WOT!!!Best hacker game ever!!!!Lamer's choice:)))
+31
barracudaz7
LASKAS
trollisok
mparmpas
BoTheGreat
gr1gorious
galanosauros
37EMA
Hit_them_HARD
Panzer82
blsbill
Rommelgr1970
astoxos_x
NIAM_NIAM
fc_rex
hoannis
TYRAELL75
Dennis20vt
falakros
gregorakis
perseas
kick1995
Gooakis
fotis12345
dimstam
Convii
imperiumgraecum
RNGD
Sanguinius
Karmar1
babis2015
35 απαντήσεις
Σελίδα 19 από 32
Σελίδα 19 από 32 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 25 ... 32
Απ: WOT!!!Best hacker game ever!!!!Lamer's choice:)))
@TYRAELL75 έγραψε:γ) αυτο που αναφερεις πιο πανω που στην ουσια λεει πως το mm αναλογος με το ποσο καλα επαιξες την τελευταια μιση ωρα σε βαζει σε μαχες προσπαθωντας να σε κρατησει κοντα στο 50% win rate.
εαν εχεις κανει 3 νικες δλδ σερι σε ανεβαζει battle tier και αν εχεις κανει μονο ηττες σε βαζει σε χαμηλο battle tier.
(στην πρωτη περιπτωση το 8ρι σου θα παει με δεκαρια και στην δευτερη θα πας top tier για να καταλαβενομαστε)
Η war gaming αρνειτε πως εχει περασει αυτα τα στοιχεια στο παιχνιδι και λεει πως απλα εχει καταθεσει τις πατεντες αλλα δεν χρησιμοποιεί ολους αυτους τους μηχανισμους.
Το ότι αφήνει να εννοηθεί ότι λαμβάνεται υπόψη η παράμετρος της απόδοσής σου κατά τα τελευταία 30 λεπτά + το οτι αυτό συμβάινει κατα περίπτωση διότι δεν παίζουν όλοι καλά ή άσχημα για μισή ώρα όταν τους βάζει σε χάλια ή κακή ομάδα, αποτελεί "γκρίζα ζώνη" του MM και φυσικά αν αφιέρωνες λίγο χρόνο να διαβάσεις τα 2 link που ποσταρα θα δείς ότι έχει και τεσταριστεί και τεκμηριωθεί πως δουλεύει το σύστημα και δεν είναι καθόλου random ή ισοδύναμο για όλους όπως αφήνουν ορισμένοι να εννοηθεί...@babis2015 έγραψε:We therefore use this information to try and make the teams more balanced, but unfortunately not all players have been playing in the last half an hour, so this may not be the best way of measuring and therefore is not given the most importance, but just taken into account with "the rest of the pieces of information".
"I hope this explains the sentence appropriately" and wish you the best of luck on the battlefield.
στη 2η σελίδα λοιπόν αναφέρει ο ίδιος που έστειλε την επιστολή:
So what does this bottles down to.
There are 3 types of battles you will placed into. Easy, normal or hard.
This is done by placing your particular tank with its particular Weight Table into one of these matches.
- Easy match for your tank, you will have a big influence on the battle result if you play well.
- Normal match for your tank, you still have a big influence on the battle result if you play well.
- Hard match for your tank, you have only a little influence on the battle result even if you play well.
So if you preform well, you will be placed in more Hard matches than average Joe, and this will in the long run do influence you statistics.
For the bad players, it not going to make a difference, they going to be bad players anyway.
For the unicum player, it also does not matter, they going to preform always better then Joe.
For the players floating round average it does matter, if you just above the 50 then you will see more hard battles.
What will happen if it was truly random, the people who do just above the 50 now will be pushing more to 55 or 60 and visa versa. The spread for the people floating around average will be bigger, or be bigger overall.
For example, my beloved "T1 Heavy" its a Tier 5 American heavy Tank, it can be placed in tier 3-5, 4-6 and 5-7 Tier battles.
/bragging on
In tier 3-5 I will kick everyone's butt, I will have most kills and done most damage of the game and we will win.
In tier 4-6 I will play a bit more careful, take out a tank here and there and start pushing more towards the end of the game and we will win.
In tier 5-6 I need to be super careful, most tanks will one shot me and i have only a small contribution to the match.
My tier 5 "T1 Heavy" against the mighty tier 6 "KV-1S" drive by Joe, I will win 7 of the matches one on one. He is in an uber tank for his tier and can one shot me, but i am going to be smart and when he missed/bounced on my front armor i will have 2 shot in before he reloads. From memory its 3 shots to take down the KV-1S with the T1 Heavy,
/bragging off
So I did feel disappointed about the match making in WoT, and my urge to keep playing faded away and do feel a bit apprehensive about playing games made by Wargaming. If i would have known upfront I would have probably be playing still or longer, but after 12k matches it drain me a bit.
Conclusion IMHO : The Matchmaking is not Random as it is claimed
They should take out the "good day/bad day" parameter and all others parameters that have to do with personal statistics from the match making system OR even better make complete skill based making system.
Το τι δουλέυει μέσα στο server πολύ πιθανό να μην το μάθουμε ποτέ...το πως φιλτράρει ή αποδίδει τους παίκτες μέσα στο game παρουσιάζεται τμηματικά στα link που έδωσα....Δεν τα έχω αναλύσει ούτε δουλεύω στην εταιρεία..προφανώς έχει βρεί αυτή την πατέντα-τυράκι να σε κρατάει σε ενδιαφέρον-εθισμό αλλά ταυτόχρονα δεν είναι random όπως επικαλούνται μερικοί...Για αυτό έλεγα ότι επηρρεάζει το παιχνίδι σου..ή θα σου κόψει τη φόρα...@TYRAELL75 έγραψε:
Η war gaming αρνειτε πως εχει περασει αυτα τα στοιχεια στο παιχνιδι και λεει πως απλα εχει καταθεσει τις πατεντες αλλα δεν χρησιμοποιεί ολους αυτους τους μηχανισμους.
Και να δουλευε ετσι το mm που ειναι το προβλημα ακριβώς? Εφοσον ειναι δικαιο και ισχυει για ολους???
Εαν πιστουμε πως το mm εχει αυτον τον μηχανισμο που προσπαθει να σε κρατησει στο 50% πως γινετε παιχτες να εχουν 60% win rate? πως κλεινουν μερες με 70-80%?
Απο "expert" βγήκατε "άσχετοι" τώρα?όχι ότι μας συμφέρει φίλε....το ξαναλέω μη αναφερόμενος για διακρίσεις μεταξύ ντομάτας/unicum...όταν σε βάζε με σκατο ομάδες για 10 σερί μάχες και δεν τρυπάς στα 2 μέτρα και μετά παίρνεις αέρα 20- μάχες και τρυπάς και τα "ατρύπητα" ελα πες μου εσύ πως λέγεται αυτό.....και δλδ αυτό είναι αντικειμενικά δίκαιο και σωστό?το ότι επηρρεάζει το gameplay σου και χάνεις 10-0 στο 1ο λεπτό σε τέτοιες περιπτώσεις είναι ωραίο? που με βγάζατε τρελό και οτι λέω μ*λακίες?@TYRAELL75 έγραψε:Τωρα προσπαθουμε εμεις οι ασχετοι να εξηγησουμε και να βρουμε κρυφους μηχανισμους μεσα στις πατεντες της wg??????
Ας μαθουμε πρωτα να τρυπαμε το is3 λεω εγω.
Μια ζωή όταν ζοριζόμαστε αρχίζουμε τα "μάθε να τρυπάς το is3"...ΟΚ..........!!!Δεν περιγράφω άλλο...
Ετοιμάζω και τα βιντεάκια με τα cheat να δούμε τι μπορεί να κάνει μια ντομάτα...ΠΡΟΣΕΧΩΣ
babis2015- Αριθμός μηνυμάτων : 511
Ηλικία : 107
Απ: WOT!!!Best hacker game ever!!!!Lamer's choice:)))
@RNGD έγραψε:Ωραία λοιπόν... μετά από όλα αυτά, γίνεται κατανοητό ότι ή εταιρεία, αφού δεν μπορεί να επέμβει στο παιχτικό επίπεδο, κάνει μία προσπάθεια να κρατήσει ΟΛΟΥΣ τους παίχτες κοντά στο 50%. Άρα αν εσύ σαν παίχτης, όταν είσαι σε φάση που το mm σε πετάει σε δύσκολα παιχνίδια, κάνεις 0-2 βολές και πεθαίνεις, κοινώς παίζεις άσχημα, θα συνεχίσεις σταθερά να έχεις ας το πούμε καλό mm.
