Ο Commander έχει Μυωπία
5 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Ο Commander έχει Μυωπία
Όπως το το βλέπετε ο Αρχηγός του άρματος έχει μυωπία.
Κάθε άρμα έχει δύο σημεία (view ports) από τα οποία ελέγχει το χώρο για εχθρικά άρματα, το πρώτο ονομάζεται στατικό και βρίσκεται στην κορυφή του πυργίσκου ακριβώς στο κέντρο και το δεύτερο δυναμικό και βρίσκεται στην βάση του πυροβόλου. Το στατικό ελέγχει 360 μοίρες και το δυναμικό εκεί που βλέπει ο πυργίσκος μας.
Τώρα τι σημαίνει ότι ο Αρχηγός έχει μυωπία. Τα δύο αυτά σημεία εντοπισμού δεν είναι ενεργά συνέχεια αλλά εναλλάσσονται στιγμιαία με ένα ρυθμό ανανέωσης ο οποίος φτάνει τα 2 δευτερόλεπτα σε αποστάσεις μεταξύ των 270 μέχρι 445 μέτρων. Πιο αναλυτικά, ένας εχθρός βρίσκεται στα 300 μέτρα και εσείς εκτίθεστε για να δείτε στην κατεύθυνσή του, στον χρόνο 0 sec από την τελευταία ανανέωση, θα σας πάρει 2 sec για να τον εντοπίσετε. Τώρα κάνετε την ίδια κίνηση με τον πυργίσκο στραμμένο σε άλλη κατεύθυνση, τότε υπάρχει η πιθανότητα να εντοπίσετε το εχθρικό άρμα σε 4 sec. Έχετε υπόψη σας ότι ένα άρμα με ταχύτητα 35 km/h στα 4 sec θα διανύσει περίπου 40 μέτρα.
Δηλαδή όσο πιο μακριά τόσο πιο πολύ χρόνο θέλει ο στραβούλιακας για να δει τον εχθρό.
Επίσης, σε συνδυασμό με προηγούμενη δημοσίευσή μου που αφορά στο RNG, από την στιγμή που θα εντοπιστεί ένα άρμα αν ξανακρυφτεί θα "σβήσει" σε χρόνο μεταξύ 5 με 10 sec, ακριβής διάρκεια δεν υπάρχει, η ίδια η WG το ανακοινώνει ως "τυχαίο"
Κάθε άρμα έχει δύο σημεία (view ports) από τα οποία ελέγχει το χώρο για εχθρικά άρματα, το πρώτο ονομάζεται στατικό και βρίσκεται στην κορυφή του πυργίσκου ακριβώς στο κέντρο και το δεύτερο δυναμικό και βρίσκεται στην βάση του πυροβόλου. Το στατικό ελέγχει 360 μοίρες και το δυναμικό εκεί που βλέπει ο πυργίσκος μας.
Τώρα τι σημαίνει ότι ο Αρχηγός έχει μυωπία. Τα δύο αυτά σημεία εντοπισμού δεν είναι ενεργά συνέχεια αλλά εναλλάσσονται στιγμιαία με ένα ρυθμό ανανέωσης ο οποίος φτάνει τα 2 δευτερόλεπτα σε αποστάσεις μεταξύ των 270 μέχρι 445 μέτρων. Πιο αναλυτικά, ένας εχθρός βρίσκεται στα 300 μέτρα και εσείς εκτίθεστε για να δείτε στην κατεύθυνσή του, στον χρόνο 0 sec από την τελευταία ανανέωση, θα σας πάρει 2 sec για να τον εντοπίσετε. Τώρα κάνετε την ίδια κίνηση με τον πυργίσκο στραμμένο σε άλλη κατεύθυνση, τότε υπάρχει η πιθανότητα να εντοπίσετε το εχθρικό άρμα σε 4 sec. Έχετε υπόψη σας ότι ένα άρμα με ταχύτητα 35 km/h στα 4 sec θα διανύσει περίπου 40 μέτρα.
Δηλαδή όσο πιο μακριά τόσο πιο πολύ χρόνο θέλει ο στραβούλιακας για να δει τον εχθρό.
