάτων : 651
Ηλικία : 47
Απ: Λίγα λόγια για τα πυροβόλα
παιδιά μήπως γνωρίζει κανείς εάν το wot το παίζει κάποια κονσόλα? επίσης θα ήθελα να ζητήσω κάποια γνώμη για το PANTHER M10. Eυχαριστώ!!!
elgato- Αριθμός μηνυμάτων : 23
Απ: Λίγα λόγια για τα πυροβόλα
είμαι νέος παίκτης και μόλις διάβασα αυτά που γράφει ο Larsson με έπιασε ζαλάδα
Αν θυμάμαι καλά ισχύουν:
y = διασπορά (dispersion)
x = αρχική διασπορά
t = χρόνος από την τελευταία διασπορά
a = χρόνος στόχευσης
Χωρίς equipments:
y = x*(1/3)^(t / a)
Με VStab:
y = 0.8x*(1/3)^(t / a)
Με GLD:
y = x*(1/3)^[(1/0.91)(t / a)]
Και στις 3 περιπτώσεις το y έχει όριο την ελάχιστη διασπορά. Εγώ νόμιζα ότι, με τα 2 πτυχία που έχω θα το μάθαινα εύκολα, αλλά τώρα έχω απογοητευθεί.
Αν θυμάμαι καλά ισχύουν:
y = διασπορά (dispersion)
x = αρχική διασπορά
t = χρόνος από την τελευταία διασπορά
a = χρόνος στόχευσης
Χωρίς equipments:
y = x*(1/3)^(t / a)
Με VStab:
y = 0.8x*(1/3)^(t / a)
Με GLD:
y = x*(1/3)^[(1/0.91)(t / a)]
Και στις 3 περιπτώσεις το y έχει όριο την ελάχιστη διασπορά. Εγώ νόμιζα ότι, με τα 2 πτυχία που έχω θα το μάθαινα εύκολα, αλλά τώρα έχω απογοητευθεί.
elgato- Αριθμός μηνυμάτων : 23
Απ: Λίγα λόγια για τα πυροβόλα
Υπάρχει και για X-box,elgato έγραψε:παιδιά μήπως γνωρίζει κανείς εάν το wot το παίζει κάποια κονσόλα? επίσης θα ήθελα να ζητήσω κάποια γνώμη για το PANTHER M10. Eυχαριστώ!!!
Για το Panther-M10 δες εδώ
https://wotgr.forumgreek.com/t316-topic
Διάβασε το πρώτο ποστ (αυτό με τις φωτογραφίες) για να καταλάβεις τα γενικά περί κανονιού, τα υπόλοιπα είναι λεπτομέρειες που δεν κάνουν και καμιά φοβερή διαφορά.elgato έγραψε:είμαι νέος παίκτης και μόλις διάβασα αυτά που γράφει ο Larsson με έπιασε ζαλάδα...
Kostis_Larsson- Αριθμός μηνυμάτων : 651
Ηλικία : 47
Απ: Λίγα λόγια για τα πυροβόλα
Σε ευχαριστώ θερμά για τις οδηγίες σου! είσαι σωστός με τους νέους παίκτες.
elgato- Αριθμός μηνυμάτων : 23
Απ: Λίγα λόγια για τα πυροβόλα
θα ήθελα να μάθω, εάν κάποιο ποντίκι είναι καλύτερο για το παιχνίδι η εάν χρειάζεται άλλου είδους χειριστήριο? Ευχαριστώ!!
elgato- Αριθμός μηνυμάτων : 23
Απ: Λίγα λόγια για τα πυροβόλα
Νομίζω ότι όλοι παίζουμε με ποντίκι,
Τώρα το καλύτερο ποντίκι είναι αυτό που σε βολεύει πιο καλά
Τώρα το καλύτερο ποντίκι είναι αυτό που σε βολεύει πιο καλά
Kostis_Larsson- Αριθμός μηνυμάτων : 651
Ηλικία : 47
Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
Σελίδα 1 από 2
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Σαβ Νοε 03, 2018 2:01 am από WaffenAbteilung
» AΛΛΑΓΉ ΣΤΗ ΓΛΏΣΣΑ ΔΙΑΤΑΓΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
Κυρ Σεπ 23, 2018 3:14 am από WaffenAbteilung
» ΜΑΥΡΗ ΟΘΟΝΗ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Σαβ Σεπ 08, 2018 12:18 pm από KronosT
» ESL Greece WoT
Τετ Απρ 25, 2018 10:41 am από konstantinoslk
» ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ
Σαβ Απρ 07, 2018 12:06 am από KronosT
» ΑΓΟΡΑ ΜΕΣΩ SMS
Σαβ Μαρ 24, 2018 11:59 pm από KronosT
» ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΜΕΛΗ METALCOCKS
Σαβ Μαρ 24, 2018 2:37 am από falakros
» PHOENIX REBEL (PNX-R)
Παρ Μαρ 02, 2018 1:51 pm από blsbill
» Ασχολειστε με το WOT πλεον.
Πεμ Ιαν 18, 2018 10:48 am από falakros