Παίξιμο με πυροβολικό!
+6
Arxiereas_
taramas
gregorakis
imperiumgraecum
Sanguinius
smitsos
10 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 2
Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
Παίξιμο με πυροβολικό!
Καλημέρα σε όλους!
Τον τελευταίο καιρό ψήνομαι για πυροβολικό και έκανα κίνηση,προτίμησα να πάρω Γερμανό αν έχει παίξει κάνεις θα εκτιμούσα λίγο βοήθεια κάνα τιπ για στοχευση και γενικά βολές από μακριά.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Τον τελευταίο καιρό ψήνομαι για πυροβολικό και έκανα κίνηση,προτίμησα να πάρω Γερμανό αν έχει παίξει κάνεις θα εκτιμούσα λίγο βοήθεια κάνα τιπ για στοχευση και γενικά βολές από μακριά.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
smitsos- Αριθμός μηνυμάτων : 31
Απ: Παίξιμο με πυροβολικό!
Γενικά για το πυροβολικό ή συγκεκριμένα για τους Γερμανούς;
Sanguinius- Αριθμός μηνυμάτων : 968
Απ: Παίξιμο με πυροβολικό!
Kαρκίνος σε όλα τα πυροβολικά.
Απλά σταμάτα ό,τι πυροβολικό grind-άρεις, γδύσ' το, στείλε το στο διάολο και βάλε το crew σε κανονικό άρμα, Like a boss
Απλά σταμάτα ό,τι πυροβολικό grind-άρεις, γδύσ' το, στείλε το στο διάολο και βάλε το crew σε κανονικό άρμα, Like a boss
imperiumgraecum- Αριθμός μηνυμάτων : 444
Απ: Παίξιμο με πυροβολικό!
Sααanguinius κοίτα μία εικόνα περί πυροβολικό την έχω μέσω του παιχνιδιού και γενικά κάνα δυο πράγματα.
Αυτό θέλω να καταλάβω είναι ο τρόπος επιτυχής βολής σε μακρινή απόσταση δηλαδή όταν τελειώσει ο κύκλος στοχου κεντραρεις το σταυρονημα πάνω στο άρμα η σε σημεία παραπλευρα για να το στείλεις κανονικά!
Φιλε imperiumgraecum καλό είναι για εμένα έτσι να δοκιμάζουμε τα πάντα στο παιχνίδι για να έχουμε άποψη!
Αυτό θέλω να καταλάβω είναι ο τρόπος επιτυχής βολής σε μακρινή απόσταση δηλαδή όταν τελειώσει ο κύκλος στοχου κεντραρεις το σταυρονημα πάνω στο άρμα η σε σημεία παραπλευρα για να το στείλεις κανονικά!
Φιλε imperiumgraecum καλό είναι για εμένα έτσι να δοκιμάζουμε τα πάντα στο παιχνίδι για να έχουμε άποψη!
smitsos- Αριθμός μηνυμάτων : 31
Απ: Παίξιμο με πυροβολικό!
Ελπίζω τα αγγλικά σου να είναι καλά https://www.youtube.com/watch?v=Ye2c8D5MQGU
Sanguinius- Αριθμός μηνυμάτων : 968
Απ: Παίξιμο με πυροβολικό!
... πρέπει να παίξεις με arty για να έχεις καλύτερη εικόνα του παιχνιδιού ... αφού ξεκίνησες γερμανικά φτιάξε και μείνε αρκετό καιρό στο grille που είναι και op και αντιπροσωπευτικό δείγμα (μικρό εύρος βολής, καλό κανόνι, γενικά above average σε όλα) ... το rng στα arty είναι πολύ μεγάλο, όποιος σου πει πως πρέπει να σημαδεύεις και πως να κάνεις pen ή max dmg απλά σου λέει μλκς ... θα βρεις μόνος σου με τον καιρό τι πρέπει να κάνεις ... εγώ θα σου δώσω μόνο ένα tip που πίστεψέ με οι περισσότεροι που θεωρούν τους εαυτούς τους "artiλεραδες" αγνοούν: όσο πιο μακριά από το στόχο είναι το arty τόσο πιο άστοχο είναι ...
gregorakis- Αριθμός μηνυμάτων : 841
Απ: Παίξιμο με πυροβολικό!
