Skill MM good or bad idea ?
+6
Gooakis
Arxiereas_
JDeviant
dfk_7677
Sanguinius
gregorakis
10 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 2
Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
Skill MM good or bad idea ?
... έχει ανοίξει μεγάλη συζήτηση στα fora με το γεγονός πως η WG συζητά το ενδεχόμενο να υπάρξει skill mm στο WoT ... υπάρχουν οι υποστηρικτές του (κυρίως μέτριοι και κακοί παίκτες) και οι πολέμιοί του (οι καλοί και οι πολύ καλοί) ... πριν το κουβεντιάσουμε θα ήθελα να διαβάσετε αυτό http://ftr.wot-news.com/2014/10/02/edrard-why-is-skill-mm-a-bad-idea/#more-17767 που δυστυχώς είναι στα αγγλικά ... όποιος έχει κάτι ενδιαφέρον να προσθέσει εδώ είμαστε ...
gregorakis- Αριθμός μηνυμάτων : 841
Απ: Skill MM good or bad idea ?
Ανάλογα τι είδους mm θα φτιάξουν και ποια θα είναι τα κριτήριά του και κατά πόσο θα μπορούν οι παίχτες να το χειραγωγούν.Αν φτιάξουν κάτι παρόμοιο με το LoL,το παιχνίδι έχει ξοφλήσει,γιατί πολύ απλά ούτε η Riot έχει καταφέρει να φτιάξει σωστό skilled mm για αυτό και αλλάζουν τα divisions κάθε τρεις και λίγο.Επίσης τα platoons πως θα λειτουργούν μέσα στο νέο σύστημα αν φτιαχτεί;Αν ένα unicum κάνει platoon με 2 πολύ κακούς παίχτες θα παίρνει το mm των κακών παιχτών και θα είναι συνέχεια σε games με ντομάτες τις οποίες θα βιάζει ανελέητα ή θα υπερισχύει το mm του unicum;Γενικά το skilled mm δεν μου αρέσει σε κανένα παιχνίδι και στα περισσότερα games που έχει εφαρμοστεί έχει αποτύχει παταγωδώς,με κάποιες ελάχιστες εξαιρέσεις και έχει αρνητικές συνέπειες στην plaeyr base του εκάστοτε παιχνιδιού
Sanguinius- Αριθμός μηνυμάτων : 968
Απ: Skill MM good or bad idea ?
Έχω παρακολουθήσει εκτενώς τα fora και το FTR όσον αφορά το συγκεκριμένο θέμα. Όπως έχω γράψει και την άποψή μου.
Το FTR είναι καθαρά προκατειλημμένο ενάντια στο skill MM, φαίνεται άλλωστε και από τον τίτλο του άρθρου που παραθέσατε. Ο edrad λέει ότι δεν χρειάζεται όχι ότι είναι κακή ιδέα
Σαφώς οι καλοί παίκτες είναι ως επί τω πλείστον ενάντια στο skill MM. Θα ρίξει το WR τους και την πιθανότητα να παίζουν με παίκτες χαμηλότερου skill τους οποίους pwnάρουν. So less bragging rights in that path
Σε αυτούς θα έλεγα: "Η αξία του ηττημένου δίνει δόξα στο νικητή"
Από την άλλη οι κακοί παίκτες τείνουν να αποδίδουν τις ήττες τους στο κακό MM. Θέλουν κι αυτοί περισσότερες νίκες και ένα skill MM θα τους τις δώσει.
Σε αυτούς θα έλεγα: "Θα παραμείνεις κακός παίκτης αν πάντα βρίσκεις αιτίες για τις ήττες σου, έξω από τη δική σου απόδοση"
Εγώ όντας ένα μέτριος παίκτης, είμαι σαφώς υπέρ ενός είδους skill based MM. Ο λόγος απλός: Με τον παρόντα MM, περίπου 50% των μαχών είναι too unbalanced. Μπορεί υπέρ μου μπορεί κατά μου, αυτό δε με ενδιαφέρει, γιατί και στις 2 περιπτώσεις δεν το διασκεδάζω.
Ούτε και οι μάχες όπου βρίσκονται αντιμέτωποι (έστω και σε ισορροπημένες ομάδες) παίκτες μεγάλης διαφοράς skill είναι το ιδανικό. Γιατί ούτε αυτό βοηθάει είτε τους κακούς παίκτες να μάθουν, ούτε και τους καλούς να έρθουν αντιμέτωποι με κάποια πρόκληση.
Το WR όπως και το WN8 υφίστανται ουσιαστικά για να αποδεικνύει ο καθένας στους άλλους πόσο καλός είναι (how big my e-penis is). Με μια αλλαγή του MM και οι 2 αυτές τιμές θα άλλαζαν. Όχι όμως η ικανότητα του παίκτη
Εμένα αυτό που θα με απασχολούσε σε μια αλλαγή του MM είναι αφενός πως θα υπολόγιζε η WG το skill (αν και υπάρχουν πολλοί τρόποι όπως το TrueSkill της MS) και αφετέρου το πόσο θα μεγάλωνε το waiting time.
Το FTR είναι καθαρά προκατειλημμένο ενάντια στο skill MM, φαίνεται άλλωστε και από τον τίτλο του άρθρου που παραθέσατε. Ο edrad λέει ότι δεν χρειάζεται όχι ότι είναι κακή ιδέα
Σαφώς οι καλοί παίκτες είναι ως επί τω πλείστον ενάντια στο skill MM. Θα ρίξει το WR τους και την πιθανότητα να παίζουν με παίκτες χαμηλότερου skill τους οποίους pwnάρουν. So less bragging rights in that path
Σε αυτούς θα έλεγα: "Η αξία του ηττημένου δίνει δόξα στο νικητή"
Από την άλλη οι κακοί παίκτες τείνουν να αποδίδουν τις ήττες τους στο κακό MM. Θέλουν κι αυτοί περισσότερες νίκες και ένα skill MM θα τους τις δώσει.
Σε αυτούς θα έλεγα: "Θα παραμείνεις κακός παίκτης αν πάντα βρίσκεις αιτίες για τις ήττες σου, έξω από τη δική σου απόδοση"
Εγώ όντας ένα μέτριος παίκτης, είμαι σαφώς υπέρ ενός είδους skill based MM. Ο λόγος απλός: Με τον παρόντα MM, περίπου 50% των μαχών είναι too unbalanced. Μπορεί υπέρ μου μπορεί κατά μου, αυτό δε με ενδιαφέρει, γιατί και στις 2 περιπτώσεις δεν το διασκεδάζω.
Ούτε και οι μάχες όπου βρίσκονται αντιμέτωποι (έστω και σε ισορροπημένες ομάδες) παίκτες μεγάλης διαφοράς skill είναι το ιδανικό. Γιατί ούτε αυτό βοηθάει είτε τους κακούς παίκτες να μάθουν, ούτε και τους καλούς να έρθουν αντιμέτωποι με κάποια πρόκληση.
Το WR όπως και το WN8 υφίστανται ουσιαστικά για να αποδεικνύει ο καθένας στους άλλους πόσο καλός είναι (how big my e-penis is). Με μια αλλαγή του MM και οι 2 αυτές τιμές θα άλλαζαν. Όχι όμως η ικανότητα του παίκτη
Εμένα αυτό που θα με απασχολούσε σε μια αλλαγή του MM είναι αφενός πως θα υπολόγιζε η WG το skill (αν και υπάρχουν πολλοί τρόποι όπως το TrueSkill της MS) και αφετέρου το πόσο θα μεγάλωνε το waiting time.
Απ: Skill MM good or bad idea ?
Σωστος. Θα μεινω στο 'δεν το διασκεδαζω'. ουτε το 0-15 ουτε το 15-0. Αν εχετε παρατηρησει (μεσω XVM) αυτες οι ακραιες ηττες/νικες δεν γινονται στο υπερ μας 65% ουτε στο κατα μας 35% (χωρις να ειμαι απολυτος)... γινονται αρκετες φορες στο 48-52%. Στο μοιρασμενο που λεμε. Γιατι γινεται αυτο , αν υποθεσουμε οτι το ΜΜ ηταν "σωστο" ?
Ισως γιατι Π.Χ οι 3 μπλε/μωβ που φτιαχνουν το ποσοστο νικης της μια ομαδας ειναι πλατουν με 5αρια chaffee σε 8αρι ματς?Ενω οι αντιπαλοι παιζουν με τα is3 τους?
Η μετα υπαρχει και το 'σε πιο Map' ?? 3 hellcat μωβ σε 8αρι game στην himmels ??
