Παίξιμο με πυροβολικό!
+6
Arxiereas_
taramas
gregorakis
imperiumgraecum
Sanguinius
smitsos
10 απαντήσεις
Σελίδα 2 από 2
Σελίδα 2 από 2 • 1, 2
Απ: Παίξιμο με πυροβολικό!
Τι λες!Αν απ τους 8 χοντρους απεναντι οι 5 ειχαν μειον 1k HP(απο αρτυ) χωρις οι δικοι σου να εχουν φαει σημαντικο dmg,η μαχη τελειωσε.Τεσπα θεωριες τωρα....
Marita89- Αριθμός μηνυμάτων : 230
Απ: Παίξιμο με πυροβολικό!
... 12500 dmg είναι 6 δεκάρια άρματα ... αν ο ένας έφ@γε τους 6 και οι υπόλοιποι 14 ξύνονταν, αυτόν τον φουκαρά τον έναν τον λυπάμαι ... άλλαξε clan αγόρι μου!!! sry κιόλας αλλά κάτι μου λέει πως μετά τη μάχη κάθισαν και σου εξήγησαν πως εσύ έφταιξες για την ήττα ... άκου εκεί 12500 dmg, παλιό statpadder ... πίσσα και πούπουλα ...
gregorakis- Αριθμός μηνυμάτων : 841
Απ: Παίξιμο με πυροβολικό!
Δεν υπήρχε λόγος να γίνει διάκριση μεταξύ random και cw.
Κάθε άρμα λειτουργεί διαφορετικά στα cw. Αν ρωτούσε κάποιος πώς να παίξει το bc δε θα του έλεγα τρέχε να κάνεις σποτ επειδή έτσι χρησιμοποιείται σε κάποιους χάρτες στα cw.
Στο θέμα μας.
Το αν άρτυ θα ρίξει για να βγάλει κάποιον με 200hp είναι μια απόφαση που την κάνει εκείνη τη στιγμή. Έγραψα και παραπάνω ότι κάποιες φορές είναι απαραίτητο ενώ κάποιες άλλες απλώς θυσιάζεις 40 δευτ. Επίσης, εξαρτάται και από το άρτυ. Το 261 πολύ πιο εύκολα θα πάρει μια τέτοια απόφαση ενώ το τ92/conq θα χάσει μία από τις 6-7 βολές που θα κάνει στο παιχνίδι.
Χωρίς να θέλω να ξαναβάλω τα στατς στη συζήτηση, κάτι τέτοιες αποφάσεις είναι που τα καθορίζουν. Ρίχνω στο maus ή το e100? t57 ή e100? στα 200hp ή στο full health κλπ. Το αρτυ, σε αντίθεση με άλλα άρματα έχει τη δυνατότητα να επιλέγει στόχους με μεγαλύτερη ευκολία. Το να κατανοείς την επικινδυνότητα του κάθε άρματος και με βάση αυτό να επιλέγεις είναι βασικό κριτήριο διάκρισης μεταξύ τοματών και υπολοίπων.
Και φυσικά η εμπειρία που έχει κάποιος με ένα αρτυ και τo skill του. Ξέρω πχ ότι μπορώ να πετύχω το t62 εν κινήσει γιατί έχω παίξει 200 φορές αυτό το χάρτη με αυτό το άρτυ από αυτό το σημείο και ξέρω ότι θα χρειαστεί τόσο χρόνο να φτάσει. Αν το rng δε με κρεμάσει ή το τ62 δεν παρεκκλίνει της πορείας του οι πιθανότητες να το χτυπήσω εν κινήσει είναι πολύ υψηλές.
ps.
Εννοείται επιλέγεις στόχους με το xvm. Το bot με το is7 είναι λιγότερο επικίνδυνο από το unicum t54. Φοκάρουμε πάντα imperium!
Κάθε άρμα λειτουργεί διαφορετικά στα cw. Αν ρωτούσε κάποιος πώς να παίξει το bc δε θα του έλεγα τρέχε να κάνεις σποτ επειδή έτσι χρησιμοποιείται σε κάποιους χάρτες στα cw.
Στο θέμα μας.
Το αν άρτυ θα ρίξει για να βγάλει κάποιον με 200hp είναι μια απόφαση που την κάνει εκείνη τη στιγμή. Έγραψα και παραπάνω ότι κάποιες φορές είναι απαραίτητο ενώ κάποιες άλλες απλώς θυσιάζεις 40 δευτ. Επίσης, εξαρτάται και από το άρτυ. Το 261 πολύ πιο εύκολα θα πάρει μια τέτοια απόφαση ενώ το τ92/conq θα χάσει μία από τις 6-7 βολές που θα κάνει στο παιχνίδι.
Χωρίς να θέλω να ξαναβάλω τα στατς στη συζήτηση, κάτι τέτοιες αποφάσεις είναι που τα καθορίζουν. Ρίχνω στο maus ή το e100? t57 ή e100? στα 200hp ή στο full health κλπ. Το αρτυ, σε αντίθεση με άλλα άρματα έχει τη δυνατότητα να επιλέγει στόχους με μεγαλύτερη ευκολία. Το να κατανοείς την επικινδυνότητα του κάθε άρματος και με βάση αυτό να επιλέγεις είναι βασικό κριτήριο διάκρισης μεταξύ τοματών και υπολοίπων.
Και φυσικά η εμπειρία που έχει κάποιος με ένα αρτυ και τo skill του. Ξέρω πχ ότι μπορώ να πετύχω το t62 εν κινήσει γιατί έχω παίξει 200 φορές αυτό το χάρτη με αυτό το άρτυ από αυτό το σημείο και ξέρω ότι θα χρειαστεί τόσο χρόνο να φτάσει. Αν το rng δε με κρεμάσει ή το τ62 δεν παρεκκλίνει της πορείας του οι πιθανότητες να το χτυπήσω εν κινήσει είναι πολύ υψηλές.
ps.
Εννοείται επιλέγεις στόχους με το xvm. Το bot με το is7 είναι λιγότερο επικίνδυνο από το unicum t54. Φοκάρουμε πάντα imperium!
DImis1987- Αριθμός μηνυμάτων : 23
Απ: Παίξιμο με πυροβολικό!
Ταραμά είναι πολ΄απλό,όταν φτιάχνεις στατιστικά θες και να κερδίζεις,το να έχεις 2κ wn8 με 50% w/r σε κάνει απλά έναν κακό stat padder,ο οποίος βγάζει πολύ dmg σε στόχους που δεν έχουν σημασία.Όταν όμως ένας παίχτη έχει 2κ wn8 και 60% w/r,σημαίνει πως το dmg που βγάζει το βγάζει σε καίριους στόχους,η καταστροφή των οποίων εξασφαλίζει την νίκη της ομάδας του.Αυτός ο παίχτης είναι καλός και φτιάχνει σωστά τα στατιστικά του,γιατί πολύ όπως έγραψα οι στόχοι που επιλέγεις για να φτιάξεις τα στατιστικά σου είναι ταυτόσημοι με τους στόχους που επιλέγεις για να κερδίσειςtaramas έγραψε:Sanguinius έγραψε:Οι στόχοι που επιλέγεις για να φτιάξεις τα στατιστικά σου είναι ταυτόσημοι με τους στόχους που επιλέγεις για να κερδίσειςtaramas έγραψε:Σε γενικές γραμμές θα συμφωνήσω με τον dimis1987, θα έλεγα όμως οτι είναι εντελώς διαφορετικός ο τρόπος που θα παίξει κανείς το αρτυ σε random και σε cw, στο random θα μαζέψεις dmg γιατί αλλιώς θα κλάψεις και τα credits και τα stats, στα cw θα επιλέξεις όχι τους στόχους που θα βοηθήσουν τα δικά σου stats αλλά την ομάδα, π.χ. χθεσινή μάχη, ενα αρτυ εκανε 12500 dmg και κανένα kill, η μάχη χάθηκε.
Πριτς, καμία απολύτως σχέση,
RANDOM CW
εύκολοι στόχοι με μεγάλο dmg δύσκολοι στόχοι που κυρίως αποτελούν την άμυνα του αντιπάλου που συνήθως είναι "σκληρά" λεγόμενα άρματα
σκόπευση σε άρματα σκόπευση σε ζώνη
αυτονομία κατα 99% συστοιχία πυροβολικού
δεν χαλάμε βολή για 100-200 dmg αν πρέπει να σβήσουμε το αντίπαλο άρμα χαλάμε την βολή έστω και για 50 dmg
Το μόνο κοινό σημείο είναι οτι δεν τρώμε τον πολύτιμο χρόνο με βολές σε γρήγορα άρματα εν κινήσει.
Sanguinius- Αριθμός μηνυμάτων : 968
imperiumgraecum- Αριθμός μηνυμάτων : 444
Απ: Παίξιμο με πυροβολικό!
Παραπάνω ανέφερα κάποιες απο τις διαφορές που υπάρχουν στο παίξιμο του αρτυ ανάλογα με την μάχη, γενικά είναι διαφορά νοοτροπίας, στο cw κάνεις πάντα αυτό που χρειάζεται η ομάδα εκείνη τη στιγμή ανεξάρτητα με το πόσο dmg θα κάνεις.
Το κυνήγι ενός medium με το άρτυ σε cw είναι ουτοπία, και πριν αρχίσουν οι ενστάσεις θα πω οτι κι εγώ εχω μπεί στον πειρασμό και εχω φάει ενα ωραίο medium που μου έσπαγε τα νεύρα, ομως η πραγματικότητα παραμένει οτι οι πιθανότητες να πετύχεις ενα τέτοιο άρμα εν κινήσει σε cw που θεωρητικά τουλάχιστον ο χειριστής ειναι καλός και ξέρει τι κάνει είναι μηδαμινές ειδικά με βαρύ πυροβολικό όσο κι αν πάντα ελπίζεις στο splash, αρα να χαραμίσεις 1-2 βολές απο τις ελάχιστες που θα κάνεις με ενα βαρύ πυροβολικό είναι μέγα λάθος.
Η ικανότητα στον χρήστη του αρτυ δεν είναι στο να στοχεύσει ενα στόχο, με ενα καλό σκοπευτικό και εξάσκηση ο καθένας θα στοχεύει σωστά, η ικανότητα είναι να διακρίνεις την σημασία της στιγμής και να αντιδράς άμεσα, η επιλογή των στόχων είναι σημαντική και θέλει εμπειρία, αν επιλέγεις λάθος στόχους ο χρόνος θα χαθεί και δεν θα έχεις προσφέρει τίποτα.
Ενα σημαντικό στοιχείο που δείχνει το επίπεδο χρήσης του πυροβολικού είναι η συνεργασία μεταξύ τους, οπως και στην πραγματικότητα έτσι και στο παιχνίδι ενα πυροβόλο δεν είναι ποτέ μόνο του πόσο μάλλον να λειτουργεί σαν μονάδα, αυτό είναι κάτι που δεν το έχω δεί σε καμία ελληνική ομάδα και δείχνει οτι δεν το έχουμε πάρει σοβαρά το κομμάτι αυτό του παιχνιδιού.
Το κυνήγι ενός medium με το άρτυ σε cw είναι ουτοπία, και πριν αρχίσουν οι ενστάσεις θα πω οτι κι εγώ εχω μπεί στον πειρασμό και εχω φάει ενα ωραίο medium που μου έσπαγε τα νεύρα, ομως η πραγματικότητα παραμένει οτι οι πιθανότητες να πετύχεις ενα τέτοιο άρμα εν κινήσει σε cw που θεωρητικά τουλάχιστον ο χειριστής ειναι καλός και ξέρει τι κάνει είναι μηδαμινές ειδικά με βαρύ πυροβολικό όσο κι αν πάντα ελπίζεις στο splash, αρα να χαραμίσεις 1-2 βολές απο τις ελάχιστες που θα κάνεις με ενα βαρύ πυροβολικό είναι μέγα λάθος.
Η ικανότητα στον χρήστη του αρτυ δεν είναι στο να στοχεύσει ενα στόχο, με ενα καλό σκοπευτικό και εξάσκηση ο καθένας θα στοχεύει σωστά, η ικανότητα είναι να διακρίνεις την σημασία της στιγμής και να αντιδράς άμεσα, η επιλογή των στόχων είναι σημαντική και θέλει εμπειρία, αν επιλέγεις λάθος στόχους ο χρόνος θα χαθεί και δεν θα έχεις προσφέρει τίποτα.
Ενα σημαντικό στοιχείο που δείχνει το επίπεδο χρήσης του πυροβολικού είναι η συνεργασία μεταξύ τους, οπως και στην πραγματικότητα έτσι και στο παιχνίδι ενα πυροβόλο δεν είναι ποτέ μόνο του πόσο μάλλον να λειτουργεί σαν μονάδα, αυτό είναι κάτι που δεν το έχω δεί σε καμία ελληνική ομάδα και δείχνει οτι δεν το έχουμε πάρει σοβαρά το κομμάτι αυτό του παιχνιδιού.
taramas- Αριθμός μηνυμάτων : 747
Ηλικία : 61
Σελίδα 2 από 2 • 1, 2
Σελίδα 2 από 2
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Σαβ Νοε 03, 2018 2:01 am από WaffenAbteilung
» AΛΛΑΓΉ ΣΤΗ ΓΛΏΣΣΑ ΔΙΑΤΑΓΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
Κυρ Σεπ 23, 2018 3:14 am από WaffenAbteilung
» ΜΑΥΡΗ ΟΘΟΝΗ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Σαβ Σεπ 08, 2018 12:18 pm από KronosT
» ESL Greece WoT
Τετ Απρ 25, 2018 10:41 am από konstantinoslk
» ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ
Σαβ Απρ 07, 2018 12:06 am από KronosT
» ΑΓΟΡΑ ΜΕΣΩ SMS
Σαβ Μαρ 24, 2018 11:59 pm από KronosT
» ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΜΕΛΗ METALCOCKS
Σαβ Μαρ 24, 2018 2:37 am από falakros
» PHOENIX REBEL (PNX-R)
Παρ Μαρ 02, 2018 1:51 pm από blsbill
» Ασχολειστε με το WOT πλεον.
Πεμ Ιαν 18, 2018 10:48 am από falakros