Επίσης, σε συνδυασμό με προηγούμενη δημοσίευσή μου που αφορά στο RNG, από την στιγμή που θα εντοπιστεί ένα άρμα αν ξανακρυφτεί θα "σβήσει" σε χρόνο μεταξύ 5 με 10 sec, ακριβής διάρκεια δεν υπάρχει, η ίδια η WG το ανακοινώνει ως "τυχαίο"
yanis- Αριθμός μηνυμάτων : 117
Απ: Ο Commander έχει Μυωπία
Χρήσιμες πληροφορίες! Η συχνότητα "τσεκαρίσματος" του commander γύρω του, αλλάζει αναλόγως το άρμα ή είναι η ίδια σε όλα?
thodorix- Αριθμός μηνυμάτων : 28
Απ: Ο Commander έχει Μυωπία
Από ότι αναφέρετε είναι η ίδια σε όλα τα άρματα ΑΛΛΑ...... υπάρχουν παίκτες που λένε ότι κάποια άρματα δεν εντοπίζουν "καλά" και ας έχουν 440 μέτρα View Range όπως το STB
yanis- Αριθμός μηνυμάτων : 117
Απ: Ο Commander έχει Μυωπία
Μόλις τώρα διάβασα ότι το Σύστημα Εντοπισμού (Spotting System) θα αλλάξει.
Πρώτη αλλαγή είναι ότι ο Ρυθμός Ανανέωσης θα είναι ο ίδιος για όλες τις αποστάσεις (πόσος θα είναι δεν είναι γνωστό ακόμα), δεύτερο άρματα τα οποία εντοπίζονται θα μένουν "αναμμένα" συνέχεια εκτός και εάν κρυφτούν πίσω από κάποιο αντικείμενο και τρίτο θα βάλουν επιπλέον Σημείο Εντοπισμού στην άκρη του πυροβόλου
Πρώτη αλλαγή είναι ότι ο Ρυθμός Ανανέωσης θα είναι ο ίδιος για όλες τις αποστάσεις (πόσος θα είναι δεν είναι γνωστό ακόμα), δεύτερο άρματα τα οποία εντοπίζονται θα μένουν "αναμμένα" συνέχεια εκτός και εάν κρυφτούν πίσω από κάποιο αντικείμενο και τρίτο θα βάλουν επιπλέον Σημείο Εντοπισμού στην άκρη του πυροβόλου
yanis- Αριθμός μηνυμάτων : 117
Απ: Ο Commander έχει Μυωπία
... ελπίζω πραγματικά να μην ισχύσουν οι αλλαγές 2 και 3 ... κυρίως αυτό με την άκρη του πυροβόλου ... ήταν ένα ωραίο και περίπλοκο παιχνίδι το WoT αλλά όσο πάει γίνεται όλο και πιο noob friendly ...
gregorakis- Αριθμός μηνυμάτων : 841
Απ: Ο Commander έχει Μυωπία
Γιάννη δεν ξέρω αν έχει μυωπία ο αρχηγός πάντως τελευταία η 6η αίσθηση μου φαίνεται δεν λειτουργεί σωστά. Σποτάρεσαι, κρύβεσαι, μόλις σβήσεις ξαναβγαίνεις και δεν ανάβει 2η φορά. Το παρατήρησε κανείς άλλος?
Arxiereas_- Αριθμός μηνυμάτων : 197
Απ: Ο Commander έχει Μυωπία
Λοιπόν, το θέμα είναι σοβαρό και σηκώνει πολλή κουβέντα. Βρήκα την είδηση εδώ http://ftr.wot-news.com/2014/07/15/storm-announces-spotting-changes/yanis έγραψε:Μόλις τώρα διάβασα ότι το Σύστημα Εντοπισμού (Spotting System) θα αλλάξει.
Πρώτη αλλαγή είναι ότι ο Ρυθμός Ανανέωσης θα είναι ο ίδιος για όλες τις αποστάσεις (πόσος θα είναι δεν είναι γνωστό ακόμα), δεύτερο άρματα τα οποία εντοπίζονται θα μένουν "αναμμένα" συνέχεια εκτός και εάν κρυφτούν πίσω από κάποιο αντικείμενο και τρίτο θα βάλουν επιπλέον Σημείο Εντοπισμού στην άκρη του πυροβόλου
και επισημαίνω:
- the most important thing is that the developers are reworking the Bigworld spotting check rays tracing system on the server, the plan is that this will increase the performance of the system a lot, which will in turn allow the server to make the visibility checks every “tick” (cycle) at all distances and it will allow the developers to increase the amount of spotting check points on a tank (SS: this means that tanks at longer distances will no longer have the “between spotting checks” advantage, it means spotting at longer distances will become easier)
Αυτό που αναφέρει ο Γιάννης παραπάνω σαν μυωπία φαίνεται να εξαλείφεται ενώ γενικά το σποτάρισμα θα είναι ευκολότερο για τα scouts και τα άρματα με μεγάλο view range--->spotting range.