Ειναι τοσα πολλα που πρεπει να μπουν στην φορμουλα για να γινει αυτο το Skill MM σωστο...
Ισως γιατι Π.Χ οι 3 μπλε/μωβ που φτιαχνουν το ποσοστο νικης της μια ομαδας ειναι πλατουν με 5αρια chaffee σε 8αρι ματς?Ενω οι αντιπαλοι παιζουν με τα is3 τους?
Η μετα υπαρχει και το 'σε πιο Map' ?? 3 hellcat μωβ σε 8αρι game στην himmels ??
Ειναι τοσα πολλα που πρεπει να μπουν στην φορμουλα για να γινει αυτο το Skill MM σωστο...
JDeviant- Αριθμός μηνυμάτων : 69
Ηλικία : 45
Απ: Skill MM good or bad idea ?
2 πράγματα προς σκέψη
1. Αν δεν υπήρχαν αποθηκευμένα και μετρήσιμα stats (wr/wn8) κανείς δε θα νοιαζόταν για αυτά και το παιχνίδι θα ήταν πολύ πιο ανοιχτό ίσως και πιο ευχάριστο χωρίς γκρίνιες και μπινελίκια
2. Αν περιοριστεί κάθε παράμετρος χειραγώγησης από το παιχνίδι (RNG), ή αλλάξουν παράμετροι του MM (map picking, spread, wins-->go bottom tier, losses--->go top tier) να δεις για πότε αλλάζουν οι ισορροπίες
Ένα άλλο πολύ σημαντικό στο οποίο ό,τι και αν επιλεγεί θα έχει υποστηρικτές και πολέμιους, είναι αυτό που αναφέρει ο sanguinius.
Ποιο θα είναι το μέτρο σύγκρισης? Γιατί κάτι μου λέει ότι με τα υπάρχοντα δεδομένα, αν το γυρίσουν σε skill based, οι 2οι λογαριασμοί θα εκτοξευθούν στα ύψη. Από αυτό και μόνο δεν βλέπω άλλον κερδισμένο εκτός της wg
1. Αν δεν υπήρχαν αποθηκευμένα και μετρήσιμα stats (wr/wn8) κανείς δε θα νοιαζόταν για αυτά και το παιχνίδι θα ήταν πολύ πιο ανοιχτό ίσως και πιο ευχάριστο χωρίς γκρίνιες και μπινελίκια
2. Αν περιοριστεί κάθε παράμετρος χειραγώγησης από το παιχνίδι (RNG), ή αλλάξουν παράμετροι του MM (map picking, spread, wins-->go bottom tier, losses--->go top tier) να δεις για πότε αλλάζουν οι ισορροπίες
Ένα άλλο πολύ σημαντικό στο οποίο ό,τι και αν επιλεγεί θα έχει υποστηρικτές και πολέμιους, είναι αυτό που αναφέρει ο sanguinius.
Ποιο θα είναι το μέτρο σύγκρισης? Γιατί κάτι μου λέει ότι με τα υπάρχοντα δεδομένα, αν το γυρίσουν σε skill based, οι 2οι λογαριασμοί θα εκτοξευθούν στα ύψη. Από αυτό και μόνο δεν βλέπω άλλον κερδισμένο εκτός της wg
Arxiereas_- Αριθμός μηνυμάτων : 197
Απ: Skill MM good or bad idea ?
Ακριβώς,αν αλλάξουν κάποια πράγματα στο mm,χωρίς να το κάνουν skilled based,θα υπάρξει μεγάλη διαφορά και θα είναι πιο ακίνδυνο για το παιχνίδι.Προσωπικά δεν μπορώ να εμπιστευτώ την οποιαδήποτε επιλογή μέτρου σύγκρισης από την WG.Εδώ δεν μπορούν να balancαρουν το WT e100,ποιος μου εγγυάται πως δεν θα εισάγουν κάνα ψέμα πάλι,όπως το personal ranking για μέτρο σύγκρισης;Α ναι μιας και πιάσαμε και το RNG,25% είναι εξωφρενικό ποσοστό,συνήθως τα περισσότερα games παίζουν γύρω στο 5% maximum!
Sanguinius- Αριθμός μηνυμάτων : 968
Απ: Skill MM good or bad idea ?
... γιατί μπερδεύεστε δεν καταλαβαίνω ... η WG έχει μόνο 2 μέτρα σύγκρισης το W/R και το personal rating ... ένα από τα δύο ή συνδυασμό τους θα χρησιμοποιήσει ...
... κάτι άλλο που κανείς σας δεν ανέφερε ως τώρα είναι πως ένας unicum με 65-70% w/r δεν το έχει προίκα από τον παππού του αλλά το "έφτιαξε" μόνος του μέσα από random battles & TC's ... γιατί λοιπόν να το καταδικάσουμε το παλικάρι να έχει 52-53% max ??? γιατί πρέπει αντί να προσπαθήσουμε να τον φτάσουμε εμείς να απαιτούμε να μας "φτάσει" αυτός???
... αλλά ας το αφήσουμε αυτό και να πάμε στο ζουμί: ποιος επωφελείται από μια τέτοια περίπτωση ή καλύτερα υπάρχει κάποιος που επωφελείται???
... κάτι άλλο που κανείς σας δεν ανέφερε ως τώρα είναι πως ένας unicum με 65-70% w/r δεν το έχει προίκα από τον παππού του αλλά το "έφτιαξε" μόνος του μέσα από random battles & TC's ... γιατί λοιπόν να το καταδικάσουμε το παλικάρι να έχει 52-53% max ??? γιατί πρέπει αντί να προσπαθήσουμε να τον φτάσουμε εμείς να απαιτούμε να μας "φτάσει" αυτός???
... αλλά ας το αφήσουμε αυτό και να πάμε στο ζουμί: ποιος επωφελείται από μια τέτοια περίπτωση ή καλύτερα υπάρχει κάποιος που επωφελείται???
gregorakis- Αριθμός μηνυμάτων : 841
Απ: Skill MM good or bad idea ?
για μένα όλα τα προβλήματα του mm (ή έστω τα περισσότερα/πιο σημαντικά) έχουν να κάνουν με τα platoons. είτε αναφορικά με a) το skill του platoon ή b) με τα άρματα που έχει το platoon.
a) Το mm στις ώρες αιχμής που δουλεύει σωστά, βάζει platoons απέναντι σε platoons. Αν μια ομάδα πάρει το μωβ platoon κι η άλλη το πορτοκαλί, αμέσως υπάρχει μεγάλη διαφορά στο skill balance της ομάδας. Είμαι υπέρ της τύχης, αλλά επειδή κατα κόρον οι καλοί κάνουν platoon με καλούς, οι καινούριοι με τα φιλαράκια τους που είναι επίσης καινούριοι, κι οι μέτριοι με μέτριους (γιατί δε τους θέλουν οι καλοί εκτός των άλλων) τότε ένα skill based distribution για τα platoons θα ήταν καλή ιδέα.
b) Υπάρχουν OP άρματα, και άρματα που δεν τα λες OP αλλά κάνουν OP την ομάδα όταν φτιάξεις ένα troll platoon με 3 ίδια άρματα. 3 Waffles, 3 Maus, 3 bcs, 3 T57 κ.ο.κ αν δεν έχουν απέναντι άλλα 3, τότε η μάχη είναι άνιση εξ'αρχής (αναλόγως και το map βέβαια κτλ κτλ).
Γενικά αν λυθούν προβλήματα που έχουν να κάνουν με το άδικο μοίρασμα των αρμάτων, κι όχι με το skill, το mm θα φέρει πιο ενδιαφέρουσες μάχες.
a) Το mm στις ώρες αιχμής που δουλεύει σωστά, βάζει platoons απέναντι σε platoons. Αν μια ομάδα πάρει το μωβ platoon κι η άλλη το πορτοκαλί, αμέσως υπάρχει μεγάλη διαφορά στο skill balance της ομάδας. Είμαι υπέρ της τύχης, αλλά επειδή κατα κόρον οι καλοί κάνουν platoon με καλούς, οι καινούριοι με τα φιλαράκια τους που είναι επίσης καινούριοι, κι οι μέτριοι με μέτριους (γιατί δε τους θέλουν οι καλοί εκτός των άλλων) τότε ένα skill based distribution για τα platoons θα ήταν καλή ιδέα.
b) Υπάρχουν OP άρματα, και άρματα που δεν τα λες OP αλλά κάνουν OP την ομάδα όταν φτιάξεις ένα troll platoon με 3 ίδια άρματα. 3 Waffles, 3 Maus, 3 bcs, 3 T57 κ.ο.κ αν δεν έχουν απέναντι άλλα 3, τότε η μάχη είναι άνιση εξ'αρχής (αναλόγως και το map βέβαια κτλ κτλ).