Και πάμε λοιπόν στο μέρος του παίχτη. Ας πάρουμε παράδειγμα εμένα που grindaρω το tortoise. Όσο το είχα με το stock gun, έβγαζα κανά 1700άρι average damage. 45% wr λοιπόν. Φοράω μετά από κόπο το 120άρι gun και ξαφνικά έχω άλλο άρμα πλέον. Αυτές τις ημέρες το έχω 3/4 παιχνίδια με πάνω από 3-3,5 k dmg. Τις 2 τελευταίες μέρες είχα αν μέτρησα σωστά 19/24 νίκες με αυτό. Πριν από αυτό το πολύ καλό για τα δεδομένα μου σερί, είχα κάποιο κακό σερί. Παρόλαυτά, το κακό σερί μου, δεν ήταν 5/24 νίκες, αλλά κάπου στο 47-49%. Ο λόγος κατά τη γνώμη μου απλός. Η ζημιά που έβγαζα ήταν average 2500-3000 τουλάχιστον. Με το 9αρι άρμα λοιπόν κατά μέσο όρο έτρωγα είτε 1 Maus solo, είτε 2 8άρια solo.
Και εδώ γεννάται το ερώτημα: αν ήμουν παιχτούρα με μέσο όρο ζημιάς 4-4,5 k , μήπως θα είχα καλύτερο %wr όταν η WG με έριχνε σε ομάδες του τρόμου; Αν ήμουν εντελώς τρόλιας και είχα average damage 1000-1200 HP/ game, θα είχα πάλι 19/24 νίκες; Μήπως θα ήταν 14/24 ας πούμε; Εννοώ, ότι όταν παίζεις με 3k+ average, στις 19 νίκες, σε 4-5 παιχνίδια που θα έβγαλα 4,5k damage+, δεν ήμουν ας πούμε ο MVP του παιχνιδιού;
Άρα, αν και σπαστικά τα σερί ηττών, εφόσον παίζεις σταθερά σε καλά επίπεδα, θα έχεις συνολικά θετικό πρόσημο.
Έπειτα, αυτό το άρθρο δεν εξηγεί τη σχέση ατομικής απόδοσης-wr. Τι εννοώ; Γιατί ο παίχτης που αυξάνει την απόδοση του, αυξάνει και το wr σε βάθος χρόνου;(άσχετα με τα σκαμπανεβάσματα 1-2 ημερών
ΝΑι ακριβώς αυτό έλεγα και γω ότι όταν παίζεις καλά και παίρνεις πολυ dmg & kills σε βάθος χρόνου σε παίζει καλύτερα το mm (και παίρνεις WR% αφού σε βάζει σε καλύτερη κλίμακα επιλογής παιχτών/ομάδων)...και οι υπόλοιποι λένε ότι λέω π*παριες και ότι είναι τυχαίο για όλους το mm & ασχέτως του πως παίζεις.
babis2015- Αριθμός μηνυμάτων : 511
Ηλικία : 107
Απ: WOT!!!Best hacker game ever!!!!Lamer's choice:)))
Μα ρε συ Μπάμπη επίτηδες το κάνεις;
Είχα average damage 1700 με το stock gun, έπαιζα με 45-47%wr. Ξεκλειδωσα το 120άρι, βγάζω 2,5 k dmg + χάσω κερδίσω τώρα...και αυξήθηκε το wr.
Πρώτα αυξήθηκε η θετική μου απόδοση, μετά το wr.
Η απόδοση μου καθορίζει το αρνητικό ή θετικό πρόσημο του wr.
Είχα average damage 1700 με το stock gun, έπαιζα με 45-47%wr. Ξεκλειδωσα το 120άρι, βγάζω 2,5 k dmg + χάσω κερδίσω τώρα...και αυξήθηκε το wr.
Πρώτα αυξήθηκε η θετική μου απόδοση, μετά το wr.
Η απόδοση μου καθορίζει το αρνητικό ή θετικό πρόσημο του wr.
RNGD- Αριθμός μηνυμάτων : 392
Απ: WOT!!!Best hacker game ever!!!!Lamer's choice:)))
Μπάμπη παικτούρα δεν είναι κάποιος επειδή κάνεις 4-5k ζημία. Είναι όταν απαλλάξει την ομάδα από εκείνο το scoutακι με λίγη ζωή, που σουλατσάρει και ανάβει την ομάδα, όταν δεν λυπάται το βλήμα των 400 dam να το ρίξει σε ένα άρμα με 100 ζωή για να απαλλάξει την ομάδα από ένα άρμα, όταν ενώ είμαι μια βολή ακόμα, μου δώσει την ευκαιρία να ρίξω ακόμα μία. Έχεις σκεφτεί ποτέ ότι αυτός που έκανε 5k ζημία μπορεί να είναι και η αιτία που έχασες.
Νομίζω ότι το experience ανεβάζει την απόδοση (ΜΜ) όχι η μεγάλη συνολική ζημιά.
Παρακάτω είναι το Tiger I μου (3430 μάχες 57% νίκες) μεγάλο μέσο όρο ζημιάς δεν θα δεις (1400) αλλά με 70% των μαχών απέναντι σε 8αρια – 9αρια δεν μπορώ να βγάλω μεγαλύτερο (φύση αδύνατο).
Το μεγάλο ΜΜ μάλλον σε βάζει σε ποιό δύσκολες μάχες. Οι αναλογία νίκες - ήττες μοιάζει με καρδιογράφημα.
Kill/Death Ratio: 1.95
Damage Caused/Received: 1.16
Average Number of Vehicles Destroyed per Battle: 1.25
Average Damage Caused per Battle: 1400
Enemy vehicles destroyed: 4276
Experience: 2355400
Maximum experience in a battle: 2298
Hits: 80.30%
Damage Caused : 4803596
Νομίζω ότι το experience ανεβάζει την απόδοση (ΜΜ) όχι η μεγάλη συνολική ζημιά.
Παρακάτω είναι το Tiger I μου (3430 μάχες 57% νίκες) μεγάλο μέσο όρο ζημιάς δεν θα δεις (1400) αλλά με 70% των μαχών απέναντι σε 8αρια – 9αρια δεν μπορώ να βγάλω μεγαλύτερο (φύση αδύνατο).
Το μεγάλο ΜΜ μάλλον σε βάζει σε ποιό δύσκολες μάχες. Οι αναλογία νίκες - ήττες μοιάζει με καρδιογράφημα.
Kill/Death Ratio: 1.95
Damage Caused/Received: 1.16
Average Number of Vehicles Destroyed per Battle: 1.25
Average Damage Caused per Battle: 1400
Enemy vehicles destroyed: 4276
Experience: 2355400
Maximum experience in a battle: 2298
Hits: 80.30%
Damage Caused : 4803596
Rommelgr1970- Αριθμός μηνυμάτων : 14
Απ: WOT!!!Best hacker game ever!!!!Lamer's choice:)))
Λοιπόν για να μην παρεξηγηθω να πω ότι ο λόγος που εκατσα και διάβασα όλα αυτά που αναφέρει ο μπαμπης πριν κάνα 2 χρόνια είναι ότι πιστεύω πως ή wg έχει μέσα στο mm αυτούς τους παράγοντες που αναφέρονται στις πατέντες της.
Από εκεί και πέρα όμως δεν είναι αποδεδειγμένα όπως ισχυρίζεται ο μπαμπης. Ο ίδιος ο noobas που τα καταγγέλει στο άρθρο (1200wn8 έχει) τονίζει ότι όλα αυτά που λέει είναι βασισμένα στην παρατήρηση των στατιστικών του λογαριασμού του. Θέλω να πω δλδ ότι εάν παρατηρούσε τα στοιχεία του δικού μου λογαριασμού ασ πούμε θα έβγαζε προφανώς αλλά συμπεράσματα γιατί ππτε δεν έπεσα ας πούμε κάτω από το 52% win rate.
Το θέμα μας δεν είναι το κατά πόσο υπάρχουν κρυφοι παράμετροι στο mm αλλά το αν είναι δίκαιο. Εφόσον λοιπόν αυτοί οι παράμετροι ισχύουν για όλους τους παίχτες που είναι το πρόβλημα?
Μήπως εάν δεν δούλευε έτσι το mm θα είχαμε account με win rate 90% και αντίστοιχα κάποια με 20%?
Θα ήταν καλύτερα έτσι?
Πως λες όταν παίζεις καλά και κανείς πολύ dmg και kills σε παίζει καλύτερα το mm εφόσον ή πατέντα αναφέρει πως όσο πιο καλά παίζεις σε τόσο πιο δυσκολα much up σε βάζει γιατί προσπαθεί να ισορροπήσει τα στατιστικά σου?
