Εσείς Πόσα Kolobanov's Έχετε ???
+15
cgakis
patatomhden
imortall11
kinq1
DeadlySin
37EMA
imperiumgraecum
Arxiereas_
ee3509
JohnMactavish22
Sanguinius
JDeviant
gr68
avacus
gregorakis
19 απαντήσεις
Σελίδα 3 από 3
Σελίδα 3 από 3 • 1, 2, 3
Απ: Εσείς Πόσα Kolobanov's Έχετε ???
Οσο για την δεύτερη μάχη στο βίντεο, πολύ καλό παίξιμο αλλά ευστοχία σε όλες τις βολές απο μικρή απόσταση χωρίς καν να κλείσει ο στόχος είναι υπερβολικό, συμβαίνει σπάνια, μου έχει συμβεί 2 φορές στις χιλιάδες μάχες με αρτυ, αν προσέξετε τα 2 kill που έκανε θα δείτε οτι το βλήμα δεν πάει στο άρμα και πάραυτα παίρνει το kill, παρατηρήστε τον άλλο παίχτη του πλατουν νε το ίδιο άρτυ που αστοχεί οπως είναι φυσιολογικό.
taramas- Αριθμός μηνυμάτων : 747
Ηλικία : 61
Απ: Εσείς Πόσα Kolobanov's Έχετε ???
Oντως το αρτυ ειναι παρα πολυ δυσκολο. Θα προσπαθησω να κανω μια περιληψη του πως ειναι να παιζεις με αυτο με βαση την λιγοστη εμπειρια που εχω με αρτυ:
Πρωτα κανεις καφε/φαϊ/οτι τραβαει η ορεξη σου και το παιρνεις διπλα σου.Διαλεγεις το αρτυ που θελεις και πατας battle.Αναμονη για λιγο μεχρι να βρεθει παιχνιδι και....ξεκιναει η αντιστροφη μετρηση.
Ως εδω ηταν ευκολα, τωρα ξεκιναν τα δυσκολα. Μεσα στα 30 δευτερολεπτα της αντιστροφης μετρησης πρεπει να προλαβεις να σπαμμαρεις το τσατ με το σημειο που θελεις να πανε για να μπορεις να ριξεις, να βρισεις τον scout 2-3 φορες , να διαλεξεις τι ταινια θα δεις και να φας 3-4 πιρουνιες φαϊ ή 2-3 γουλιες καφε χωρις να καεις. Η ταινια ειναι το πιο σημαντικο βεβαια μιας και αυτο θα βλεπεις κατα τη διαρκεια της μαχης.
Φθανουμε στο 0 και ξεκιναει η μαχη το οποιο μας φερνει στο επομενο σημαντικο θεμα. Πηγαινε πιασε τερμα ακρη πιστας, να βλεπεις το οριο δλδ γιατι κανονικα σε ξεκινα 10 μετρα πιο μακρια που ειναι επικινδυνο. Ενας καλος "αρτυστας" παντα κοντευει να βγει απο το minimap. Βρισε παλι το scout αν ζει ακομα (πιθανοτατα θα πεθανε στα 20 δευτερολεπτα), βρισε την ομαδα που πηγε σε σημειο που δεν βολευει να ριχνεις. Πιες καφε, σιγουρεψου οτι η ταινια ακομα ειναι στους τιτλους εναρξης και δεν χανεις τιποτα.
Τωρα εχει αναψει η μαχη ασχετα αν εισαι 800 μετρα μακρια. Πατας το shift για να ανοιξει η ρεαλιστικη απεικονιση απο δορυφορο και να στοχευσεις. Τωρα ειναι ισως το πιο δυσκολο σημειο και εχεις 2 επιλογες. Ή θα ριξεις χωρις να κλεισει ο κυκλος και θα προσευχηθεις με παθος να εχει κεφια ο SerB ή θα περιμενεις να κλεισει και παλι θα προσευχηθεις στον SerB. Οταν εχουν κεφια οι θεοι του rng πετυχαινεις light tank που παει παει με 60km την ωρα. Λαθος, camperευει με 60km την ωρα γιατι ως γνωστων το αρτυ καταπολεμα το camping. Οταν το πετυχεις φυσικα πρεπει να γραψεις στο chat "LOL!!1!!!1! I GOT VERY SKILLZ11!!!1" γιατι προφανως το εκανες με το τρομερο σου σκιλλ. Αν δεν πετυχεις δεν πειραζει, γουλια καφε και ταινιακι μεχρι να ξαναγεμισει.