Γενικά αν λυθούν προβλήματα που έχουν να κάνουν με το άδικο μοίρασμα των αρμάτων, κι όχι με το skill, το mm θα φέρει πιο ενδιαφέρουσες μάχες.
Gooakis- Αριθμός μηνυμάτων : 120
Απ: Skill MM good or bad idea ?
Ποιος απαιτεί να μας φτάσει ένας unicum;gregorakis έγραψε:... γιατί μπερδεύεστε δεν καταλαβαίνω ... η WG έχει μόνο 2 μέτρα σύγκρισης το W/R και το personal rating ... ένα από τα δύο ή συνδυασμό τους θα χρησιμοποιήσει ...
... κάτι άλλο που κανείς σας δεν ανέφερε ως τώρα είναι πως ένας unicum με 65-70% w/r δεν το έχει προίκα από τον παππού του αλλά το "έφτιαξε" μόνος του μέσα από random battles & TC's ... γιατί λοιπόν να το καταδικάσουμε το παλικάρι να έχει 52-53% max ??? γιατί πρέπει αντί να προσπαθήσουμε να τον φτάσουμε εμείς να απαιτούμε να μας "φτάσει" αυτός???
... αλλά ας το αφήσουμε αυτό και να πάμε στο ζουμί: ποιος επωφελείται από μια τέτοια περίπτωση ή καλύτερα υπάρχει κάποιος που επωφελείται???
Sanguinius- Αριθμός μηνυμάτων : 968
Απ: Skill MM good or bad idea ?
@gregorakis
Δεν το έπιασες. Αυτό που λέμε είναι πριν πάμε στο τελείως στημένο παιχνίδι (να το πω κομψά, "balanced") ας δοκιμάσουμε πρώτα το τελείως free.
Για το ποιο σύστημα θα χρησιμοποιήσει, μην βάζεις το χέρι στη φωτιά για τίποτα
http://ftr.wot-news.com/2014/09/26/wargaming-interested-in-skill-mm-opinion/
Ένας καλός παίκτης, κατά τη γνώμη μου, δεν έχει να φοβηθεί ή να χάσει κάτι από τις ενδεχόμενες αλλαγές αυτές εκτός αν είναι "φτιαχτά" τα στατιστικά του οπότε όσο συνεχίζουν να υπάρχουν OP άρματα τόσο θα υπάρχουν τρόποι να εκμεταλλεύεται κάποιος το σύστημα. Πάλι θα υπάρχουν unicums και ντομάτες.
Ψυχανεμίζομαι πως οτιδήποτε κάνει η WG θα φροντίσει πρωτίστως να κερδίσει αυτή κάτι, όπως κάνει μέχρι τώρα..
Δεν το έπιασες. Αυτό που λέμε είναι πριν πάμε στο τελείως στημένο παιχνίδι (να το πω κομψά, "balanced") ας δοκιμάσουμε πρώτα το τελείως free.
Για το ποιο σύστημα θα χρησιμοποιήσει, μην βάζεις το χέρι στη φωτιά για τίποτα
http://ftr.wot-news.com/2014/09/26/wargaming-interested-in-skill-mm-opinion/
Ένας καλός παίκτης, κατά τη γνώμη μου, δεν έχει να φοβηθεί ή να χάσει κάτι από τις ενδεχόμενες αλλαγές αυτές εκτός αν είναι "φτιαχτά" τα στατιστικά του οπότε όσο συνεχίζουν να υπάρχουν OP άρματα τόσο θα υπάρχουν τρόποι να εκμεταλλεύεται κάποιος το σύστημα. Πάλι θα υπάρχουν unicums και ντομάτες.
Ψυχανεμίζομαι πως οτιδήποτε κάνει η WG θα φροντίσει πρωτίστως να κερδίσει αυτή κάτι, όπως κάνει μέχρι τώρα..
Arxiereas_- Αριθμός μηνυμάτων : 197
Απ: Skill MM good or bad idea ?
... μάλλον πρέπει να το εξηγήσω ... ας πάρουμε το εξής παράδειγμα (κάπως ακραίο): έχουμε ένα pool 30 παικτών εκ των οποίων 2 unicum και 28 tomaticum ... σε ένα skill mm ο διαχωρισμός θα είναι ένας unicum σε κάθε ομάδα, φτιάχνοντας με αυτόν το τρόπο 2 ισοδύναμες ομάδες ... οι μάχες αυτές θα τελειώνουν με νικητή πότε τη μία και πότε την άλλη ομάδα με αποτέλεσμα όλοι οι παίκτες να έχουν ένα ποσοστό επιτυχίας από 48-52% ... φυσικά οι unicums θα είναι πάλι καλύτεροι από τους υπόλοιπους (θα κάνουν περισσότερο dmg, kills κτλ) θα έχουν καλύτερο rating (wn7, wn8, wnx) αλλά θα έχουν το ίδιο περίπου w/r με τους άλλους και σταδιακά θα βλέπουν το w/r τους να μειώνεται και να φτάνει περίπου στο 52-53% max ...
... στην περίπτωση που τα πράγματα παραμείνουν ως έχουν (εγώ δε μπαίνω σε θεωρίες συνωμοσίας και θεωρώ πως το mm είναι free) τότε μία στις δύο φορές οι unicums θα βρίσκονται στην ίδια ομάδα και φυσικά θα νικούν φτάνοντας σε ένα ποσοστό επιτυχίας κάπου 65-70% (δε λέω 75% διότι θα χάνουν και κάποιες μάχες ακόμα κι αν βρίσκονται στην ίδια ομάδα) ...
... πάνο εγώ δε βλέπω op άρματα μόνο op παίκτες που γνωρίζουν πως να εκμεταλλευτούν τις καταστάσεις ... συμφωνώ πως η WG θα επιλέξει αυτό που είναι πιο προσοδοφόρο για αυτήν ...
EDIT: μου αρέσει πάρα πολύ το κείμενο του dfk_7677 άσχετα αν συμφωνώ ή όχι ... είναι πολύ σημαντικό για μένα να βλέπω αρχάριους παίκτες που καταλαβαίνουν το παιχνίδι (μη με παρεξηγείτε αλλά κάποιος με κάτω από 12k battles στο WoT για μένα είναι ακόμα αρχάριος)
... στην περίπτωση που τα πράγματα παραμείνουν ως έχουν (εγώ δε μπαίνω σε θεωρίες συνωμοσίας και θεωρώ πως το mm είναι free) τότε μία στις δύο φορές οι unicums θα βρίσκονται στην ίδια ομάδα και φυσικά θα νικούν φτάνοντας σε ένα ποσοστό επιτυχίας κάπου 65-70% (δε λέω 75% διότι θα χάνουν και κάποιες μάχες ακόμα κι αν βρίσκονται στην ίδια ομάδα) ...
... πάνο εγώ δε βλέπω op άρματα μόνο op παίκτες που γνωρίζουν πως να εκμεταλλευτούν τις καταστάσεις ... συμφωνώ πως η WG θα επιλέξει αυτό που είναι πιο προσοδοφόρο για αυτήν ...
EDIT: μου αρέσει πάρα πολύ το κείμενο του dfk_7677 άσχετα αν συμφωνώ ή όχι ... είναι πολύ σημαντικό για μένα να βλέπω αρχάριους παίκτες που καταλαβαίνουν το παιχνίδι (μη με παρεξηγείτε αλλά κάποιος με κάτω από 12k battles στο WoT για μένα είναι ακόμα αρχάριος)
gregorakis- Αριθμός μηνυμάτων : 841
Απ: Skill MM good or bad idea ?