Από εκεί και πέρα όμως δεν είναι αποδεδειγμένα όπως ισχυρίζεται ο μπαμπης. Ο ίδιος ο noobas που τα καταγγέλει στο άρθρο (1200wn8 έχει) τονίζει ότι όλα αυτά που λέει είναι βασισμένα στην παρατήρηση των στατιστικών του λογαριασμού του. Θέλω να πω δλδ ότι εάν παρατηρούσε τα στοιχεία του δικού μου λογαριασμού ασ πούμε θα έβγαζε προφανώς αλλά συμπεράσματα γιατί ππτε δεν έπεσα ας πούμε κάτω από το 52% win rate.
Το θέμα μας δεν είναι το κατά πόσο υπάρχουν κρυφοι παράμετροι στο mm αλλά το αν είναι δίκαιο. Εφόσον λοιπόν αυτοί οι παράμετροι ισχύουν για όλους τους παίχτες που είναι το πρόβλημα?
Μήπως εάν δεν δούλευε έτσι το mm θα είχαμε account με win rate 90% και αντίστοιχα κάποια με 20%?
Θα ήταν καλύτερα έτσι?
Πως λες όταν παίζεις καλά και κανείς πολύ dmg και kills σε παίζει καλύτερα το mm εφόσον ή πατέντα αναφέρει πως όσο πιο καλά παίζεις σε τόσο πιο δυσκολα much up σε βάζει γιατί προσπαθεί να ισορροπήσει τα στατιστικά σου?
TYRAELL75- Αριθμός μηνυμάτων : 256
Απ: WOT!!!Best hacker game ever!!!!Lamer's choice:)))
Πάρα πολύ ωραία Tyrael. Αν και όντως κάποιες φορές το mm είναι χάλια, στην πράξη κρατάει τους παίχτες εδώ. Από τη μια μεριά αυτούς που θα είχαν 80+% και θα υπήρχαν τέτοιοι, όπως θα υπήρχαν και 20%.
Ενώ λοιπόν ικανοποιούν το αίσθημα ανταγωνισμού σε αυτούς με 60%, ικανοποιούν το συναίσθημα αυτό και σε αυτόν με 45%. Γιατί αν τον είχες πιο κάτω, δεν θα έπαιζε.
Χωρίς να γνωρίζω τι τελικά ισχύει ή όχι, αρνούμαι να δεχτώ ο παίχτης για να αυξήσει το wr του, δεν συμμετέχει. Και αυτό γιατί είμαι ζωντανό παράδειγμα. Στα 12-13k games το πολύ 47% κίτρινος προς κόκκινος γιατί δεν ήξερα και δεν με ένοιαζε μια και που ήμουν on and off στο παιχνίδι, στις 37k μάχες με 53% σχεδόν γιατί με ενδιαφέρει να παίξω ανταγωνιστικά....Δεν το έκανε η WG αυτό, εγώ το έκανα
Ενώ λοιπόν ικανοποιούν το αίσθημα ανταγωνισμού σε αυτούς με 60%, ικανοποιούν το συναίσθημα αυτό και σε αυτόν με 45%. Γιατί αν τον είχες πιο κάτω, δεν θα έπαιζε.
Χωρίς να γνωρίζω τι τελικά ισχύει ή όχι, αρνούμαι να δεχτώ ο παίχτης για να αυξήσει το wr του, δεν συμμετέχει. Και αυτό γιατί είμαι ζωντανό παράδειγμα. Στα 12-13k games το πολύ 47% κίτρινος προς κόκκινος γιατί δεν ήξερα και δεν με ένοιαζε μια και που ήμουν on and off στο παιχνίδι, στις 37k μάχες με 53% σχεδόν γιατί με ενδιαφέρει να παίξω ανταγωνιστικά....Δεν το έκανε η WG αυτό, εγώ το έκανα
RNGD- Αριθμός μηνυμάτων : 392
Απ: WOT!!!Best hacker game ever!!!!Lamer's choice:)))
epeidi fostiras de to epeksa pote kai parakalw na leipoun oi eirwnies oloi babi perasame apo to 50% win rate orio.i sxedon oloi mias kai o tyraell itan i apo tous tyxerous pou ton ekanan pio polles fores carry stis prwtes tou 5k maxes i itan apo tin arxi pektaras.Oloi opote eixame to MM ayto pou les.AN isxyei.giati ayto pou sou eipa egw isxyei sigoura kai xwris ipotheseis.einai random.egw pou den eimai unicum as poume exw tyxei mera pou ekana 17 SERI nikes.exei tyxei omws kai mera pou exw kanei to istorik0 1 niki se 23 maxes.De katigorisa to MM oti einai enantion mou.tin tyxi mou tin mayri katigorisa me ta mogolakia pou mou edine gia simpektes se sindiasmo me tin diki mou isws metria apodosi.
Hit_them_HARD- Αριθμός μηνυμάτων : 9
Απ: WOT!!!Best hacker game ever!!!!Lamer's choice:)))
RNGD έγραψε:Πάρα πολύ ωραία Tyrael. Αν και όντως κάποιες φορές το mm είναι χάλια, στην πράξη κρατάει τους παίχτες εδώ. Από τη μια μεριά αυτούς που θα είχαν 80+% και θα υπήρχαν τέτοιοι, όπως θα υπήρχαν και 20%.
Ενώ λοιπόν ικανοποιούν το αίσθημα ανταγωνισμού σε αυτούς με 60%, ικανοποιούν το συναίσθημα αυτό και σε αυτόν με 45%. Γιατί αν τον είχες πιο κάτω, δεν θα έπαιζε.
Χωρίς να γνωρίζω τι τελικά ισχύει ή όχι, αρνούμαι να δεχτώ ο παίχτης για να αυξήσει το wr του, δεν συμμετέχει. Και αυτό γιατί είμαι ζωντανό παράδειγμα. Στα 12-13k games το πολύ 47% κίτρινος προς κόκκινος γιατί δεν ήξερα και δεν με ένοιαζε μια και που ήμουν on and off στο παιχνίδι, στις 37k μάχες με 53% σχεδόν γιατί με ενδιαφέρει να παίξω ανταγωνιστικά....Δεν το έκανε η WG αυτό, εγώ το έκανα
Aυτο ακριβως λεω και εγω.
Ακομα και εαν δεχτουμε οτι αυτος ο μηχανισμος ειναι σε λειτουργια μεσα στην μηχανικη του mm ειναι στο χερι σου σε πιο επιπεδο θα παιξεις.
Το performance based mm μιλαει για εξισορρόπηση του win rate των παιχτων και αυξηση η μειωση του βαθμου δυσκολιας των μαχων ουτως ωστε ο καλος παιχτης να μην βαρεθει να φαρμαρει botakia και ο κακος παιχτης να εχει την ευκαιρια σε ευκολες μαχες να νοιωσει οτι κατι κανει και αυτος.
εαν λοιπον ο βασικος παραγοντας που παιζει ρολο ηταν αυτος θα βλεπαμε unicum παιχτες με 52% win rate (εφοσον το mm τους βαζει σε μαχες που δεν γινετε να κερδισουν ) και 800wn8 παιχτες με 52%.
Απο την δικη μου λοιπον σκοπια αυτος ο μηχανισμος δουλευει οπως ακριβως πρεπει.(φερνει τα ακρα πιο κοντα στην μεση,ουτε παιχτες με 90% εχεις ουτε παιχτες με 20%)
απο εκει και περα το ποσο πανω κατω απο τον μεσο ορο εισαι εξαρτάτε αποκλειστικα απο εσενα και την αποδοση σου.
Αυτο που κατα την αποψη μου δεν δουλευει σωστα ειναι ο παραγοντας δυναμικης του αρματος και ο ρολος που παιζει στο mm που λεει οτι ενα stock αρμα παει σε χαμηλο battle tier και οταν ξεκλειδωνεις καποιο module ανεβενεις battle tier για τον πολυ απλο λογο οτι δεν κανει διακριση του τι module εχεις ανοιξει.(αυτο ειναι συμπερασμα απο δικια μου παρατηρηση οποτε μπορει και να μην ισχυει)
Μπαινεις δλδ με stock αρμα και παντα στις πρωτες 3-4 μαχες εισαι top tier ανοιγεις τον ασυρματο και το mm σε παει ενα battle tier επανω.
TYRAELL75- Αριθμός μηνυμάτων : 256
Απ: WOT!!!Best hacker game ever!!!!Lamer's choice:)))
Συπτωση αυτο που λες Tyraell και οντως συμβαινει!
Παιζεις για παραδειγμα is3 8-10 tier μαχη!Εισαι stock!Στις 10 μαχες θα σε βγαλει και μια με 10αρια!Το κανεις τουμπανο στις 10 μαχες μπορει να σε βγαλει 4-5 φορες με 10αρια!Ισχυει αυτο που λες αλλα η μαχη με το συγκεκριμενο αρμα ειναι 8-10 tier δεν σου λεει ομως κανεις ποσες φορες θα σου βγαλει 10αρια ειναι random οπως ειναι random και οι μαχες που κανεις!
Κατι τετοιο εχω παρατηρισει και αναλογως τι πληρωμα θα εχεις πανω!Τελειως συμπτωματικα!
Το mm δουλευει καθαρα μονο απο την επιλογη αρματος που παιρνεις!Ολα τα αλλα που λετε ειναι συμπτωση!
Ενοειται πως δεν παιζει ρολο ποσο win rate εχεις στο mm!To wr το φτιαχνεις αναλογος πως θα παιζεις ατομικα!Αν χανεις στο 1 λεπτο χωρις να κανεις τπτ εχεις περισσοτερες πιθανοτητες να κανεις ηττα απο το αν θα επαιζες καλα και εκανες και 2-3κ damage και βοηθουσες ποιο πολυ την ομαδα να παρει νικη!
Δεν υπαρχει κανενας παιχτης που να εχει 500wn8 και win rate πανω απο 48%!Οπως επισης δεν υπαρχει κανενας παιχτης που να εχει 2500wn8 και win rate κατω απο 55%
Παιζεις για παραδειγμα is3 8-10 tier μαχη!Εισαι stock!Στις 10 μαχες θα σε βγαλει και μια με 10αρια!Το κανεις τουμπανο στις 10 μαχες μπορει να σε βγαλει 4-5 φορες με 10αρια!Ισχυει αυτο που λες αλλα η μαχη με το συγκεκριμενο αρμα ειναι 8-10 tier δεν σου λεει ομως κανεις ποσες φορες θα σου βγαλει 10αρια ειναι random οπως ειναι random και οι μαχες που κανεις!
Κατι τετοιο εχω παρατηρισει και αναλογως τι πληρωμα θα εχεις πανω!Τελειως συμπτωματικα!
Το mm δουλευει καθαρα μονο απο την επιλογη αρματος που παιρνεις!Ολα τα αλλα που λετε ειναι συμπτωση!
Ενοειται πως δεν παιζει ρολο ποσο win rate εχεις στο mm!To wr το φτιαχνεις αναλογος πως θα παιζεις ατομικα!Αν χανεις στο 1 λεπτο χωρις να κανεις τπτ εχεις περισσοτερες πιθανοτητες να κανεις ηττα απο το αν θα επαιζες καλα και εκανες και 2-3κ damage και βοηθουσες ποιο πολυ την ομαδα να παρει νικη!
Δεν υπαρχει κανενας παιχτης που να εχει 500wn8 και win rate πανω απο 48%!Οπως επισης δεν υπαρχει κανενας παιχτης που να εχει 2500wn8 και win rate κατω απο 55%
Dennis20vt- Αριθμός μηνυμάτων : 155
babis2015- Αριθμός μηνυμάτων : 511
Ηλικία : 107
Απ: WOT!!!Best hacker game ever!!!!Lamer's choice:)))
@TYRAELL75 έγραψε:Λοιπόν για να μην παρεξηγηθω να πω ότι ο λόγος που εκατσα και διάβασα όλα αυτά που αναφέρει ο μπαμπης πριν κάνα 2 χρόνια είναι ότι πιστεύω πως ή wg έχει μέσα στο mm αυτούς τους παράγοντες που αναφέρονται στις πατέντες της.
Από εκεί και πέρα όμως δεν είναι αποδεδειγμένα όπως ισχυρίζεται ο μπαμπης. Ο ίδιος ο noobas που τα καταγγέλει στο άρθρο (1200wn8 έχει) τονίζει ότι όλα αυτά που λέει είναι βασισμένα στην παρατήρηση των στατιστικών του λογαριασμού του. Θέλω να πω δλδ ότι εάν παρατηρούσε τα στοιχεία του δικού μου λογαριασμού ασ πούμε θα έβγαζε προφανώς αλλά συμπεράσματα γιατί ππτε δεν έπεσα ας πούμε κάτω από το 52% win rate.
Το θέμα μας δεν είναι το κατά πόσο υπάρχουν κρυφοι παράμετροι στο mm αλλά το αν είναι δίκαιο. Εφόσον λοιπόν αυτοί οι παράμετροι ισχύουν για όλους τους παίχτες που είναι το πρόβλημα?
Μήπως εάν δεν δούλευε έτσι το mm θα είχαμε account με win rate 90% και αντίστοιχα κάποια με 20%?
Θα ήταν καλύτερα έτσι?
Πως λες όταν παίζεις καλά και κανείς πολύ dmg και kills σε παίζει καλύτερα το mm εφόσον ή πατέντα αναφέρει πως όσο πιο καλά παίζεις σε τόσο πιο δυσκολα much up σε βάζει γιατί προσπαθεί να ισορροπήσει τα στατιστικά σου?
@Dennis20vt έγραψε:Το mm δουλευει καθαρα μονο απο την επιλογη αρματος που παιρνεις!Ολα τα αλλα που λετε ειναι συμπτωση!
Ενοειται πως δεν παιζει ρολο ποσο win rate εχεις στο mm!To wr το φτιαχνεις αναλογος πως θα παιζεις ατομικα!Αν χανεις στο 1 λεπτο χωρις να κανεις τπτ εχεις περισσοτερες πιθανοτητες να κανεις ηττα απο το αν θα επαιζες καλα και εκανες και 2-3κ damage και βοηθουσες ποιο πολυ την ομαδα να παρει νικη!
Συμφωνώ ότι το mm λειτουργεί με έναν συγκεκριμένο τρόπο για όλους...όμως το θέμα είναι ότι "δεν είναι ξεκάθαρο προς όλους απο την αρχή" και οι περισσότεροι πιστεύουν ότι όλα είναι στην τύχη...όμως μαθηματικοί τύποι & τύχη δεν πάνε μαζί...!!!Ξεχνάμε να αναφέρουμε επίσης και εκεί είναι μία "γκρίζα ζώνη" του mm και της WG και θα επιμείνω γιατί αυτό δε φαίνεται πουθενά στο τι π*παριές έχουν ρυθμίσει χωρίς να είναι επίσημο....ότι όταν σε βάζει σε σκατοομάδες σερί μάχες όπου δεν προλαβαίνεις να κάνεις τίποτα, εκεί τυχαίνουν πολλά "τρελά" όπως π.χ. βολές που δεν τρυπάνε low pen άρματα...ή δεν φτάνουν στο στόχο (δεν είμαι σίγουρος και για το αν βγαίνουν εκτός κύκλου), σποτάρεσαι στα 800μέτρα ή δεν σποτάρεις στα 100μέτρα και άλλα "τρελά" κατα περίπτωση και πολλοί κατα καιρούς το έχουν παρατηρήσει...δε μιλάω για μένα μόνο ούτε για εξωγήινους και πράσινα ανθρωπάκια...Εσείς μου λέτε λοιπον ότι αν δεν κάνεις τπτ θα την χάσεις τη μάχη και αν έκανα 2-3κ damage θα βοηθούσα πιο πολύ όταν π.χ. ενώ έχεις πάρει 8-10 καθαρές βολές σε τέτοια μάχη και δεν σου τις "δίνει" ή σου δίνει 2 στις 10 καλοσημαδεμένες και "σίγουρες" βολές ....ότι φταίει ο παίκτης πάλι?...ή μήπως είναι πουστιά της WG και κλέινουμε μάτια και αυτιά μπρός στο ότι μας αρέσει το game..?
..Και στο call of duty και στο battlefield έχει hackers/cheaters/lag/bots κτλ κτλ και εκεί χάνεις 15-0 και 20-0 σε μάχες αλλά όταν βαράς 1 βολή τη ρημάδα δεν έχεις 25-30% RNG και άλλα "κουλά" που έχει περάσει η WG στο παιχνίδι της...εκεί ξέρεις ότι θα χάσεις τη μάχη αλλά έστω την τελευτάια βολή που βάρεσες θα την περάσεις στον κ*λο του nooba απέναντι....ενώ εδώ αυτό δεν ισχύει πάντα!
Να σου πώ αντικειμενικά θεωρώ ότι θα ήταν καλύτερα να ήταν 80%-20% και να είναι παντελώς τυχαίο το mm ρε φίλε ναι...γιατί εσένα τα στατιστικά σου, σου τα χαρίζεται κανείς?ας ήταν έτσι να μην γίνεται carry σε κανέναν μέσω του mm και να υπάρχει μόνος κριτής η πραγματική σου παικτική αξία...δλδ ο αρχιντομάτας 20% άμα έμαθε να παίζει ας αρχίσει νέο λογαριασμό όταν μάθει αφού δεν θα διορθωθεί ποτέ με τον ήδη υπάρχων...όμως αυτοί που το παλεύουν αδικούνται όταν τους παίρνει μπάλα το mm όταν τους βάζει σερί σε σκατομάχες κάτω του 50%...δλδ είναι σαν να κάνεις 1 βήμα εμπρός με την αξία σου και σε πάει το mm 2 βήματα πίσω..αυτό είναι το άσχημo...
babis2015- Αριθμός μηνυμάτων : 511
Ηλικία : 107
Απ: WOT!!!Best hacker game ever!!!!Lamer's choice:)))
Εδω θα βρείτε πολλές λεπτομέρειες σχετικά με το πως λειτουργεί το game. Να προσθέσω εγώ ότι παίζοντας solo το game μου δίνει μέρες με 70% winrate και μέρες με 30%. Δε είμαι παιχτάρα αλλά καταλαβαίνω ότι το game προσπαθεί να με ισσοροπήσει στο 50% γιαυτό και η μεγάλη διαφορά του winrate σε αυτές τις μέρες. Αυτό μπορεί να αποφευχθεί παίζοντας σε ένα καλό platoon. Επίσης ο παράγοντας τύχη μέσα στο game είναι το RNG= Random Number Generator. Οπότε μαθηματικοί τυποί και τύχη (RNG) πάνε μαζί καθώς θα δώσω μόνο το απλό παράδειγμα για να κάνεις pen, έτσι μπακάλικα, ο τύπος θα ήταν κάπως έτσι: AveragePen + RNG με RNG να διαλέγει τυχαία ένα αριθμό στο διάστημα (-25/100)*AveragePen έως (25/100)*AveragePen. Αυτό που πρέπει να καταλάβουμε όλοι είναι ότι για να προσομοιωθεί στο παιχνίδι ο ρόλος του armor (πότε θα κάνεις pen και damage ή bounce) δε μπορεί να γίνει διαφορετικά από το να χρησιμοποιηθεί το RNG. Το ότι βλέπουμε κουλά με bounces σε πλευρές light tanks κλπ είναι ένα μειονέκτημα του RNG που δε γνωρίζουμε κατά πόσο η εταιρία προσπαθεί να το διορθώσει. Γιαυτό μη το συγκρίνουμε με CoD κλπ γιατί είναι εντελώς διαφορετικά παιχνίδια με διαφορετικά mechanics.
BoTheGreat- Αριθμός μηνυμάτων : 30
Απ: WOT!!!Best hacker game ever!!!!Lamer's choice:)))
Με άλλα λόγια τo game με το RNG implemented στο 25-30% (μπορεί κάποιες άλλες φορές να φτάνει και στο 50% σε μάχες χαμένες απο χέρι που λέμε...αλλά ας το αφήσουμε αυτό ότι "δεν υπάρχει στα χαρτιά") προσπαθεί να εξισορροπήσει τον "Χ" παίκτη ας πούμε που βγήκε σαν noobas στον αγρό για βοσκή με το αργοκίνητο heavy του..με εσένα τον "Ψ" που έχεις πάρει μία καλή θέση στο ΄χαρτη με hull down position π.χ. και ξεκινάς να τον snipάρεις....αλλά "ΟΧΙ" noobοplebι..το game δε θα σε αφήσει να χαρείς τόσο εύκολα...ΧΑΡ ΧΑΡ ΧΑΡ ... θα σε εξισορροπήσει για να μην τον στείλει γκαράζ με 0 σε όλα...και θα περάσεις απο τις 4-5 πεντακάθαρες και ξάστερες βολές που θα είχες εκείνη την ώρα "ΜΟΝΟ τις 1-2"....τώρα αν στη συνέχεια απο την άλλη πλευρά περνάνε φαλάγγι και εσύ δεν πήρες αυτές τις 4 καθαρές βολες θα πας στο γκαράζ με 1000dmg π.χ. αντί 2000 που θα έβγαζες χωρίς το RNG...και ο noobas πάλι θα βγεί στον αγρό στην επόμενη όπου θα τον κρατάει στο 45% μόνο η WG....Τι ωραία που είναι ε????
όπως λέει και στο επίσημο φόρουμ ένας τυπακος:
(@:This game would not work without RNG. )
"Yes, but not with a 50% swing in them I'm sure. This is the only game I've ever heard of that has such a ridiculously high rate of +/- 25%.
It's why Esports wouldn't let them in to begin with, so they had to start their own."
ή ένας άλλος:
"Tells you what you need to know right there. That the game is not skill based at all concerning outcomes. It's supposed to be skill based with no artificially controlled outrageous RNG like that in a game. It's a money making game, not at all a skill sports game, unfortunately like everyone is led to believe by the game extrodinaires. And by the way, are they still carrying on with that silly stuff ?"
link: http://forum.worldoftanks.com/index.php?/topic/489803-rng/
όπως λέει και στο επίσημο φόρουμ ένας τυπακος:
(@:This game would not work without RNG. )
"Yes, but not with a 50% swing in them I'm sure. This is the only game I've ever heard of that has such a ridiculously high rate of +/- 25%.
It's why Esports wouldn't let them in to begin with, so they had to start their own."
ή ένας άλλος:
"Tells you what you need to know right there. That the game is not skill based at all concerning outcomes. It's supposed to be skill based with no artificially controlled outrageous RNG like that in a game. It's a money making game, not at all a skill sports game, unfortunately like everyone is led to believe by the game extrodinaires. And by the way, are they still carrying on with that silly stuff ?"
link: http://forum.worldoftanks.com/index.php?/topic/489803-rng/
babis2015- Αριθμός μηνυμάτων : 511
Ηλικία : 107
Απ: WOT!!!Best hacker game ever!!!!Lamer's choice:)))
RNG υπάρχει σε αρκετά games και όχι μόνο σε shooter/action... όμως δεν επηρεάζει τόσο πολύ 25-30% ούτε έχει τόσο αντίκτοιπο στο gameplay και εν τέλει στην απόδοση του κάθε παίκτη σε κάθε μάχη..ειδικά εδώ που το μόνο που κρίνει τον κάθε παίκτη πλέον είναι τα χρώματα και τα stats...@BotheGreat έγραψε:Οπότε μαθηματικοί τυποί και τύχη (RNG) πάνε μαζί καθώς θα δώσω μόνο το απλό παράδειγμα για να κάνεις pen, έτσι μπακάλικα, ο τύπος θα ήταν κάπως έτσι: AveragePen + RNG με RNG να διαλέγει τυχαία ένα αριθμό στο διάστημα (-25/100)*AveragePen έως (25/100)*AveragePen. Αυτό που πρέπει να καταλάβουμε όλοι είναι ότι για να προσομοιωθεί στο παιχνίδι ο ρόλος του armor (πότε θα κάνεις pen και damage ή bounce) δε μπορεί να γίνει διαφορετικά από το να χρησιμοποιηθεί το RNG
Έστω λοιπόν ότι έχεις ένα άρμα με κανόνι με 200 pen και μινιμουμ ρίχνει 300 έως 350 dmg σε ένα low pen άρμα σε ευθεία βολή χωρίς angle/κίνηση κτλ. Κανονικά το RNG σου θα έπρεπε να είναι απο 300 minimum και πάνω σε dmg (π.χ. 310/320/333/335/348 κ.ο.κ..) ενώ σε περιπτώσεις ammorack/explosion κτλ με critical dmg να ξεπερνούσε το 350 dmg που είναι το μέγιστο σε ποσοστο 350 +/- 25% + critical dmg π.χ...Τώρα να βαράς με 300dmg minimum κανόνι και να σου δώσει 150 dmg είναι κουλό & "ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ" εάν συμβεί...δλδ ούτε στη φαντασία θα μπορούσε να γίνει κάτι τέτοιο....έστω ότι έχεις μία μεταλλική πλάκα 100χιλιοστά και το βλήμα έχει διάτρηση 150χιλιοστα υπάρχει περίπτωση να μην την τρυπήσει σε ευθεία βολή για να κάνει λιγότερο dmg/pen(εντός βεληνεκούς πάντα)???
babis2015- Αριθμός μηνυμάτων : 511
Ηλικία : 107
Απ: WOT!!!Best hacker game ever!!!!Lamer's choice:)))
babis2015 έγραψε:RNG υπάρχει σε αρκετά games και όχι μόνο σε shooter/action... όμως δεν επηρεάζει τόσο πολύ 25-30% ούτε έχει τόσο αντίκτοιπο στο gameplay και εν τέλει στην απόδοση του κάθε παίκτη σε κάθε μάχη..ειδικά εδώ που το μόνο που κρίνει τον κάθε παίκτη πλέον είναι τα χρώματα και τα stats...@BotheGreat έγραψε:Οπότε μαθηματικοί τυποί και τύχη (RNG) πάνε μαζί καθώς θα δώσω μόνο το απλό παράδειγμα για να κάνεις pen, έτσι μπακάλικα, ο τύπος θα ήταν κάπως έτσι: AveragePen + RNG με RNG να διαλέγει τυχαία ένα αριθμό στο διάστημα (-25/100)*AveragePen έως (25/100)*AveragePen. Αυτό που πρέπει να καταλάβουμε όλοι είναι ότι για να προσομοιωθεί στο παιχνίδι ο ρόλος του armor (πότε θα κάνεις pen και damage ή bounce) δε μπορεί να γίνει διαφορετικά από το να χρησιμοποιηθεί το RNG
Έστω λοιπόν ότι έχεις ένα άρμα με κανόνι με 200 pen και μινιμουμ ρίχνει 300 έως 350 dmg σε ένα low pen άρμα σε ευθεία βολή χωρίς angle/κίνηση κτλ. Κανονικά το RNG σου θα έπρεπε να είναι απο 300 minimum και πάνω σε dmg (π.χ. 310/320/333/335/348 κ.ο.κ..) ενώ σε περιπτώσεις ammorack/explosion κτλ με critical dmg να ξεπερνούσε το 350 dmg που είναι το μέγιστο σε ποσοστο 350 +/- 25% + critical dmg π.χ...Τώρα να βαράς με 300dmg minimum κανόνι και να σου δώσει 150 dmg είναι κουλό & "ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ" εάν συμβεί...δλδ ούτε στη φαντασία θα μπορούσε να γίνει κάτι τέτοιο....έστω ότι έχεις μία μεταλλική πλάκα 100χιλιοστά και το βλήμα έχει διάτρηση 150χιλιοστα υπάρχει περίπτωση να μην την τρυπήσει σε ευθεία βολή για να κάνει λιγότερο dmg/pen(εντός βεληνεκούς πάντα)???
1) το rng ειναι -25%+25% οχι 30
2) δεν εχει καμια σχεσυ το dmg που θα κανεις εαν τρυπήσεις με το ποσο θωρακιση εχει το αρμα που χτυπας
3)δεν υπαρχει περίπτωση να ριξεις με βλημα που εχει 300 avg dmg και να κανεις 150dmg
4) ingame δεν υπαρχει περιπτωση να κανεις bounce σε 100mm θωρακιση με 150 pen βλημα και γωνια προσκρουσης 90 μοιρες εκτος εαν εισαι στα 400 μετρα και σου κατσει τρελλο lowroll στο pen(1/100 βολες)
αγνοεις τις βασικες μηχανικες του παιχνιδιου δυστηχως βαση αυτων που γραφεις παραπανω.
TYRAELL75- Αριθμός μηνυμάτων : 256
Απ: WOT!!!Best hacker game ever!!!!Lamer's choice:)))
1) Δεν είναι Γιάννης είναι Γιαννάκης...(μίλησα για τη "γκρίζα ζώνη του mm" που φτάνει το και 50% κάποιες φορές και δεν είναι στα χαρτιά...το 30% σε πείραξε?)Τελοσπάντων..ΟΚ...και 25% είναι υπερβολικό!@TYRAELL75 έγραψε:1) το rng ειναι -25%+25% οχι 30
2) δεν εχει καμια σχεσυ το dmg που θα κανεις εαν τρυπήσεις με το ποσο θωρακιση εχει το αρμα που χτυπας
3)δεν υπαρχει περίπτωση να ριξεις με βλημα που εχει 300 avg dmg και να κανεις 150dmg
4) ingame δεν υπαρχει περιπτωση να κανεις bounce σε 100mm θωρακιση με 150 pen βλημα και γωνια προσκρουσης 90 μοιρες εκτος εαν εισαι στα 400 μετρα και σου κατσει τρελλο lowroll στο pen(1/100 βολες)
αγνοεις τις βασικες μηχανικες του παιχνιδιου δυστηχως βαση αυτων που γραφεις παραπανω.
2 & 3 & 4) Μίλησα για low pen armor άρματα και το πως "πρέπει να δουλεύει" φυσιολογικά το RNG δλδ ότι πρέπει να κάνεις το minimum dmg της διάτρησης του βλήματός σου και πάνω...οτιδήποτε άλλο είναι παράλογο
Δλδ απο όσα ανέφερα μόνο αυτό έχεις να μου πείς?στα άλλα κάνω λάθος?
babis2015- Αριθμός μηνυμάτων : 511
Ηλικία : 107
Απ: WOT!!!Best hacker game ever!!!!Lamer's choice:)))
babis2015 έγραψε:έστω ότι έχεις μία μεταλλική πλάκα 100χιλιοστά και το βλήμα έχει διάτρηση 150χιλιοστα υπάρχει περίπτωση να μην την τρυπήσει σε ευθεία βολή για να κάνει λιγότερο dmg/pen(εντός βεληνεκούς πάντα)???
fc_rex- Αριθμός μηνυμάτων : 29
Απ: WOT!!!Best hacker game ever!!!!Lamer's choice:)))
lol @fc_rex αυτο εννοείται ρε συ το ξέρουμε ότι με 45% γωνία αλλάζουν τα δεδομενα .Μιλάμε για την (Α) περίπτωση πάντα.
Α) ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Β) ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ
Α) ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Β) ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ
babis2015- Αριθμός μηνυμάτων : 511
Ηλικία : 107
Απ: WOT!!!Best hacker game ever!!!!Lamer's choice:)))
Μιάς και το θυμήθηκα..προσφάτως έκατσε μια ειδική αποστολή σε ένα φίλο γύρω στις 23.00 το βράδυ: "Receive at least 10 hits and block at least 4,000 damage points with your armour", όπου έπαιρνε 7 μέρες premium αν δεν κάνω λάθος και μου ζήτησε να πάμε platoon για να την ολοκληρώσει..πήρε αυτος to vk4502B το 9αρι και γω light, μετά πήραμε τ100e5/MAUS μετα JAgdpanzere100 εγώ και Ε100 αυτός κτλ...τελικά στην 7η μάχη έβγαλε στην αποστολή και κέρδισε τις 7μέρες..το θέμα είναι μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος αφού λογίζει πρώτα τα light και τα arty να μην εκφεύγουν του "κοφτη" τα 3 τον αριθμό ανα μάχη πώς γίνεται και στις 7 μάχες είχαμε στις 2 απο αυτές "4 άρτυ απέναντι"...αφού η καλή μας εταιρεία το έχει αποκλείσει αυτό το ενδεχόμενο πλέον???Ενα το κρατούμενο...και κάτι άλλο τώρα...
Για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα "έμεναν άρματα με 1ΗP ζωή" αρκετά συχνά στις μάχες και υποτίθεται ότι μέσα στον χρόνο το είχαν φτιάξει απο προϋγούμενο patch...πως γίνεται πάλι και δειλά δειλά αραιά ξανακάνει πάλι την εμφανισή του στις μάχες??
Για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα "έμεναν άρματα με 1ΗP ζωή" αρκετά συχνά στις μάχες και υποτίθεται ότι μέσα στον χρόνο το είχαν φτιάξει απο προϋγούμενο patch...πως γίνεται πάλι και δειλά δειλά αραιά ξανακάνει πάλι την εμφανισή του στις μάχες??
babis2015- Αριθμός μηνυμάτων : 511
Ηλικία : 107
Απ: WOT!!!Best hacker game ever!!!!Lamer's choice:)))
θεωρω οτι ειναι πρακτικα αδυνατον να χτυπησεις επιφανεια αρματος σε αποσταση >100m καθετα..ποσο μαλλονbabis2015 έγραψε:lol @fc_rex αυτο εννοείται ρε συ το ξέρουμε ότι με 45% γωνία αλλάζουν τα δεδομενα .Μιλάμε για την (Α) περίπτωση πάντα.
1. εν κινηση, εσυ ή ο στοχος
2. ο στοχος δεν ειναι ενα κουτι αλλα εχει και καμπυλες
3. ανταποκριση με server
fc_rex- Αριθμός μηνυμάτων : 29
Απ: WOT!!!Best hacker game ever!!!!Lamer's choice:)))
Eχεις μπερδέψει τις έννοιες μυαλό σου και δεν μπορούμε να καταλάβουμε τι θες να πεις.τι σχέση έχει το mm με το rng.babis2015 έγραψε:1) Δεν είναι Γιάννης είναι Γιαννάκης...(μίλησα για τη "γκρίζα ζώνη του mm" που φτάνει το και 50% κάποιες φορές και δεν είναι στα χαρτιά...το 30% σε πείραξε?)Τελοσπάντων..ΟΚ...και 25% είναι υπερβολικό!@TYRAELL75 έγραψε:1) το rng ειναι -25%+25% οχι 30
2) δεν εχει καμια σχεσυ το dmg που θα κανεις εαν τρυπήσεις με το ποσο θωρακιση εχει το αρμα που χτυπας
3)δεν υπαρχει περίπτωση να ριξεις με βλημα που εχει 300 avg dmg και να κανεις 150dmg
4) ingame δεν υπαρχει περιπτωση να κανεις bounce σε 100mm θωρακιση με 150 pen βλημα και γωνια προσκρουσης 90 μοιρες εκτος εαν εισαι στα 400 μετρα και σου κατσει τρελλο lowroll στο pen(1/100 βολες)
αγνοεις τις βασικες μηχανικες του παιχνιδιου δυστηχως βαση αυτων που γραφεις παραπανω.
2 & 3 & 4) Μίλησα για low pen armor άρματα και το πως "πρέπει να δουλεύει" φυσιολογικά το RNG δλδ ότι πρέπει να κάνεις το minimum dmg της διάτρησης του βλήματός σου και πάνω...οτιδήποτε άλλο είναι παράλογο
Δλδ απο όσα ανέφερα μόνο αυτό έχεις να μου πείς?στα άλλα κάνω λάθος?
Γκρίζα ζώνη στο rng δεν υπάρχει είναι +-25% τέλος.
Μπερδεύει ακόμα και το dmg του κανονιού με το pen του βλήματος. Λοιπόν για να τα ξεκαθαρίζει σιγά σιγά στο μυαλό σου,η ζημιά που προκαλεί το κάθε κανόνι εξαρτατε από την διάμετρο του ενω το pen από το μήκος του.
In game σε κάθε κανόνι μπορείς να δεις τον μέσο.ορο ζημίας που προκαλείς με αυτό και στο βλήμα μπορείς να δεις την χαμηλότερη και ψηλότερη τιμή ζημίας που μπορείς να προκαλέσεις.
Αυτό είναι ο μέσος όρος ζημίας και η εφαρμογή του rng πάνω σε αυτή.
Ποτέ δεν θα κάνεις παραπάνω ούτε παρακάτω από αυτό που σου λέει .
Σε όλα κανεις εν.μερη λάθος .ξεκινάει μία σωστή σκεψη και προσπαθείς να την υποστήριξεις με άσχετα πράγματα γιατί δεν ξέρεις πως λειτουργεί το παιχνίδι.δυστηχως μέσω του φόρουμ είναι λίγο δύσκολο να τα καταλαβεις όλα αυτά οπότε θέλεις έλα στο ts της kiss να τα πούμε.
TYRAELL75- Αριθμός μηνυμάτων : 256
Απ: WOT!!!Best hacker game ever!!!!Lamer's choice:)))
1) Από το λινκ που παραθέσες θα μου φαινόταν πιο λογικό να κρατήσω αυτό που λέει ένας άλλος τύπος εκεί:
"RNG does not reduce the advantage of skill, unless you think poker is completely skilless.
RNG changes what makes up skill in WoT. It changes it from who can "point and click" the best, to positioning and situational awareness."
2) Δε είμαι σίγουρος ότι η ζαριά που τραβάει το παιχνίδι για το pen είναι η ίδια με την ζαριά που ρίχνει για το damage. Οπότε ας μη τα μπλέξουμε μεταξύ τους. Όπως σωστά λέει ο tyraell υπάρχει ένα ανώφλι και ένα κατώφλι και στο damage και στο pen. Οπότε το παράδειγμα σου δεν υφίσταται. Επίσης τα ενδεχόμενα του RNG είναι ισοπίθανα. Οπότε η πιθανότητα να κάνεις high roll ή low roll είναι η ίδια. Απλά συνήθως θυμόμαστε πιο εύκολα το πότε κάναμε low roll γιατί μας κόστισε στο παιχνίδι. Είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα με τον winrate. Θυμόμαστε πιό εύκολα το πόσες ήττες σερί κάναμε κάποια στιγμή παρά το πόσες νίκες.
Μη νομίζεις μα και εγώ στη αρχή δε στο κρύβω ότι έλεγα ότι το game είναι rigged. Θέλωντας όμως να βελτιωθώ πάνω στο παιχνίδι έκατσα και το έψαξα το θέμα. Διάβασα τα mechanics και σταμάτησα να ψάχνω για θεούς και δαίμονες. Το μόνο pattern που είναι πιστεύω ορατό στον καθένα μας είναι η εξισσορόπηση του winrate στο 50%.
"RNG does not reduce the advantage of skill, unless you think poker is completely skilless.
RNG changes what makes up skill in WoT. It changes it from who can "point and click" the best, to positioning and situational awareness."
2) Δε είμαι σίγουρος ότι η ζαριά που τραβάει το παιχνίδι για το pen είναι η ίδια με την ζαριά που ρίχνει για το damage. Οπότε ας μη τα μπλέξουμε μεταξύ τους. Όπως σωστά λέει ο tyraell υπάρχει ένα ανώφλι και ένα κατώφλι και στο damage και στο pen. Οπότε το παράδειγμα σου δεν υφίσταται. Επίσης τα ενδεχόμενα του RNG είναι ισοπίθανα. Οπότε η πιθανότητα να κάνεις high roll ή low roll είναι η ίδια. Απλά συνήθως θυμόμαστε πιο εύκολα το πότε κάναμε low roll γιατί μας κόστισε στο παιχνίδι. Είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα με τον winrate. Θυμόμαστε πιό εύκολα το πόσες ήττες σερί κάναμε κάποια στιγμή παρά το πόσες νίκες.
Μη νομίζεις μα και εγώ στη αρχή δε στο κρύβω ότι έλεγα ότι το game είναι rigged. Θέλωντας όμως να βελτιωθώ πάνω στο παιχνίδι έκατσα και το έψαξα το θέμα. Διάβασα τα mechanics και σταμάτησα να ψάχνω για θεούς και δαίμονες. Το μόνο pattern που είναι πιστεύω ορατό στον καθένα μας είναι η εξισσορόπηση του winrate στο 50%.
BoTheGreat- Αριθμός μηνυμάτων : 30
Απ: WOT!!!Best hacker game ever!!!!Lamer's choice:)))
οκ λοιπόν δε διάβασες ή δεν κατάλαβες τι έγραψα πιο πίσω και καταντάει κουραστικό...."Γκρίζα ζώνη" είπα ότι είναι το εξής: όταν το MM βάζει τον "X" παίκτη σε αυτή τη σκατο-μάχη(που την χάνεις ότι και να κάνεις) που λέγαμε νωρίτερα ότι βλέπεις όλα τα "κουλά" να συμβαίνουν (δλδ 4-5 βολές με κλειστό κύκλο σε weak spot που δεν περνάνε π.χ. ή σποταρίσματα που δεν προβλέπονται απο πουθενά/βολές που δεν φτάνουν καν το στόχο ενώ είναι εντος βεληνεκούς το άρμα κτλ) τότε λέω το RNG μπορεί να φτάνει και 50% και ας μη το γράφει πουθενά όχι μόνο +/-25.....π.χ. βλέπεις tog κινείται ακριβώς μπροστά σου στον αγρό στο πλάϊ χωρίς γωνία και είσαι με tiger ξέρω 'γω...και βαράς 4-5 φορές και περνάει η 1...κτλ....εκεί λοιπόν είναι +/-25% μόνο το RNG σε αυτή την περίπτωση?δεν νομίζω...@TYRAELL75 έγραψε:Eχεις μπερδέψει τις έννοιες μυαλό σου και δεν μπορούμε να καταλάβουμε τι θες να πεις.τι σχέση έχει το mm με το rng.
Γκρίζα ζώνη στο rng δεν υπάρχει είναι +-25% τέλος.
Μπερδεύει ακόμα και το dmg του κανονιού με το pen του βλήματος. Λοιπόν για να τα ξεκαθαρίζει σιγά σιγά στο μυαλό σου,η ζημιά που προκαλεί το κάθε κανόνι εξαρτατε από την διάμετρο του ενω το pen από το μήκος του.
In game σε κάθε κανόνι μπορείς να δεις τον μέσο.ορο ζημίας που προκαλείς με αυτό και στο βλήμα μπορείς να δεις την χαμηλότερη και ψηλότερη τιμή ζημίας που μπορείς να προκαλέσεις.
Αυτό είναι ο μέσος όρος ζημίας και η εφαρμογή του rng πάνω σε αυτή.
Μια χαρά γνωρίζω πως καθορίζεται η ζημιά αναλόγως του σε πιο σημείο του άρματος θα χτυπήσει + τι roll θα σου δώσει + το RNG, όπως και ότι το οποιοδήποτε βλήμα, με μεγαλύτερη διάτρηση, κανονικά τρυπάει οποιαδήποτε θωράκιση σε ευθεία βολή, ανευ γωνίας κτλ...Το νόημα μια χαρά το πιάσατε άσχετα ότι θέλουτε να μειώνετε τον άλλο ή να τον βγάλετε τρελό για να δείξετε ότι τα ξέρετε καλύτερα...η γιατί δεν μας συμφέρει ετσι?
Ας πούμε επιτέλους ότι βρήκαν μία φόρμουλα για να το κάνουν εθιστικό & για να έχει ενδιαφέρον σαν παιχνίδι ακόμα και για τους "ανάπηρους" , σε σημείο να καταρρίπτουν τους νόμους των μαθηματικών και της φυσικής (και να βάζουν νέα δεδομένα στο matchmaking και στα game mechanics όποτε γουστάρουν και τους βολεύει, μαζί με nerfarίσματα αρμάτων/σημιουργία νέων premium tanks κάθε λίγο & λιγάκι/κλειστά μάτια και αυτιά στα cheat κτλ...) και φυσικά με απώτερο στόχο το χρήμα και την διάρκεια ζωής...και ας μην κοροϊδευόμαστε άλλο....φτάνει πια....
Να ρθω απο το ts να μου κάνεις τι...πλύση εγκεφάλου???να ρθω για καφέ αμα θες έρχομαι...φτιάξε ένα εσπρεσάκι και εφτασα...
babis2015- Αριθμός μηνυμάτων : 511
Ηλικία : 107
Απ: WOT!!!Best hacker game ever!!!!Lamer's choice:)))
Καμιά σχέση δεν έχει το mm με το rng που έχεις μέσα στην μάχη το rng ενεργοποιείται κάθε φορά που κάνεις κλικ .babis2015 έγραψε:οκ λοιπόν δε διάβασες ή δεν κατάλαβες τι έγραψα πιο πίσω και καταντάει κουραστικό...."Γκρίζα ζώνη" είπα ότι είναι το εξής: όταν το MM βάζει τον "X" παίκτη σε αυτή τη σκατο-μάχη(που την χάνεις ότι και να κάνεις) που λέγαμε νωρίτερα ότι βλέπεις όλα τα "κουλά" να συμβαίνουν (δλδ 4-5 βολές με κλειστό κύκλο σε weak spot που δεν περνάνε π.χ. ή σποταρίσματα που δεν προβλέπονται απο πουθενά/βολές που δεν φτάνουν καν το στόχο ενώ είναι εντος βεληνεκούς το άρμα κτλ) τότε λέω το RNG μπορεί να φτάνει και 50% και ας μη το γράφει πουθενά όχι μόνο +/-25.....π.χ. βλέπεις tog κινείται ακριβώς μπροστά σου στον αγρό στο πλάϊ χωρίς γωνία και είσαι με tiger ξέρω 'γω...και βαράς 4-5 φορές και περνάει η 1...κτλ....εκεί λοιπόν είναι +/-25% μόνο το RNG σε αυτή την περίπτωση?δεν νομίζω...@TYRAELL75 έγραψε:Eχεις μπερδέψει τις έννοιες μυαλό σου και δεν μπορούμε να καταλάβουμε τι θες να πεις.τι σχέση έχει το mm με το rng.
Γκρίζα ζώνη στο rng δεν υπάρχει είναι +-25% τέλος.
Μπερδεύει ακόμα και το dmg του κανονιού με το pen του βλήματος. Λοιπόν για να τα ξεκαθαρίζει σιγά σιγά στο μυαλό σου,η ζημιά που προκαλεί το κάθε κανόνι εξαρτατε από την διάμετρο του ενω το pen από το μήκος του.
In game σε κάθε κανόνι μπορείς να δεις τον μέσο.ορο ζημίας που προκαλείς με αυτό και στο βλήμα μπορείς να δεις την χαμηλότερη και ψηλότερη τιμή ζημίας που μπορείς να προκαλέσεις.
Αυτό είναι ο μέσος όρος ζημίας και η εφαρμογή του rng πάνω σε αυτή.
Μια χαρά γνωρίζω πως καθορίζεται η ζημιά αναλόγως του σε πιο σημείο του άρματος θα χτυπήσει + τι roll θα σου δώσει + το RNG, όπως και ότι το οποιοδήποτε βλήμα, με μεγαλύτερη διάτρηση, κανονικά τρυπάει οποιαδήποτε θωράκιση σε ευθεία βολή, ανευ γωνίας κτλ...Το νόημα μια χαρά το πιάσατε άσχετα ότι θέλουτε να μειώνετε τον άλλο ή να τον βγάλετε τρελό για να δείξετε ότι τα ξέρετε καλύτερα...η γιατί δεν μας συμφέρει ετσι?
Ας πούμε επιτέλους ότι βρήκαν μία φόρμουλα για να το κάνουν εθιστικό & για να έχει ενδιαφέρον σαν παιχνίδι ακόμα και για τους "ανάπηρους" , σε σημείο να καταρρίπτουν τους νόμους των μαθηματικών και της φυσικής (και να βάζουν νέα δεδομένα στο matchmaking και στα game mechanics όποτε γουστάρουν και τους βολεύει, μαζί με nerfarίσματα αρμάτων/σημιουργία νέων premium tanks κάθε λίγο & λιγάκι/κλειστά μάτια και αυτιά στα cheat κτλ...) και φυσικά με απώτερο στόχο το χρήμα και την διάρκεια ζωής...και ας μην κοροϊδευόμαστε άλλο....φτάνει πια....
Να ρθω απο το ts να μου κάνεις τι...πλύση εγκεφάλου???να ρθω για καφέ αμα θες έρχομαι...φτιάξε ένα εσπρεσάκι και εφτασα...
Στην δεύτερη παράγραφο αποδεικνύεις πάλι ότι δεν έχεις ιδέα από της απλές μηχανικές του παιχνιδιου καθώς δεν έχει καμία απολύτως σχέση το σημείο που θα τρυπησεις το αντίπαλο άρμα με την ζημεια που θα προκαλέσεις. Εφόσον το τρυπησεις σε όποιο σημείο και να είναι αυτό ή ζημεια θα είναι ίδια.
Αν θεωρεις το να σου εξηγήσει κάποιος πως παίζεται αυτό το γαμωπαιχνιδο που προσπαθείς να παίξεις και να σε κάνει καλύτερο παίχτη πλύση εγκεφάλου οκ τι να πω μείνε στην αμάθεια σου.
TYRAELL75- Αριθμός μηνυμάτων : 256
Σελίδα 19 από 32 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 25 ... 32
Παρόμοια θέματα
» MM & RNG ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΥΛΑ ΤΟΥ GAME!!!
» cant load the game
» Έρχονται νέα game modes
» New Game Naval Action
» in game channel "greek WOT"
» cant load the game
» Έρχονται νέα game modes
» New Game Naval Action
» in game channel "greek WOT"
Σελίδα 19 από 32
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Σαβ Νοε 03, 2018 2:01 am από WaffenAbteilung
» AΛΛΑΓΉ ΣΤΗ ΓΛΏΣΣΑ ΔΙΑΤΑΓΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
Κυρ Σεπ 23, 2018 3:14 am από WaffenAbteilung
» ΜΑΥΡΗ ΟΘΟΝΗ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ
Σαβ Σεπ 08, 2018 12:18 pm από KronosT
» ESL Greece WoT
Τετ Απρ 25, 2018 10:41 am από konstantinoslk
» ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ
Σαβ Απρ 07, 2018 12:06 am από KronosT
» ΑΓΟΡΑ ΜΕΣΩ SMS
Σαβ Μαρ 24, 2018 11:59 pm από KronosT
» ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΜΕΛΗ METALCOCKS
Σαβ Μαρ 24, 2018 2:37 am από falakros
» PHOENIX REBEL (PNX-R)
Παρ Μαρ 02, 2018 1:51 pm από blsbill
» Ασχολειστε με το WOT πλεον.
Πεμ Ιαν 18, 2018 10:48 am από falakros