Μετα απο αρκετη ωριτσα που εχει ξαναγεμισει ηρθε η ωρα να ξανασπειρεις τον θανατο απο το πουθενα. Ανοιγεις παλι τη συνδεση με το δορυφορο και διαλεγεις θυμα. Φυσικα διαλεγεις καποιον καλο παιχτη απο τους αντιπαλους για να του χαλασεις το καλο παιχνιδι που εχει. Ηρθε αντιμετωπος με 3 παιχτες και τους σκοτωσε? Δεν πειραζει, θα φαει μια οβιδα-διηπειρωτικο πυραυλο απο 900 μετρα μακρια και δεν θα μπορει να κανει τιποτα για αυτο. Καλα να παθει γιατι διεκοψες τη ταινια εξαιτιας του. Καφε, ταινια.
Ξαναγεμισε το αρτυ και....ωπα σχεδον τελειωσε η μαχη. Αν ολα πηγαν καλα η ομαδα σου θα τρεχει να σκοτωσει τους τελευταιους 2-3 που μειναν. Φυσικα θα το επιχειρησεις κι εσυ και δεν πειραζει που μπορει να σκοτωσεις τον συμπαικτη σου που ειναι διπλα στον εχθρο. Αν δεν πηγε καλα η μαχη μαλλον ερχονται να βρουν εσενα. Αφου βρισεις την ομαδα σου εχεις 3 επιλογες . Η πρωτη ειναι να αυτοκτονησεις. Ειναι μια πολυ δημοφιλης τακτικη αναμεσα στους "αρτυστες" και οχι αδικα μιας και απαγορευει ας πουμε σε καποιον να κανει το 6ο kill του κτλ. Ετσι, σπασιμο μεχρι το τελος. Η δευτερη επιλογη ειναι να περιμενεις να ερθουν και να σκασεις σε καποιον ενα βλημα ετσι για το γαμωτο. Αλλωστε για καποιο περιεργο λογο τα arty παραμενουν αορατα μεχρι να βρεθεις 2 μετρα μακρια τους αρα δεν ειναι δυσκολο. Βεβαια αυτη η επιλογη ειναι μονο σε περιπτωση που το ταινιακι ειναι ψιλομουφα. Σε περιπτωση που ειναι καλη η ταινια απλα καθεσαι εκει σαν τη κυρια να ερθουν να σε σκοτωσουν ενω παρακολουθεις το ταινιακι σου.
Νομιζω περιεγραψα αρκετα καλα ποσο skill (τυχη) θελει ενα αρτυ.
(φυσικα εχει καποια υπερβολη για χιουμοριστικους λογους το κειμενο, ελπιζω να μη παρεξηγηθει κανεις)
Πρωτα κανεις καφε/φαϊ/οτι τραβαει η ορεξη σου και το παιρνεις διπλα σου.Διαλεγεις το αρτυ που θελεις και πατας battle.Αναμονη για λιγο μεχρι να βρεθει παιχνιδι και....ξεκιναει η αντιστροφη μετρηση.
Ως εδω ηταν ευκολα, τωρα ξεκιναν τα δυσκολα. Μεσα στα 30 δευτερολεπτα της αντιστροφης μετρησης πρεπει να προλαβεις να σπαμμαρεις το τσατ με το σημειο που θελεις να πανε για να μπορεις να ριξεις, να βρισεις τον scout 2-3 φορες , να διαλεξεις τι ταινια θα δεις και να φας 3-4 πιρουνιες φαϊ ή 2-3 γουλιες καφε χωρις να καεις. Η ταινια ειναι το πιο σημαντικο βεβαια μιας και αυτο θα βλεπεις κατα τη διαρκεια της μαχης.
Φθανουμε στο 0 και ξεκιναει η μαχη το οποιο μας φερνει στο επομενο σημαντικο θεμα. Πηγαινε πιασε τερμα ακρη πιστας, να βλεπεις το οριο δλδ γιατι κανονικα σε ξεκινα 10 μετρα πιο μακρια που ειναι επικινδυνο. Ενας καλος "αρτυστας" παντα κοντευει να βγει απο το minimap. Βρισε παλι το scout αν ζει ακομα (πιθανοτατα θα πεθανε στα 20 δευτερολεπτα), βρισε την ομαδα που πηγε σε σημειο που δεν βολευει να ριχνεις. Πιες καφε, σιγουρεψου οτι η ταινια ακομα ειναι στους τιτλους εναρξης και δεν χανεις τιποτα.
Τωρα εχει αναψει η μαχη ασχετα αν εισαι 800 μετρα μακρια. Πατας το shift για να ανοιξει η ρεαλιστικη απεικονιση απο δορυφορο και να στοχευσεις. Τωρα ειναι ισως το πιο δυσκολο σημειο και εχεις 2 επιλογες. Ή θα ριξεις χωρις να κλεισει ο κυκλος και θα προσευχηθεις με παθος να εχει κεφια ο SerB ή θα περιμενεις να κλεισει και παλι θα προσευχηθεις στον SerB. Οταν εχουν κεφια οι θεοι του rng πετυχαινεις light tank που παει παει με 60km την ωρα. Λαθος, camperευει με 60km την ωρα γιατι ως γνωστων το αρτυ καταπολεμα το camping. Οταν το πετυχεις φυσικα πρεπει να γραψεις στο chat "LOL!!1!!!1! I GOT VERY SKILLZ11!!!1" γιατι προφανως το εκανες με το τρομερο σου σκιλλ. Αν δεν πετυχεις δεν πειραζει, γουλια καφε και ταινιακι μεχρι να ξαναγεμισει.