Θα ίσχυει αν ήταν μόνο unicums και tomatocums ΛΟΛ,γαμάτο το tomatocums.Όμως υπάρχουν και οι μεσαίες κατηγορίες,οπότε η επιρροή του μπλε και του πράσινου θα είναι σημαντική.Πιστεύω πως αν φτιάξουν skilled mm,τα unicums δεν θα συναντούν κόκκινους.Θα πέφτουν με άλλα unicums με μπλε και μερικούς πράσινουςgregorakis έγραψε:... μάλλον πρέπει να το εξηγήσω ... ας πάρουμε το εξής παράδειγμα (κάπως ακραίο): έχουμε ένα pool 30 παικτών εκ των οποίων 2 unicum και 28 tomaticum ... σε ένα skill mm ο διαχωρισμός θα είναι ένας unicum σε κάθε ομάδα, φτιάχνοντας με αυτόν το τρόπο 2 ισοδύναμες ομάδες ... οι μάχες αυτές θα τελειώνουν με νικητή πότε τη μία και πότε την άλλη ομάδα με αποτέλεσμα όλοι οι παίκτες να έχουν ένα ποσοστό επιτυχίας από 48-52% ... φυσικά οι unicums θα είναι πάλι καλύτεροι από τους υπόλοιπους (θα κάνουν περισσότερο dmg, kills κτλ) θα έχουν καλύτερο rating (wn7, wn8, wnx) αλλά θα έχουν το ίδιο περίπου w/r με τους άλλους και σταδιακά θα βλέπουν το w/r τους να μειώνεται και να φτάνει περίπου στο 52-53% max ...
... στην περίπτωση που τα πράγματα παραμείνουν ως έχουν (εγώ δε μπαίνω σε θεωρίες συνωμοσίας και θεωρώ πως το mm είναι free) τότε μία στις δύο φορές οι unicums θα βρίσκονται στην ίδια ομάδα και φυσικά θα νικούν φτάνοντας σε ένα ποσοστό επιτυχίας κάπου 65-70% (δε λέω 75% διότι θα χάνουν και κάποιες μάχες ακόμα κι αν βρίσκονται στην ίδια ομάδα) ...
... πάνο εγώ δε βλέπω op άρματα μόνο op παίκτες που γνωρίζουν πως να εκμεταλλευτούν τις καταστάσεις ... συμφωνώ πως η WG θα επιλέξει αυτό που είναι πιο προσοδοφόρο για αυτήν ...
EDIT: μου αρέσει πάρα πολύ το κείμενο του dfk_7677 άσχετα αν συμφωνώ ή όχι ... είναι πολύ σημαντικό για μένα να βλέπω αρχάριους παίκτες που καταλαβαίνουν το παιχνίδι (μη με παρεξηγείτε αλλά κάποιος με κάτω από 12k battles στο WoT για μένα είναι ακόμα αρχάριος)
Sanguinius- Αριθμός μηνυμάτων : 968
Απ: Skill MM good or bad idea ?
... ναι αλλά πάλι σταδιακά θα φτάσουμε σε παίκτες από 49-51% w/r ...
gregorakis- Αριθμός μηνυμάτων : 841
Απ: Skill MM good or bad idea ?
Το skill MM θα μου αρεσε αν εβαζε unicums και ντοματες στην ιδια ομαδα.Η καθε ομαδα να εχει ιδιο αριθμο unicums,greens και tomatoes,δηλαδη παραδειγμα:10 greens,2 tomatoes και 3 unicums στην καθε ομαδα.Παντα οι πιθανοτητες να ηταν 50% και για τις 2 ομαδες.Λογικη η σκεψη μου?
Marita89- Αριθμός μηνυμάτων : 230
Απ: Skill MM good or bad idea ?
@gregorakis
Όπα, μισό.
Είμαστε σίγουροι ότι στο skilled ΜΜ οι ομάδες θα έχουν ίσο avg skill? Θα είναι δηλαδή καλοί-κακοί μοιρασμένοι ή θα είναι όπως την προηγούμενη απόπειρα της WG με τα team battles που βρίσκει για λογαριασμό του παίκτη ομάδα του δικού του επιπέδου και παίζει απέναντι σε χειρότερες ή καλύτερες ομάδες?
Γιατί από αυτούς που το ζητάνε, οι μισοί γκρινιάζουν γιατί χάνουν τα παιχνίδια εξ' αιτίας του ντοματόκηπου που έχουν για ομάδα (υπονοώντας ότι αν όλοι είχαν ίδιο επίπεδο με αυτούς, θα κέρδιζαν) και οι άλλοι μισοί ότι βρίσκουν τις αντίπαλες ομάδες να έχουν περισσότερους καλούς παίκτες (σε αυτή την περίπτωση παραδέχονται ότι χρειάζονται δυνατότερους από αυτούς για να κερδίσουν).
Επίσης δεν είναι όλα όσο ακούγονται για το ΜΜ θεωρίες συνωμοσίας. Ρίξε μια ματιά στην κατοχυρωμένη πατέντα του ΜΜ
"Dynamic battle session matchmaking in a multiplayer game"
http://www.google.com/patents/US8425330
Θα σου αναφέρω στα γρήγορα κάποια από αυτά που περιγράφει για να καταλάβεις ότι είναι ψεύτες όταν αρνούνται ότι το MM επιρεάζεται από παράγοντες όπως η ικανότητα του παίκτη ή το άρμα (elite/stock)
As players progress and advance in experience, the player (or vehicle) will gradually be moved into higher battle levels based on the experience, attributes, and capabilities of each player's characters and/or vehicles.
(αυτό το "characters" κράτα το γιατί είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ κουβέντα, μέχρι και το πού θα κάνει spawn το άρμα σου επηρεάζει)
However, according to another aspect, players who have just acquired a new higher tier vehicle are encouraged by being placed into battle sessions near the lower boundary of that vehicle's accessibility range, which allows the player feel more comfortable in the game (παρηγοριά στον άρρωστο μέχρι να βγει η ψυχή του..). With time, the balancing system starts putting them into higher levels battle sessions, which creates a challenge of playing with more upgraded opponent vehicles. Details regarding how this aspect is performed are provided below, based on the use of the variable Nin table 801
According to another aspect, the matchmaking server may store a win/loss percentage for each user (or vehicle) at a given battle level. As the player's win/loss ratio decreases, the player becomes more likely to be placed in battles having battle levels at the lower end of the allowable range, whereas as the player's win/loss ration increases, the player becomes more likely to be placed in battles having battle levels at the upper end of the allowable range
A first possible algorithm is to divide the permissible battle levels evenly across a range from zero (0) to two (2), and place the vehicle into the battle level corresponding to the win/loss ratio, where any ratio greater than two (2) automatically results in the vehicle being placed in the highest possible battle level
Τους λέω ψεύτες γιατί αν στείλετε ticket ότι χάνετε συνέχεια θα σας ποστάρουν ένα αυτοματοποιημένο κείμενο που λέει ότι το MM δεν επιρρεάζεται από την ικανότητα του παίκτη, το επίπεδο εξοπλισμού του άρματος, τα skill του πληρώματος κ.ά.. Το ίδιο κάνουν και στο επίσημο φορουμ.
ΤΡΙΧΕΣ ΚΑΤΣΑΡΕΣ.
Πείτε μου τώρα αν έχουν δίκιο ή άδικο αυτοί που λένε ότι το παιχνίδι βοηθάει τους καλούς παίκτες ή ότι είναι στημένο.
Όπα, μισό.
Είμαστε σίγουροι ότι στο skilled ΜΜ οι ομάδες θα έχουν ίσο avg skill? Θα είναι δηλαδή καλοί-κακοί μοιρασμένοι ή θα είναι όπως την προηγούμενη απόπειρα της WG με τα team battles που βρίσκει για λογαριασμό του παίκτη ομάδα του δικού του επιπέδου και παίζει απέναντι σε χειρότερες ή καλύτερες ομάδες?
Γιατί από αυτούς που το ζητάνε, οι μισοί γκρινιάζουν γιατί χάνουν τα παιχνίδια εξ' αιτίας του ντοματόκηπου που έχουν για ομάδα (υπονοώντας ότι αν όλοι είχαν ίδιο επίπεδο με αυτούς, θα κέρδιζαν) και οι άλλοι μισοί ότι βρίσκουν τις αντίπαλες ομάδες να έχουν περισσότερους καλούς παίκτες (σε αυτή την περίπτωση παραδέχονται ότι χρειάζονται δυνατότερους από αυτούς για να κερδίσουν).
Επίσης δεν είναι όλα όσο ακούγονται για το ΜΜ θεωρίες συνωμοσίας. Ρίξε μια ματιά στην κατοχυρωμένη πατέντα του ΜΜ
"Dynamic battle session matchmaking in a multiplayer game"
http://www.google.com/patents/US8425330
Θα σου αναφέρω στα γρήγορα κάποια από αυτά που περιγράφει για να καταλάβεις ότι είναι ψεύτες όταν αρνούνται ότι το MM επιρεάζεται από παράγοντες όπως η ικανότητα του παίκτη ή το άρμα (elite/stock)
As players progress and advance in experience, the player (or vehicle) will gradually be moved into higher battle levels based on the experience, attributes, and capabilities of each player's characters and/or vehicles.
(αυτό το "characters" κράτα το γιατί είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ κουβέντα, μέχρι και το πού θα κάνει spawn το άρμα σου επηρεάζει)
However, according to another aspect, players who have just acquired a new higher tier vehicle are encouraged by being placed into battle sessions near the lower boundary of that vehicle's accessibility range, which allows the player feel more comfortable in the game (παρηγοριά στον άρρωστο μέχρι να βγει η ψυχή του..). With time, the balancing system starts putting them into higher levels battle sessions, which creates a challenge of playing with more upgraded opponent vehicles. Details regarding how this aspect is performed are provided below, based on the use of the variable Nin table 801
According to another aspect, the matchmaking server may store a win/loss percentage for each user (or vehicle) at a given battle level. As the player's win/loss ratio decreases, the player becomes more likely to be placed in battles having battle levels at the lower end of the allowable range, whereas as the player's win/loss ration increases, the player becomes more likely to be placed in battles having battle levels at the upper end of the allowable range
A first possible algorithm is to divide the permissible battle levels evenly across a range from zero (0) to two (2), and place the vehicle into the battle level corresponding to the win/loss ratio, where any ratio greater than two (2) automatically results in the vehicle being placed in the highest possible battle level
Τους λέω ψεύτες γιατί αν στείλετε ticket ότι χάνετε συνέχεια θα σας ποστάρουν ένα αυτοματοποιημένο κείμενο που λέει ότι το MM δεν επιρρεάζεται από την ικανότητα του παίκτη, το επίπεδο εξοπλισμού του άρματος, τα skill του πληρώματος κ.ά.. Το ίδιο κάνουν και στο επίσημο φορουμ.
ΤΡΙΧΕΣ ΚΑΤΣΑΡΕΣ.
Πείτε μου τώρα αν έχουν δίκιο ή άδικο αυτοί που λένε ότι το παιχνίδι βοηθάει τους καλούς παίκτες ή ότι είναι στημένο.
Arxiereas_- Αριθμός μηνυμάτων : 197
Απ: Skill MM good or bad idea ?
Επειδή κι εμένα μου άρεσαν αυτά που είπε ο dfk_7677, μην εκλάβει κανείς τα παραπάνω σαν δικαιολογία πως "ό,τι θέλει το παιχνίδι θα γίνει" γιατί πάντα παίζει η ατομική βελτίωση του παίκτη
Arxiereas_- Αριθμός μηνυμάτων : 197
Απ: Skill MM good or bad idea ?
Έτσι ακριβώς λειτουργεί και το mm του LoL στο team battle και έχει αρκετά ψεγάδια,δεν θα επεκταθώ περισσότερο γιατί πιθανόν δεν έχεις παίξει LoL.Arxiereas_ έγραψε:@gregorakis
Όπα, μισό.
Είμαστε σίγουροι ότι στο skilled ΜΜ οι ομάδες θα έχουν ίσο avg skill? Θα είναι δηλαδή καλοί-κακοί μοιρασμένοι ή θα είναι όπως την προηγούμενη απόπειρα της WG με τα team battles που βρίσκει για λογαριασμό του παίκτη ομάδα του δικού του επιπέδου και παίζει απέναντι σε χειρότερες ή καλύτερες ομάδες?
Γιατί από αυτούς που το ζητάνε, οι μισοί γκρινιάζουν γιατί χάνουν τα παιχνίδια εξ' αιτίας του ντοματόκηπου που έχουν για ομάδα (υπονοώντας ότι αν όλοι είχαν ίδιο επίπεδο με αυτούς, θα κέρδιζαν) και οι άλλοι μισοί ότι βρίσκουν τις αντίπαλες ομάδες να έχουν περισσότερους καλούς παίκτες (σε αυτή την περίπτωση παραδέχονται ότι χρειάζονται δυνατότερους από αυτούς για να κερδίσουν).
Επίσης δεν είναι όλα όσο ακούγονται για το ΜΜ θεωρίες συνωμοσίας. Ρίξε μια ματιά στην κατοχυρωμένη πατέντα του ΜΜ
"Dynamic battle session matchmaking in a multiplayer game"
http://www.google.com/patents/US8425330
Θα σου αναφέρω στα γρήγορα κάποια από αυτά που περιγράφει για να καταλάβεις ότι είναι ψεύτες όταν αρνούνται ότι το MM επιρεάζεται από παράγοντες όπως η ικανότητα του παίκτη ή το άρμα (elite/stock)
As players progress and advance in experience, the player (or vehicle) will gradually be moved into higher battle levels based on the experience, attributes, and capabilities of each player's characters and/or vehicles.
(αυτό το "characters" κράτα το γιατί είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ κουβέντα, μέχρι και το πού θα κάνει spawn το άρμα σου επηρεάζει)
However, according to another aspect, players who have just acquired a new higher tier vehicle are encouraged by being placed into battle sessions near the lower boundary of that vehicle's accessibility range, which allows the player feel more comfortable in the game (παρηγοριά στον άρρωστο μέχρι να βγει η ψυχή του..). With time, the balancing system starts putting them into higher levels battle sessions, which creates a challenge of playing with more upgraded opponent vehicles. Details regarding how this aspect is performed are provided below, based on the use of the variable Nin table 801
According to another aspect, the matchmaking server may store a win/loss percentage for each user (or vehicle) at a given battle level. As the player's win/loss ratio decreases, the player becomes more likely to be placed in battles having battle levels at the lower end of the allowable range, whereas as the player's win/loss ration increases, the player becomes more likely to be placed in battles having battle levels at the upper end of the allowable range
A first possible algorithm is to divide the permissible battle levels evenly across a range from zero (0) to two (2), and place the vehicle into the battle level corresponding to the win/loss ratio, where any ratio greater than two (2) automatically results in the vehicle being placed in the highest possible battle level
Τους λέω ψεύτες γιατί αν στείλετε ticket ότι χάνετε συνέχεια θα σας ποστάρουν ένα αυτοματοποιημένο κείμενο που λέει ότι το MM δεν επιρρεάζεται από την ικανότητα του παίκτη, το επίπεδο εξοπλισμού του άρματος, τα skill του πληρώματος κ.ά.. Το ίδιο κάνουν και στο επίσημο φορουμ.
ΤΡΙΧΕΣ ΚΑΤΣΑΡΕΣ.
Πείτε μου τώρα αν έχουν δίκιο ή άδικο αυτοί που λένε ότι το παιχνίδι βοηθάει τους καλούς παίκτες ή ότι είναι στημένο.
@Νίκο αυτό ακριβώς,μειοψηφίες θα είναι στο 50%,θα ανεβαίνουν γρήγορα/αργά αλλά σταθερά και κάποιοι θα μένουν σταθεροί.Βέβαια η πλειοψηφία θα ανεβοκαταβαίνει συνεχώς,από μπλε σε μώβ και μετά πάλι σε μπλε και οι πράσινοι σε μπλε και μετά πάλι πράσινοι
Sanguinius- Αριθμός μηνυμάτων : 968
Απ: Skill MM good or bad idea ?
Arxiereas_:
Η πρώτη παράγραφος απ'το c/p που έκανες είναι το γνωστό "οι πρώτες 5 (8;6;10; δε θυμάμαι πόσες) μάχες με το καινούριο άρμα είναι με ευνοικό mm" που έχει πει πολλές φορές ο Serb κι άλλοι developers. Απλά εδώ είναι γραπτός ο λόγος κι ας πούμε πιο επεξηγηματικός/επίσημος. + φυσικά θεωρεί ο γράφων/εταιρεία ότι το καινούριο άρμα του παίχτη είναι stock.
Η δεύτερη και τρίτη λένε με λίγα λόγια, δε θυμάμαι πόσο απ'το συνολικό κείμενο άφησες απ'έξω - την είχα διαβάσει πριν κανά χρόνο την Πατέντα της WG - ότι αν χάνεις απανωτές μάχες (χάνεις points) σε βάζει με αυτούς που κερδίζουν απανωτές μάχες (έχουν κερδίσει points). Με άλλα λόγια, το κάνει πιο δύσκολο γι'αυτούς που κερδίζουν και πιο εύκολο γι'αυτούς που χάνουν. Πιθανό σενάριο: αν είσαι κακός παίχτης και δε βοηθάς την ομάδα σου, σου δίνει την ευκαιρία να κερδίσεις και καμιά μάχη γιατί όπως πας θα πέσεις πολύ κάτω απ'το 40κάτι% που είναι o πάτος αυτή τη στιγμή (ε και θα παρατήσεις το παιχνίδι αν χάνεις συνέχεια). Δε ξέρω αν μου φαίνεται καλό ή κακό ακριβώς, λογικό μου φαίνεται πάντως. Και δεν αναμιγνύει το skill ή κάποια απ'τα skill ratings.