Θα διαφωνήσω το videoa που έστειλα,είναι 100% έγκυρο και τα ίδια ακριβώς πράγματα μας έχει πει και ο we just dinged them,ο οποίος mainαρει arty ( έχει 4,597 μάχες με arrty,το 39% των συνολικών μαχών του).Υπάρχει συγκεκριμένος τρόπος χειρισμού του arty και το πως να στοχεύειςgregorakis έγραψε:... πρέπει να παίξεις με arty για να έχεις καλύτερη εικόνα του παιχνιδιού ... αφού ξεκίνησες γερμανικά φτιάξε και μείνε αρκετό καιρό στο grille που είναι και op και αντιπροσωπευτικό δείγμα (μικρό εύρος βολής, καλό κανόνι, γενικά above average σε όλα) ... το rng στα arty είναι πολύ μεγάλο, όποιος σου πει πως πρέπει να σημαδεύεις και πως να κάνεις pen ή max dmg απλά σου λέει μλκς ... θα βρεις μόνος σου με τον καιρό τι πρέπει να κάνεις ... εγώ θα σου δώσω μόνο ένα tip που πίστεψέ με οι περισσότεροι που θεωρούν τους εαυτούς τους "artiλεραδες" αγνοούν: όσο πιο μακριά από το στόχο είναι το arty τόσο πιο άστοχο είναι ...
Sanguinius- Αριθμός μηνυμάτων : 968
Απ: Παίξιμο με πυροβολικό!
Το πυροβολικό είναι το παρεξηγημένο κομμάτι του παιχνιδιού, για να παίξεις πραγματικά θέλει πολύ χρόνο για να μάθεις το άρμα καλά, το κάθε ενα εχει τις δικές του παραξενιές, για αρχή βάλε ενα σκοπευτικό που να σου δίνει εκτός απο τα βασικά + τον χρόνο της βολής + την κλίση του άρματος, πως θα βρίσκεις τον στόχο θα το μάθεις μόνος σου με εξάσκηση.
taramas- Αριθμός μηνυμάτων : 747
Ηλικία : 61
Απ: Παίξιμο με πυροβολικό!
Αυτά που δείχνει στο video δυστυχώς τα διαπίστωσα με τον πιο επώδυνο (χρονοβόρο δηλαδή) τρόπο μετά από 500 μάχες με Τ92 και πάνω από τις μισές βολές στο γάμο του μελανόφθαλμου.
Όντως το να τοποθετείς το αντίπαλο άρμα στο πρώτο μισό του οβάλ κύκλου στόχευσης έχει πολλές πιθανότητες να πετύχει το άρμα ΑΛΛΑ δεν θυμάμαι ποτέ να του έκανα μεγάλο damage. Τελευταία είπα να ξαναδοκιμάσω καρκ.... εεεεε...εε arty και σημαδεύοντας πάνω στο άρμα ξαναείδα χιλιάρικα αλλά δεν είναι σίγουρο ότι θα πετύχει. Είναι πάντως ο μόνος τρόπος για να βρεις άρμα που είναι στην πίσω μεριά ενός λόφου όπως π.χ. το βόρειο μέρος της westfield που χτυπιούνται τα heavy).
Με το 261 πάλι όσες φορές στόχευσα όπως δείχνει το video πάνω σε E100 που το βλέπω μούρη του έκανα critical hit χωρίς damage.
Στην ουσία δεν βλέπω διαφωνία μεταξύ sang και greg, και τα δύο ισχύουν, το μεν video για μακρυνές βολές και αυτό που λέει ο Νίκος για καλύτερο accuracy γενικότερα. Αν το arty είναι γρήγορο προτιμότερο να είναι από κοντά και να κάνει συνεχώς relocate, αν είναι τα ζώα μου αργά και αράζει σε μια γωνία ας παίζει όπως λέει το video.
Ακόμη καλύτερη η πρόταση του imperium, όχι για κανέναν άλλο λόγο αλλά σου ρχεται να τα σπάσεις όλα όποτε φτάνεις με med ή LT να φας τα arty να είναι πάντα γεμάτα και με το που γυρνάνε και σου ρίχνουν χωρίς καν να σημαδεύουν να φεύγεις σούμπιντος.
ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ!!!