Μετα απο αρκετη ωριτσα που εχει ξαναγεμισει ηρθε η ωρα να ξανασπειρεις τον θανατο απο το πουθενα. Ανοιγεις παλι τη συνδεση με το δορυφορο και διαλεγεις θυμα. Φυσικα διαλεγεις καποιον καλο παιχτη απο τους αντιπαλους για να του χαλασεις το καλο παιχνιδι που εχει. Ηρθε αντιμετωπος με 3 παιχτες και τους σκοτωσε? Δεν πειραζει, θα φαει μια οβιδα-διηπειρωτικο πυραυλο απο 900 μετρα μακρια και δεν θα μπορει να κανει τιποτα για αυτο. Καλα να παθει γιατι διεκοψες τη ταινια εξαιτιας του. Καφε, ταινια.
Ξαναγεμισε το αρτυ και....ωπα σχεδον τελειωσε η μαχη. Αν ολα πηγαν καλα η ομαδα σου θα τρεχει να σκοτωσει τους τελευταιους 2-3 που μειναν. Φυσικα θα το επιχειρησεις κι εσυ και δεν πειραζει που μπορει να σκοτωσεις τον συμπαικτη σου που ειναι διπλα στον εχθρο. Αν δεν πηγε καλα η μαχη μαλλον ερχονται να βρουν εσενα. Αφου βρισεις την ομαδα σου εχεις 3 επιλογες . Η πρωτη ειναι να αυτοκτονησεις. Ειναι μια πολυ δημοφιλης τακτικη αναμεσα στους "αρτυστες" και οχι αδικα μιας και απαγορευει ας πουμε σε καποιον να κανει το 6ο kill του κτλ. Ετσι, σπασιμο μεχρι το τελος. Η δευτερη επιλογη ειναι να περιμενεις να ερθουν και να σκασεις σε καποιον ενα βλημα ετσι για το γαμωτο. Αλλωστε για καποιο περιεργο λογο τα arty παραμενουν αορατα μεχρι να βρεθεις 2 μετρα μακρια τους αρα δεν ειναι δυσκολο. Βεβαια αυτη η επιλογη ειναι μονο σε περιπτωση που το ταινιακι ειναι ψιλομουφα. Σε περιπτωση που ειναι καλη η ταινια απλα καθεσαι εκει σαν τη κυρια να ερθουν να σε σκοτωσουν ενω παρακολουθεις το ταινιακι σου.
Νομιζω περιεγραψα αρκετα καλα ποσο skill (τυχη) θελει ενα αρτυ.
(φυσικα εχει καποια υπερβολη για χιουμοριστικους λογους το κειμενο, ελπιζω να μη παρεξηγηθει κανεις)
DeadlySin- Αριθμός μηνυμάτων : 56
Απ: Εσείς Πόσα Kolobanov's Έχετε ???
Ωραίο, τόσο ωραίο που δεν είναι αληθινό,
βέβαια κάποια στοιχεία απο την περιγραφή φωτογραφίζουν αυτούς που απλά εχουν ανοίξει ενα αρτυ και το χρησιμοποιούν οταν θέλουν να πιούν καφέ.
Για τους υπόλοιπους (που είναι οι λιγότεροι μαλλον) ισχύουν τα ακριβώς αντίθετα, το αρτυ θέλει πολλά skills στο πλήρωμα για να αποδώσει αλλιώς χτυπάς τα αεροπλάνα και παίρνεις ενα στεφάνι απο ραδίκια στο τέλος, και θέλει αρκετή εμπειρία για να βοηθήσεις πραγματικά την ομάδα, αν βέβαια θέλεις να την πείς στους συμπαίκτες σου μπορείς κάλλιστα να την πείς σε αυτούς που αράζουνε πίσω απο τα αρτυ (δηλαδή στην διπλανή πίστα) και στους σπότερς που επιλέγουν να κάνουν δουλειά οταν τους δηλώνεις οτι εχεις ακόμη 50 δεύτερα για να γεμίσεις.
Το καλύτερο βέβαια είναι να κάνεις υπομονή γιατί σε random πολύ σπάνια θα σου δωθεί η ευκαιρία να παίξεις το αρτυ όπως πρέπει.
βέβαια κάποια στοιχεία απο την περιγραφή φωτογραφίζουν αυτούς που απλά εχουν ανοίξει ενα αρτυ και το χρησιμοποιούν οταν θέλουν να πιούν καφέ.