- the “tanks disappearing in the middle of a field” effect will be removed. The increased camouflage coefficients after stopping shooting and stopping the vehicle (SS: as in, the tank is harder to spot when it doesn’t shoot or when it stops) will be removed in cases where the tank is in your view range and is not covered by obstacles (SS: as in, when you get spotted while driving in the open field and stop the vehicle, the reduced camouflage factor (moving reduces your camo) changes to “camo when standing” (unreduced) and the tank can “disappear” if it stops in the zone where the moving camo allows it to be spotted but the standing camo doesn’t – this will not happen anymore)
Εδώ είμαστε. Οι απόψεις μπορεί να διίστανται αλλά προσωπικά έβρισκα ενοχλητικό να κάνεις detracking ένα άρμα που αμολύθηκε στη μέση του πουθενά και εκεί που είσαι έτοιμος να του περάσεις 2η βολή να εξαφανίζεται (εντός του spotting range σου) μόνο και μόνο επειδή σταμάτησε. Απ' ότι καταλαβαίνω το stationary camo bonus δεν θα εφαρμόζεται μόνο σε αυτή την περίπτωση (που δεν είσαι δηλαδή καλυμένος από πουθενά)
- a spotting check point for spots after shooting will be made at the end of the gun barrel, which means that you will have to hide barrels that are sticking out of the bushes when firing
Εδώ λέει ότι το check point του πυροβόλου που προφανώς θα προστεθεί, θα λειτουργεί υπέρ του αντιπάλου, αφού θα εντοπίζεται η βολή από πυροβόλο που προεξέχει ενός θάμνου.
- draw distance will be changed from 1000*1000 square to a 565 meter radius circle
Άρματα όπως το WTaufE100 και λοιποί sniperάδες που παίζαν τέρμα πίσω και εκμεταλευόταν το τετράγωνο (γωνία) του draw distance, θα έχουν θέμα καθώς μειώνεται στην ουσία το draw distance
Arxiereas_- Αριθμός μηνυμάτων : 197
Απ: Ο Commander έχει Μυωπία
Το έχω παρατηρήσει και εγώ και να το συμπέρασμά μου. Όπως έχω πει το πόση ώρα μένεις "αναμμένος" είναι σε τυχαία χρονική διάρκεια μεταξύ 5 με 10 δευτ, η λάμπα μένει αναμμένη ΜΟΝΟ μερικά δευτερόλεπτα. Τώρα εάν εσύ αφού έχεις εντοπιστεί και ανάψει η λάμπα ξανα βγείς η λάμπα δεν ξαν' ανάβει καθώς θεωρείσαι εντοπισμένος.Arxiereas_ έγραψε:Γιάννη δεν ξέρω αν έχει μυωπία ο αρχηγός πάντως τελευταία η 6η αίσθηση μου φαίνεται δεν λειτουργεί σωστά. Σποτάρεσαι, κρύβεσαι, μόλις σβήσεις ξαναβγαίνεις και δεν ανάβει 2η φορά. Το παρατήρησε κανείς άλλος?
Παράδειγμα, Είσαι πίσω από ένα κτήριο κρυμμένος
Χρόνος 0'' Βγαίνεις και Εντοπίζεσαι
Χρόνος 3'' Ανάβει η λάμπα και κρύβεσαι
Χρόνος 5'' (περίπου) Σβήνει η Λάμπα
Χρόνος 7'' Ξανά βγαίνεις...εδώ η λάμπα δεν ξαν' ανάβει
Χρόνος 10'' Χρόνος που θεωρητικά θα έσβηνες εάν δεν είχες βγεί δεύτερη φορά
Εδώ σε ενημερώνω ότι υπάρχει Mod που σου δίνει ηχητική ειδοποίηση στα 10'' αφού ανάψει η λάμπα όπου βέβαια εάν πέσεις στην περίπτωση του παραδείγματός μου θα έχεις το ίδιο αποτέλεσμα και ας σου δώσει την ειδοποίηση ότι έσβησες.
yanis- Αριθμός μηνυμάτων : 117
Απ: Ο Commander έχει Μυωπία
- draw distance will be changed from 1000*1000 square to a 565 meter radius circle
Άρματα όπως το WTaufE100 και λοιποί sniperάδες που παίζαν τέρμα πίσω και εκμεταλευόταν το τετράγωνο (γωνία) του draw distance, θα έχουν θέμα καθώς μειώνεται στην ουσία το draw distance
Επιτέλους.... Απορώ βέβαια, γιατί ορισμένα θαμνάκια και καμπεροθέσεις στους χάρτες ήταν φτιαγμένες για να εξυπηρετούν το draw distance... Κάτι μου λέει πως τα IS7 και θα ξαναβρούν τις παλιές στιγμές δόξας....!
thodorix- Αριθμός μηνυμάτων : 28
Απ: Ο Commander έχει Μυωπία
yanis έγραψε:Το έχω παρατηρήσει και εγώ και να το συμπέρασμά μου. Όπως έχω πει το πόση ώρα μένεις "αναμμένος" είναι σε τυχαία χρονική διάρκεια μεταξύ 5 με 10 δευτ, η λάμπα μένει αναμμένη ΜΟΝΟ μερικά δευτερόλεπτα. Τώρα εάν εσύ αφού έχεις εντοπιστεί και ανάψει η λάμπα ξανα βγείς η λάμπα δεν ξαν' ανάβει καθώς θεωρείσαι εντοπισμένος.Arxiereas_ έγραψε:Γιάννη δεν ξέρω αν έχει μυωπία ο αρχηγός πάντως τελευταία η 6η αίσθηση μου φαίνεται δεν λειτουργεί σωστά. Σποτάρεσαι, κρύβεσαι, μόλις σβήσεις ξαναβγαίνεις και δεν ανάβει 2η φορά. Το παρατήρησε κανείς άλλος?
Παράδειγμα, Είσαι πίσω από ένα κτήριο κρυμμένος
Χρόνος 0'' Βγαίνεις και Εντοπίζεσαι
Χρόνος 3'' Ανάβει η λάμπα και κρύβεσαι
Χρόνος 5'' (περίπου) Σβήνει η Λάμπα
Χρόνος 7'' Ξανά βγαίνεις...εδώ η λάμπα δεν ξαν' ανάβει
Χρόνος 10'' Χρόνος που θεωρητικά θα έσβηνες εάν δεν είχες βγεί δεύτερη φορά
Εδώ σε ενημερώνω ότι υπάρχει Mod που σου δίνει ηχητική ειδοποίηση στα 10'' αφού ανάψει η λάμπα όπου βέβαια εάν πέσεις στην περίπτωση του παραδείγματός μου θα έχεις το ίδιο αποτέλεσμα και ας σου δώσει την ειδοποίηση ότι έσβησες.
Το έχω το sound mod και αναφέρομαι στην περίπτωση όπου έχω καλυφθεί αμέσως μόλις άναψε η λάμπα, σταμάτησε (καλυμένος πάντα) να χτυπάει, σίγουρα δεν με βλέπει άλλος, βγαίνω αμέσως μόλις τελειώσει ο ήχος και τρώω βολή μετά από λίγο χωρίς να ανάψει λάμπα.
3 είναι τα τινά. Random shot ή καθυστέρηση την 1η φορά που άναψε η λάμπα ή bug. Αποκλείω την περίπτωση να είναι random shot γιατί έχει γίνει πολλές φορές και μόνο στο τελευταίο patch. Να είναι bug ή δάκτυλος RNG (από εκείνες τις φορές που όλοι μας βλέπουν όλους κι εμείς κανέναν) αφού και αυτό το παρατήρησα μόνο όσο έπαιζα το μπλάντι STA?
thodorix έγραψε:
- draw distance will be changed from 1000*1000 square to a 565 meter radius circle
Άρματα όπως το WTaufE100 και λοιποί sniperάδες που παίζαν τέρμα πίσω και εκμεταλευόταν το τετράγωνο (γωνία) του draw distance, θα έχουν θέμα καθώς μειώνεται στην ουσία το draw distance
Επιτέλους.... Απορώ βέβαια, γιατί ορισμένα θαμνάκια και καμπεροθέσεις στους χάρτες ήταν φτιαγμένες για να εξυπηρετούν το draw distance... Κάτι μου λέει πως τα IS7 και θα ξαναβρούν τις παλιές στιγμές δόξας....!