Όντως το να τοποθετείς το αντίπαλο άρμα στο πρώτο μισό του οβάλ κύκλου στόχευσης έχει πολλές πιθανότητες να πετύχει το άρμα ΑΛΛΑ δεν θυμάμαι ποτέ να του έκανα μεγάλο damage. Τελευταία είπα να ξαναδοκιμάσω καρκ.... εεεεε...εε arty και σημαδεύοντας πάνω στο άρμα ξαναείδα χιλιάρικα αλλά δεν είναι σίγουρο ότι θα πετύχει. Είναι πάντως ο μόνος τρόπος για να βρεις άρμα που είναι στην πίσω μεριά ενός λόφου όπως π.χ. το βόρειο μέρος της westfield που χτυπιούνται τα heavy).
Με το 261 πάλι όσες φορές στόχευσα όπως δείχνει το video πάνω σε E100 που το βλέπω μούρη του έκανα critical hit χωρίς damage.
Στην ουσία δεν βλέπω διαφωνία μεταξύ sang και greg, και τα δύο ισχύουν, το μεν video για μακρυνές βολές και αυτό που λέει ο Νίκος για καλύτερο accuracy γενικότερα. Αν το arty είναι γρήγορο προτιμότερο να είναι από κοντά και να κάνει συνεχώς relocate, αν είναι τα ζώα μου αργά και αράζει σε μια γωνία ας παίζει όπως λέει το video.
Ακόμη καλύτερη η πρόταση του imperium, όχι για κανέναν άλλο λόγο αλλά σου ρχεται να τα σπάσεις όλα όποτε φτάνεις με med ή LT να φας τα arty να είναι πάντα γεμάτα και με το που γυρνάνε και σου ρίχνουν χωρίς καν να σημαδεύουν να φεύγεις σούμπιντος.
ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ!!!
Arxiereas_- Αριθμός μηνυμάτων : 197
Απ: Παίξιμο με πυροβολικό!
Αυτά που λέει το video,τα έχει και στα game mechanics στο site του παιχνιδιού ( αν δεν κάνω λάθος).Πάντως για τα shotguns shots που λέει ο από πάνω,είναι μεγάλο ζήτημα.Το '13 θυμάμαι,ήταν λίγα arty που μπορούσαν να πάνε σε td mode και να φέρουν αποτέλεσμα πχ. το hummel,πλέον οποιοδήποτε arty είναι αποδοτικό σε td mode.Κάτι πρέπει να έχουν αλλάξει σίγουρα ή στο rng ή στο impulse
Sanguinius- Αριθμός μηνυμάτων : 968
Απ: Παίξιμο με πυροβολικό!
Sang, άλλαξε ό,τι άλλαξε σε όλα τα άρματα η 8.6: η ευστοχία.
Και γενικά μεγάλο τιπ να ξέρεις τι άλλαξε στην 8.6, για τον τρόπο παιχνιδιού του arty. Αυτό, μου διαφεύγει πως λέγεται αυτή τη στιγμή, που η κάννη του οποιουδήποτε άρματος κολλάει στα objects - ή στα τανκς - όταν σημαδεύεις, ισχύει ΚΑΙ για τα arty, παρ'όλο που είσαι σε god mode και τα βλέπεις απ'τον ουρανό. Αν ρίξεις τυφλή σε άρμα που έχει "σβήσει" και είναι πίσω από βράχο ή κάποιο άλλο αντικείμενο, να'σαι 100% σίγουρος ότι θα βρει το βράχο, όπως θα γινόταν αν σημάδευες με άρμα. Μη τη χάσεις τη βολή, κρίμα είναι. Αυτό μπορεί να λειτουργήσει και θετικά, ιδίως όταν είναι σε κίνηση ο αντίπαλος και ψιλο-υπολογίσεις πότε θα ανέβει στο τάδε ύψωμα που ξέρεις ότι θα κολλήσει η βολή και θα σκάσει ακριβώς εκεί ακόμα και χωρίς πολύ aiming. Δεν ξέρω κατά πόσο γίνεται κατανοητό όλο αυτό χωρίς να υπάρχει εικόνα αυτών που περιγράφω.
Σίγουρα αυτά φαίνονται πολύ advanced για τον φίλο μας τον smitso που ζήτησε τιπς. Καλά έκανες και ξεκίνησες γερμανικά, είναι αρκετά φιλική γραμμή για ξεκίνημα. Το βίντεο του Sang είναι καταπληκτικό (κι όλη η "Path To Improvement" playlist του καναλιού αυτού είναι must για όποιον θέλει να μάθει το παιχνίδι γενικά) και πέραν αυτού δεν υπάρχουν πολλά να πούμε. Με τα arty μαζεύονται αργά τα experience οπότε θα έχεις τον χρόνο να μάθεις τις ιδιαιτερότητες των maps και του κάθε οχήματος, και να προβλέπεις καλύτερα πως θα εξελιχθεί η μάχη ώστε/και να δοκιμάζεις άμεσα άλλα positions όταν δεν έχεις βολή. Απλά μην είσαι στατικός σε όλη τη μάχη. Καλή επιτυχία!
Και γενικά μεγάλο τιπ να ξέρεις τι άλλαξε στην 8.6, για τον τρόπο παιχνιδιού του arty. Αυτό, μου διαφεύγει πως λέγεται αυτή τη στιγμή, που η κάννη του οποιουδήποτε άρματος κολλάει στα objects - ή στα τανκς - όταν σημαδεύεις, ισχύει ΚΑΙ για τα arty, παρ'όλο που είσαι σε god mode και τα βλέπεις απ'τον ουρανό. Αν ρίξεις τυφλή σε άρμα που έχει "σβήσει" και είναι πίσω από βράχο ή κάποιο άλλο αντικείμενο, να'σαι 100% σίγουρος ότι θα βρει το βράχο, όπως θα γινόταν αν σημάδευες με άρμα. Μη τη χάσεις τη βολή, κρίμα είναι. Αυτό μπορεί να λειτουργήσει και θετικά, ιδίως όταν είναι σε κίνηση ο αντίπαλος και ψιλο-υπολογίσεις πότε θα ανέβει στο τάδε ύψωμα που ξέρεις ότι θα κολλήσει η βολή και θα σκάσει ακριβώς εκεί ακόμα και χωρίς πολύ aiming. Δεν ξέρω κατά πόσο γίνεται κατανοητό όλο αυτό χωρίς να υπάρχει εικόνα αυτών που περιγράφω.
Σίγουρα αυτά φαίνονται πολύ advanced για τον φίλο μας τον smitso που ζήτησε τιπς. Καλά έκανες και ξεκίνησες γερμανικά, είναι αρκετά φιλική γραμμή για ξεκίνημα. Το βίντεο του Sang είναι καταπληκτικό (κι όλη η "Path To Improvement" playlist του καναλιού αυτού είναι must για όποιον θέλει να μάθει το παιχνίδι γενικά) και πέραν αυτού δεν υπάρχουν πολλά να πούμε. Με τα arty μαζεύονται αργά τα experience οπότε θα έχεις τον χρόνο να μάθεις τις ιδιαιτερότητες των maps και του κάθε οχήματος, και να προβλέπεις καλύτερα πως θα εξελιχθεί η μάχη ώστε/και να δοκιμάζεις άμεσα άλλα positions όταν δεν έχεις βολή. Απλά μην είσαι στατικός σε όλη τη μάχη. Καλή επιτυχία!
Gooakis- Αριθμός μηνυμάτων : 120
Απ: Παίξιμο με πυροβολικό!
Ναι θυμάμαι τα patch notes του 8.6,αλλά υποτίθεται σε αυτό το patch άλλαξαν πάλι την ευστοχία στα άρματα (νομίζω)Gooakis έγραψε:Sang, άλλαξε ό,τι άλλαξε σε όλα τα άρματα η 8.6: η ευστοχία.
Και γενικά μεγάλο τιπ να ξέρεις τι άλλαξε στην 8.6, για τον τρόπο παιχνιδιού του arty. Αυτό, μου διαφεύγει πως λέγεται αυτή τη στιγμή, που η κάννη του οποιουδήποτε άρματος κολλάει στα objects - ή στα τανκς - όταν σημαδεύεις, ισχύει ΚΑΙ για τα arty, παρ'όλο που είσαι σε god mode και τα βλέπεις απ'τον ουρανό. Αν ρίξεις τυφλή σε άρμα που έχει "σβήσει" και είναι πίσω από βράχο ή κάποιο άλλο αντικείμενο, να'σαι 100% σίγουρος ότι θα βρει το βράχο, όπως θα γινόταν αν σημάδευες με άρμα. Μη τη χάσεις τη βολή, κρίμα είναι. Αυτό μπορεί να λειτουργήσει και θετικά, ιδίως όταν είναι σε κίνηση ο αντίπαλος και ψιλο-υπολογίσεις πότε θα ανέβει στο τάδε ύψωμα που ξέρεις ότι θα κολλήσει η βολή και θα σκάσει ακριβώς εκεί ακόμα και χωρίς πολύ aiming. Δεν ξέρω κατά πόσο γίνεται κατανοητό όλο αυτό χωρίς να υπάρχει εικόνα αυτών που περιγράφω.