Για τους υπόλοιπους (που είναι οι λιγότεροι μαλλον) ισχύουν τα ακριβώς αντίθετα, το αρτυ θέλει πολλά skills στο πλήρωμα για να αποδώσει αλλιώς χτυπάς τα αεροπλάνα και παίρνεις ενα στεφάνι απο ραδίκια στο τέλος, και θέλει αρκετή εμπειρία για να βοηθήσεις πραγματικά την ομάδα, αν βέβαια θέλεις να την πείς στους συμπαίκτες σου μπορείς κάλλιστα να την πείς σε αυτούς που αράζουνε πίσω απο τα αρτυ (δηλαδή στην διπλανή πίστα) και στους σπότερς που επιλέγουν να κάνουν δουλειά οταν τους δηλώνεις οτι εχεις ακόμη 50 δεύτερα για να γεμίσεις.
Το καλύτερο βέβαια είναι να κάνεις υπομονή γιατί σε random πολύ σπάνια θα σου δωθεί η ευκαιρία να παίξεις το αρτυ όπως πρέπει.
taramas- Αριθμός μηνυμάτων : 747
Ηλικία : 61
Απ: Εσείς Πόσα Kolobanov's Έχετε ???
... ενδιαφέρον, μέχρι τώρα νόμιζα πως το άρτυ είναι το μόνο όχημα που μπορεί να αποδώσει χωρίς κανένα skill ... πόσα λοιπόν και ποια ???taramas έγραψε:... το αρτυ θέλει πολλά skills στο πλήρωμα για να αποδώσει ...
Σημ. διαφωνώ εντελώς σε ό,τι γράφει ο DeadlySin, τα άρτυ είναι απαραίτητα στο παιχνίδι του οποίου αναβαθμίζουν το gameplay και δεν μπορεί να τα χειριστεί ο καθένας (με τα ίδια τουλάχιστο αποτελέσματα) ...
gregorakis- Αριθμός μηνυμάτων : 841
Απ: Εσείς Πόσα Kolobanov's Έχετε ???
Δίκιο, άδικο, ο deadly μου έφτιαξε τη μέρα με το χιούμορ του. Να σαι καλά φίλε
Απ: Εσείς Πόσα Kolobanov's Έχετε ???
Ξεκινάμε απο αυτά που θεωρούνται στανταρ
camouflage - b.i.a.
και συνεχίζουμε απο άλλα που βοηθούν στην καλύτερη συμπεριφορά ..
designated target - sixth sense - deadeye
και τελειώνουμε με κάποια δευτερεύοντα βέβαια αλλά χρήσιμα σε συγκεκριμένες περιπτώσεις..
off-road driving - smooth ride
Ανάλογα με το αρτυ κολλάνε και μερικά άλλα, οπως παράδειγμα αυτά που μπορούν να δουλέψουν και σε td mode σε κάποιες πίστες που δεν μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα.
camouflage - b.i.a.
και συνεχίζουμε απο άλλα που βοηθούν στην καλύτερη συμπεριφορά ..
designated target - sixth sense - deadeye
και τελειώνουμε με κάποια δευτερεύοντα βέβαια αλλά χρήσιμα σε συγκεκριμένες περιπτώσεις..
off-road driving - smooth ride
Ανάλογα με το αρτυ κολλάνε και μερικά άλλα, οπως παράδειγμα αυτά που μπορούν να δουλέψουν και σε td mode σε κάποιες πίστες που δεν μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα.
taramas- Αριθμός μηνυμάτων : 747
Ηλικία : 61
Απ: Εσείς Πόσα Kolobanov's Έχετε ???
... το deadeye είναι σχεδόν άχρηστο διότι πόσο συχνά χρησιμοποιείς AP βλήματα στο άρτυ ??? το designated target επίσης δε χρησιμεύει τόσο πολύ καθώς με το άρτυ έτσι κι αλλιώς θα ρίξεις και σε σβησμένο στόχο ... από αυτά που αναφέρεις θα προτιμούσα το snapshot (όχι πως θα σου δώσει κάτι υπερβολικό) ... το camo θα σε βοηθήσει, βέβαια δεν είναι τόσο απαραίτητο όσο σε light ή medium ... το BIA θα σε βοηθήσει και μάλιστα περισσότερο από όσο βοηθά άλλα άρματα 1ον διότι το 5% θα είναι πιο αισθητό και 2ο διότι δεν έχεις κάτι καλύτερο να βάλεις κι έτσι δε σου πιάνει θέσεις για πιο χρήσιμα skills ...
... μακάρι να είχα 10 skills πλήρωμα στα άρματά μου αλλά κι αν έχω 4 είναι υπέρ αρκετά ... το θέμα μας δεν είναι αν είναι χρήσιμα τα skills στο arty αλλά πόσο χρήσιμα ... ένα crew 100% χωρίς κανένα επιπλέον skill είναι αρκετό για να αποδώσει ένα arty, όσα περισσότερα skills έχεις βοηθούν αλλά από λίγο έως ελάχιστο, αντίθετα με τα υπόλοιπα άρματα που τα skills τα boostαρουν πραγματικά ...
... το ότι τα άρτυ δεν χρειάζονται crew skills για να αποδώσουν δε σημαίνει πως δε χρειάζονται skilled players !!!
... μακάρι να είχα 10 skills πλήρωμα στα άρματά μου αλλά κι αν έχω 4 είναι υπέρ αρκετά ... το θέμα μας δεν είναι αν είναι χρήσιμα τα skills στο arty αλλά πόσο χρήσιμα ... ένα crew 100% χωρίς κανένα επιπλέον skill είναι αρκετό για να αποδώσει ένα arty, όσα περισσότερα skills έχεις βοηθούν αλλά από λίγο έως ελάχιστο, αντίθετα με τα υπόλοιπα άρματα που τα skills τα boostαρουν πραγματικά ...
... το ότι τα άρτυ δεν χρειάζονται crew skills για να αποδώσουν δε σημαίνει πως δε χρειάζονται skilled players !!!
gregorakis- Αριθμός μηνυμάτων : 841
Απ: Εσείς Πόσα Kolobanov's Έχετε ???
Νίκο με πρόλαβες όσο έγραφα αλλά τα αφήνω έτσι για επιβεβαίωση.
To deadeye δουλεύει μόνο σε AP, APCR και ΗΕΑΤ βλήματα. Στα ΗΕ είναι άχρηστο.
To designated target δουλεύει σίγουρα σε arcade και sniper mode. Σε εκτεταμένη συζήτηση στο επίσημο forum λέγανε ότι δεν δουλεύει σε artillery mode.
To snapshot διευκρινίστηκε και αυτό στο επίσημο ότι δουλεύει σε turreted άρματα. Οπότε ίσως βοηθάει στο bc
Κι εγώ είμαι της άποψης ότι εκτός από λάμπα στον κομάντερ, καμο στους υπόλοιπους και ΒΙΑ σε όλους όλα τα άλλα είναι περιτά ή άχρηστα υπό την έννοια ότι προτιμώ να μετατρέψω ένα πλήρωμα arty σε κάποια άλλη κλάση που χρειάζεται πολλά skills παρά να τους κρατάω στο πυροβολικό
Χωρίς να είμαι υπόδειγμα αρτιλερά, μόνο και μόνο από το πλήθος μαχών που έχω κάνει με αυτά συμπεραίνω τα εξής:
-RNG RNG RNG. Όχι μόνο αν θα πετύχεις το στόχο αλλά και πόσο dmg θα του κάνεις.
-1 βολή μπορεί να αλλάξει την εξέλιξη της μάχης. Όπως και η απώλεια ενός αρτι από μια ομάδα
-1000-1500-2000dmg με μια βολή επειδή μπορείς να πατήσεις ένα κουμπί... Οπότε επηρεάζουμε το gameplay αλλάζοντας τη στρατηγική ανάλογα με την ποσότητα και το είδος των αρτυ, δίνουμε και χαρά σε όποιον δεν θα μπορούσε να κάνει τέτοιο dmg σε ολόκληρη τη μάχη με "νορμαλ" άρμα.
-Τραγική ειρωνεία, με 10άρι αρτι παίζεις πιο συχνά από το αναμενόμενο ensk-himmelsdorf-ruinberg...
To deadeye δουλεύει μόνο σε AP, APCR και ΗΕΑΤ βλήματα. Στα ΗΕ είναι άχρηστο.
To designated target δουλεύει σίγουρα σε arcade και sniper mode. Σε εκτεταμένη συζήτηση στο επίσημο forum λέγανε ότι δεν δουλεύει σε artillery mode.
To snapshot διευκρινίστηκε και αυτό στο επίσημο ότι δουλεύει σε turreted άρματα. Οπότε ίσως βοηθάει στο bc
Κι εγώ είμαι της άποψης ότι εκτός από λάμπα στον κομάντερ, καμο στους υπόλοιπους και ΒΙΑ σε όλους όλα τα άλλα είναι περιτά ή άχρηστα υπό την έννοια ότι προτιμώ να μετατρέψω ένα πλήρωμα arty σε κάποια άλλη κλάση που χρειάζεται πολλά skills παρά να τους κρατάω στο πυροβολικό
Χωρίς να είμαι υπόδειγμα αρτιλερά, μόνο και μόνο από το πλήθος μαχών που έχω κάνει με αυτά συμπεραίνω τα εξής:
-RNG RNG RNG. Όχι μόνο αν θα πετύχεις το στόχο αλλά και πόσο dmg θα του κάνεις.
