World of Tanks Greece
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.

Skill MM good or bad idea ?

+6
Gooakis
Arxiereas_
JDeviant
dfk_7677
Sanguinius
gregorakis
10 απαντήσεις

Σελίδα 2 από 2 Επιστροφή  1, 2

Πήγαινε κάτω

Skill MM good or bad idea ? - Σελίδα 2 Empty Απ: Skill MM good or bad idea ?

Δημοσίευση από imperiumgraecum Σαβ Οκτ 04, 2014 2:20 am

Gooakis έγραψε:ορθογραφικό update για να μη μας τη πει κι ο ιμπέριος Razz

Skill MM good or bad idea ? - Σελίδα 2 2vc96ci
imperiumgraecum
imperiumgraecum

Αριθμός μηνυμάτων : 444

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Skill MM good or bad idea ? - Σελίδα 2 Empty Απ: Skill MM good or bad idea ?

Δημοσίευση από Sanguinius Σαβ Οκτ 04, 2014 4:57 am

Σε όσα tb είχα παίξει,ήμασταν όλοι πράσινοι και ένας μώβ που και που και πέφταμε με κάτι ντομάτες και κάτι πορτοκαλί που δεν μπορούσαν να κατεβάσουν σωστή ομάδα.
  Όσον αφορά το θέμα του LoL στο team builder και στα normal,βάζουν το mmr ,το οποίο είναι διαφορετικό από το mmr των ranked,όσο παίζεις και κερδίζεις αυξάνεται το mmr και αντιμετωπίζεις καλύτερους αντιπάλους.Όταν όμως κατέστησαν το team battle στο LoL,μόνιμο game mode,άλλαξαν το σύστημα,πλέον ανάλογα με τον ρόλο που επιλέγεις από τα 4 βασικά top,mid,bot,jungle και από τις υποκατηγορίες fighter,assassin,marksman,mage,tank,support,ενεργοποιείται το matchmaking και ψάχνει να σου βρει αντίπαλο,όχι ανάλογο της ικανότητας σου,αλλά πόσες φορές έχεις παίξει τον συγκεκριμένο ρόλο στο team builder.Αυτό το σύστημα αύξουσας απόδοσης γάμησε εντελώς το mm,έπεφτα με κάτι σιλβεράδες με κάτι γκολντάδες τους οποίους τους έτρωγα ζωντανούς.
   Για να το διορθώσουν έβαλαν και το mmr μέσα στον κώδικα και τότε ξέφυγε εντελώς το πράγμα.Μπαίνω σε radom team builder με το smurf του Konektiv που είναι unranked,εγώ με το κανονικό μου,όπως και Τ5 yELLOW και βάζουμε για support το smurf του forgotten love και τον ghostly assassin για adc,επίσης με το smurf (όλα τα smurf  είναι unranked) βρίσκουμε αντίπαλη ομάδα και τους κοιτάω στο lol nexus και μας βγάζει με 3 γκολντάδες και 2 σιλβεράδς αντιπάλους OMFG μόνο και μόνο γιατί είχαμε unranked accounts στην 5αδα και επιλέξαμε επίτηδες καινούριους ρόλους για να έχουμε ευνοϊκό mm
   Στο WoT λοιπόν οι πόντοι που έχεις με κάθε νίκη και το personal rating είναι το mmr του LoL και το ευνοϊκό mm που έχεις με κάθε καινούριο tank που παίζεις είναι το active matchmaking του LoL.Όταν τα συνδύασαν οι πανέξυπνοι developers της Riot,δημιούργησαν το must abused system in the world.Φανταστείτε τι έχει να γίνει αν δημιουργήσει κάτι παρόμοιο και η wg.Ήδη φαντάζομαι το διαβολικό χαμόγελο που θα σχηματίζεται στο πρόσωπο του imperium καθώς θα διαβάζει αυτές τις αράδες,σκεπτόμενος το abuse που θα μπορεί να κάνει στο mm
Sanguinius
Sanguinius

Αριθμός μηνυμάτων : 968

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Skill MM good or bad idea ? - Σελίδα 2 Empty Απ: Skill MM good or bad idea ?

Δημοσίευση από Arxiereas_ Σαβ Οκτ 04, 2014 6:39 pm

@gooakis
Συμφωνούμε απόλυτα, δεν είναι skill based το MM όπως είναι στημένο τώρα και το τι επιπλέον κάνει ή δεν κάνει, δεν το αλλάζει αυτό.