Σίγουρα αυτά φαίνονται πολύ advanced για τον φίλο μας τον smitso που ζήτησε τιπς. Καλά έκανες και ξεκίνησες γερμανικά, είναι αρκετά φιλική γραμμή για ξεκίνημα. Το βίντεο του Sang είναι καταπληκτικό (κι όλη η "Path To Improvement" playlist του καναλιού αυτού είναι must για όποιον θέλει να μάθει το παιχνίδι γενικά) και πέραν αυτού δεν υπάρχουν πολλά να πούμε. Με τα arty μαζεύονται αργά τα experience οπότε θα έχεις τον χρόνο να μάθεις τις ιδιαιτερότητες των maps και του κάθε οχήματος, και να προβλέπεις καλύτερα πως θα εξελιχθεί η μάχη ώστε/και να δοκιμάζεις άμεσα άλλα positions όταν δεν έχεις βολή. Απλά μην είσαι στατικός σε όλη τη μάχη. Καλή επιτυχία!
Sanguinius- Αριθμός μηνυμάτων : 968
Απ: Παίξιμο με πυροβολικό!
1. Όσο πιο μακριά είσαι από το στόχο τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να αστοχήσεις αλλά και να κάνεις pen με max damage. Η βολή ολοκληρώνει την καμπύλη και βρίσκει στο ανύπαρκτο armour του engine deck ή της οροφής του πύργου.
2. Κάθε arty έχει διαφορετικό velocity και καμπύλη βολής. Όσο μεγαλύτερο το velocity τόσο μικρότερη η καμπύλη. Το πλεονέκτημα του υψηλού velocity είναι οι αυξημένες πιθανότητες να χτυπήσεις κινούμενο στόχο ενώ της μεγάλης καμπύλης η δυνατότητα να χτυπάς στόχους πίσω από λόφους και εμπόδια.
3. Τα περισσότερα arty έχουν μεγάλο aiming time. Αυτό σε εμποδίζει από το να γυρνάς δεξιά αριστερά σε κάθε στόχο που σποτάρεται για να ρίξεις γιατί καταλήγεις να μη ρίχνεις πουθενά ή να αστοχείς με βιαστικές βολές. Συμβουλή μου είναι να μένεις για λίγο με το στόχο σε μια περιοχή που έχει εχθρούς και μόνο αν δεις παρατεταμένη δράση αλλού να γυρίσεις. Επίσης, παρακολούθα την κίνηση των τανκς της ομάδας σου και πρόβλεψε πού θα ανάψουν εχθρούς.
4. Μάθε σε όλους τους χάρτες που γίνονται τα πρώτα σποτ. πχ κέντρο στη Sand River, βάση Malinovka, γέφυρες Swamp κλπ. Η πρώτη βολή είναι σημαντική, πολλές φορές καθοριστική.
5. Μην κάνεις trace και να μετακινείσαι μετά από κάθε βολή για να μη σε χτυπήσει ο πατζαροπαπάρας που κάνει trace.
6. Να μετακινεισαι όταν δεν έχεις στόχους και να μην επιλέγεις κλασικά σημεία. Όλοι ξέρουν ότι τα arty πάνε στο Χ σημείο άρα ότι στο Υ είμαι καλυμμένοι.
7. Ζύγιζε τις βολές σου. Τις περισσότερες φορές είναι αναποτελεσματικό να ρίχνεις σε εχθρούς με 200 HP αλλά κάποιες φορές είναι απαραίτητο. Προσπάθησε να ρίχνεις σε άρματα που ξέρεις ότι θα κάνεις περισσότερο damage. Μη ρίξεις στο maus επειδή ειναι μεγάλος κι εύκολος στόχος, ρίξε στο γεμιστήρα. Βοηθάς την ομάδα σου περισσότερο με 1000damage και tracks στο 50b παρά με 500 στο maus.
2. Κάθε arty έχει διαφορετικό velocity και καμπύλη βολής. Όσο μεγαλύτερο το velocity τόσο μικρότερη η καμπύλη. Το πλεονέκτημα του υψηλού velocity είναι οι αυξημένες πιθανότητες να χτυπήσεις κινούμενο στόχο ενώ της μεγάλης καμπύλης η δυνατότητα να χτυπάς στόχους πίσω από λόφους και εμπόδια.