-1 βολή μπορεί να αλλάξει την εξέλιξη της μάχης. Όπως και η απώλεια ενός αρτι από μια ομάδα
-1000-1500-2000dmg με μια βολή επειδή μπορείς να πατήσεις ένα κουμπί... Οπότε επηρεάζουμε το gameplay αλλάζοντας τη στρατηγική ανάλογα με την ποσότητα και το είδος των αρτυ, δίνουμε και χαρά σε όποιον δεν θα μπορούσε να κάνει τέτοιο dmg σε ολόκληρη τη μάχη με "νορμαλ" άρμα.
-Τραγική ειρωνεία, με 10άρι αρτι παίζεις πιο συχνά από το αναμενόμενο ensk-himmelsdorf-ruinberg...
Arxiereas_- Αριθμός μηνυμάτων : 197
Απ: Εσείς Πόσα Kolobanov's Έχετε ???
gregorakis έγραψε:το designated target επίσης δε χρησιμεύει τόσο πολύ καθώς με το άρτυ έτσι κι αλλιώς θα ρίξεις και σε σβησμένο στόχο ...
To designated target ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ στα arty. (την είχα πατήσει κι εγώ )
This Perk works only while in arcade view or sniper view and not in SPG strategic view.
To snapshot είναι MUST για όσα arty έχουν turret, κι αρκετά χρήσιμο σε όσα έχουν μεγάλο gun traverse arc (πηγαίνει δηλαδή αρκετά πλάγια το πυροβόλο χωρίς να γυρίσει το hull), αν το βάλεις στο obj.261 πχ είναι άχρηστο.
Κατά τ'άλλα το ποστ του DeadlySin δε μου φάνηκε καν αστείο. Η διαφορά του καλού παίχτη και του μέτριου/κακού είναι ότι αν έρθει αντιμέτωπος με 3 και τους σκοτώσει, ο μεν θα έχει προνοήσει να γλυτώσει και τη βολή του arty, ενώ ο δε, που κάνει το παιχνίδι της ζωής του προφανώς, όχι.
Gooakis- Αριθμός μηνυμάτων : 120
Απ: Εσείς Πόσα Kolobanov's Έχετε ???
Μιας που μιλάμε για arty: φρέσκο ποστ στο FTR, με inside συζητήσεις των developers πριν και μετά το Mεγάλο Nerf του 8.6 patch...
Gooakis- Αριθμός μηνυμάτων : 120
Απ: Εσείς Πόσα Kolobanov's Έχετε ???
Δεν ειμαι αρκετα καλος παιχτης για να σκοτωνω 3 και ταυτοχρονα να αποφευγω το αρτυ, αυτο το παραδεχομαι. Βεβαια πιο ευκολα το λες παρα το κανεις οταν εισαι στριμωγμενος.
Μολις διαβασα το ποστ στο ftr και θα ελεγα οτι ειναι τρομερα σημαντικο και αποκαλυπτικο απο πολλες αποψεις. Επισης απανταει και στη συζητηση περι fv που ειχε γινει προσφατα.
Μολις διαβασα το ποστ στο ftr και θα ελεγα οτι ειναι τρομερα σημαντικο και αποκαλυπτικο απο πολλες αποψεις. Επισης απανταει και στη συζητηση περι fv που ειχε γινει προσφατα.
DeadlySin- Αριθμός μηνυμάτων : 56
Απ: Εσείς Πόσα Kolobanov's Έχετε ???
@ Arxiereas_ ... έχω την εντύπωση πως το snapshot λειτουργεί και σε άρματα χωρίς πύργο (TDs & Arties) ... είχε γίνει αναφορά σε αυτό σε κάποιο video της wg που εξηγούσε τα skills ... δε ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι, πάντως έτσι κι αλλιώς η προσφορά του θα είναι ελάχιστη (και φυσικά θα υπέρ καλυφθεί από το τεράστιο rng που έχει το πυροβολικό) ...
@Gooakis ... στην περιγραφή του designated trg αναφέρει πως λειτουργεί και σε direct και σε indirect mode ... βέβαια δε θα είναι η πρώτη φορά που η περιγραφή θα είναι λάθος ...
... και για να εξηγήσω περαιτέρω αυτά που έγραψε ο Arxiereas, το rng στο αρτυ είναι μεγάλο και αυτό είναι λογικό ... όσο πιο μεγάλο είναι το dmg ενός κανονιού τόσο πιο μεγάλο είναι και το -+25% ... για παράδειγμα αν η βολή από το T92 κάνει penetration σε ένα άρμα το dmg της θα είναι από 1688 έως 2813 !!! περισσότερο από 1k dmg η διαφορά ... το ίδιο συμβαίνει και με το accuracy (δε σημαδεύεις με το αρτυ το αν η βολή σου βρει weakspot και "περάσει" είναι θέμα τύχης), το splash, το module dmg κτλ ...
@Gooakis ... στην περιγραφή του designated trg αναφέρει πως λειτουργεί και σε direct και σε indirect mode ... βέβαια δε θα είναι η πρώτη φορά που η περιγραφή θα είναι λάθος ...
... και για να εξηγήσω περαιτέρω αυτά που έγραψε ο Arxiereas, το rng στο αρτυ είναι μεγάλο και αυτό είναι λογικό ... όσο πιο μεγάλο είναι το dmg ενός κανονιού τόσο πιο μεγάλο είναι και το -+25% ... για παράδειγμα αν η βολή από το T92 κάνει penetration σε ένα άρμα το dmg της θα είναι από 1688 έως 2813 !!! περισσότερο από 1k dmg η διαφορά ... το ίδιο συμβαίνει και με το accuracy (δε σημαδεύεις με το αρτυ το αν η βολή σου βρει weakspot και "περάσει" είναι θέμα τύχης), το splash, το module dmg κτλ ...
gregorakis- Αριθμός μηνυμάτων : 841
Απ: Εσείς Πόσα Kolobanov's Έχετε ???
Είχε γίνει edit που μου διέφευγε στην ανάλυση για τα skills που είχα διαβάσει και επιβεβαιώνουν τη λειτουργία του σε turretless.
note2: gun movement on turretless SPGs or TDs does not count as turret rotation, and "Snap Shot" provides no benefit for these, v.i.
*UPDATE* Snap Shot does indeed work on turretless vehicles]
*UPDATE* Snap Shot does indeed work on turretless vehicles]
Arxiereas_- Αριθμός μηνυμάτων : 197
Απ: Εσείς Πόσα Kolobanov's Έχετε ???
@gregorakis: έκανα c/p απ'το wiki. για direct και indirect των αρμάτων ναι, αλλά όχι για τα arty που'χουν το strategic mode όπως το λέει - god mode όπως το λέμε
@Arxiereas_: ναι, για όσο δεξιά/αριστερά πάει το gun. αν κουνηθεί το hull, νο μπένεφιτ!
@Arxiereas_: ναι, για όσο δεξιά/αριστερά πάει το gun. αν κουνηθεί το hull, νο μπένεφιτ!
Gooakis- Αριθμός μηνυμάτων : 120
Απ: Εσείς Πόσα Kolobanov's Έχετε ???
... nice to know λοιπόν ... γιαυτό υπάρχουν τα fora ...
gregorakis- Αριθμός μηνυμάτων : 841
Απ: Εσείς Πόσα Kolobanov's Έχετε ???
Ολα καλά και χρήσιμα αυτά που λέτε και με μερικά θα συμφωνήσω, όμως εχω την εντύπωση οτι τα βλέπετε και τα κρίνεται απο με την ματιά κάποιου που δεν παίζει αρτυ, είπα οτι κάθε skill κολλάει σε άλλο τύπο αρτυ,
π.χ. AP βλήματα τα δουλεύουμε στο OBJ261, οσοι εχουν πείρα το ξέρουν, στο bc κολλάνε οσα εχουν να κάνουν με την καλύτερη κίνηση του πύργου και πάει λέγοντας.
Οι περισσότεροι χάρτες δεν ευνοούν το πυροβολικό αν υπολογίσει κανείς και τα μειονεκτήματα που έχουν, πάλι παράδειγμα οι χάρτες 800 μέτρων είναι μικροί για πυροβολικό, οι χάρτες 1000 μέτρων αναγκάζουν το cq να έρχεται μπροστά ή να χάνει μεγάλο κομμάτι του χάρτη, άλλα πυροβόλα δεν έχουν καμπύλη ή έχουν πολύ μικρή.
Το camo στο αρτυ είναι απαραίτητο, οτι βοηθάει στην καλύτερη κίνηση των δυσκίνητων αρτυ είναι επίσης απαραίτητο οχι μόνο στην γρηγορότερη αρχική τοποθέτηση αλλά και στην διαρκή κίνηση και το λέω αυτό γιατί δεν ισχύει το παρκάρουμε το αρτυ και πίνουμε καφέ, αυτή είναι εσφαλμένη ιδέα των πολλών.
π.χ. AP βλήματα τα δουλεύουμε στο OBJ261, οσοι εχουν πείρα το ξέρουν, στο bc κολλάνε οσα εχουν να κάνουν με την καλύτερη κίνηση του πύργου και πάει λέγοντας.
Οι περισσότεροι χάρτες δεν ευνοούν το πυροβολικό αν υπολογίσει κανείς και τα μειονεκτήματα που έχουν, πάλι παράδειγμα οι χάρτες 800 μέτρων είναι μικροί για πυροβολικό, οι χάρτες 1000 μέτρων αναγκάζουν το cq να έρχεται μπροστά ή να χάνει μεγάλο κομμάτι του χάρτη, άλλα πυροβόλα δεν έχουν καμπύλη ή έχουν πολύ μικρή.
Το camo στο αρτυ είναι απαραίτητο, οτι βοηθάει στην καλύτερη κίνηση των δυσκίνητων αρτυ είναι επίσης απαραίτητο οχι μόνο στην γρηγορότερη αρχική τοποθέτηση αλλά και στην διαρκή κίνηση και το λέω αυτό γιατί δεν ισχύει το παρκάρουμε το αρτυ και πίνουμε καφέ, αυτή είναι εσφαλμένη ιδέα των πολλών.
taramas- Αριθμός μηνυμάτων : 747
Ηλικία : 61
Απ: Εσείς Πόσα Kolobanov's Έχετε ???
+1 στα παραπάνω.
Προσωπικά, επειδή η 8.6 έκανε τα arty αρκετά πιο εξαρτώμενα απ'το RNG (συμφωνώ εν μέρει με τον Arxierea_), χρησιμοποιώ αποκλειστικά HE / χρυσές HE αν το σηκώνει η περίσταση. Για τα νεύρα βασικά όχι τίποτα άλλο, να ρίχνεις AP με τέτοιο accurancy μόνο σε TD-mode πλέον (πάντα υπάρχουν 1-2 AP βλήματα καβάτζα).
Προσωπικά, επειδή η 8.6 έκανε τα arty αρκετά πιο εξαρτώμενα απ'το RNG (συμφωνώ εν μέρει με τον Arxierea_), χρησιμοποιώ αποκλειστικά HE / χρυσές HE αν το σηκώνει η περίσταση. Για τα νεύρα βασικά όχι τίποτα άλλο, να ρίχνεις AP με τέτοιο accurancy μόνο σε TD-mode πλέον (πάντα υπάρχουν 1-2 AP βλήματα καβάτζα).
Gooakis- Αριθμός μηνυμάτων : 120
Απ: Εσείς Πόσα Kolobanov's Έχετε ???
... έχεις δοκιμάσει με Intuition και αλλαγές από ΗΕ σε golden HE ανά βολή ??? αυτό θα ήταν ένα κέρδος σε dpm αν δεν έχεις πρόβλημα με τα credits ...
gregorakis- Αριθμός μηνυμάτων : 841
Απ: Εσείς Πόσα Kolobanov's Έχετε ???
5 φορές καλά είναι?..
Αυτό το βραβείο είναι και το καμάρι της συλλογής μου.
VK 3601, Jtiger, Jpanzer IV(αυτό το πήρα με cap), και 2 με το Marder II.
Αυτό το βραβείο είναι και το καμάρι της συλλογής μου.
VK 3601, Jtiger, Jpanzer IV(αυτό το πήρα με cap), και 2 με το Marder II.
Panzer82- Αριθμός μηνυμάτων : 40
Απ: Εσείς Πόσα Kolobanov's Έχετε ???
δεν τα κρατάω :/ , πήγα στο cap και ερχόντουσαν τα καλά μου ένα ένα έφαγα τους τρεις, πήρα και cap points!!gregorakis έγραψε:... αν είναι με kills κι όχι με cap ή λήξη χρόνου σε assault θα ήθελα να δω το replay !!! epic ...patatomhden έγραψε:ένα με το φαβεδάκι! το arty το 6ράκι!!
patatomhden- Αριθμός μηνυμάτων : 86
Ηλικία : 34
Απ: Εσείς Πόσα Kolobanov's Έχετε ???
Αυτή, δεν κανεις λάθοςSanguinius έγραψε:Κατ αρχάς ανόητε είναι black & decker και 2ον αν δεν κάνω λάθος είναι αυτή και όχι αυτόςArxiereas_ έγραψε:Όχι αυτός έχει το αμερικάνικο το black n' decker.Sanguinius έγραψε:
Και εσύ έχεις kolobanov;;;;;;
patatomhden- Αριθμός μηνυμάτων : 86
Ηλικία : 34
Σελίδα 3 από 3 • 1, 2, 3
Σελίδα 3 από 3
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Σαβ Νοε 03, 2018 2:01 am από WaffenAbteilung
» AΛΛΑΓΉ ΣΤΗ ΓΛΏΣΣΑ ΔΙΑΤΑΓΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
Κυρ Σεπ 23, 2018 3:14 am από WaffenAbteilung
» ΜΑΥΡΗ ΟΘΟΝΗ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Σαβ Σεπ 08, 2018 12:18 pm από KronosT
» ESL Greece WoT
Τετ Απρ 25, 2018 10:41 am από konstantinoslk
» ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ
Σαβ Απρ 07, 2018 12:06 am από KronosT
» ΑΓΟΡΑ ΜΕΣΩ SMS
Σαβ Μαρ 24, 2018 11:59 pm από KronosT
» ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΜΕΛΗ METALCOCKS
Σαβ Μαρ 24, 2018 2:37 am από falakros
» PHOENIX REBEL (PNX-R)
Παρ Μαρ 02, 2018 1:51 pm από blsbill
» Ασχολειστε με το WOT πλεον.
Πεμ Ιαν 18, 2018 10:48 am από falakros