Ακριβώς αυτό. Το 1ο που σκέφτηκα είναι ότι χάνω το hot spot μου με το WT στην SWAMP (γκαραντί τάλιρο dmg)
Ενώ κάποιοι αδικημένοι του TD madness που επικρατούσε πλέον ωφελούνται.
Arxiereas_- Αριθμός μηνυμάτων : 197
Απ: Ο Commander έχει Μυωπία
Το Mod αυτό έχει ρύθμιση για τον χρόνο που κτυπάει αν το έχεις κάτω από τα 10'' αύξησε το. Μπορεί το πρόβλημα να είναι εκεί, επίσης μπορεί η WG να έχει αλλάξει τον χρόνο που παραμένουμε "αναμμένοι" σκόπιμα ή κατά λάθος και να μην το έχει πει(δεν θα είναι η πρώτη φορά).
yanis- Αριθμός μηνυμάτων : 117
Απ: Ο Commander έχει Μυωπία
Εμενα μου φαινονται λιγο παραξενα αυτα,καλα κανεις Yanis και γραφεις τα βασικα και ειλικρινα σ'ευχαριστουμε(και για τα υπολοιπα αρθρα σου!) γιατι μερικοι δεν τα ξερουν αλλα η διεξοδικη αναλυση παρακατω προσωπικα μου φαινεται οτι δεν εχει μεγαλη πρακτικη σημασια
Marita89- Αριθμός μηνυμάτων : 230
Απ: Ο Commander έχει Μυωπία
Το έχω υπόψη μου Marita και για αυτό κάθε αρχική μου δημοσίευση δεν είναι ιδιαίτερα μακροσκελής. Τα περαιτέρω είναι για εκείνους που θέλουν το κάτι παραπάνω βεβαία μπαίνουμε στην λεπτομέρεια της λεπτομέρειας αλλά σαφώς αυτά δεν είναι για όλους. Το αν και πόσο πρακτικά είναι αυτό το κρίνει ο καθένας για τον εαυτό του
yanis- Αριθμός μηνυμάτων : 117
Απ: Ο Commander έχει Μυωπία
Marita89 έγραψε:Εμενα μου φαινονται λιγο παραξενα αυτα,καλα κανεις Yanis και γραφεις τα βασικα και ειλικρινα σ'ευχαριστουμε(και για τα υπολοιπα αρθρα σου!) γιατι μερικοι δεν τα ξερουν αλλα η διεξοδικη αναλυση παρακατω προσωπικα μου φαινεται οτι δεν εχει μεγαλη πρακτικη σημασια
Θα καταλάβεις την αξία τους όταν εφαρμοστούν οι αλλαγές στο spotting system. Ειδικά όταν θα παίζεις LT, TD και άρματα με μεγάλο view range.
+1 κι από εμένα στον yanis.
Arxiereas_- Αριθμός μηνυμάτων : 197
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Σαβ Νοε 03, 2018 2:01 am από WaffenAbteilung
» AΛΛΑΓΉ ΣΤΗ ΓΛΏΣΣΑ ΔΙΑΤΑΓΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
Κυρ Σεπ 23, 2018 3:14 am από WaffenAbteilung
» ΜΑΥΡΗ ΟΘΟΝΗ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Σαβ Σεπ 08, 2018 12:18 pm από KronosT
» ESL Greece WoT
Τετ Απρ 25, 2018 10:41 am από konstantinoslk
» ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ
Σαβ Απρ 07, 2018 12:06 am από KronosT
» ΑΓΟΡΑ ΜΕΣΩ SMS
Σαβ Μαρ 24, 2018 11:59 pm από KronosT
» ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΜΕΛΗ METALCOCKS
Σαβ Μαρ 24, 2018 2:37 am από falakros
» PHOENIX REBEL (PNX-R)
Παρ Μαρ 02, 2018 1:51 pm από blsbill
» Ασχολειστε με το WOT πλεον.
Πεμ Ιαν 18, 2018 10:48 am από falakros