Για να κλείσει και το περί συνωμοσιών, αυτό δεν είναι τίποτα. Απλή περιέργεια και ελεύθερος χρόνος να το ψάχνω. Αν θες real conspiracy theory στο wot, υπάρχει υλικό.


@sang
ό,τι exploit και αν βρεθεί, θα έρθει η wg με τη γνωστή καραμέλα του "balancing" να το εξαφανίσει. 

"We are moons ahead, kittens"


@imperium
Δασκάλες ε? Και περιμένεις τώρα να διορθωθούμε....   Twisted Evil
Arxiereas_
Arxiereas_

Αριθμός μηνυμάτων : 197

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Skill MM good or bad idea ? - Σελίδα 2 Empty Απ: Skill MM good or bad idea ?

Δημοσίευση από Sanguinius Κυρ Οκτ 05, 2014 4:05 am

Arxiereas_ έγραψε:@gooakis
Συμφωνούμε απόλυτα, δεν είναι skill based το MM όπως είναι στημένο τώρα και το τι επιπλέον κάνει ή δεν κάνει, δεν το αλλάζει αυτό.

Για να κλείσει και το περί συνωμοσιών, αυτό δεν είναι τίποτα. Απλή περιέργεια και ελεύθερος χρόνος να το ψάχνω. Αν θες real conspiracy theory στο wot, υπάρχει υλικό.


@sang
ό,τι exploit και αν βρεθεί, θα έρθει η wg με τη γνωστή καραμέλα του "balancing" να το εξαφανίσει. 

"We are moons ahead, kittens"


@imperium
Δασκάλες ε? Και περιμένεις τώρα να διορθωθούμε....   Twisted Evil
Ισχύει,αλλά δεν κάνει και πολύ καλή δουλειά στον τομέα του blalancing η wg,οπότε θα το εξαφανίσει η θα το κάνει ακόμα χειρότερο;
Sanguinius
Sanguinius

Αριθμός μηνυμάτων : 968

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Skill MM good or bad idea ? - Σελίδα 2 Empty Απ: Skill MM good or bad idea ?

Δημοσίευση από Founder Δευ Οκτ 06, 2014 4:58 am

Να ρωτήσω κάτι πόσοι εδώ μέσα πιστεύουν ότι το MM είναι ένα απλά random πραγματάκι που κοιτάει απλά τα tank και σε βάζει σε match ???? Παίδες αν ένα κομμάτι του κώδικα του WOT είναι εξαιρετικό και περίπλοκο μαζί είναι το MM. Παίρνει υπόψιν του 200 πράγματα.... Όσον αφορά το skill εγώ πιστεύω ότι αν μπει και χρησιμοποιηθεί σωστά θα βοηθήσει αρκετά στο balance του παιχνιδιού αν και κάτι κλαμένοι σαν τον edrard θα ξενερώσουν μάλλον γιατί τους αρέσουν τα 15/0.....
Founder
Founder
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 786
Ηλικία : 79

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Skill MM good or bad idea ? - Σελίδα 2 Empty Απ: Skill MM good or bad idea ?

Δημοσίευση από taramas Δευ Οκτ 06, 2014 2:49 pm

Επιτέλους μια συζήτηση επιπέδου, βρίσκω πολύ μελετημένα και σοβαρά όσα έχω διαβάσει, πολλά δε απο αυτά με έχουν καλύψει, αυτό που εγώ θα προσθέσω είναι κάτι πολύ γνωστό αλλά μερικές φορές το ξεχνάμε,
η WG εχει βασίσει το WOT στην ιδέα του όλοι χωράνε και κανείς δεν πρέπει να τα παρατάει, οπότε ότι κι αν κάνει σωστό ή λάθος εχει βάση αυτή την ιδέα, ενα διαφορετικό mm που θα χωρίσει αναγκαστικά τους παίχτες σε κατηγορίες μέσα στο παιχνίδι θα έχει σαν αποτέλεσμα την αποχώρηση πολλών, οπότε αυτό που πιστεύω οτι θέλει να κάνει η WG είναι να κρατάει οσο γίνεται περισσότερους μέσα.
Το TB έχει πεθάνει και στην θέση του προωθείται το stronghold, ο χάρτης εχει γίνει δύσκολος για την μάζα και σε αντίβαρο φτιάχνονται διάφορα event πιο προσβάσιμα σε μικρότερες ομάδες και όλα αυτά πάντα με σκοπό να δοθεί ερέθισμα σε όλους και να μην φύγει κανείς.
Τέλος οποιοδήποτε επιπλέον στοιχείο ελέγχου του mm θα επιβαρύνει τον χρόνο εναρξης της μάχης και αυτό ήταν και είναι το πλεονέκτημα του WOT εναντι των άλλων, οσοι παίζουν π.χ. LOL το ξέρουν καλά.

taramas

Αριθμός μηνυμάτων : 747
Ηλικία : 61

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Skill MM good or bad idea ? - Σελίδα 2 Empty Απ: Skill MM good or bad idea ?