3. Τα περισσότερα arty έχουν μεγάλο aiming time. Αυτό σε εμποδίζει από το να γυρνάς δεξιά αριστερά σε κάθε στόχο που σποτάρεται για να ρίξεις γιατί καταλήγεις να μη ρίχνεις πουθενά ή να αστοχείς με βιαστικές βολές. Συμβουλή μου είναι να μένεις για λίγο με το στόχο σε μια περιοχή που έχει εχθρούς και μόνο αν δεις παρατεταμένη δράση αλλού να γυρίσεις. Επίσης, παρακολούθα την κίνηση των τανκς της ομάδας σου και πρόβλεψε πού θα ανάψουν εχθρούς.
4. Μάθε σε όλους τους χάρτες που γίνονται τα πρώτα σποτ. πχ κέντρο στη Sand River, βάση Malinovka, γέφυρες Swamp κλπ. Η πρώτη βολή είναι σημαντική, πολλές φορές καθοριστική.
5. Μην κάνεις trace και να μετακινείσαι μετά από κάθε βολή για να μη σε χτυπήσει ο πατζαροπαπάρας που κάνει trace.
6. Να μετακινεισαι όταν δεν έχεις στόχους και να μην επιλέγεις κλασικά σημεία. Όλοι ξέρουν ότι τα arty πάνε στο Χ σημείο άρα ότι στο Υ είμαι καλυμμένοι.
7. Ζύγιζε τις βολές σου. Τις περισσότερες φορές είναι αναποτελεσματικό να ρίχνεις σε εχθρούς με 200 HP αλλά κάποιες φορές είναι απαραίτητο. Προσπάθησε να ρίχνεις σε άρματα που ξέρεις ότι θα κάνεις περισσότερο damage. Μη ρίξεις στο maus επειδή ειναι μεγάλος κι εύκολος στόχος, ρίξε στο γεμιστήρα. Βοηθάς την ομάδα σου περισσότερο με 1000damage και tracks στο 50b παρά με 500 στο maus.
DImis1987- Αριθμός μηνυμάτων : 23
Απ: Παίξιμο με πυροβολικό!
Guardianakos έγραψε:Σταματήστε να παίζετε arts.
Ευχαριστώ
εδώ είναι το wish box?
αν είναι έτσι εγώ θέλω να σταματήσουν να παίζουν tds παρακαλώ.
DImis1987- Αριθμός μηνυμάτων : 23
Απ: Παίξιμο με πυροβολικό!
+1 ειδικά το Νο7 είναι πολύ σημαντικό.Η επιλογή στόχου καθορίζει και το πόσο καλός είσαι σαν παίχτης γενικά σε οποιοδήποτε παιχνίδιDImis1987 έγραψε:1. Όσο πιο μακριά είσαι από το στόχο τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες να αστοχήσεις αλλά και να κάνεις pen με max damage. Η βολή ολοκληρώνει την καμπύλη και βρίσκει στο ανύπαρκτο armour του engine deck ή της οροφής του πύργου.
2. Κάθε arty έχει διαφορετικό velocity και καμπύλη βολής. Όσο μεγαλύτερο το velocity τόσο μικρότερη η καμπύλη. Το πλεονέκτημα του υψηλού velocity είναι οι αυξημένες πιθανότητες να χτυπήσεις κινούμενο στόχο ενώ της μεγάλης καμπύλης η δυνατότητα να χτυπάς στόχους πίσω από λόφους και εμπόδια.
3. Τα περισσότερα arty έχουν μεγάλο aiming time. Αυτό σε εμποδίζει από το να γυρνάς δεξιά αριστερά σε κάθε στόχο που σποτάρεται για να ρίξεις γιατί καταλήγεις να μη ρίχνεις πουθενά ή να αστοχείς με βιαστικές βολές. Συμβουλή μου είναι να μένεις για λίγο με το στόχο σε μια περιοχή που έχει εχθρούς και μόνο αν δεις παρατεταμένη δράση αλλού να γυρίσεις. Επίσης, παρακολούθα την κίνηση των τανκς της ομάδας σου και πρόβλεψε πού θα ανάψουν εχθρούς.
4. Μάθε σε όλους τους χάρτες που γίνονται τα πρώτα σποτ. πχ κέντρο στη Sand River, βάση Malinovka, γέφυρες Swamp κλπ. Η πρώτη βολή είναι σημαντική, πολλές φορές καθοριστική.
5. Μην κάνεις trace και να μετακινείσαι μετά από κάθε βολή για να μη σε χτυπήσει ο πατζαροπαπάρας που κάνει trace.
6. Να μετακινεισαι όταν δεν έχεις στόχους και να μην επιλέγεις κλασικά σημεία. Όλοι ξέρουν ότι τα arty πάνε στο Χ σημείο άρα ότι στο Υ είμαι καλυμμένοι.
7. Ζύγιζε τις βολές σου. Τις περισσότερες φορές είναι αναποτελεσματικό να ρίχνεις σε εχθρούς με 200 HP αλλά κάποιες φορές είναι απαραίτητο. Προσπάθησε να ρίχνεις σε άρματα που ξέρεις ότι θα κάνεις περισσότερο damage. Μη ρίξεις στο maus επειδή ειναι μεγάλος κι εύκολος στόχος, ρίξε στο γεμιστήρα. Βοηθάς την ομάδα σου περισσότερο με 1000damage και tracks στο 50b παρά με 500 στο maus.
Sanguinius- Αριθμός μηνυμάτων : 968
Απ: Παίξιμο με πυροβολικό!
DImis1987 έγραψε:εδώ είναι το wish box?
Καταθέτετε προτάσεις ελευθέρα τή συνειδήσει
imperiumgraecum- Αριθμός μηνυμάτων : 444
Απ: Παίξιμο με πυροβολικό!
Σε γενικές γραμμές θα συμφωνήσω με τον dimis1987, θα έλεγα όμως οτι είναι εντελώς διαφορετικός ο τρόπος που θα παίξει κανείς το αρτυ σε random και σε cw, στο random θα μαζέψεις dmg γιατί αλλιώς θα κλάψεις και τα credits και τα stats, στα cw θα επιλέξεις όχι τους στόχους που θα βοηθήσουν τα δικά σου stats αλλά την ομάδα, π.χ. χθεσινή μάχη, ενα αρτυ εκανε 12500 dmg και κανένα kill, η μάχη χάθηκε.
taramas- Αριθμός μηνυμάτων : 747
Ηλικία : 61
Απ: Παίξιμο με πυροβολικό!
Οι στόχοι που επιλέγεις για να φτιάξεις τα στατιστικά σου είναι ταυτόσημοι με τους στόχους που επιλέγεις για να κερδίσειςtaramas έγραψε:Σε γενικές γραμμές θα συμφωνήσω με τον dimis1987, θα έλεγα όμως οτι είναι εντελώς διαφορετικός ο τρόπος που θα παίξει κανείς το αρτυ σε random και σε cw, στο random θα μαζέψεις dmg γιατί αλλιώς θα κλάψεις και τα credits και τα stats, στα cw θα επιλέξεις όχι τους στόχους που θα βοηθήσουν τα δικά σου stats αλλά την ομάδα, π.χ. χθεσινή μάχη, ενα αρτυ εκανε 12500 dmg και κανένα kill, η μάχη χάθηκε.
Sanguinius- Αριθμός μηνυμάτων : 968
Απ: Παίξιμο με πυροβολικό!
Sanguinius έγραψε:Οι στόχοι που επιλέγεις για να φτιάξεις τα στατιστικά σου είναι ταυτόσημοι με τους στόχους που επιλέγεις για να κερδίσειςtaramas έγραψε:Σε γενικές γραμμές θα συμφωνήσω με τον dimis1987, θα έλεγα όμως οτι είναι εντελώς διαφορετικός ο τρόπος που θα παίξει κανείς το αρτυ σε random και σε cw, στο random θα μαζέψεις dmg γιατί αλλιώς θα κλάψεις και τα credits και τα stats, στα cw θα επιλέξεις όχι τους στόχους που θα βοηθήσουν τα δικά σου stats αλλά την ομάδα, π.χ. χθεσινή μάχη, ενα αρτυ εκανε 12500 dmg και κανένα kill, η μάχη χάθηκε.
Πριτς, καμία απολύτως σχέση,
RANDOM CW
εύκολοι στόχοι με μεγάλο dmg δύσκολοι στόχοι που κυρίως αποτελούν την άμυνα του αντιπάλου που συνήθως είναι "σκληρά" λεγόμενα άρματα
σκόπευση σε άρματα σκόπευση σε ζώνη
αυτονομία κατα 99% συστοιχία πυροβολικού
δεν χαλάμε βολή για 100-200 dmg αν πρέπει να σβήσουμε το αντίπαλο άρμα χαλάμε την βολή έστω και για 50 dmg
Το μόνο κοινό σημείο είναι οτι δεν τρώμε τον πολύτιμο χρόνο με βολές σε γρήγορα άρματα εν κινήσει.
taramas- Αριθμός μηνυμάτων : 747
Ηλικία : 61
Απ: Παίξιμο με πυροβολικό!
... αν ήμουν arty σε cw και έκανα 12500 dmg και η μάχη χανόταν, θα πάταγα leave clan ένα δέκατο του δευτερολέπτου μετά το πέρας αυτής ...
... και φυσικά το έχουμε γράψει άπειρες φορές: τα στατιστικά φτιάχνονται όταν νικάς (παίζεις για να νικάς), κανείς δε φτιάχνει στατιστικά χάνοντας ... επίσης κανείς δε βελτιώνει ή χειροτερεύει τα στατιστικά του στα CW διότι είναι 1-2 μάχες την ημέρα, αμελητέο πλήθος συγκριτικά με τα random battles ...
... και φυσικά το έχουμε γράψει άπειρες φορές: τα στατιστικά φτιάχνονται όταν νικάς (παίζεις για να νικάς), κανείς δε φτιάχνει στατιστικά χάνοντας ... επίσης κανείς δε βελτιώνει ή χειροτερεύει τα στατιστικά του στα CW διότι είναι 1-2 μάχες την ημέρα, αμελητέο πλήθος συγκριτικά με τα random battles ...
gregorakis- Αριθμός μηνυμάτων : 841
Απ: Παίξιμο με πυροβολικό!
Επειδή ακριβώς δεν είσαι άρτυ γιαυτό θα πάταγες leave και καλά θα έκανες γιατί ο πραγματικός ρόλος του αρτυ δεν είναι να κάνει πολύ dmg, απο μόνο του δεν λέει απολύτως τίποτα σε cw οταν εχει απέναντι 10 χοντρούς και εχει δώσει 1κ damg στον καθένα αλλά εξακολουθούν να δουλεύουν την αμυντική τους ζώνη ακριβώς όταν ο χρόνος σε πιέζει και η μάχη κρίνεται στο χρονόμετρο.
Οσο για τα στατιστικά είναι απλά μαθηματικά που δυστυχώς πολλοί δεν τα πιάνουν οπως υπάρχουν και άλλοι που το πιάνουν αλλιώς και δεν θέλουν να παίξουν cw για να μην χαλάσουν τα stats, δοξάστε τους.
Οσο για τα στατιστικά είναι απλά μαθηματικά που δυστυχώς πολλοί δεν τα πιάνουν οπως υπάρχουν και άλλοι που το πιάνουν αλλιώς και δεν θέλουν να παίξουν cw για να μην χαλάσουν τα stats, δοξάστε τους.
taramas- Αριθμός μηνυμάτων : 747
Ηλικία : 61
Σελίδα 1 από 2 • 1, 2
Σελίδα 1 από 2
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Σαβ Νοε 03, 2018 2:01 am από WaffenAbteilung
» AΛΛΑΓΉ ΣΤΗ ΓΛΏΣΣΑ ΔΙΑΤΑΓΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
Κυρ Σεπ 23, 2018 3:14 am από WaffenAbteilung
» ΜΑΥΡΗ ΟΘΟΝΗ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Σαβ Σεπ 08, 2018 12:18 pm από KronosT
» ESL Greece WoT
Τετ Απρ 25, 2018 10:41 am από konstantinoslk
» ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ
Σαβ Απρ 07, 2018 12:06 am από KronosT
» ΑΓΟΡΑ ΜΕΣΩ SMS
Σαβ Μαρ 24, 2018 11:59 pm από KronosT
» ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΜΕΛΗ METALCOCKS
Σαβ Μαρ 24, 2018 2:37 am από falakros
» PHOENIX REBEL (PNX-R)
Παρ Μαρ 02, 2018 1:51 pm από blsbill
» Ασχολειστε με το WOT πλεον.
Πεμ Ιαν 18, 2018 10:48 am από falakros