Αυτό με το spawn που είναι;
Η πρώτη παράγραφος απ'το c/p που έκανες είναι το γνωστό "οι πρώτες 5 (8;6;10; δε θυμάμαι πόσες) μάχες με το καινούριο άρμα είναι με ευνοικό mm" που έχει πει πολλές φορές ο Serb κι άλλοι developers. Απλά εδώ είναι γραπτός ο λόγος κι ας πούμε πιο επεξηγηματικός/επίσημος. + φυσικά θεωρεί ο γράφων/εταιρεία ότι το καινούριο άρμα του παίχτη είναι stock.
Η δεύτερη και τρίτη λένε με λίγα λόγια, δε θυμάμαι πόσο απ'το συνολικό κείμενο άφησες απ'έξω - την είχα διαβάσει πριν κανά χρόνο την Πατέντα της WG - ότι αν χάνεις απανωτές μάχες (χάνεις points) σε βάζει με αυτούς που κερδίζουν απανωτές μάχες (έχουν κερδίσει points). Με άλλα λόγια, το κάνει πιο δύσκολο γι'αυτούς που κερδίζουν και πιο εύκολο γι'αυτούς που χάνουν. Πιθανό σενάριο: αν είσαι κακός παίχτης και δε βοηθάς την ομάδα σου, σου δίνει την ευκαιρία να κερδίσεις και καμιά μάχη γιατί όπως πας θα πέσεις πολύ κάτω απ'το 40κάτι% που είναι o πάτος αυτή τη στιγμή (ε και θα παρατήσεις το παιχνίδι αν χάνεις συνέχεια). Δε ξέρω αν μου φαίνεται καλό ή κακό ακριβώς, λογικό μου φαίνεται πάντως. Και δεν αναμιγνύει το skill ή κάποια απ'τα skill ratings.
Αυτό με το spawn που είναι;
Gooakis- Αριθμός μηνυμάτων : 120
Απ: Skill MM good or bad idea ?
Πρόσεξε, αυτοί υποστηρίζουν ότι είναι random όλο το σύστημα και ο μόνος μη τυχαίος παράγοντας είναι το tier spread. Είχα κάνει ticket μια φορά και μου στείλανε email όπου αρνούνται ότι υπάρχει το παραμικρό που να επηρεάζει το mm.
Στα παραπάνω εγώ βλέπω ότι τελικά δεν είναι έτσι αλλά να, παίζει λίγο και το άρμα, παίζει και το πόσο καλά τα πηγαίνεις, παίζει και το "more upgraded vehicles" να περιλαμβάνει μέχρι και τι skills/equipment φοράει το άρμα, παίζει και το "attributes and player's character" να κάνει monitoring στην κάθε μεριά του κάθε χάρτη πώς τα πηγαίνεις και μ' αυτά και μ' αυτά έρχονται εκείνες οι μέρες που δεν μπορείς ούτε με δυαράκι να σταυρώσεις νίκη. Γιατί αν μέχρι και το vbaddict μου βγάζει φόρα παρτίδα τι skills έχω στα πληρώματά μου άρα μπορεί να γίνεται monitoring και από το παιχνίδι και δε νομίζω να επιβαρύνουν χωρίς λόγο τους σερβερ τους.
Ειδικά αυτό το κραυγαλέο, να σε βάζει δηλαδή με το στανιό να χάσεις ή να κερδίσεις, ε είναι στήσιμο, δεν μπορώ να βρω άλλη λέξη. Μπορεί να έχουν τις καλύτερες προθέσεις αλλά μη μας το πλασάρουν για "τυχαίο". Και το εννοώ ότι μπορεί να επωφελούμαστε από αυτό υπό την έννοια ότι αν τα παρατούσαν οι μισοί γιατί χάνανε συνέχεια θα περιμέναμε κάτι ώρες να μπούμε σε μάχη και όταν μπαίναμε θα ψάχναμε με το κερί ντομάτα για fast food.
Μ' αυτά και μ' αυτά είμαι πολύ επιφυλακτικός για το αν ένα skill based MM θα αλλάξει τα πράγματα προς το καλύτερο ή αν θα έχουμε μια από τα ίδια.
Edit: μου ξέφυγε το 1ο που είπες. Βγαίνουν παραδέχονται ότι οι πρώτες μάχες είναι ευνοϊκές (οκ το χαμε καταλάβει) αλλά μετά γίνεται τυχαίο? Τους πληρώνουμε για να μας κοροϊδεύουν στα μούτρα δηλαδή ή υπερβάλω?
Στα παραπάνω εγώ βλέπω ότι τελικά δεν είναι έτσι αλλά να, παίζει λίγο και το άρμα, παίζει και το πόσο καλά τα πηγαίνεις, παίζει και το "more upgraded vehicles" να περιλαμβάνει μέχρι και τι skills/equipment φοράει το άρμα, παίζει και το "attributes and player's character" να κάνει monitoring στην κάθε μεριά του κάθε χάρτη πώς τα πηγαίνεις και μ' αυτά και μ' αυτά έρχονται εκείνες οι μέρες που δεν μπορείς ούτε με δυαράκι να σταυρώσεις νίκη. Γιατί αν μέχρι και το vbaddict μου βγάζει φόρα παρτίδα τι skills έχω στα πληρώματά μου άρα μπορεί να γίνεται monitoring και από το παιχνίδι και δε νομίζω να επιβαρύνουν χωρίς λόγο τους σερβερ τους.
Ειδικά αυτό το κραυγαλέο, να σε βάζει δηλαδή με το στανιό να χάσεις ή να κερδίσεις, ε είναι στήσιμο, δεν μπορώ να βρω άλλη λέξη. Μπορεί να έχουν τις καλύτερες προθέσεις αλλά μη μας το πλασάρουν για "τυχαίο". Και το εννοώ ότι μπορεί να επωφελούμαστε από αυτό υπό την έννοια ότι αν τα παρατούσαν οι μισοί γιατί χάνανε συνέχεια θα περιμέναμε κάτι ώρες να μπούμε σε μάχη και όταν μπαίναμε θα ψάχναμε με το κερί ντομάτα για fast food.
Μ' αυτά και μ' αυτά είμαι πολύ επιφυλακτικός για το αν ένα skill based MM θα αλλάξει τα πράγματα προς το καλύτερο ή αν θα έχουμε μια από τα ίδια.
Edit: μου ξέφυγε το 1ο που είπες. Βγαίνουν παραδέχονται ότι οι πρώτες μάχες είναι ευνοϊκές (οκ το χαμε καταλάβει) αλλά μετά γίνεται τυχαίο? Τους πληρώνουμε για να μας κοροϊδεύουν στα μούτρα δηλαδή ή υπερβάλω?
Arxiereas_- Αριθμός μηνυμάτων : 197
Απ: Skill MM good or bad idea ?
Εγώ νομίζω ότι τρώγεσαι με τις λέξεις, σε φάση "I want to believe".
Πρώτες μάχες ευνοικές: δε σε βγάζει bottom tier. Αυτό έχουν πει, όχι κάτι παραπάνω.
Επίσης "more upgraded vehicles" μπορεί να εννοεί (και μάλλον αυτό εννοεί) μεγαλύτερου tier. H πατέντα - και κατ'επέκταση η γλώσσα που χρησιμοποιείται σε αυτή - δεν απευθύνεται στους παίχτες, αλλά σε χαρτογιακάδες. Το να υποθέτει ότι έχεις stock άρμα στην αρχή είναι... το λογικό, το default του παιχνιδιού.
Τώρα αυτό με τα points σε απανωτές νίκες/ήττες εμένα μου φαίνεται απλά ως difficulty level. Γι'αυτόν που έχει απανωτές νίκες είναι challenging (και γιαυτό αυτοί με τα τρελά WR παίρνουν μάχες μόνοι τους που λέμε), γι'αυτόν που έχει απανωτές ήττες τον κρατάει στο παιχνίδι κι έχει η WG player base με ό,τι συνεπάγεται.
Βασικά ήδη ξέρουμε πολλούς, αν όχι όλους, κανόνες για το mm (mm weights, special mm vehicles, arty/scout mm, αυτά τα 2 που είπαμε πριν μπλαμπλα δε μπορώ να θυμηθώ άλλα τώρα) που σε μη ώρες αιχμής, καλή ώρα τώρα, αρχίζουν να μη λαμβάνονται υπ'όψιν, ώστε να μην υπάρχει μεγάλη αναμονή. Φαντάσου να βάλουν και skill based κανόνες ή να υπάρχουν τα διάφορα συνομωσιολογικά που συζητάμε.
Πρώτες μάχες ευνοικές: δε σε βγάζει bottom tier. Αυτό έχουν πει, όχι κάτι παραπάνω.
Επίσης "more upgraded vehicles" μπορεί να εννοεί (και μάλλον αυτό εννοεί) μεγαλύτερου tier. H πατέντα - και κατ'επέκταση η γλώσσα που χρησιμοποιείται σε αυτή - δεν απευθύνεται στους παίχτες, αλλά σε χαρτογιακάδες. Το να υποθέτει ότι έχεις stock άρμα στην αρχή είναι... το λογικό, το default του παιχνιδιού.
Τώρα αυτό με τα points σε απανωτές νίκες/ήττες εμένα μου φαίνεται απλά ως difficulty level. Γι'αυτόν που έχει απανωτές νίκες είναι challenging (και γιαυτό αυτοί με τα τρελά WR παίρνουν μάχες μόνοι τους που λέμε), γι'αυτόν που έχει απανωτές ήττες τον κρατάει στο παιχνίδι κι έχει η WG player base με ό,τι συνεπάγεται.
Βασικά ήδη ξέρουμε πολλούς, αν όχι όλους, κανόνες για το mm (mm weights, special mm vehicles, arty/scout mm, αυτά τα 2 που είπαμε πριν μπλαμπλα δε μπορώ να θυμηθώ άλλα τώρα) που σε μη ώρες αιχμής, καλή ώρα τώρα, αρχίζουν να μη λαμβάνονται υπ'όψιν, ώστε να μην υπάρχει μεγάλη αναμονή. Φαντάσου να βάλουν και skill based κανόνες ή να υπάρχουν τα διάφορα συνομωσιολογικά που συζητάμε.
Gooakis- Αριθμός μηνυμάτων : 120
Απ: Skill MM good or bad idea ?
Εγώ τρώγομαι με τις λέξεις ή αυτοί άλλα λένε και άλλα κάνουν από πίσω?
Δεν λέω ότι όλα είναι στραβά, τουναντίον τους βγάζω το καπέλο στην τελική γι' αυτό που έχουν δημιουργήσει και γι' αυτό τους ανταμοίβω. Εδώ όμως συζητάμε το τι ΘΑ γίνει χωρίς να ξέρουμε τι συμβαίνει ήδη και δεν είναι "πολλά στοιχεία" το mm spread των αρμάτων, τα platoon και το weighting που γνωρίζουμε από αυτά που λένε επίσημα. Είναι μόνο τρία και εδώ είναι το video που εξηγεί το MM.
Ειρωνία, στο 1:03 που λέει ότι ΔΕΝ εξαρτάται από την ικανότητα του παίκτη, δείχνει ταυτόχρονα την μπάρα του wr ενώ νωρίτερα αποκλείει ότι έχει σημασία αν είναι stock ή elite το άρμα. Αυτά είναι επίσημα τώρα, έτσι?
Πώς λοιπόν είναι συνομωσιολογία αυτά που έγραψα παραπάνω όταν δέχεσαι ήδη ότι δεν μπαίνεις τυχαία σε μια ομάδα αλλά εξαρτάται συν τοις άλλοις από το αν έχανες ή κέρδιζες τις τελευταίες μάχες ή αν ειναι καινούριο το άρμα την ίδια ώρα που αρνούνται κατηγορηματικά ότι δεν ισχύουν αυτά τα πράγματα? Επειδή δεν τα έχουν παραδεχτεί κάπου δημόσια μέχρι τώρα?
Μπορεί να το λογίζεις ως τυχαία διεργασία αυτό το πράγμα αλλά όσο εξαρτάται από μια σειρά από συνθήκες, δεν είναι. Και όσο περισσότερες οι συνθήκες, τόσο λιγότερο τυχαίο το σύστημα.
Και γιατί σώνει και καλά πρέπει όλο αυτό να ανήκει στη σφαίρα της συνομωσιολογίας (ειδικά από τη στιγμή που υπάρχουν γραπτά κάποια πράγματα που δύνανται να αναιρούν τα προφορικά), και να μην είναι απλά ένα bloody αντικείμενο κουβέντας; Να μου πεις ότι διυλίζω τον κώνωπα να το δεχτώ αλλά όσο λένε ότι "works as intended" μου κινεί την περιέργεια πώς works και τι intends.
Για να καταλήξω λοιπόν εκεί απ' όπου ξεκίνησα, τα παραπάνω δεν είναι κυνήγι μαγισσών. Είναι ότι δεν έχουμε ελεύθερο ΜΜ και όσο υπάρχει και αυτό το +-25% RNG δεν θα έχουμε ποτέ μη ελεγχόμενο περιβάλλον όπου το αποτέλεσμα θα είναι αποκλειστικά υπόθεση της ατομικής ικανότητας των παικτών. Νομίζω ότι και να αλλάξει το σύστημα, πάλι οι καλοί θα είναι στο 70% και οι κακοί (παίκτες εννοείται) στο 38-40%. Εκτός αν πιστεύει κανείς ότι η wg έχει σκοπό να σουτάρει τους τελευταίους οπότε να αναμένουμε μεγάλες εξελίξεις.
Την καλημέρα μου και στην υγειά μας ο πρώτος καφές
Δεν λέω ότι όλα είναι στραβά, τουναντίον τους βγάζω το καπέλο στην τελική γι' αυτό που έχουν δημιουργήσει και γι' αυτό τους ανταμοίβω. Εδώ όμως συζητάμε το τι ΘΑ γίνει χωρίς να ξέρουμε τι συμβαίνει ήδη και δεν είναι "πολλά στοιχεία" το mm spread των αρμάτων, τα platoon και το weighting που γνωρίζουμε από αυτά που λένε επίσημα. Είναι μόνο τρία και εδώ είναι το video που εξηγεί το MM.
Ειρωνία, στο 1:03 που λέει ότι ΔΕΝ εξαρτάται από την ικανότητα του παίκτη, δείχνει ταυτόχρονα την μπάρα του wr ενώ νωρίτερα αποκλείει ότι έχει σημασία αν είναι stock ή elite το άρμα. Αυτά είναι επίσημα τώρα, έτσι?
Πώς λοιπόν είναι συνομωσιολογία αυτά που έγραψα παραπάνω όταν δέχεσαι ήδη ότι δεν μπαίνεις τυχαία σε μια ομάδα αλλά εξαρτάται συν τοις άλλοις από το αν έχανες ή κέρδιζες τις τελευταίες μάχες ή αν ειναι καινούριο το άρμα την ίδια ώρα που αρνούνται κατηγορηματικά ότι δεν ισχύουν αυτά τα πράγματα? Επειδή δεν τα έχουν παραδεχτεί κάπου δημόσια μέχρι τώρα?
Μπορεί να το λογίζεις ως τυχαία διεργασία αυτό το πράγμα αλλά όσο εξαρτάται από μια σειρά από συνθήκες, δεν είναι. Και όσο περισσότερες οι συνθήκες, τόσο λιγότερο τυχαίο το σύστημα.
Και γιατί σώνει και καλά πρέπει όλο αυτό να ανήκει στη σφαίρα της συνομωσιολογίας (ειδικά από τη στιγμή που υπάρχουν γραπτά κάποια πράγματα που δύνανται να αναιρούν τα προφορικά), και να μην είναι απλά ένα bloody αντικείμενο κουβέντας; Να μου πεις ότι διυλίζω τον κώνωπα να το δεχτώ αλλά όσο λένε ότι "works as intended" μου κινεί την περιέργεια πώς works και τι intends.
Για να καταλήξω λοιπόν εκεί απ' όπου ξεκίνησα, τα παραπάνω δεν είναι κυνήγι μαγισσών. Είναι ότι δεν έχουμε ελεύθερο ΜΜ και όσο υπάρχει και αυτό το +-25% RNG δεν θα έχουμε ποτέ μη ελεγχόμενο περιβάλλον όπου το αποτέλεσμα θα είναι αποκλειστικά υπόθεση της ατομικής ικανότητας των παικτών. Νομίζω ότι και να αλλάξει το σύστημα, πάλι οι καλοί θα είναι στο 70% και οι κακοί (παίκτες εννοείται) στο 38-40%. Εκτός αν πιστεύει κανείς ότι η wg έχει σκοπό να σουτάρει τους τελευταίους οπότε να αναμένουμε μεγάλες εξελίξεις.
Την καλημέρα μου και στην υγειά μας ο πρώτος καφές
Arxiereas_- Αριθμός μηνυμάτων : 197
Απ: Skill MM good or bad idea ?
όντως δεν παίζω LoL. Εννοείς ότι το mm του είναι σαν το team battle του WoT? Γιατί όσο ασχολήθηκα με αυτό είδα να είναι unicums vs all others και δεν βλέπω πού είναι το challenging μέρος για έναν unicum που αντιμετωπίζει εκ των πραγμάτων ομάδες κακών ή μέτριων παικτών -την πλειονότητα δηλαδή- και σπανιότερα unicums αφού αυτοί είναι λιγότεροιSanguinius έγραψε:
Έτσι ακριβώς λειτουργεί και το mm του LoL στο team battle και έχει αρκετά ψεγάδια,δεν θα επεκταθώ περισσότερο γιατί πιθανόν δεν έχεις παίξει LoL.
Κοιτώντας την περιγραφή του ΤΒ όμως, υπόσχεται αλλαγές στην πορεία ενός παίκτη οπότε θα ήθελα κάποιος που το έχει λιώσει να μας πει τι συμβαίνει καθώς αυτό το mode είναι η επικρατούσα άποψη της WG για το skill based MM. Σε βάζει σταδιακά και σε ισάξιες αντίπαλες ομάδες ή κάτι άλλο?
In the current iteration of 7/42 team battles, World of Tanks matchmaking will choose maps in Standard battle mode at random (no Encounter/Assault). Skill-based matchmaking has been implemented into the sorting system for more competitive and fair matches. Each player will have particular Team Battle ratings assigned to them as they participate in more battles. However, everyone starts off the line equally in terms of ratings, whether it be professional or casual players. Therefore the first few weeks will be challenging and potentially discouraging for many until enough of a gap in ratings emerge. So, if you're being pitted against professional players right now, please don't give up! The matchmaking system will kick in soon.
Arxiereas_- Αριθμός μηνυμάτων : 197
Απ: Skill MM good or bad idea ?
Καλημέρα, μου φαίνεται ότι απλά κόλλησες στο "συνωμοσιολογικό" (ορθογραφικό update για να μη μας τη πει κι ο ιμπέριος ) αντί για τα από πάνω του. Παραμένει μη-skillbased, αφού αυτοί που'χουν απανωτές νίκες και να τους δυσκολεύει μπορεί να είναι και παίχτες με κακό winrate.
πχ πάνω κάτω όλοι οι παίχτες έχουν top-gun, πολλά ή λίγα, που σημαίνει ότι όλοι έχουν κάνει πολλές ή λίγες επικές μάχες στη wot-καριέρα τους, τα stats μας δείχνουν πόσο συχνά μπορεί κάποιος να τις κάνει...
Προσπαθώ να πω ότι οι πιθανότητες είναι άπειρες, κι αυτός ο κανόνας στη πατέντα δεν κάνει διακρίσεις εξ'αρχής στα χαρακτηριστικά/skills του παίχτη. Αν είσαι τόσο καλός που νικάς πολύ, σου μειώνει την τυχαία τοποθέτηση σε tier level, γιατί αν τύχαινε και έπαιζες για πάντα top tier, θα νικούσες για πάντα (θα μειωνόταν και το ενδιαφέρον φαντάζομαι). Αντίστοιχα και για το αντίθετο.
Επειδή δεν το αναφέραμε: αυτό το σύστημα με τα points ισχύει για το άρμα του παίχτη, όχι για τον παίχτη.
Στην απάντηση στον Sang λες για το TB skill mm, για να επιστρέψουμε ον τόπικ. Δεν μ'άρεσε το TB mode και δεν έχω ασχοληθεί, αλλά αυτό που περιγράφεις είναι το τι γίνεται όταν δεν υπάρχει αρκετό player base για να κάνει το mm τις διακρίσεις που χρειάζεται για να δουλέψει με skill-mm. Την μέρα skill mm, το βράδυ το χάος θα γίνεται
πχ πάνω κάτω όλοι οι παίχτες έχουν top-gun, πολλά ή λίγα, που σημαίνει ότι όλοι έχουν κάνει πολλές ή λίγες επικές μάχες στη wot-καριέρα τους, τα stats μας δείχνουν πόσο συχνά μπορεί κάποιος να τις κάνει...
Προσπαθώ να πω ότι οι πιθανότητες είναι άπειρες, κι αυτός ο κανόνας στη πατέντα δεν κάνει διακρίσεις εξ'αρχής στα χαρακτηριστικά/skills του παίχτη. Αν είσαι τόσο καλός που νικάς πολύ, σου μειώνει την τυχαία τοποθέτηση σε tier level, γιατί αν τύχαινε και έπαιζες για πάντα top tier, θα νικούσες για πάντα (θα μειωνόταν και το ενδιαφέρον φαντάζομαι). Αντίστοιχα και για το αντίθετο.
Επειδή δεν το αναφέραμε: αυτό το σύστημα με τα points ισχύει για το άρμα του παίχτη, όχι για τον παίχτη.
Στην απάντηση στον Sang λες για το TB skill mm, για να επιστρέψουμε ον τόπικ. Δεν μ'άρεσε το TB mode και δεν έχω ασχοληθεί, αλλά αυτό που περιγράφεις είναι το τι γίνεται όταν δεν υπάρχει αρκετό player base για να κάνει το mm τις διακρίσεις που χρειάζεται για να δουλέψει με skill-mm. Την μέρα skill mm, το βράδυ το χάος θα γίνεται
Gooakis- Αριθμός μηνυμάτων : 120
Απ: Skill MM good or bad idea ?
Arxiereas_ έγραψε:if you're being pitted against professional players right now, please don't give up! The matchmaking system will kick in soon
@@ρια, ένας χρόνος κοντεύει, και ακόμα ο Hami, όποτε παίζει TB, τον βγάζει με κάτι τομάτες, που γελάει ο κόσμος.
imperiumgraecum- Αριθμός μηνυμάτων : 444
Απ: Skill MM good or bad idea ?
Τώρα με τα stronkholds δε προσπαθούν να το πεθάνουν το TB mode; ή έχω καταλάβει λάθος; Αν δεν μπαίνουν να παίξουν αρκετοί τότε σταματάνε να ισχύουν τα κριτήρια του mm, κι αν το'χουν παρατήσει οι καλοί παίχτες για το stronkhold με τις clans τους, τότε λογικό είναι να βρίσκει μόνο τομάτες ο Χάμης
Gooakis- Αριθμός μηνυμάτων : 120
Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
Παρόμοια θέματα
» fteroo Νέος
» Θέμα με skill πληρώματος
» Controlled Impact (Driver's Skill)
» ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ Μνήμες G.Skill Ripjaws 2x2GB στα 2000mhz
» Good Battle
» Θέμα με skill πληρώματος
» Controlled Impact (Driver's Skill)
» ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ Μνήμες G.Skill Ripjaws 2x2GB στα 2000mhz
» Good Battle
Σελίδα 1 από 2
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Σαβ Νοε 03, 2018 2:01 am από WaffenAbteilung
» AΛΛΑΓΉ ΣΤΗ ΓΛΏΣΣΑ ΔΙΑΤΑΓΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
Κυρ Σεπ 23, 2018 3:14 am από WaffenAbteilung
» ΜΑΥΡΗ ΟΘΟΝΗ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Σαβ Σεπ 08, 2018 12:18 pm από KronosT
» ESL Greece WoT
Τετ Απρ 25, 2018 10:41 am από konstantinoslk
» ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ
Σαβ Απρ 07, 2018 12:06 am από KronosT
» ΑΓΟΡΑ ΜΕΣΩ SMS
Σαβ Μαρ 24, 2018 11:59 pm από KronosT
» ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΜΕΛΗ METALCOCKS
Σαβ Μαρ 24, 2018 2:37 am από falakros
» PHOENIX REBEL (PNX-R)
Παρ Μαρ 02, 2018 1:51 pm από blsbill
» Ασχολειστε με το WOT πλεον.
Πεμ Ιαν 18, 2018 10:48 am από falakros