Δημοσίευση από Arxiereas_ Τετ Οκτ 08, 2014 9:31 pm

taramas έγραψε:η WG εχει βασίσει το WOT στην ιδέα του όλοι χωράνε και κανείς δεν πρέπει να τα παρατάει, οπότε ότι κι αν κάνει σωστό ή λάθος εχει βάση αυτή την ιδέα, ενα διαφορετικό mm που θα χωρίσει αναγκαστικά τους παίχτες σε κατηγορίες μέσα στο παιχνίδι θα έχει σαν αποτέλεσμα την αποχώρηση πολλών, οπότε αυτό που πιστεύω οτι θέλει να κάνει η WG είναι να κρατάει οσο γίνεται περισσότερους μέσα.

Τέλος οποιοδήποτε επιπλέον στοιχείο ελέγχου του mm θα επιβαρύνει τον χρόνο εναρξης της μάχης και αυτό ήταν και είναι το πλεονέκτημα του WOT εναντι των άλλων, οσοι παίζουν π.χ. LOL το ξέρουν καλά.
H WG κάνει τη δουλειά της αδιαφορώντας (ή μήπως όχι?) για τις εντυπώσεις. Χαρακτηριστικά, όποιο review του παιχνιδιού έχω διαβάσει, στα αρνητικά του έχει πρώτο πρώτο το ότι δεν είναι καθόλου φιλικό για τους αρχάριους (το ότι είναι πολύπλοκο το είχαν στα θετικά). 
Η ερμηνεία που δίνω είναι ότι ο αρχάριος δυσανασχετεί ευρισκόμενος στην ίδια μάχη με κάποιον που έχει πολλές χιλιάδες μάχες και κάνει sealclubbing. Υπό αυτή την έννοια, το MM που θα γίνεται μεταξύ ομάδων ίσων ικανοτήτων, θα είναι θετικό και θα κρατήσει αυτόν τον αρχάριο παίκτη. Για τον άλλον που έχει δεν έχει 3κ μάχες και περιφέρεται σαν κρέας  στην πίστα με το IS7 του, σωτηρία δεν υπάρχει και μάλλον δεν πτοείται ούτως ή άλλως.

Όσο έχει αυτού του πληθυσμιακού μεγέθους βάση παικτών, κανένα στοιχείο ελέγχου δεν είναι απαγορευτικό για την έναρξη της μάχης εντός μιας λογικής αναμονής. Η επεξεργασία και ανάλυση γίνονται σε κλάσματα κι από εκεί και πέρα οποιοσδήποτε χρόνος αναμονής είναι για να βρεθεί η κατάλληλη ομάδα. Αν δεν βρεθεί τότε περιορίζονται οι συνθήκες ή θα μπεις σε ομάδες με λιγότερα άρματα (7vs7 σε random) ή γυρνάς στο garage όπως τότε που προσπαθούσες 5 το πρωί να παίξεις 8άρι arty (πριν γίνουν 10άρια). Όταν έχει πολύ κόσμο μέσα και όλα τα στοιχεία ελέγχου μπορούν να ληφθούν υπ' όψιν, τότε έχουμε και εκείνα τα πετυχημένα Σ/Κ που ή θα κερδίζεις εύκολα, ή θα χάνεις ακόμη πιο εύκολα (εξαρτάται αν έχεις ανάδρομο ερμή, φεγγάρι χλωμό και κρόνο στα δεκάρια)

Σημείωση: Υπήρχε πινακάκι που έλεγε πόσα άρματα / tier υπήρχαν στην αναμονή εκείνη την ώρα. Γιατί το αφαίρεσαν, οεο??
Arxiereas_
Arxiereas_

Αριθμός μηνυμάτων : 197

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σελίδα 2 από 2 Επιστροφή  1, 2

Επιστροφή στην κορυφή

- Παρόμοια θέματα

 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης